bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: chladič oleje xt 600
Zdar chlapi,vlastním Xt 600z 1VJ a při pročítání všemožných diskuzí atd. jsem vyčetl že má sklony k přehřívání, a tak se chci zeptat jestli a popřípadě jak jste řešily podobný problém? popřípadě z čeho jde vzít lepší alternativa? Nerad bych ju totiž hryznul popřípadě kdyby někdo měl něco použitelnýho můžem se domluvit

chladič oleje xt 600

Skvělá odpověď, děkuji! 20.2.2015 v 05:32 | Nahoru | #1
Asi není nutný to řešit, ale kdybys jó chtěl, dělá se to úpravou airboxu. Protože normálně má sání nad válcem a tak saje horkej vzduch přímo od motoru, což při nějakým bahnění může zbytečně přidávat na teplotě. Většinou se upraví dekl pro výměnu olej filtru, aby šel vzduch tudy a zaslepí se ty původní nasávací otvory.

e - ne olej filtru, vzduchovýho samozřejmě..

Naposledy editováno 20.02.2015 09:40:36

chladič oleje xt 600

20.2.2015 v 09:44 | Nahoru | #2
Hele ta moje ma 600E a kdyz bahnime tak zasnu nad tim ze ta motorka to dava, kdyz me porad huci ventilator. Pravda ze dost casto chcipa na nejakem stani atd, ale jinak jsem nepozoroval ze by se to nejak vyrzne prehralo, ev. ze by to bylo patrny. Davam tam radeji xW50 olej, ikdyz to ma tusim xw40.
Von ten chladic kdyz budes stat na fleku ti stejne asi moc nepomuze.

chladič oleje xt 600

20.2.2015 v 22:30 | Nahoru | #3
tam jsou skoro 3 litry oleje a nádrž v rámu... při jízdě to nepřehřeješ.

chladič oleje xt 600

22.2.2015 v 20:53 | Nahoru | #4
to je omyl ogaři, nádrž v rámu nemám, mám nádrž pod sedlem na pravý straně a větrák na chladiči bohužel taky nemam,a obávm se že by ho nebylo možný tam ani dát jenom pro upřesnění je XT 600Z 1VJ ročník 86

chladič oleje xt 600

22.2.2015 v 21:35 | Nahoru | #5
tak to netýrej,je to dědek. za rok veterán

chladič oleje xt 600

23.2.2015 v 06:35 | Nahoru | #6
Jak sem psal. Na netu najdeš hafo fotek, jak mají lidi upravenej airbox. Jinak nemá smysl se tím víc zabejvat, od 86 to jezdí a nezadřelo se to, ne?

1 reakcí na tento příspěvek chladič oleje xt 600

24.2.2015 v 21:08 | Nahoru | #7
to bohužel říct nemůžu, nemám jí od začátku a za tu dobu už na ní někdo pár km natočil a těžko říct jestli někdy a jestli vůbec, ale nerad bych jí písknul sám, a na tejrání jí nemam, na to není to pravý náčiní, mám jí pro potěšení

Naposledy editováno 24.02.2015 21:09:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chladič oleje xt 600

9.3.2015 v 19:53 | Nahoru | #8
Mexican91> jo,hlavní je úprava airboxu nebo někde koupit airbox z 3AJ,pak namontovat přední blatníl s mřížkou v zadní části,vyměnit gumové harmoniky na př.tlumičích za neopreny a palivovou pumpu namontovat na bok motoru aby se chladilo palivo.Na původním místě je hrozně horko.A je to navěky...





Naposledy editováno 10.03.2015 16:50:00

(reakce na) chladič oleje xt 600

25.7.2015 v 17:23 | Nahoru | #9
sekáčmagor> nebyla by někde fotka nebo nákres jak upravit ten vzduchový filtr?

1 reakcí na tento příspěvek chladič oleje xt 600

3.11.2015 v 10:58 | Nahoru | #10
Nepasujete tam nejaky jiny chladic ze starsi XT?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chladič oleje xt 600

2.12.2015 v 10:58 | Nahoru | #11
Jenik789>Ze starších XTček měly chladič jen typy 34L a 55W a měly ho stejně velký jako zmiňované 1VJ a navíc by se musel dělat nový držák a to je nesmyslné a nic by to nepřineslo.Problém typu 1VJ s přehříváním není chladič ale motor utopený pod nádrží s malým prostorem kolem válce a hlavy,za předním blatníkem bez žebrování a ještě nešťastně vyrobený airbox který saje vzduch pro motor z tohoto malého přehřátého prostoru.Tenere 600 se vyráběly od roku 1983 do 1990 a normální XT 600 bez chladiče od roku 1984 do 2003 a bylo jich vyrobeno o statisíce více než Tenerek a nemají problém s přehříváním...PROBLÉM NENÍ V CHLADIČI ALE V TOM VŠEM OKOLO MOTORU!!!!!Už to tu píšu podruhé.

Naposledy editováno 02.12.2015 10:59:40

(reakce na) chladič oleje xt 600

3.1.2016 v 19:25 | Nahoru | #12

sekáčmagor píše: Jenik789>Ze starších XTček měly chladič jen typy 34L a 55W a měly ho stejně velký jako zmiňované 1VJ a navíc by se musel dělat nový držák a to je nesmyslné a nic by to nepřineslo.Problém typu 1VJ s přehříváním není chladič ale motor utopený pod nádrží s malým prostorem kolem válce a hlavy,za předním blatníkem bez žebrování a ještě nešťastně vyrobený airbox který saje vzduch pro motor z tohoto malého přehřátého prostoru.Tenere 600 se vyráběly od roku 1983 do 1990 a normální XT 600 bez chladiče od roku 1984 do 2003 a bylo jich vyrobeno o statisíce více než Tenerek a nemají problém s přehříváním...PROBLÉM NENÍ V CHLADIČI ALE V TOM VŠEM OKOLO MOTORU!!!!!Už to tu píšu podruhé.



Diky, mam 3AJ Vlastiku

chladič oleje xt 600

14.2.2016 v 06:16 | Nahoru | #13
Nedalo mi to

Original






Novy




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přední kolo-setkal se z tím někdo Yamaha XT 600Z Raptile 4 7.4.2024 v 15:13 Raptile
TCT/TET [1, 2] Yamaha XT 600Z Trumen28 32 13.2.2024 v 15:17 MedWed
Yamaha xt 600z tenere nejde do otáček Yamaha XT 600Z Trumen28 4 8.10.2023 v 12:29 Trumen28
Yamaha xt 600z tenere dobíjení Yamaha XT 600Z Trumen28 7 26.9.2023 v 09:29 Jenik789
Yamaha XT 600 Z 1984 jaký průměr na... Yamaha XT 600Z Luka09 1 14.6.2023 v 16:47 ja1


TOPlist