Téma: Lepší baterie
28.2.2015 v 18:07
Ahoj,

mám dotaz na odborníky :). RSV4 startuje docela dlouho, viz . Někdy si to otočí ještě jednou. Prostě proti R4, který startovaly na první otočku to trvá. Budu teď kupovat novou baterku, tak jsem se chtěl zeptat, zda tomuto pomůže baterie s větším startovacím proudem a jestli se taková vůbec dá sehnat. Nebo prostě nějaký nápad proč V4 točí tak dlouho. Je to pak i náchylnější na vybitou baterii.

1 reakcí na tento příspěvek Lepší baterie

28.2.2015 v 18:51 | Nahoru | #1
ahoj to same jsem řešil na Caponordu je to sice V2 ale toči taky dlouho.narval jsem tam větši baterku což doporučuji i tobě . startuje sice lip ale pořad toči dlouho.přijde mi že jen vic vydrži a v zimě startuje o něco lip diky pravě napěti.mam gelovku od Varty stala myslim 3500

(reakce na) Lepší baterie

28.2.2015 v 19:05 | Nahoru | #2
Nick86> Jasne, resi to jen vydrz baterie, ne startovani. A jedna se o proud, u napeti by byl problem.

Kazdopadne to chce mrknout na rozmery...

Lepší baterie

1.3.2015 v 09:24 | Nahoru | #3
Já ted kupoval baterku do Smrčka a Vzal AGMku od Exide.Při menší výšce má o 1,2Ah větší kapacitu a ten startovací proud je také vyšší .Po nalití a odpočinutí(20min.) měla hned plné napětí(12,75V) a točí moc pjekně i když nemám teda také "mamlasa" jak Ty.Pohledaj a uvidíš,ale vyšší kapacitů ničemu neublížíš.No a jinak je to sice drobet mimo,ale co třeba vím tak do Favála pasovaly startéry z Feldy které rychlej točily a líp to chytalo..Tak estli by nešlo něco také aj tu ?

Lepší baterie

1.3.2015 v 12:42 | Nahoru | #4
Kluci však všeobecně pro Aprilie platí při neorigo baterii +2Ah!!!
V manuálu pro Rotaxe V2 RSV 1000 píší, když člověk nejezdí 14dní nabít baterii!
Baterie musí být ve 100%stavu, pak hrozí resetování budíku apod...
Jinak mě vždycky vydržela nejdéle origo baterie! Jak v autě i v moto...
Nějáký pootočení navíc, může způsobovat i konstrukce motoru...Kde zrovna motor v jaké ,,uvrati"(vačky,písty,ventily) zůstal.

Lepší baterie

1.3.2015 v 16:38 | Nahoru | #5
Tak zatím vyhrává tato http://www.cekl-esh...1-902-023--ytz14s-bs .
Rozměrově je o 5 mm vyšší. Kapacita + 3 Ah a startovací proud + 55 A oproti originál Yuasse za 3700 Kč .

1 reakcí na tento příspěvek Lepší baterie

1.3.2015 v 18:34 | Nahoru | #6
Zvol baterie od Motobatt, jejich provedení v daným modelu má vždy vyšší proudy jak u konkurence (při zachování stejných rozměrů). Víc najdeš na jejich stránkách. Drahé taky nejsou

(reakce na) Lepší baterie

1.3.2015 v 19:33 | Nahoru | #7

Polas píše: Zvol baterie od Motobatt, jejich provedení v daným modelu má vždy vyšší proudy jak u konkurence (při zachování stejných rozměrů). Víc najdeš na jejich stránkách. Drahé taky nejsou



To ti bohužel lhali. Stojí sice stejně ale parametry má výrazně horší (o dost) než Varta http://www.otos.cz/...x9u-12v-10-5ah-160a/ .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 1098 koupě [1, 2] Ducati 1098, Aprilia RSV4 R DonyR1 35 23.9.2017 v 13:53 mar36
Motocentrum Olomouc a jejich Aprili... Aprilia RSV4 R MichalR66 25 4.8.2017 v 09:08 SLEEPER
Aprilia RSV4 vymena rozvodu Aprilia RSV4 R macoaprilia 0 7.5.2017 v 18:14 macoaprilia
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... MirecekRSV 3494 6.3.2017 v 13:59 Jindřej
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R sasos69 71 12.4.2016 v 06:32 dewwil

TOPlist