bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě F 800 GS
5.12.2014 v 14:34
Zdravím stávajicí a bývalé majitele BMV F 800 GS a mám jednoduchou otázku na co si dát pozor při nákupu tohoto stroje a to ročník 2008 který již prošel svolavacíma akcema BMW k tomuto modelu ..... díky za odpověď

1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 15:06 | Nahoru | #1
na všechno

(reakce na) Koupě F 800 GS

10.12.2014 v 19:02 | Nahoru | #2
seikos> No seikos si opět připsal jednu čárku za komentář v diskuzi aby stihnul těch 10k komentářů do konce roku, bo co a teď k věci na kterou se ptáš: v roce 2011 jsem vybíral novou motorku, vybral jsem GS a nelituju. Na KTM jsem jel a v terénu je to možná o fous lepší, ale upřímně abych to využil musel bych bejt trochu jinej jezdec - mých 15kkm/rok (z čehož optimistických 15 procent v terénu) ze mě kdejakýho jezdce nedělá. Za těch cca 30tkm co jsem na GSu odjel jsem zaznamenal jednu závadu - chladič - je to konstrukčně trošku neadventure řešený a mě po jedný divočejší jízdě prasknul držáček a bohužel ten co se nedá vyměnit. Opravu budu řešit přes zimu a stále ještě nejsem rozhodnutej, zda novej, nebo držák zavařit a držáky vyztužit zesílením od TT.

Co se týče motoru, problémy jsem zatím žádné nezaznamenal (ale jak bych taky mohl, ta motorka "ještě není ani zajetá")

Podvozek: podívej se zda s tím předchozí majitel nelítal nějak moc v terénu a není poškozená šavle předních USD. Stalo se (ne mě) že tam vlítnul nějakej kámen, kterej poškodil kluzák, následně gufero a byly s tim starosti. Dál jsem slyšel od servisáka, že první verze měly v kolech nějaký ložiska a ty nebyly nic moc (výměna je však nevelká investice)

Brzdy: po 30kkm ani zadní ani přední brzda nemá žádný náznak hrany. Jestli budeš vybírat a motorka bude mít 50k na budíku a na předních i zadních kotoučích hrany tak těch 50k má už třeba podruhý...

Plexi: Mám na záruku měněné touringové plexi, protože to moje mělo vadu (takové vlásenkové praskliny kolem šroubů) vyměnili a upozornili, že to není vada, že to je technologií tlakového stříkání toho plexi. Na novém se to projevilo taky ale tam už jsem neměl chuť to řešit, nepostupuje to a do budoucna stejně asi namontuju Desierto. Upozorňuju, že se to děje asi jen u toho touringového...

Nic jiného mě nenapadá. Jinak nelámej si hlavu tím co je lepší v terénu - pokud chceš jezdit v těžkym terénu, tak si kup nějakej MX. Co ti však můžu za sebe říct, že na silnici, kde najezdím 85%+ km je F800GS moc dobrý (samozřejmě ne jako Seikosovo Stelvio ) a v terénu je to velmi dobrý...

Dobře vyber
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3] BMW F 800 GS 1705ol 84 21.4.2024 v 09:27 TomasNBK
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufry Vario BMW F 800 GS ZbyD 5 24.3.2024 v 16:19 ZbyD
Obnova servisního intervalu BMW F 800 GS rimbo 5 1.2.2024 v 13:18 MartasUS
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist