globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GO Oprava Honda CBX750 F 1983
Ahoj,
Zhruba po 10 letech jsem se rozhodl, že si zase pořídím motorku. Sehnal jsem si od známího Hondu CBX750 1983 Hodně let se na ní nejezdilo a holka potřebuje GO. Opravy se nebojím, ale budu potřebovat nějaké díly, abych z ní udělal krasavici, jak si tahle klasika zaslouží. Můžete mi prosím někdo poradit kde nakupovat?
Za každej typ předem děkuju.

Naposledy editováno 08.02.2019 09:25:25
Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek GO Oprava Honda CBX750 F 1983

27.11.2014 v 23:17 | Nahoru | #1
Co si představuješ pod pojmem Generální Oprava?

(reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

27.11.2014 v 23:26 | Nahoru | #2
Haesty> viděl bych to na olej,poštelování karbíků,přešití sedla,výměna ukopnutýho blinkru a nezrcadlujících zrdcadel Možná gumy a vypucovat řetízek,kýbl tempa a silichromu

Naposledy editováno 27.11.2014 23:27:16

GO Oprava Honda CBX750 F 1983

Skvělá odpověď, děkuji! 28.11.2014 v 07:53 | Nahoru | #3
ideálně E-bay. asi by i zastoupení Hondy umělo různý věci sehnat, ale čekal bych dost vysoký ceny.
zkus najít nějakej fan-club a dohledat info tam - v Anglii klub CBX 100% je

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

28.11.2014 v 08:13 | Nahoru | #4

Haesty píše: Co si představuješ pod pojmem Generální Oprava?



To je přece jasný: zabroušení kliky, nové šálky na kliku, kontrola ojnic, příp. výměna, nová pouzdra / ložiska ojničních čepů, výbrus válců s novými písty a pístními kroužky, zbroušení hlavy s novým těsněním, zabroušení ventilových sedel s případnou výměnou ventilů, nová gufera ventilů, atd... No, snad jsem při GO na něco nezapomněl, převodovku jsem vynechal.

Taky vás vždycky pobaví, jak se tu lidi ohání zkratkou GO a přitom zřídkakdy tuší, co to obnáší / znamená???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

28.11.2014 v 09:28 | Nahoru | #5
Smrči-GSX-F> Přesně tak.Co píše Comatik stojí tak 4k ,to co píšeš ty tak 40k

(reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

28.11.2014 v 15:01 | Nahoru | #6
Haesty> Momentálně jsem ve fázi, že jsem to celé odstrojil. Dnes jde motor na podstavec. Ale pravda je taková, že klika jde ven. Komplet výměna všech ložisek, gufera, Zalapovat ventyly, vyměnit rozvody... Pokud to bude potřeba, tak výbrusy atd...
Chci ten motor do menta rozebrat, a co se mi nebude pozdávat, tak vyměnit.
Nejsem ten typ týpka co dělá generálku novým nátěrem.
Jsem strojař.Dělám na CNCéčkách a kalírnu mám za prdelí. Spoustu věcí si udělám sám, ale pokud bych narazil na něco s čím si nebudu vědět rady...
Znáte to. Něco se opravuje hůř, a ve finále oprava může vyjít dráž, než nový díl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

28.11.2014 v 15:15 | Nahoru | #7
Haesty> Počítám tak 60.000,- na komplet. Ale chci to do toho dát. Ta motorka se mi líbí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

Skvělá odpověď, děkuji! 28.11.2014 v 15:43 | Nahoru | #8
deVaux> Máš můj obdiv, vážně- za pár let se ti to vyplatí. Nikdo se dnes neotočí za 2-3 roky starou motkou, ale za 30let starou klasikou?

(reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

28.11.2014 v 16:24 | Nahoru | #9
banzai> Děkuju. Už jsem uděla jednu Jawu 250 pérák a 500 OHV. Ta 500stovka mi pane neříká, ale podílel jsem se na opravě.
Teď chci tuhle. Je to pro mě klasika. Nemůžu si pomoct, ale mě se dnešní motorky moc nelíbí...
Abych přešel k věci. Zájem samozřejmě mám!!!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

28.11.2014 v 16:43 | Nahoru | #10

Smrči-GSX-F píše: nové šálky na kliku....přitom zřídkakdy tuší, co to obnáší / znamená???


Mě zase vždy pobaví jak si lidi dávaj šálky na kliku

šálek





a šála




(reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

28.11.2014 v 17:50 | Nahoru | #11
Fugo> sem někde slyšel, že šálky víc vydrží

(reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

28.11.2014 v 20:00 | Nahoru | #12
Fugo: Šála je to, co se dává okolo krku To jsou lágry! A lágry jsou zase tábory... Prostě si člověk nevybere, jakmile použije slang, vždycky se to dá významově otočit.

2 reakcí na tento příspěvek GO Oprava Honda CBX750 F 1983

29.11.2014 v 09:59 | Nahoru | #13
Motor je do šroubku. Ojnice 3 válce je přidřená na klice. No, a hurá do toho. Kluzné pouzdro je na totálku. Myslím si, že ojnice to schytala taky. Jinak je motor jak ze žurnálu. Pěknej čistej... Má to najeto 16.400km.
Podle toho co jsem zjišťoval, tak se na tyhle motorky přebrušovací sady nedělají. Musel bych si nechat kluzná pouzdra vyrobit...Nevím...
Máte s tím někdo zkušenost???
Mám tady chlapa, kterej mi to údajně přebrousí a sesadí, ale rád bych znal názory, možnosti...
Rád bych se zde dostal i k jistým odborným věcem. Nechci zde řešit, jestli tomu někdo říká šály, šálky, popřípadě lágry. My jsme češi, a v našem jazyce to jsou kluzná pouzdra, a vždycky budou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

29.11.2014 v 10:23 | Nahoru | #14
deVaux> přidřený na klice?ojnice v prdeli?najeto 16 400? Co to mělo před tebou za prase?

(reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

Skvělá odpověď, děkuji! 29.11.2014 v 10:57 | Nahoru | #15
jelcinr: CBX750 jsou háklivé na hladinu oleje a na prohřátí, než se začnou vytáčet do horního spektra otáček. Stačí párkrát protúrovat studený motor a na malér je zaděláno.

(reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

29.11.2014 v 11:38 | Nahoru | #16

(reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

29.11.2014 v 20:01 | Nahoru | #17
jelcinr> Nějaká ženská... na tom jezdila. Co se postupně dozvídám, tak se tomu dalo zabránit, ale pani místo toho, aby řešila otázku, proč ta motorrka rachotí, hůř jede atd... Tak raději víc točila heftem. V poho!!! Dneska jsem se nakontaktoval na jednoho pána z Rosic u Brna, a ten to dá do cajku. Teď bude chvilka času na kontrolu zbytku motoru. Ale paráda!!! Z motoru mám puzzle.. Vlastně z celý motorky je puzzle. Díly který už se mi podařilo připravit jdou v pondělí do pískovacího boxu... Zkouknu všecky pouzdra, nakoupím gufera... Začnu shánět díly. Tohle bude Jihlavská kráska.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

Skvělá odpověď, děkuji! 1.12.2014 v 06:59 | Nahoru | #18

deVaux píše: Motor je do šroubku. Ojnice 3 válce je přidřená na klice. No, a hurá do toho. Kluzné pouzdro je na totálku. Myslím si, že ojnice to schytala taky. Jinak je motor jak ze žurnálu. Pěknej čistej... Má to najeto 16.400km.
Podle toho co jsem zjišťoval, tak se na tyhle motorky přebrušovací sady nedělají. Musel bych si nechat kluzná pouzdra vyrobit...Nevím...
Máte s tím někdo zkušenost???
Mám tady chlapa, kterej mi to údajně přebrousí a sesadí, ale rád bych znal názory, možnosti...
Rád bych se zde dostal i k jistým odborným věcem. Nechci zde řešit, jestli tomu někdo říká šály, šálky, popřípadě lágry. My jsme češi, a v našem jazyce to jsou kluzná pouzdra, a vždycky budou.



Podle mého odhadu nemá moto najeto 16400 ale 116400.

Šály ti tady u nás vyrobí dost firem to problém není.

GO Oprava Honda CBX750 F 1983

Skvělá odpověď, děkuji! 1.12.2014 v 10:11 | Nahoru | #19
Každopádně dle velké recenze kolegů v DE má tendence CBX 750 trochu brát olej. Řešili to výměnou kroužků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

1.12.2014 v 16:31 | Nahoru | #20
Sukin> V rosicích u Brna je jistý pan Černohorský. Dostal jsem na něj doporučení. Prý se těmito opravami zabývá. Nakonec jsem se dozvěděl, že pán celý život pracoval jako konstruktér motorů, a dnes se dokonce podílí na vývoji závodních motorů někde v Brně. Ve středu to tam vezu. Cena je pomněrně příznivá.

(reakce na) GO Oprava Honda CBX750 F 1983

2.12.2014 v 06:54 | Nahoru | #21
deVaux> Černohorský je kvalitou práce vyhlášený. To je dobrá volba

GO Oprava Honda CBX750 F 1983

6.5.2016 v 09:26 | Nahoru | #22

GO Oprava Honda CBX750 F 1983

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2016 v 09:40 | Nahoru | #23
sympatická snaha, môžeš sem pridať aj nejaké fotky a bližší popis toho čo všetko robíš?
máš môj obdiv
Keď si sa do toho takýmto spôsobom pustil, bude to super keď to sfinišuješ. Motorka v stave novej moto skoro

ináč kdejaké tesnenia, guferá, alebo napr. repasné sady do karbcov, repasné sady bŕzd som ja kupoval na moju CBčku na partsdepot.cz. Skoro 100% spokojnosť, len si treba dať dobrý pozor na to, na akú motorku si tam naklikal diely. Ja keď si dám CB sevenfifty, tak aj tak mi to ponúka len diely z nighthawka, ktoré sú vo väčšine rovnaké, ale nie 100% (sevenfifty má iné budíky, nádrž, zadný kotúč, celú zadnú časť vrát. svetla než nighthawk, takže pozor pri výbere a radšej to overiť aj inde, či je daná súčiastka správna).
Tie origo veci sú drahé ako kokaín, ale sú tam aj neorigo najmä kdejaké sady tesnení a podobne.

Naposledy editováno 06.05.2016 09:44:50

GO Oprava Honda CBX750 F 1983

30.3.2018 v 19:30 | Nahoru | #24
Ahoj potřeboval bych poradit. Koupil jsem CBX 750F r.w. 1987 a ve velkém techničáku mám 57KW a váhu 230kg a je mi to divné. Tady na motorkářích je udávané 66,4 kw a 241kg váha. Nebyl by někdo tak hodný a ofotil mi velký techničák od své CBX 750 jen ty parametry ze zadu? Podle mě u mého techničáku udělaly chybu. Dokonce tam napsaly přední ráfek 2,15x16 a guma 120/80 x 16, a zadní 3,00 x 18 a gumu 130/80 x 19 to jsou trubky co? Chtěl bych proto foto techničáku co tam máte za parametry ať je mohu vy..... díky

GO Oprava Honda CBX750 F 1983

7.2.2019 v 19:00 | Nahoru | #25
Zdravím přátele jedné stopy.
Před časem jsem zde dával příspěvek o záměru GO Hondy CBX 750. Už je to pár let, ale minulý týden jsem zkompletoval motor. (konečně) nikam nespěchám...
Je to vše krutě vymazlený. Přebroušená klika, nový šály, výbrusy, všechna gufera, těsnění, vše nové. Motor otryskán balotinou, nový lak. Hodně jsem si zrepasoval sám...
Během rekonstrukce jsem dokonce zjistil, že Honda je z roku 1983 a je to mezityp...
Spousta dílů pasuje z typu 1984 ale spousta jich je shodná s typem CB 1981...
Kluci, nevíte kde bych na to mohl sehnat vejfuky? Původní jsou hotový a oprava se mi nevyplatí. Sháním výfuk na CBX 750 F 1984. Ebay mi moc nepomůže a nejlevnější jsem sehnal za 1500 Eur. Nemáte někdo typ, kde by se daly sehnat?
Díky moc.

GO Oprava Honda CBX750 F 1983

7.2.2019 v 19:19 | Nahoru | #26

GO Oprava Honda CBX750 F 1983

7.2.2019 v 19:21 | Nahoru | #27

GO Oprava Honda CBX750 F 1983

7.2.2019 v 19:24 | Nahoru | #28

GO Oprava Honda CBX750 F 1983

7.2.2019 v 19:25 | Nahoru | #29
Přidal jsem pár fotek toho, jak to celé vznikalo...

GO Oprava Honda CBX750 F 1983

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2019 v 19:31 | Nahoru | #30
s vejfukama ti neporadim, ale mas to moc pekny
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motorka se vlní Honda CBX 750 rg250 17 5.12.2022 v 21:38 KAWAHAB
kmitání řídítek , vibrace řídítek... Honda CB 750, Honda CBX 750, Honda CB 750 SC, Honda ... prostejov 24 13.8.2021 v 09:11 Kohlstein
Dobíjení CBX 750F Honda CBX 750 Vapik 9 4.9.2015 v 01:09 Thompson13
Ojnice Honda 750 CBX Honda CBX 750 deVaux 4 4.9.2015 v 01:07 Thompson13
Kompatibilita motorových dílů CBX75... Honda CBX 750 Woxx 10 3.9.2015 v 12:51 Thompson13


TOPlist