Téma: dobrý servis
15.2.2015 v 17:16
ahoj všichni GOLD WINGáři.Mám na Vás dotaz,kde servisujete své miláčky a jak Jste spokojeni? Já našel jen jeden na internetu v Týnu nad Vltavou,A jedno doporučení do Prešova /Slovensko/ což se mi zdá poněkud z ruky.Díky za pomoc.Petr.
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

15.2.2015 v 17:42 | Nahoru | #1
Nejsem Goldwingář, kamarádovi tam dávali dohromady GW po pádu a byl moc spokojenej s prací i s jednáním. Jinému tam zase dělali převodovku, taky spokojenost. Oni GW v Hondě asi ani moc neuměj...

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

15.2.2015 v 18:02 | Nahoru | #2
Když GoldWing, tak Hodný v Tejně

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

15.2.2015 v 18:46 | Nahoru | #3
Suma : ten kontakt z Presova to budu zrejme ja. Jestli potrebujes neco zkonzultovat ci poradit klidne mi zavolej. Par fotek rozebranych a dalsich , co se tyka GW18 mam v albumech na facebooku :m.facebook.com/richard.wing.315 Richard. +421 / 905 320 396

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobrý servis

16.2.2015 v 17:41 | Nahoru | #4
Lála> díky za rychlou reakci,ale doufal jsem,že se najde i něco na moravě.No co se dá dělat.Zkusím telefonickou domluvu.I tak díky,Petr.

(reakce na) dobrý servis

16.2.2015 v 17:51 | Nahoru | #5
mm-art-airbrush> TOBĚ TAKÉ DÍKY,jen jeto pro mne trochu z ruky.U mne, je totiž problém dostat jeden den dovolené a celý týden nato obětovat nechci.No uvidíme.Možná se domluvím na některou sobotu a,,že bych si pro ni za týden opět v sobotu zajel.Měj se a snad se někdy potkáme na cestách.Ahoj PETR.

(reakce na) dobrý servis

16.2.2015 v 18:06 | Nahoru | #6
Wing>díky za ochotu,ale je to přece jen výlet na celý den,a s tím je u mne problém.Dostat jen jeden den dovolené.Ale můžeš mi alespoň poradit,jak dlouho trvá celková prohlídka/vůle ventilů,rozvodového řetězu a výměna olejů a možná i chladící kapaliny/ Jedná se mi jen o odhad/vidím ,že máš opravdu velké zkušenosti.Śkoda jen ,že jsi tak daleko.Nicméně se měj fajn a díky za odpověď,jestli si najdeš pro mne čas.PETR.

