bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tachometer
1.12.2014 v 20:53
Kto mi vie poradiť nejaký dobrý eshop kde by som kúpil tacho na chopper alebo má niekto na predaj. Suzuki intruder 800 r.v. 1996 najradšej origo

Tachometer

1.12.2014 v 21:11 | Nahoru | #1
Prohledej bazary, tady, motoinzerci, tipmoto, kdekoliv, novej bude ukrutně drahej

Tachometer

2.12.2014 v 18:11 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek Tachometer

2.12.2014 v 21:52 | Nahoru | #3
Ligimaster - Koukám že už máš v profilu fotky.Vypadá dobře,všim jsem si těch zajímavých gripů.Jestli jsou celokovový tak to musí v chladným počasí dost studit na ruce a taky ten náhon na tachometr je vedenej nějak divně.V tom prudkým ohybu nad světlem to asi brzo "odejde".Nebo už odešlo,že scháníš jinej tachometr? Jinak dobrý a co kontrolka neutrálu,už svítí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tachometer

3.12.2014 v 19:08 | Nahoru | #4
kutil1> Gripy sú celokovové ale dá sa nie je to až také studené Tachometer je tam vymenený ale je nejaký malý, zatiaľ ešte funguje ale chcel by som väčší a potom by som poriešil aj to vedenie. Neutrál zatiaľ nebol čas. Má spínač neutrálu niečo spoločné aj so spínačom stojanu? Lebo ten je vycvaknutý celá elektrika je Ale hádam kúpim zdvihák a cez zimu sa do toho dám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tachometer

3.12.2014 v 22:33 | Nahoru | #5
Ligimaster>Jak jsem ti už psal,kabel vedoucí ke spínači neutrálu, pokračuje potom dál ke spínači bočního stojánku a pak ještě dál k čidlu tlaku oleje(to je nad olejovým filtrem).Když budeš chtít vyndat ten spínač neutrálu,musíš ten kablík postupně odpojit nejdřív na tom oleji,potom na stojánku a až nakonec na tom neutrálu.Ale jak se tak postupně dozvídám o tvém problému (jak jsem pochopil,máš ho vyřazenej z provozu?)závada může být právě v tom spínači stojánku.Ten má na neutrál totiž zásadní vliv.Když budeš mít motorku postavenou nan stojánku a zařazenou jakou-koliv rychlost,nenastartuješ motor.Naopak,když při neutrálu nastartuješ a stojánek zapomeneš sklopit(do vodorovný polohy) a zařadíš rychlost,motor musí zhasnout.Zkrátka se stojánkem dole se morka nerozjede!!
Ten tvůj tachometr se mi hned nějak nezdál, protože má vývod náhonu nějak nahoře,což je u orig tachometru obráceně a náhon vede spodem,skrz horní a spodní brejle Koukni na obrázek,jestli ten tvůj vypadá stejně.




PS: To jsem jednou takhle na cestách zastavil a vyfotil, když mi tam toto číslo naskočilo.

Naposledy editováno 06.12.2014 22:30:48

(reakce na) Tachometer

4.12.2014 v 20:16 | Nahoru | #6
kutil1> Vďaka za rozsiahle vysvetlenie práve preto by som chcel origo tachometer aj mne príde ten môj nejaký divný elektriku musím pozrieť kompletne. Ten tvoj stav km je super, samá šťastná sedmička tak nech nám zima rýchlo ubehne a potom prajem veľmi veľa šťastných km všetkým
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 8 Včera v 20:45 Thomsonson
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 10 21.3.2024 v 19:39 krokoš
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš


TOPlist