globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zvednutí V Strom 650
2.3.2015 v 19:53
Hoj, mám V-Stroma 650. potřebuji ho zvednout.
Poraďte kde nejlevněji a dobře sehnat zadní pružinu
zda někdo vyráběl kratší kosti a nástavce na přední vydle nebo kde sehnat
díky

1 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650

2.3.2015 v 20:01 | Nahoru | #1
Marselus . Něco takovýho?

(reakce na) zvednutí V Strom 650

2.3.2015 v 20:05 | Nahoru | #2
vikik> o tom vím, jen zjišťuji, zda se tu dá ušetřit nějaká kačka

zvednutí V Strom 650

2.3.2015 v 21:12 | Nahoru | #3

zvednutí V Strom 650

2.3.2015 v 22:04 | Nahoru | #4

zvednutí V Strom 650

2.3.2015 v 23:05 | Nahoru | #5
projdi forum, uz se to tu nekolikrat resilo a taky to ze nekteri si davaji na 650 zadni tlumic s pruzinou z 1000. Pokud si to dobre pamatuju tak ze sice se motorka zvedne jen minimalne...snad jen o 2cm ale udajne by mel celkove ten tlumis zlitra lip fungovat. Tak nejak si to pamatuju...jestli kecam nesmysly tak sorry :)

zvednutí V Strom 650

3.3.2015 v 07:19 | Nahoru | #6
Samotna struna nestaci. - to by len stvrdlo

Ked uz tak sa dava cely zadny tlmic z DL1000 - ktory je o cosi dlhsi.
Kazdopadne stacia kratsie kosti na prepakovani.

Komu zalezi len na cene a nie moc na vzhlade - tak stacia dve zelezne pasoviny hrubky 6mm - a vzdialenost dier podla chuti. original je tusim 140 mm.

1 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650

3.3.2015 v 08:58 | Nahoru | #7
Mám od Marseluse kratší kosti + nástavce na vidle a dobrý...enduro z toho neuděláš, ale někde v Albánii je dobrý vědět, že tam máš pár čísel navíc a neurveš šusplech na první díře;)

Podrobnějc to má rozebraný tyfoza na blogu - přepákování + prodloužení vidlice (je tam i výkres)

Vypadá to pak nějak takhle:



1 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650

3.3.2015 v 13:49 | Nahoru | #8
Zadní pružinu mám doma jednu plonkovou - progres od Hyperpro kdybys měl zájem

(reakce na) zvednutí V Strom 650

3.3.2015 v 16:49 | Nahoru | #9
Meli> a cena????
A to máš tu tužší novou? nebo z DL 1000

zvednutí V Strom 650

3.3.2015 v 20:04 | Nahoru | #10
Kosti ti můžu nechat za 300,-. Jsou s roztečí 135 mm - zvednou motorku cca o 15-20 mm

1 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650

5.3.2015 v 21:57 | Nahoru | #11
pred par rokmi som si prerabal stroma mozno nieco z toho sa ti zapaci ,tu je odkaz na viac fotiek : http://peter771.raj...L650_V-strom_uprava/

zvednutí V Strom 650

9.3.2015 v 19:24 | Nahoru | #12

(reakce na) zvednutí V Strom 650

11.3.2015 v 14:31 | Nahoru | #13
P666> Tak to na toho tvýho stroma stále slintám....nádherná práce....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvednutí V Strom 650

16.3.2015 v 20:01 | Nahoru | #14
lukas.s> Hoj, chtěl bych se zeptat, zda po zkrácení kostí na 125mm a přidáním nastavovací redukce předních vidlic musím provést ještě nějaké úpravy na motorce?
Chápu že musí být prodloužen boční stojan. Co hlavní stojan? a jak je to s kabeláží a lanovody na řidítkách??? Popřípadě co dál??? Díky za rady.

zvednutí V Strom 650

16.3.2015 v 22:30 | Nahoru | #15
stojany u takhle krátkejch kostí nedošáhnout nai jeden... náhon tacho mi dosáhl. brzdovou hadici jsem rovnou vyměnil za pancéř tak nevim jak origo... jeslti nemáš zvedlý řidítka tak asi vyjdou...

(reakce na) zvednutí V Strom 650

17.3.2015 v 09:44 | Nahoru | #16
Fiškyn> Jak píše Meli, je potřeba minimálně delší stojan (řešil jsem zvýšenou botkou), centrál nemám, ale na 100% bude taky krátkej. Pokud bys dával jen ty 130mm kosti (který ale samy o sobě ničemu moc nepomůžou), tak boční vyjde, ale už je to hodně nakloněný.

Kabeláž i brzdy mám origo - mám navíc zvýšený řídítka (nahoru a dozadu), takže jsem počítal s tím, že budu předělávat, ale vyšlo to akorát.

