globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr tryska karburátoru
28.11.2014 v 21:55
Ahoj, mám derbi senda 50 r.v. 2002. Mám otevřený výfuk a sportovní filtr, jinak je vše originál. Chci dát (musím) do karbece větší trysku kvuli poměru vzduch/benzín, ale nevím jakou velikost. Když jsem čistil karbec, zjistil jsem že je tam tryska 71. Jakou tedy mám dát? 80 ? 84? Mám kromě hlavní tryska měnit ještě neco jiného? (volnoběžnou, jehlu... ) Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Výběr tryska karburátoru

28.11.2014 v 22:15 | Nahoru | #1
Nejdriv dej dokupy a projeď.Otestuj jak to jede, zahrej a projed to s plnym plynem.Po case kontroluj barvu svicky.Ptimalni je cihlova barva, ale pokud bude seda nebo cerna, ale nemela by bejt mokra,a pojede to v pohode tak se na vymenu trysek vyser .Hlavni trsky ma vliv pouze na jizdu pri plnem plynu, ve strednich se ladi sroubkem na vzduch ....

Výběr tryska karburátoru

28.11.2014 v 23:04 | Nahoru | #2
Právě dnes večer jsem ji dodelal, a zkusil jsem jstli chytne.. po načerpání paliva hned chatla ale při přidání pak klesaly otáčky celkem pomalu .. nezkoušel jsem to projet.. jen sem to nakop a zase vypl protože už je celkem pozdě asi budu muset dolatit volnoběžnou jehlu .. zítra to projedu. a uvidím jak to sedne

(reakce na) Výběr tryska karburátoru

29.11.2014 v 01:57 | Nahoru | #3
sirr> Šroubkem na karbecu ladíš bud volnoběžné otáčky, nebo druhým šroubkem bohatost volnoběhu. Střední pásmo otáček se ladí na jehle. Teda pokud máš správnou velikost HT.

Jinak velikost trysky nemůžeš určit podle oka. Musíš si sehnat sadu trysek a zkoušet, není to jednoduché

1 reakcí na tento příspěvek Výběr tryska karburátoru

29.11.2014 v 08:11 | Nahoru | #4
V Trebici je docela dobrej Derbi servis. Kdyz jsi otevrel sani i vyfuk, BUDE TO CHUDY! Takze nehonit Nebo zadres! Pred tim nez Zaccnes experimentovat, dej tam tu osmdesatku.
Co se cim ladi vysvetlil Fogi,Cipis 96 nema pravdu!
Jestli ale chces radu, opravdu to odvez do te Trebice, tohle chce mit sadu a ZACIT OD VETSI TRYSKY, pekny pocasi a prohnat to vzdycky par km s plnym nebodynamometr. Pak svicku ven a podivt se na barvu. Cerna o jednu velikost min, cihlove hneda O.K., bila - O DVE VELIKOSTI VYS.

Naposledy editováno 29.11.2014 08:21:50

(reakce na) Výběr tryska karburátoru

29.11.2014 v 08:50 | Nahoru | #5
sered> kde v Třebíči je servis derbi ? Znám jen borovine p. Milostnéo a pk mototrade v Číhalíně

Výběr tryska karburátoru

29.11.2014 v 11:32 | Nahoru | #6
v Trbici je prodejna atam synka doporucili do nejake vesnice - opravdu sikovnej servisk! Jinak na Derbi uz pomalu neni ani sroubek, co je koupili Piaggio tak to funguje italsky: kdyz nahodou neco maj, tak dodaci lhuta dva a vic mesicu!!!

Výběr tryska karburátoru

29.11.2014 v 11:56 | Nahoru | #7
projel jsem to, takle vypadá svíčka.. - je to chudé že ? Optimální je hnědá/rezavá ne ?



>sered o tomto servise jsem ještě neslyšel, ale mrknu se díky

Výběr tryska karburátoru

29.11.2014 v 12:19 | Nahoru | #8
Ano, je to chudé Chce to větší Hlavní trysku

1 reakcí na tento příspěvek Výběr tryska karburátoru

29.11.2014 v 12:21 | Nahoru | #9
ok díky lidi koupím sadu trysek a budu zkoušet jinak. Kromě hlavní trysky se nic dalšího měnit nemusí ? JEHLA? VOLNOBĚŽNÁ TRYSKA ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr tryska karburátoru

29.11.2014 v 13:28 | Nahoru | #10
cipis96>
NEMUSI! Pred laboraci nastav hladinu v karburaci a zakladni nastaveni jehla, voolnobeh. Zacni hodne velkou hlavni tryskou a snizuj - kvuli potencialnimu zadreni. Musis ale vyzkouset vzdycky par km v tahu a s plnym plynem, pak hned vyndat svicku. Pri tom Jehlu dej na prostredni zarez. Az budes mit takhle nahrubo odladenou trysku, nastav volnobezne otacky: srouben soupete na ca 1200ot/min. a sroubem bohatosti smesi na nejlepsi beh. To trochu zvedne otacky, takze zopakovat. Pal zkus motorku ve vsech rezimech, pokad se nekde objevi "dira v plynu" zalaboruj s jehlou. Pokad budes zvedat jehlu, musis potom zkontrolovat zase pri plnym plynu barvu svicky a prip. tak o +/- 2 upravit hlavni trysku.
Snad jsem to napsal srozumitelne. Je to pakarna a dlouho to trva. Proto rozumni lide sezenou nekoho s dynamometrem [motorova brzda] a nechaji si to za par penez odladit na brzde s dokumentovatelnymi vysledky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr tryska karburátoru

29.11.2014 v 13:36 | Nahoru | #11
sered> SUPER díky pochopil jsem to

Naposledy editováno 29.11.2014 13:36:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr tryska karburátoru

29.11.2014 v 13:50 | Nahoru | #12
cipis96> jo a vlete to budes doladovat znova: ted je kolem nuly a vysoka vlhkost, az bude 25 stupnu a sucho, muze to byt znova dost chudy!!!
Tyhle upraveny nadupany 2T jsou fakt hoodne choulostivy a muzes je hryznout reba jen pri jizde z kopce ase zaklapnutym plynem!
A jeste jedno doporuceni: az odladis, tak bez ohledu na oilmastera lej do benzinu tak 1:80 az 1:100 olej. Je to jako nouzovka kdyz se oilmaster posere. To poznas rano kdyz natacis ze zacne proti vcerejsku o hodne min kourit. Na rozdil od tech co to nedelaj ty opravis oilmastera a jezdis dal, ostatni delaj min. vybru nebo komplet motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr tryska karburátoru

29.11.2014 v 15:06 | Nahoru | #13
sered> jojo .. napadlo mě dat do toho otevřeného filtru molitan na filtry. - Zkusil jsem to a motor už běžel pěkně.. mysláým že ho tam nechám.. - trochu proudění vzduchu omezuje.. zkusím poladit karbec a uvidim jaka bude svička no Jinak. oilmaster mam odpojený a mažu 1:40 - tedy na 1 litr benzínu 0,025l oleje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr tryska karburátoru

29.11.2014 v 15:57 | Nahoru | #14
cipis96> synovi [ted mu je sestnact] jsem doupravoval blbe udelanou a dobastlenou GPR50 RR, ted to ma 15koni a jezdi 120+. Byl s tim rok laboraci> bud to jelo dole nebo nahore. Kdyz to jelo nahore, tak od 7 do deviti tisic silena dira, potom chytly saze v komine a vystrelilo to z krizovatky jak rakeeta. Ted je celkem linearni narust vykomu od 4 do 17 tisic otacek.

(reakce na) Výběr tryska karburátoru

2.12.2014 v 14:17 | Nahoru | #15
sered> fakt ? tam má ale předpokládám 80ccm kit ne ? já si s tím pohrál a jede ted celkem slušně.. ale dal jsem tam zatím origo filtr.. protože je fakt, že je blbost to ladit v takovým počasí.. zima, vlhkost..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Miznúca voda na motorke derbi senda... Derbi Senda SM 50 RokyNO 17 16.2.2024 v 15:03 RokyNO
Jaký výfuk zvolit Derbi Senda SM 50 lukyn456 3 8.1.2024 v 17:40 Krautkopf
Nové moto do 50 kubíků na skupinu A... [1, 2] Simson S 51 Enduro, Derbi Senda 50 pozdnímíza 34 11.12.2023 v 05:11 mildanek72
Potřebuji poradit ohledně řidičáku Derbi Senda 50 OndrX 15 7.9.2023 v 09:35 OndrX
Čo všetko potrebujem na prihlásenie... Derbi Senda 50 RokyNO 7 15.1.2023 v 22:46 marna


TOPlist