dobrý servis

16.2.2015 v 18:58 | Nahoru | #7
Šuma - no to vše záleží či to chceš skutečně udělat pořádně a precizně, či jen naúčtovat a rychle utřít hadrem jak to bývá zvykem ,či chceš ventily a motor jen tak aby to jelo a ventily změřit měrkou 0,05 a řícit ok je to v toleranci. Od toho se odvíjí vše, já dělám jen verzi první, jak to dopadá když motor dělaj odborníci si jistě viděl v mám albu, kdy stržené šrouby v hlavě opravili kydnutím tekutého kovu do závitu jenž se vydrolil . / GW ze Zlína /.
Nuž k věci,přijet na moto a očekávat servis na počkání je nereálné už jen z dúvodu min 6hodinového chladnutí motoru a nutného dúkladného umytí stroje před rozborkou, dělat v špíně notabéne otvírat motor na špinavé moto se nedá. Navíc se většinou objeví i jiné závady o kterých majitel neměl dosud tuchu či jiné věci co je nutné udělat...brzdy občas ložisko v kole,prachovky na pumpách,hlučné ložisko spojky či zadní alternátoru atd. Když je zájem GW si odvezu a přivezu takhle :
www.jpeg.cz/images/2015/02/10/7sFtx.jpg
www.jpeg.cz/images/2015/02/10/x8TSP.jpg
To co píšeš /ventily na 0,005 + automaticky svíce, oleje vzducháč chladicí to jsou prkotiny do 2-3dni když se v tom nikdo předtím nevrtal a není to zničené dráty od kutilú jenž se musí stříhat /
Vetšinou dle nájezdu okolo 100tkm už jsou KO napínáky řetězú a řetězy vydrží dle toho, jak byl motor nyní rozhasen a jak dlouho se s tím jezdilo,jestli dost tak 120tkm a řetězy budou jak kšandy, jestli motor byl seřízen jakž takž tak 200tkm max./Ale když budou vytahaný tak ono to pojede pořád i bez jeich výměny jen se ti rozhodí časování 135+246, ono nějak pojede na kšandách sice blbě ale pojede i tak ,někomu to nevadí /
Nehci ti brát iluze vím že máš 03ku čili tam to jde relativně vše rychle, oproti Abagúm,ale ještě sem neviděl,čisté klapky,Ok brzdy, OK vidli či dobře udělanou vidli a hlavně ložiska v krku. Orígo kuličky Koyo jsou nesmysl a kuželíky AllBalls tam nemá smysl ani dávat,jsou KO po 20tkm.A dotáhnout kuželíky ma kyvce to je jasné,promazat přepákování též
A pak samozřejmě záleží jak moto leží únavou na zemi,jak ti funguje hydraulika kolik má najeto zadní tlumič jaké pružiny máš a atd, či už rovnou nedat dozadu pancéřák Traxx, Traxx brýle či PS3 tlumiče atd.
To je nadlouho povídání, ale musím jít zas pracovat na net už normálně nepíšu.. Když chceš tak někdy zavolej, číslo máš nahoře. Tak ahoj :RichardS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobrý servis

17.2.2015 v 16:39 | Nahoru | #8
šuma> Ten můj kamarád si jí tam vezl až z Ostravy....a to si určitě zjištoval možnosti... Byl nadšenej jak tomu rozuměj, dozvěděl se navíc i o spoustě maličkostí kolem jeho motorky, který ani nevěděl a asi jinde ani nevědí....pokud to chceš mít dobře udělaný, je to asi jediná možnost v ČR, ale na počkání tam asi moc nepracujou... zavolej, uvidíš, hodně štěstí.

Naposledy editováno 17.02.2015 16:40:15

(reakce na) dobrý servis

17.2.2015 v 17:12 | Nahoru | #9
Lála> díky moc.petr.

dobrý servis

17.2.2015 v 18:56 | Nahoru | #10
zamálo

(reakce na) dobrý servis

19.4.2015 v 19:32 | Nahoru | #12
VANGELAS> díky za radu .to je opravdu za humny.

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

11.6.2015 v 08:21 | Nahoru | #13
Hoši, i já se tedy chci podělit se svou zkušeností..

Možná to bude vypadat jak P.R., ale třeba to někomu pomůže se rozhodnout.

Před dvěma měsíci jsem si koupil GW 1800 r.v. 2005, dovoz USA, 6 let jezdila v ČR. Pominu peripetie s přihlašováním, kdy jsem na technický zjistil, že motorka nikdy neměla vyjet na evropské silnice (což se následně vyřešilo na STK Dekra, kde na ni udělili za 4.000 Kč výjimku). Takže hoši doporučuju všem, kdo nemáte OK papíry, opravte si to, protože pak když by došlo k nehodě, tak z povinnýho ručení nemusí proběhnout ani koruna a půjde to za Vámi. (na motorce musí být EHK/OSN homologace, pokud je to USA motorka, musí mít výjimku na americký DOT)

Osobně razím heslo, že pokud se nemám zabít na motorce, tak ji musím věřit, což u koupeného stroje bůhví odkud nelze snad ani předpokládat.

Tak jsem hledal servis, ale nechtěl jsem autorizovanej, protože jednak tam jsou drahý a druhak, ze zkušenosti šikovný automechanik má svoji dílnu a zatím kdykoliv jsem dal auto do autorizovanýho servisu, tak to končilo tak že jsem to vezl na předělání jinam nebo i ty blbý brzdy jsem si pak dělal na parkovišti sám protože je neuměli ani pořádně odvzdušnit.

Našel jsem nakonec několik kontaktů na GW servismany a zkusil jsem ten z Prešova. Richarda Winga. Proč ? Oslovilo mě několik jeho seriálů na netu, kde dal několik návodů s fotodokumentací na pár servisních úkonů tak jsem si řekl,že by to nemuselo být špatný.

Sice je to až v Prešově což je z Hradce Králové nějakých 650 Km, ale co, přece nejsem padavka a mám koráb silnic a zpátky vlakem.

Tak jsem mu napsal na facebooku slovo dalo slovo a vyrazil jsem.

Zažil jsem hodně, ale co jsme viděl v Prešově za dílnu jsem viděl jen ve filmu. To není dílna, to je operační sál.
Tak trochu podezírám Winga, že přes den opravuje motorky a po večerech dělá jednoduché operace typu vyndání slepého střeva, žlučníkových kamenů atd. pro majetnější Slováky z blízkého okolí

No a k mojí mašině. Obavy, že koupené moto nebude ok, se záhy potvrdily (chybějící šrouby na podsedláku), chybějící tyčka mezi kufry, uplně dojebaná kyvka a krk zásahy odborníky a samozřejmě (což nepochopím NIKDY) místo originálních šroubů byly na motorce různé šrouby z Hobby marketů aLa Obi. To už nebylo o hubu to bylo o zabití a to bez legrace

Nechal jsem mašinu téměř do šroubku rozdělat, co mě rozsekalo bylo, že ke každému úkonu jsme dostal přes FB foto starého dílu, opravovaného dílu a následně namontovaného dílu. Takovou fotodokumentaci jsem viděl pouze u oprav letadel.

tak jsem jel tuhle neděli na předávačku. Přijel jsem vlakem do Kysaku (mimochodem jede přímý vlak z Prahy - Pendolino), kde na mě čekal Wing a jeli jsme pro carevnu.

Dostal jsem dvouhodinový výklad co kde jak, kompletní fotodokumentaci k opravám (tohle mi OD TED budou dělat i v audi servisu nebo jdu jinam), staré díly, oleje do na další výměnu, přípravek na povolení olejového filtru, filtr a podrobné školení co kde jak a sám si udělat .. K nezaplacení.

Za mě jsem velmi rád, že jsem se rozhodl jak jsem se rozhod, protože jsem si udělal parádní výlet a mám teď stroj kterýmu můžu věřit.

Wing mě pak doprovodil autem do Popradu, kde proběhla ještě kontrola a pak jsem si užil náááádhrernou cestu přes Tatry a Beskydy a to byl skutečný zážitek a já si přivezl GW v TOP stavu, jako když sjede z výrobní linky..

Ano, je to daleko, ano stojí to peníze, ale když si člověk koupí opici tak musí mít na banány. A když je člověk motorkář, tak ho vzdálenosti neděsí, ale těší ... Tedy pokud není voňavka a nejezdí jenom když svíti sluníčko a vane teplý vítr od jihu....

Kontakt na Winga máte tady v diskuzi

Wingu a Tobě díky za excelentní práci a motivaci, protože jsi mě jako jediný donutil udělat si v garáži pořádek a uklidit ten chlívek, jak jsem se sám před sebou styděl

(reakce na) dobrý servis

11.6.2015 v 16:38 | Nahoru | #14
milosh_regent> Ahoj,tvůj příspěvek je opravdu vyčerpávající.Já jsem na Winga dostal také jen doporučení,ale zajímalo by mne (jestli se ti to nebude zdát nevhodné)kolik taková kompletka i s opravou tech neřáctev stála.Asi bych tam jel také,ale nerad bych se dostal do trapné situace,že mám vypláznout třeba 50.000.Nemám totiž žádnou představu o tom co to může(,ani zhruba), stát.Není to z důvodu úspory,ale přece jen by člověk měl nějakou představu,s čím má asi počítat.Jestli se ti nezdá nevhodné o tom psát,byl bych ti vděčen.Díky.

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

14.6.2015 v 09:47 | Nahoru | #15
.