1 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650

17.3.2015 v 14:56 | Nahoru | #17
Nejlíp se to zvedá prodejem a koupí vyšší motorky. K

zvednutí V Strom 650

17.3.2015 v 18:28 | Nahoru | #18
Zkus se podivat na VSTROMKLUB a najdi si uzivatele Tyfoza . Si z VSTROMA udelal fakt enduro. A nazvedany to ma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvednutí V Strom 650

18.3.2015 v 14:32 | Nahoru | #19
Kousek> Ale jaké motorky za ty prachy když nechceš veterána Afriku a nebo vibrující jednobuch...cokoli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvednutí V Strom 650

18.3.2015 v 16:15 | Nahoru | #20

Meli píše: Kousek> Ale jaké motorky za ty prachy když nechceš veterána Afriku a nebo vibrující jednobuch...cokoli



Třeba takové, co je určená i do terénu. K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvednutí V Strom 650

20.3.2015 v 22:52 | Nahoru | #21

Kousek píše: Třeba takové, co je určená i do terénu. K


To ale není odpověď na Meliho otázku

(reakce na) zvednutí V Strom 650

21.3.2015 v 10:42 | Nahoru | #22

lukas.s píše: To ale není odpověď na Meliho otázku



To ale není otázka.

Když už, tak by měl třeba specifikovat "za ty prachy". K

2 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650

22.3.2015 v 14:09 | Nahoru | #23
Jen bych doplnil drobnost je vhodné místo předních ocelových nádstavců použít duralové jsou 4x lehčí a výsledek je stejný, pevnostní nejsou určitě potřeba. Prodloužení bočního stojanu je potřeba i hlavní stojan (zde stačí hliníkové podložky 15 mm), pokud nemáš ABS tak nemusíš mějit brzdové hadice. Kosti doporučuji určitě 125 mm.
Motorku jsem zvyšoval né kvůli bláznění v terénu, ale abych při hloupém přejetí obrubníku dolu z chodníku nedřel spodkem.

(reakce na) zvednutí V Strom 650

23.3.2015 v 08:40 | Nahoru | #24
SJ90> díky za radu

(reakce na) zvednutí V Strom 650

23.3.2015 v 08:43 | Nahoru | #25
SJ90> moc díky za rady, ještě potřebuju zvýšit hl. Stojan, nenafotil by jsi mi jak na to? Díky

1 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650

7.1.2017 v 18:43 | Nahoru | #26
Zdravím pánové,
věděl by někdo o kolik přesně cm se zvedne zadek při výměně zadního tlumiče s pružinou z litrovýho Stroma( jak o tom tady píše Xkremilek) a zda je v těch pružinách mezi 650/1000 nějaký rozdíl(u litra silnější,větší průměr,delší ap.), respektive zda se změní charakteristika chodu/tlumení (ztuhne, nebo má tendenci méně chodit na dorazy), měnili jste to někdo, nebo měli možnost srovnání???

Řešil někdo z vás i vyztužení př. vidlic při jejich prodloužení(např. kitem od marseluse Zpevnění vidlice pro Suzuki V strom ) a má to nějakej znatelnej efekt?

Ohledně prodloužení centrálního stojanu opravdu stačí podložky 15mm(viz příspěvek SJ90) když se světlá výška zvedne o cca 5-6cm? To mi nějak nedává smysl. Jak to máte pořešeno? Pokud by se hl. stojan prodlužoval v úchytech, nemělo by zvyšování světlé výšky velký smysl, když by šel stojan v uchycení níž...

Při jízdě v lehčím terénu-stíhají origo vidlice(nechodí extrémně na dorazy s naloženou moto+spolujezdcem) a řeší to použití progresivních pružin?

Nemám v plánu jezdit nějakej hardcore terén, ale je lepší být preventivně vybaven a připraven , než se pak někde v tramtárii zbytečně "trápit"...

Díky

(reakce na) zvednutí V Strom 650

15.2.2017 v 20:57 | Nahoru | #27
mari> zjistil jsi něco o tom jak je to s těma předníma pružinama a rozdílem mezi 650/1000, průměr, délka a zda by pasovaly do 650 a jestli by se tím o něco málo předek zvedl? Teoreticky by měly by být ty na 1000 asi tvrdší kdyz váží víc.

zvednutí V Strom 650

16.2.2017 v 09:29 | Nahoru | #28
Predok nezdvihnete inymi strunami - len zmenite tuhost.

Ale na DL650 - sa da predok trocha zdvihnut vratane zvacsenia zdvihu - podlozenim trubky vnutry pod tlmicom - na vstromklub.cz to popisal roman.v

A co sa tyka zadku - tam sa nemeni len struna ale cely tlmic z DL1000 ktory ma vacsi chod
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist