bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: prestavba yamahy TRX 850
ahoj ,mam v planu prestavet mou TRX,vzhled musí zustat stejny jako original,chci prestavbu tak jako ji mam na fotce ,to znamena vymena prednich vidli za upside down vcetne brzd uchyceni,bryli a zrejme i kolo ,tady me zajima zkušenost od lidi co uz tohle delali a to je uchyceni v krku rizeni to je prumer osy vyska atd.pokud nepasuje osa jaky postup zvolit nechat udelat novou a prelisovat nebo nejaky jiny postup
další na rade je prestavba kyvky z VFR vcetne kola
bezne se na TRX meni zadni kyvka za kyvku z yzf 750 ta pasuje bez uprav ale tu nechci
chci se dat tou tezsi cestou a to je prestava kyvky z vfr 750 vcetne kola ta se mi libi ,jestli ma nekdo zkusenosti s prestavbou at uz TRX nebo jiné moto necht se vyjadri uvitam všechny postřehy ,
motorka na fotce je z Australie a s majitelem jsem ve spojeni ale bohužel on prestavbu nedelal ,mam pouze fotky jeho prestavby
k tem predkum vim ze idealni je Yamaha R1 nebo R6 timto smerem bych se chtěl ubirat
nebo další varianta je Aprilie rsv nebo poslední mozna je ducati
dekuji předem za postřehy a dobře rady

prestavba yamahy TRX 850

3.2.2015 v 22:47 | Nahoru | #31
tak moc dekuji za poslední příspěvek je to zajimavy postreh s téma brylema mozna by bylo reseni koupit hlinikovy blok a nechat si to vyfrézovat v cr -je to jen úvaha samozrejme kazdopadne se mi sbira dost hodne informaci ohledne mnou zamyslene prestavby za coz moc dekuji kamaradi TRX kari a ostatní kamaradi
ten predek nevidim jako tak velky problem ale zadek to bude asi orisek myslim ze ta kyvka z VFR bude pro me samotného dost velke dilema
dle rady kolegy který je mistr v oboru , je kyvka tezka a delsi o sedm centimetru
nicmene ta kyvka je dost dobra a vzhledove se mi libi i s kolem ,jelikož s motorkou nechci zavodit ale jen se vozit takze mozna to udelam z toho VFR

prestavba yamahy TRX 850

3.2.2015 v 22:49 | Nahoru | #32
mimochodem fotka te bile TRX je dobra tuhle TRX taky znam a jeji zadni kyvka je také moc pekna jestliže by s kyvkou z vfr byl problém tak bych sel touhle druhou cestou ta je také krasna

1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850

4.2.2015 v 07:32 | Nahoru | #33
To ze je TRX pak víc nakoplá na předek to nevadí, osobně mi to vyhovovalo, nehledě na to, že zadní pruž jednotka z R6 je o kousek kratší i s tím nástavcem, a pocitově v první fázi měkčí, takže TRXo seí víc u země. Každopádně mě pozice "více na ruce" vyhovovala. Samozřejmě s vidlí z R1 musíš zapomenout na origo tachometr.

Co se týče zadní kyvky, tak by si to rozmyslel.. je to víc práce, než užitku, ale pokud Ti jde jen o design...

Co se týče zvedání výkonu, tak je asi nejlepší kombo 878kit a FCR 41 (ale to ase bavíme o 15 + 25 tis Kč). Jeslti to do toho investovat, to je už na Tobě...

prestavba yamahy TRX 850

4.2.2015 v 07:38 | Nahoru | #34
tohle tema se mi moc libi!zacinam silne o TRX uvazovat,jen mam strach aby mi nebylo slabe ale zda se mi to jako nejlepsi cesta... v prvni fazi ne za moc penez a v pripade uprav,ktere by 100% prisly seberealizace ta bila nastrojena do R1 kabatu je bombova!

(reakce na) prestavba yamahy TRX 850

4.2.2015 v 12:28 | Nahoru | #35

TESA píše: To ze je TRX pak víc nakoplá na předek to nevadí, osobně mi to vyhovovalo, nehledě na to, že zadní pruž jednotka z R6 je o kousek kratší i s tím nástavcem, a pocitově v první fázi měkčí, takže TRXo seí víc u země. Každopádně mě pozice "více na ruce" vyhovovala. Samozřejmě s vidlí z R1 musíš zapomenout na origo tachometr.

Co se týče zadní kyvky, tak by si to rozmyslel.. je to víc práce, než užitku, ale pokud Ti jde jen o design...

Co se týče zvedání výkonu, tak je asi nejlepší kombo 878kit a FCR 41 (ale to ase bavíme o 15 + 25 tis Kč). Jeslti to do toho investovat, to je už na Tobě...


ty vidle z R1 jsou ale dost tvrde nebo dle tebe jsou ok ?
to tacho by mi nevadilo musel bych to poresit jinak kazdopadne volba predku bude R1 nebo R6 popřípadě pokud sezenu ducati,
ten kit motoru urcite jeden z nich zvolim ta investice je ok akorát jestli mas odkaz nebo tip kde se daji objednat
no a ten zadek tak to bude dilema vaham mezi tou VFR a tou co je na te bile TRX myslim ze je to R6 tak nevim

1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850

4.2.2015 v 12:36 | Nahoru | #36
tak ta kyvka ne te bile TRX je R1 ale také je velmi pekna na fazeru a predky ma fazer taky dost dobře a dokonce bych řekl ze by se TRX hodily vice nez z te R1 nebo R6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prestavba yamahy TRX 850

4.2.2015 v 14:40 | Nahoru | #37
vanyl> nešly by na to komponenty z Yamahy SZR 660?Ta má taky obrácený vydle a zajímavou banávovou kyvku a je to Yamaha















1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850

4.2.2015 v 16:34 | Nahoru | #38
Vidle R1 jsou co se týče tuhosti v pohodě, jsou stavitelné... Mám v té specifikaci odjetou i dovolenou 4500km během 9ti dnů - Alpy, Korsika, ... a bez problému.
Do starších vidlí, než R1 (2003 - mají lepší geometrii brýlí) bych nešel..

Karburátory jedině z ameriky, tam i přes clo vycházejí nejlépe ( KEIHIN FCR 41 kit pro TDM ).
Písty asi od KEDO z německa. Musíš najít někoho kdo ti vybrousí válce.

Kdyby si pak sehnal někoho kdo Ti udělá výfukové svody, tak by to bylo super. Ty origo jsou docela škrcené, jak na průměru, tak tím ostrým ohybem hned za válcema..

TRXo je fakt pohodová motorka, škoda že jsem ji prodal :)

Naposledy editováno 04.02.2015 16:35:28

prestavba yamahy TRX 850

4.2.2015 v 20:19 | Nahoru | #39
Tady do toho někdo napasoval kyvku z YZF 750 ......



To vypadá na tu bílou.... zvouček je pěkný... Budík vypadá na Koso.....

Naposledy editováno 04.02.2015 20:24:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prestavba yamahy TRX 850

4.2.2015 v 22:09 | Nahoru | #40

TESA píše: Vidle R1 jsou co se týče tuhosti v pohodě, jsou stavitelné... Mám v té specifikaci odjetou i dovolenou 4500km během 9ti dnů - Alpy, Korsika, ... a bez problému.
Do starších vidlí, než R1 (2003 - mají lepší geometrii brýlí) bych nešel..

Karburátory jedině z ameriky, tam i přes clo vycházejí nejlépe ( KEIHIN FCR 41 kit pro TDM ).
Písty asi od KEDO z německa. Musíš najít někoho kdo ti vybrousí válce.

Kdyby si pak sehnal někoho kdo Ti udělá výfukové svody, tak by to bylo super. Ty origo jsou docela škrcené, jak na průměru, tak tím ostrým ohybem hned za válcema..

TRXo je fakt pohodová motorka, škoda že jsem ji prodal :)


jaky to byl rok te R1 a jak jsi to udelal tu prestavbu myslim krk rizeni a tachometr

(reakce na) prestavba yamahy TRX 850

4.2.2015 v 22:12 | Nahoru | #41

mari píše: vanyl> nešly by na to komponenty z Yamahy SZR 660?Ta má taky obrácený vydle a zajímavou banávovou kyvku a je to Yamaha
















to szr je zajimave ale tak nejak ta kyvka vypada stare oproti třeba te z r1 ale nemuzu rict ze bych o ni neuvazoval také ,zítra se jedu podivat na kyvku z vfr ctyrkila tak třeba budu mit stesti
tech SZR je taky docela malo

prestavba yamahy TRX 850

4.2.2015 v 22:16 | Nahoru | #42
kyvka z yzf 750 to je ta poslední varianta uvazoval jsem o ni kdysi ted uz je to okrajova zalezitost


spis me tak trochu lakaji kapoty tak trochu jinak ala ta bila TRX

zatím ale zustanu u původního zameru original kapoty a jiny podvozek tod vse aspoň zatim

(reakce na) prestavba yamahy TRX 850

5.2.2015 v 09:39 | Nahoru | #43
vanyl> Brýle i vidle z 2003. Krk musis přelisovat z TRXa a co si pamatuju vyrobit distanční kroužek. Ten doměříš asi až rovnou na místě, taky jsem to tak dělal.

Spínačku jsem použil TRX. Tachometr jsem neřešil... Je mi jedno kolik jedu a 50 v obci +- poznáš..

2 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850

5.2.2015 v 20:38 | Nahoru | #44
tak priznivci TRX ,mam opet nove informace ohledne prestavby mozna by i když jsem to ani v nejmensim nechtel tak dle Michala který ma nepreberne množství zkusenosti s TRX
prestavba TRX z 850 na 900 +vstrik je mi to ale dost cizi takze nevim nemam s tim vůbec zadnou zkušenost mechanicke prestavby se nebojim ale ta elektika ?? jako ze bych tam dal asi celou z tdm 900 ??? no nevim tohle jsem v planu nemel
kazdopadne o predku uz mam docela jasno a ten zadek ještě porad premyslim opravdu je to dost tezke rozhodnuti

prestavba yamahy TRX 850

5.2.2015 v 21:15 | Nahoru | #45
Teď byla na prodej nádherná TRX z Rakouska za 43000 Kč, bohužel už je pryč, škoda... .
Nekoupil ji někdo z vás? Nabídl bych mu 43100 Kč
Pavel

(reakce na) prestavba yamahy TRX 850

5.2.2015 v 21:39 | Nahoru | #46
vanyl> když jsem se o TRX zajímal, tak si pamatuju, že motory 850 a 900 z TDM jsou snad skoro stejný až na pár drobností(asi i v nalazení motoru a převodech) a jak jsi psal o tom zvětšení objemu, tak nebylo by jednodušší tam dát rovnou motor z TDM? Vím, že někdo to do TRX-ka už páchal,ale nevzpomenu si kdo a další věc je, že by to legálně asi nebylo úplně košér...

prestavba yamahy TRX 850

7.2.2015 v 07:26 | Nahoru | #47
To "mari": Ahoj, je tam trošku problém i s uchycením. Na hlavě má TDM 900 jen jeden nálitek, který je použitelný na rám TRX. Na jedné fotce z Německa je vidět způsob uchycení - nepěkný a viděl bych to spíš na výměnu celé hlavy z TRX na TDM, tedy jestli by to šlo, protože vzhledově jsou hlavy odlišné a nevím jak montážní body aj. Pavel



prestavba yamahy TRX 850

7.2.2015 v 07:27 | Nahoru | #48




prestavba yamahy TRX 850

7.2.2015 v 07:29 | Nahoru | #49




prestavba yamahy TRX 850

7.2.2015 v 07:34 | Nahoru | #50
Omlouvám se, nějak mi najdou pořádně nahrát fotky. Ten horší případ je na poslední fotce -od oka na rámu TRX k přednímu úchytu na motoru TDM 900 nějakým "plocháčem". Motor TDM 900 má připravená oka se závitem na přední straně hlavy na obou stranách po směru jízdy a jedno oko na zadní straně. To ovšem nemá připravený závit, což není problém, ale na druhé straně nálitek úplně chybí. Navíc na karterech TDM 900 chybí i menší držáky, což by ale nevadilo. Pavel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prestavba yamahy TRX 850

7.2.2015 v 08:58 | Nahoru | #51

vanyl píše: tak priznivci TRX ,mam opet nove informace ohledne prestavby mozna by i když jsem to ani v nejmensim nechtel tak dle Michala který ma nepreberne množství zkusenosti s TRX
prestavba TRX z 850 na 900 +vstrik je mi to ale dost cizi takze nevim nemam s tim vůbec zadnou zkušenost mechanicke prestavby se nebojim ale ta elektika ?? jako ze bych tam dal asi celou z tdm 900 ??? no nevim tohle jsem v planu nemel
kazdopadne o predku uz mam docela jasno a ten zadek ještě porad premyslim opravdu je to dost tezke rozhodnuti



Ahoj.
Já jsem předělával 850motor na 900.
Celý podrobný postup ZDE
Jinak držím palec s přestabou,TRX se mi vždy hodně líbila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prestavba yamahy TRX 850

8.2.2015 v 11:26 | Nahoru | #52

luko850 píše: Ahoj.
Já jsem předělával 850motor na 900.
Celý podrobný postup ZDE
Jinak držím palec s přestabou,TRX se mi vždy hodně líbila.



ty jo Luko tak to je mazec ta prestavba ma logiku typ souhlasi ale mas 900 ale mam dotaz nejde o to kolik to stalo penez ale jestli to ma smysl je tam markantni rozdil ,i když tam nemas ignitech tak asi je a s nim to bude lepsi kazdopadne gratulace a diky za ukazani smeru kterym je se mozne dat kdybych chtel tento motor od tebe postavit sel by jsi do toho? popřípadě jakou dobu by jsi potreboval

1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850

8.2.2015 v 14:20 | Nahoru | #53
To luko850: Ahoj, po shlédnutí Tvého "projektu" si jen si ujasňuji. Slabiny u TRX - hlava / stálá spotřeba oleje i přes vyměněná gufera ventilů; občas u TRX zadřená nebo prasklá klika (to bych spíš dával za vinu špatné údržbě - odjezdil jsem na TRX i okruhy (400km) a motor, s tacho stavem cca 55000km, bez problémů a ještě lepším příkladem je pan Plejba jr., který jezdil na TRX i CEC). Pokud máš ještě jiné poznatky, tak bych Tě poprosil o sdílení . Ještě k převodovce, "6" z TDM900 se tedy do bloku s "5" TRX850 nevejde? Díky za info a měj se, Pavel

(reakce na) prestavba yamahy TRX 850

8.2.2015 v 16:32 | Nahoru | #54
vanyl> Já se do toho pustil ze dvou důvodů-I po první GO hlavy opět neůnosná spotřeba oleje.A motor 900 jsem sehnal skoro zadarmo.(Bylo to z tak ukrutné havárky že tam byla zaražená řadička a zničená převodovka.Jediné co se z toho dalo použít byly věci co jsem potřeboval )
Takže v 60t byla na řadě kompletní GO a já se rozhod pro experiment
Polepšíš si v-nulové spotřebě oleje,větší krouták,spotřeba při dálničním přesunu Cheb-Ostrava furt 150km/h za 5l.
Postavit další motor není problém,servisem moto se živím

zilvarcz-nemám problém s sdílením zkušeností
K té převodovce:6tku tam opravdu nedáš.Je to přes převody širší tudíž jsou i jiné kartry.Nevím jak je rám u TRX,ale abys do TDM nacpal celý motor 900 musel se řezat rám (a to nepřipadá v u mě v uvahu) a řetěz je hodně vyosený vůči rozetě.

1 reakcí na tento příspěvek prestavba yamahy TRX 850

8.2.2015 v 20:13 | Nahoru | #55
To luko850:
Ahoj, tak to se omlouvám, nechci získávat Tvé firemní "know how", myslel jsem, že jsi jen normální fanda modelů od Yamahy s tímto motorem . Jen mě zajímá, čistě z Tvého pohledu nebo zkušeností, vzhledem k motoru TRX / TDM 850 jestli se ve výše, mnou uvedených slabinách, shodneme nebo jsi myslel ještě něco jiného. Je ale zajímavé, že mají ventily motorů "850" a "900" totožné číslo ND a to by mělo znamenat, že jsou stejné. Pak bych to viděl na jiná vodítka nebo alespoň jejich materiál.
Měj se a případně díky za názor, Pavel

prestavba yamahy TRX 850

8.2.2015 v 20:21 | Nahoru | #56
To luko850:
Jinak pro napasování motoru "900" do TRX by nemělo jít o žádné úpravy rámu, jen vyrobit nový úchyt na levé straně rámu stejně, jak ho máš Ty u TDM. A co se týká "neúnosné spotřeby oleje", tak i při jízdě na okruhu mi to bralo cca 0,6 l na 1000 km a v provozu cca 0,3 l na 1000 km. To je myslím podle Yamahy stále v toleranci. Možná to byla nějaká slabina 5-ti ventilových rozvodů od Yamahy, protože údajně podobně trpěly i R1 s tímto rozvodem.
P.

(reakce na) prestavba yamahy TRX 850

9.2.2015 v 01:16 | Nahoru | #57

zilvarcz píše: To luko850: občas u TRX zadřená nebo prasklá klika (to bych spíš dával za vinu špatné údržbě



to si myslim taky, ono kdyby to byla nějaká vyhlášení jebka, Mácháček by si to asi do dakarskýho speciálu-4kolky nedal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prestavba yamahy TRX 850

18.2.2015 v 21:32 | Nahoru | #58
zilvarcz> Ale prdlajs.Není žádné knouhau
Na těch slabinách se shodnem.Jen spotřeba oleje není jen v hlavě,ale i kroužcích.
Velkou spotřebu oleje jsem myslel nad 1l na 100km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prestavba yamahy TRX 850

19.2.2015 v 22:21 | Nahoru | #59

luko850 píše: zilvarcz> Ale prdlajs.Není žádné knouhau
Na těch slabinách se shodnem.Jen spotřeba oleje není jen v hlavě,ale i kroužcích.
Velkou spotřebu oleje jsem myslel nad 1l na 100km



tak to je ohromne množství to uz musí byt lagr ten motor
kazdopadne ta prestavba dava smysl snad jen v extremu ze třeba sezenes motor velmi levne jako ty ja bych do toho i sel original je ok ale ten vzhled te devítky motoru je super ,vypada tak moderne

(reakce na) prestavba yamahy TRX 850

2.3.2016 v 12:23 | Nahoru | #60
vanyl> tak jakpa sme daleko? nějak nám to tady umřelo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
yamaha trx 850 Yamaha TRX 850 ajwenfz6 1 11.12.2019 v 15:50 PajdaXJR
Pozor při koupi TRX 850 Yamaha TRX 850 GooDBody44 11 8.9.2016 v 13:34 GooDBody44
Olej Yamaha trx\tdm850 pomoc prosim Yamaha TRX 850 bean.2 5 13.3.2016 v 20:18 TDM851
Názor Yamaha TRX 850 DucatixDave 13 2.2.2015 v 17:25 MedWed
Yamaha TRX 850 rozvody Yamaha TRX 850 GooDBody44 19 23.1.2015 v 18:21 fichtlracer


TOPlist