Naposledy editováno 14.06.2015 10:13:14

(reakce na) dobrý servis

14.6.2015 v 10:12 | Nahoru | #16

milosh_regent píše: šuma: No, já si myslím, že asi nejkompetentější odpověď T tá ten, kdo to bude opravovat. Já jsem účtař, ekonom Tomuhle rozumím jako koza petrželi
Co se týče ceny náhradních dílů, je to ranec, pokud nechceš kupovat nějaké noname shity a je to Goldwing, není to motorka pro chudé vše musí být origo.
Takže tady je odkaz na e-shop, ať máš představu co stojí náhradní díly a pak jen stačí udělat seznam v excelu doplnit ceny a máš představu co to bude na náhradních dílech + práce. NO a když si vezmeš v případ kompletky jak jsem to měl já: obě gumy + destičky + repase brzd včetně gufer + baterka + tlumiče + pružiny v tlumičích + panceřovky + ložiska do předního kola + oleje + ložiska krku + origo šrouby (výměna za Obi šrouby) + kurry + něaká ta elektrika + pitchoviny na parádu+mp3 přehrávač+aux kabel+dodatečné vypínače+interkomy+kapaliny (brzodvé, chladici)+mraky gufer a těsnění a překvapení co Tě potkají po odstrojení dojdeš k unikátnímu poznání, že 50.000 Kč asi budeš muset tu částku ještě násobit, protože jen v materiálu zahučíš minimálně 2.000 EUR ani nevíš jak v případě kompletky ..... a kde je pak práce Taky jsem do toho sbíral chvíli odvahu.

http://wingstuff.com/shop/gold_wing_gl1800

2 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

5.11.2015 v 12:33 | Nahoru | #17
Tak jen můj poznatek se servisem v Týně a obrázky : faktura za servis v Týnu dobré až kamarádské jednání jednání ,zakázka - olej vidlice,motor-ventily ,zadní desky,brzdy -kapaliny, filtr vzduchu ,svíčky ,klíč.celkově zkontrolovat.





Po třech měsících ,kdy stroj plaval a vibroval -stále i po opravě -ihned jsem volal do 350km vzdáleného Týna -prý to bude guma (proč mi to neřekli hned) Gumy -pro jistotu- obě jsem vyměnil -žádný výsledek ,tak jsem zajel jinam a zrudnul jsem :





takto vypadá olej ve vidlici za 3000km? nebo mě někdo natáhl ???-udlejte si obrázek sami
svíčky po 3000 km od výměny ( to se bude špatně reklamovat i dokazovat) ,ale jen pro dokreslení :





a těsnění které musíte demontovat ,při kontrole vůle ventilů -zde nikdo nikdy nesundal




Pro dokreslení -vůle byly za hranicí tolerance-ale to je jasné ,když nikdo neotevřel dekl -ani v materiálu není žádná podložka ???
Vjádření servisu : Pan už u nás nedělá a vrátíme Vám peníze za Olej no kdo mi vrátí peníze za cestu a za práci,která nebyla odvedena ,nebo byla provedena špatně ????

Za mě do Týna asi ne -tedy pokud nechcete vypláznout desítku a jet domů ..a doma vřít jak papiňák
Vše se musí udělat znovu....(krom klíče ,který došel v odlitku ---dodělej doma )

(reakce na) dobrý servis

11.12.2015 v 13:14 | Nahoru | #18
Svoboďák> tak toje teda mazec! A já se tam chystal také.nyní mám ,ale opět dilema.KAMPAK ,KAMPAK.Měj se a doufám,že najdeš něco lepšího.PETR.

(reakce na) dobrý servis

18.1.2016 v 13:53 | Nahoru | #19
Panové za 11h nesvladnes komplet servis motoru-vidlic atd..

Tady zakaznik zaplatil 20h na servis prace-materialy atd vyslo na 17800Kč

VANGELAS píše: Nebo v Brně...

https://www.facebook...828069811&type=3
https://www.facebook...828069811&type=3



Naposledy editováno 18.01.2016 13:53:24

dobrý servis

18.1.2016 v 16:11 | Nahoru | #20
No jenže na fotkách je tak max 1/3 tina toho co by se jaksi mělo a bylo nutné dělat.vzhledem k věku a stáří stroje na obrázku...A KNako a neoriginální desky ??? Na GW noriginální destičky ??? tak to jo.....

dobrý servis

20.1.2016 v 21:09 | Nahoru | #21
To jen ukázka můj práce neni fotograf a Honda nevyrábí brzdové destičky ani filtry

Měj se krásné
George

Naposledy editováno 20.01.2016 21:10:17

dobrý servis

20.1.2016 v 22:48 | Nahoru | #22
Honda oem vzduchace maj papir od jisty jap firmy ( zjisti si ) i jak ten filtruje v porovnani s jinejma znackama papiru a vyrobcu. lze i vyhledat a jak vypada filtr box pod filtrama jinejch papiru a znacek lze taky zjistit jen vlastni zkusenosti a rokama ( delej roky ) A konkretni Nissiny jsou vyrabeny jen a jen pro Hondu GW18 a maj atyp smes vyrobenou jen Pro Hondu a jen pro ten stroj ! Tos nevedel ze ? Nahrazky zadne nefunguji jak oem. ! Zadne ( Vyzkousej a jezdi GW i na jinejch ) Tecka. Jak co brzdi jak co filtruje , prasi , zere kotouce , reaguje na prehrati , sklovati ,nebudu dal rozebirat ( zjisti si ) a ani co dela KN v GW motoru , jaky maj treba 18tky okolo 130-150tkm leakd pres krouzky jak je zapraseny vzdy vnitrek boxu pod nim .... to tam muze dat do cestovni motorky s totalne nepristupnym boxem ( u Airbagu s doplnky psycho ) jen laik na GW. Navic to ve vykonove krivce udela houby a jen nici motor jenze to je treba k tomu i i vedet kdy GW jede se zapojenyma lambdama a kdy jen z krivky v ECU . Nevim ci chces i nadale o GW18 se mnou polemizovat ze to tak neni , bez problemu, . zde jsem si teda vic nez jistej a navic ke vsemu mam za x let zdokumentovane fotky. Taky se mej fajn

Naposledy editováno 20.01.2016 22:57:33

dobrý servis

22.1.2016 v 10:46 | Nahoru | #23
Pane Šuma, ohledně přední vidlice.. mam pro Vas informace ze firma Andreani uz nabizi plne nastavitelny kartridge kit do prednich vidlic za super penize..
cena je 15900 Kč vč.DPH

Ohledne vse to co pise pan Kolega Wing...nemusim s Vama se vsim souhlasit.. mam upnle jinou zkusetnost, jiny nazor a perfektni vysledtky na GL1800 s KN filtrem a CL destickama a GL1800 funguje a brzdi perfektne.. jako dukaz nemusim tady travit cas dszkutovat s tebou ani delat fotoreportaz... kdokoliv chce muze primo overit (dam telefoni cislo a muzete hovorit primo s spokojenym majtelem GL1800 ) jestli motocykl neni po servisem filtrem KN a neoriginalnim brzdovem destickem lepsi nez to bylo...

Hezky den Vsem preji..
Jdu pracovat :)

George

Naposledy editováno 22.01.2016 10:47:16

dobrý servis

22.1.2016 v 16:40 | Nahoru | #24
No Jiříku, každý máme zkušenosti jiné, někdo udělá 1/3tinu co toho co by se slušelo na 1ks GW18, a někdo třeba několik desítek, pár převodovek , ADG, pár bouraček, výměn rámú etc , a třeba i na vlastním GW najede přes 100tkm a kde si rúzné modifikace a varinaty seřízení či podvozkú . ověřuje na svém vlastním stroji jak se projevují, fungují a jakou mají výdrž. Ke KN v GW 1800 jen tolik, že jsem je z cca 15ti GW 1800 již vyhazoval a vždy airbox pod filtrem vypadal tak, jak na spodním obrázku. Jo to je airbox z GW 1800 pod KN filtrech ... Vźdy to tak bylo, pod OEM Honda papírákem naprosto vždy sterilně a to i třeba po 70tkm s púvodním filtrem ! Tvúj názor že KN je super Ti neberu, ale letitá praxe u GW1800 / o TOM je tato téma že / VŽDY hovoří že u GL1800 je to naopak. A věř že , jsem GW1800 sem před seřízením i po něm s KN i s papírákem projel desítky a desítky, nové nebo co měly i přes 250tkm.. Zvaž ty sám jak s tímto faktem naložíš.
Tímto považujme za vzájemnou komunikaci na toto téma uzavřenou, přeji Ti v podnikání vše nej , ať se daří a jen přátelské doporučení jako třešničku na závěr.........že nějaký komponent funguje na jiné moto neznamená to že funguje i na 1800tce.......ta je totiž DOST jiná u ní je to vše trochu jinak, a zejména v dlouhodobé provozu / váha a namáhání všeho /a třeba mít fakt dlouholeté zkušenosti než se k některým věcem dopracuješ , vychytáš a najdeš rúzné finty a zjistíš slepé uličky kdy vlastně ubližuješ stroji a vystavuješ se zvýšenému riziku havárie Všechno dobré. Richard.












Naposledy editováno 22.01.2016 17:28:09

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

8.2.2016 v 22:13 | Nahoru | #25
ahoj goldwingáři,
právě jsem se stal díky ceným radám Winga novým majitelem tohoto úžaného stroje a chtěl bych tady napsat pár řádků...

Již delší dobu jsem přemýšlel o pohodlnější motorce než je mé skvělé VTX a když pohodlí, tak to největší a to mi mohl nabídout jedině goldwing.
Začal jsem usilovně hledat všude na netu a vzhledem k tomu, že jsem s ní přišel jen minimálně do styku,tak mě taky zajímalo, kdo těmto strojům u nás vůbec rozumí a pomohl by mi s výběrem.

Seznámil jsem se s Wingem, kterého jsem kontaktoval zda by mi nemohl poradit na co co si dát při koupi pozor.
Musím říci, že v dnešní uspěchané době, kdy nemá nikdo na nic čas,mě tento dnes již kamarád, věnoval svůj čas a pomohl mi zpočátku virtuálně přes internet výrazně zredukovat vybrané kousky.
Naše diskuze se na toto téma začala rozvíjet a když zjistil, že to asi fakt myslím vážně, tak udělal něco co udělá jen málokdo. I přesto, že od sebe bydlíme cca 300km, bez váhání mi nabídl,že mi při koupi osobně pomůže.
Po našem 1. neúspěšném pokusu o koupi jsem měl možnost navštívit Winga v jeho království.....Musím říci,že toto jsem nikdy v životě neviděl, tento člověk žije jen pro goldwing, všude, kde jsem se podíval byl goldwing
Poznal jsem člověka, který těmto strojům OPRAVDU ROZUMÍ a zná je do sebemenšího detailu!
Za ty cca 3h co jsem u něj byl jsem se dozvěděl tolik informací, které bych ze svým vlastních zkušeností získal asi za 10 světelných let.
Když jsem od něj odjížděl (ještě bez GW), věděl jsem,že až ho koupím, bude pouze v nejlepší péči a to v Prešově.

Takže mazlíček je v garáži a už se nemůže dočkat až dostane láskyplnou péči u Winga

Díky za všechno Wingu

Raduzzo

(reakce na) dobrý servis

13.2.2016 v 21:27 | Nahoru | #26
Raduzzo> ....tady se sluší říct jediné: ÁMEN...a položit kytici z hezky svázaných svíček NGK s pentlí ke dveřím Wingovým.. Hezky napsáno a svatá pravda o všem (a to tam není všechno, je to teprve začátek, čeká Tě TOLIK plusového adrenalinu, že by sis měl připravit lahvinku Jim Beam na uklidněnou ). Vím co říkám, zažil jsem to a dodám: Díky Bohu. ..a díky Richardovi...samozřejmě Wingovi ..nebo opačně??

Naposledy editováno 19.06.2016 17:29:16

dobrý servis

12.3.2016 v 14:21 | Nahoru | #27
Přítelkyně si koupila GL1800 od člověka, u kterého jsme předpokládali, že z titulu své funkce nemůže být podvodník. Do té doby jsme jezdili na choprech 1100 a endurech. Byli jsme oba ujištěni, že je motka připravena na sezónu, náplně vyměněny, vše zkontrolováno, zkrátka vše super.
Při jízdě z Vršiče dolů (Slovinsko) najednou přítelkyně volala do IK, že ji nejde zadní brzda. Byli jsme už skoro dole, ale měla celkem šok. Vůbec nebrzdila, pedál úplně dole. V Hondě provedli měření brzdovky a zjistili, že je už pár let stará. Nechali jsme vše vyměnit (ne v Hondě) na náklady prodávajícího s tím, že je vše OK.
V lednu si Wing motorku odvezl po ujetých 14tis km. Dostáváme od něj postupně fotky na FB z právě probíhající opravy. Zjistila se řada prasáren, která motka vykazovala. Např. stočený tachometr o cca 50tis, nefunkční brzdy, ventily, bouraný předek, poškozené brýle rozbrušovačkou a řada dalších sviňáren. Každou závadu s námi probere a navrhne řešení. Jsme překvapeni jeho ochotou a snahou řešit problém co nejlevnější cestou. Vše má logiku a pokud něčemu technickému nerozumíme, zavolá, vysvětlí, pošle detailní fotky. Jeho moto, že nemusíme 10 let na motorku sáhnout zní velmi optimisticky.
Těžko se mohu zorientovat na trhu nabídek servisů a opraven. I ti neopěvovanější vykázali selhání viz příspěvek výše, a důvěra se pomalu vytrácí. Opravy nejen motorek se dělají stylem: „Honem honem, ať jsou peníze“. Všichni chtějí být rychle bohatí i za cenu devalvace jejich jména či firmy. Často slyším, ….. když tě motorka stála skoro meloun, tak přece dvacet tisíc obětuješ, ne? Ne. Ten co toto vysloví, ztrácí u mě body.
Wing je zapálený člověk do Goldwingů a doufám, že se nemýlím, když napíši, že je opravuje hlavou a srdcem.

1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis

12.3.2016 v 14:22 | Nahoru | #28
Abych se vyvaroval podvodníků a po zkušenostech s GL mé přítelkyně viz. příspěvek, jsem se na jaře 2015 rozhodl koupit GL1800 novou, model 2015 od Hondy. Po ujetí pár set km jsem reklamoval vůli řízení, vypadávání 5 a klepání při jízdě v případě přidání a ubrání plynu při každé zařazené rychlosti a tvrdost pružení předních teleskopů. Nejen v servise Honda mi řekli, že je vše OK, že to tak má být. Měl jsem možnost se svézt na asi dalších 5 GL. Ta má klepe nejvíce a po roce i Honda uznala, že to klepe.
Na podzim, po ujetí cca 15tis km se Wing krátce (odhad cca 2km) projel a řekl: Máš volné řízení, blbě pérují vidle, a klepání je od sekundáru, pětku jsem nezkoušel, jel jsem jen kousek.
Co k tomu dodat? Komu mám důvěřovat? Autorizovanému servisu Honda nebo Wingovi?

(reakce na) dobrý servis

13.3.2016 v 18:05 | Nahoru | #29
AloisNowak> Tady stačí si jen přečíst opět ty příspěvky nad Tvými...a je to bez komentáře.

dobrý servis

19.3.2016 v 18:12 | Nahoru | #30
malá ukázka odborné montáže a zapojení doplňků u odborníků v Týně


















Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Goldwiňáci, kolik vám to jezdí :-) [1, 2] Honda GL1800 GoldWing podle ženy puberťák 32 20.7.2017 v 04:52 krystof_harant
Návod GoldWing GL1800 r.v. 2013 Honda GL1800 GoldWing Ondrasek2607 1 7.4.2017 v 15:03 Makakumba
Honda 1800 Goldwing - manuál Honda GL1800 GoldWing podle ženy puberťák 15 12.11.2016 v 20:10 Bunda2
Zpátečka Goldwing Honda GL1800 GoldWing divocak01 10 10.10.2016 v 11:29 AloisNowak
Výměna gum přezutí Honda GL1800 GoldWing Polous 9 17.5.2016 v 23:01 Tačinek

TOPlist