globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Koupě F 800 GS
5.12.2014 v 14:34
Zdravím stávajicí a bývalé majitele BMV F 800 GS a mám jednoduchou otázku na co si dát pozor při nákupu tohoto stroje a to ročník 2008 který již prošel svolavacíma akcema BMW k tomuto modelu ..... díky za odpověď
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 15:06 | Nahoru | #1
na všechno

Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 15:15 | Nahoru | #2
Jsi si jisty ze svolavaci akce vyresila problemy?

Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 15:36 | Nahoru | #3
Dej pozor hlavně na to aby to nemělo mooc velký km nájezd a více ti poradí majitelé na www.bmwgs.cz ale být tebou hledám o něco novější a hlavně co nejméně najeto

Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 16:20 | Nahoru | #4
Co to je moc velký nájezd km?...... toho bych se nebál, pokud majitel nebyl čuně....

Naposledy editováno 05.12.2014 16:25:30

1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 16:37 | Nahoru | #5
30000km a víc NEBRAT!!!! to už je po smrti

1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 16:41 | Nahoru | #6
On někdo třeba dokáže najet mezi 30-70tisíc km za rok takže si to spočítej a potom si uvědom co je u nás národní sport ve stáčení km takže když to bude mít přes 100 to už je před smrtí motoru a i ostatních dílů

(reakce na) Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 16:41 | Nahoru | #7
titus> to máš pravdu a 15 let stará......

3 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 16:44 | Nahoru | #8
30? Ty vole neblázněte!
Jak to má víc jak 25, tak ruce pryč. Spíš tak 15-20 max.

Kup něco z Itálie, tam skoro nikdo nejezdí. Bude to mít po 6ti Sicilských sezónách najeto tak 13000km a bude krásně nová řetězovka, spojka, ložiska v kolech, po velkym servisu vč. novýho olejovýho čerpadla (vůůůůůůůůbec nebylo potřeba, jenom prevence) atd.

A HLAVNĚ - mít motorku po chirurgovi z Palerma ročník 1924 je mokrý sen každýho čecháčka.

EDIT: Jo a servisku to nemá, protože pán umřel a nikdo neví kam jí dal.

Naposledy editováno 05.12.2014 16:47:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 16:47 | Nahoru | #9
pavelgsxrv> 30-70k jsou vyjímky, počítal bych do 20k/rok, ale to pozná na celkovým stavu....bohužel do motoru nevidíš a ostatní se dá skouknout v jakým stavu je celkově.

(reakce na) Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 16:49 | Nahoru | #10
foky> si děláš prču a někdo tomu uvěří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 17:05 | Nahoru | #11

foky píše: 30? Ty vole neblázněte!
Jak to má víc jak 25, tak ruce pryč. Spíš tak 15-20 max.

Kup něco z Itálie, tam skoro nikdo nejezdí. Bude to mít po 6ti Sicilských sezónách najeto tak 13000km a bude krásně nová řetězovka, spojka, ložiska v kolech, po velkym servisu vč. novýho olejovýho čerpadla (vůůůůůůůůbec nebylo potřeba, jenom prevence) atd.

A HLAVNĚ - mít motorku po chirurgovi z Palerma ročník 1924 je mokrý sen každýho čecháčka.

EDIT: Jo a servisku to nemá, protože pán umřel a nikdo neví kam jí dal.


ma pravdu!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 20:11 | Nahoru | #12
ntvl.... to si koupím raději nového tygra 800xc se

Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 20:27 | Nahoru | #13
to si nekupuj, je to šrot
tak a ted proč? hmmmmm, nevím mám to teda v té slabší verzi, ale zatím to jezdí

postupuj jako při koupi jakékoliv motorky, stejnak asi, pokud to mělo na začátku nějaké potíže, tak je bud vyřešili, nebo to je to jen zadřený , nebo tomu teče jen olej z víka ventilů a nebo víc na www.bmwgs.cz

Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 21:23 | Nahoru | #14
jo a vzpomněl jsem si na zásadní závadu, já to musím po ujetí cca 300km dotankovat 12ti litry benzínu

Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 21:40 | Nahoru | #15
Není to italský ale německý. Takže ok

(reakce na) Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 22:25 | Nahoru | #16

ZEDON píše: ntvl.... to si koupím raději nového tygra 800xc se

a budeš každéj km zastavovat a dívat se co ti upadlo

2 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

5.12.2014 v 22:30 | Nahoru | #17
každý ti bude závidět ty blinkry

(reakce na) Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 00:12 | Nahoru | #18
petrumr> každý ne, nový jsou už trapně obyčejný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 00:18 | Nahoru | #19
petrumr> ehm taky musíš tankovat? co ujedeš 300km?

Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 02:21 | Nahoru | #20
No to jsou ale odpovedi ja jsem sam majitel GSX 1400 co ma mnou najeto prez 60 tisic a vim ze je moto v naprostem poradku,tak takove ty reci co je po smrti me fakt nechavaji klidnym,je to jen o pristupu dotycneho k danemu motocyklu a starani se o veskery servis tak jak ma byt a pak neni problem najed treba 200 tisic !!!Porad si cenim vic toho kdo mi dolozi poctive Km nez tvrdit ze 10 let stara motorka ma jen 15 tisic km !
Jinak 800 je asi nejlepsi kompromis mezi vykonem,hmotnosti ale hlavne obratnosti v lehcim terenu,no a jelikoz Sima najel v testu vic nez 150 tisic do zavady na motoru,beru BMW jako solidni stroj a na to me jezdeni kolem komina a po republice,bude vic nez supr tak asi tak,skoda ze zadny majitel se zde zatim nevyjadril ale treba se jeste dockam

(reakce na) Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 09:09 | Nahoru | #21

xirik píše: petrumr> ehm taky musíš tankovat? co ujedeš 300km?

jo, musím, ale když jedu na slovensko, tak to vydrží i 400km. Nevím čím to je, ale když motka uvidí slovenský tabule, tak spotřeba klesá.

Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 09:26 | Nahoru | #22
Tí informovaní, do roku výroby 2010, nekupujú ani náhodou.Mal som tu slabšiu verziu.

Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 09:29 | Nahoru | #23
nový bmw už nemají spínačový blinkry, který se po určitých metrech a čase samy vypnou? Mám motku kolem komína a na dojíždění do práce a vím, kde na jaké křižovatce dát blinkr, abych ho nemusel vypínat Určitě budeš přetěsnovat víko ventilů, na levé straně to trochu pídí. Já mám tu slabší 09 a je ucukaná, prostě plyn se přidá bez prodlevy a chci přes zimu vykuchat kat, ale nevím co tomu řekne lamda, tohle nemůžu nikde najít , akorát jsem našel, že ta ucukanost se zmírní. Jak jsem ji koupil tak akorát jsem opravil přední třmen- byl ohnutý plovoucí čep a dal nový kotouč, který byl taky trochu ohléj a vibroval- asi tam někdo zapomněl zámek. Jinak ABS mám vypínatelný a ty budeš mět dva kotouče, nebot pocituji, že ze 170 to brzdí trochu méně, s novým kotoučem ještě krizovku jsem neměl a ten dvouválec v mezích zákona dovede ubrzdit motku i bez brzd.

Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 09:31 | Nahoru | #24

(reakce na) Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 11:47 | Nahoru | #25

Astráček píše: pavelgsxrv> 30-70k jsou vyjímky, počítal bych do 20k/rok, ale to pozná na celkovým stavu....bohužel do motoru nevidíš a ostatní se dá skouknout v jakým stavu je celkově.



člověk který najede za sezonu 70tisíc km snad nemůže dělat nic jiného. Né že bych tomu nevěřil, ale v mém případě to je science fiction. Jsem rád, když najedu dvacku za sezónu a to na tom sedím mimo práce a spánku pořád.

Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 12:51 | Nahoru | #26
shewcza Jsem na tom stejně a věřím, že většina z nás.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 18:51 | Nahoru | #27
Pokud mohu radit, jakožto majitel F800 GS (rv. 2008) pak bych si opravdu dal pozor na to, jaký majitel to byl a jak na tom jezdil. A hlavně, jak se o to staral. Upřímně - do 2008 bych nešel neboť je fakt, že ty problémy s motory se od rv. 2010 skoro neřešej.
Já osobně jsem to dořešil tak, že tam teď mám motor z mašiny rv. 2011, najeto 11000 km. Krom tohoto jsem neměl nikdy žádnej vážněj trabl. Když nepočítám klasickou údržbu (olej, gumy, brzdový desky apod.)

Ohledně svolávacích akcí - pošli případně VIN do BMW a řeknou ti, zda byly provedeny. jednalo se pořešení čidla v nádrži, výměnu řetězovky a pár dalších nastavení - prostě mouchy prvních modelů. Troufnu si ale říct, že dnešní osmistovky z těch let už musí mít svolávačky za sebou!

Kecy, že moto s 50000 km je po smrti neber vážně. Sám mám najeto cca 53000 km a beru to furt jako "novou" motorku. Vše funguje jak má (teď už i motor ) a jsem naprosto spokojenej!
otázka je, co by se stalo, kdybych ten motor nevyndal a nenahradil. měl najeto cca 45000 a cvakalo v něm. Viz zde zmiňovaná diskuze, jež jsem tenkrát založil já sám. Ale pravdou je, že furt fungoval i přes to cvakání a jinak v něm (až na ten zvuk) nebyl žádnej problém. Dokonce jsem se na ADVriderovi dočetl, od pár lidí, že to cvakání jim po nějakých 10-15 tis. km odeznělo a jezděj na tom dál. Možná to byl vše jen takový mediální humbuk a hysterie, tak trochu způsobená samotnými majiteli a samozřejmě prostředím internetu. Je také ale fakt, že BMW to lidem v záruce měnilo, takže asi čistý svědomí neměli!

Zkrátka: Pokud jsi rozhodnut jít do toho BMW, je to dobrá volba, ale bude asi bezpečnější koupit buď novou moto nebo rv. 2010 a vejš! Toť můj názor. Kdyžtak si pročti historii v mém profilu, dozvíš se víc!

BTW: Kdo z vás najede 70000km ročně na moto??? Pokud budeš brát průměr 10000/rok tak je to tak akorát. Dnešní osmistovky z roku 2008 by mohl mít tedy kolem těch 55-65 tisíc km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 18:57 | Nahoru | #28

xirik píše: petrumr> ehm taky musíš tankovat? co ujedeš 300km?


no tvl, tankovat každých 300 km by mě asi jeblo a tomu říkaj cestovní motorka

Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 19:43 | Nahoru | #29
ja som tankoval na 350 - 400km spotrebu to fakt dobrú.

Inak aj alternátor tam viacerí riešili. Myslím, že aj ten váš cestovatel Sima.Aj na
ADVriderovi sa ten altík dosť preberal.
Asi po 40000km môže bez varovania kedykolvek nedobíjať.

Naposledy editováno 06.12.2014 19:47:58

1 reakcí na tento příspěvek Koupě F 800 GS

6.12.2014 v 19:51 | Nahoru | #30
Mám rok 2009 najeto 58000km a žádnej závažnej problém sem zatím neřešil,olej nedolévám ,je pravda že jezdím 90% silnici jinak cesty dle potřeby ; nejezdím s tím v bahně a v brodech ,neperu s tím o zem v terénu abych se poté plácal po rameni jakej jsem hustej ofrouďák;dle mě je to cestovní motorka s možností překonat určitý terén je li to nezbytně nutné ,a ne enduro sport či nákladní terénní mezek což mnozí z těch mašin dělají.Tím chci říct že pokud se ti podaří koupit stroj který neprošel nějakou ambiciozní off anabází je zase větší šance že nebudeš mít následně potíže ,nebral bych moto bez servisky; Poslechni motor ,podívej se na stav oleje (hladina i vizuelní stav kapaliny) barva výfuk.svodů-pokud budou do půli fialový(vyhřátý)je to známka že dostávala hašte.Jinak,brzd kotouče,stav br.desek tak jak u jiných moto.Je to dobrá moto jen ten motor prostě chce svoje -tj není blbuvzdornej.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 34 26.3.2024 v 10:06 kokosman
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3] BMW F 800 GS 1705ol 79 25.3.2024 v 11:20 TomasNBK
Kufry Vario BMW F 800 GS ZbyD 5 24.3.2024 v 16:19 ZbyD
Obnova servisního intervalu BMW F 800 GS rimbo 5 1.2.2024 v 13:18 MartasUS
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent

TOPlist