bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: prosím o radu - nestartuje
16.11.2014 v 21:51
ahoj,

rád bych Vás poprosil o radu, omlouvám se za delší popis, ale už nevím co s tím.
Motorka byla koupena na jaře, odjezdil jsem na ní půl sezony. Kromě baterky, ktera nebyla v nejlepším stavu (bylo třeba ji častěji nabíjet) a neseřízených karburátorech nebyl nikdy žádný problém. Studené starty, teplé, vše OK. Samozřejmě když byla baterka "vyblitá", stačilo pustit z kopce a jela.

Pak jsem se rozhodl do ní trochu investovat abych měl jistotu, že bude vše OK a dal jsem ji do servisu na kompletní prohlídku. Byly seřízeny karburátory, vyměněny kapaliny, nové elektro kabely, fajfky, svíčky. Baterka zůstala původní.

Vše fungovalo, pak byla moto 2 týdny pod plachtou kvuli dešti a od té doby studené starty nic moc, motorka netáhla, ulité svíčky(NGK).
Znovu servis, kontrola - studené starty v servisu OK, u mě 1 den OK, pak ujedu 2 km, přestává táhnout, chcípne, startér točí, snaha chytnout žádná, ani z kopce, ulité svíčky (NGK).
Znovu servis - nová baterka, svíčky (NGK, čekám na Brisk)- studené starty OK, vyrazil jsem dnes pro benzín - už zahřátá přestává táhnout, nenastartuje, startér točí, snaha chytnout žádná, ani z kopce, zpátky jsem šel pěšky (pravděpodobně ulité svíčky)

CDI - OK ověřeno v Ignitechu.
Nechce se mi věřit, že NGK vydrží 3 starty a je po nich (původní bohužel nemám, zůstaly v servisu)
Díky všem..

prosím o radu - nestartuje

16.11.2014 v 22:02 | Nahoru | #1
Ver tomu , ze svicky delaj hodne. Ono to taky neni zadnej mladik. Kazdopadne, kdyz to porovnam se svou babickou. Svicky iridia. Sahnu na plyn pri startu (studenem), tak ji uz nenatocim. Proste tahne az kdyz je tepla. Ono v roce XXX hold to bylo vse trosku jiny

1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu - nestartuje

16.11.2014 v 23:06 | Nahoru | #2
Změň servis.

prosím o radu - nestartuje

17.11.2014 v 08:04 | Nahoru | #3
Díky, jasný vím že není nejmladší, ale takto z ničeho nic, navíc po přesně po servisu, kde se měnily nějaké komponenty? Přijde mi nepravděpodobné že by to bylo stářím...
Servis má nejlepší reference v kraji, kohokoli se zde zeptáte, doporučí Vám dát mašinu tam, nicméně můžu to samozřejmě zkusit...

(reakce na) prosím o radu - nestartuje

17.11.2014 v 08:52 | Nahoru | #4

combust píše: Změň servis.


prosím o radu - nestartuje

17.11.2014 v 10:51 | Nahoru | #5
Studený start v pořádku, teplý ne, ulité svíčky - to vypadá na bohatou směs. Při tom teplém startování zkoušíš laborovat s plynem?

prosím o radu - nestartuje

17.11.2014 v 11:29 | Nahoru | #6
Ano, lehce vrknu plynem, je idet ze se to snazi jeste naskocit pak to chcipne. Pak uz ani naznak...

prosím o radu - nestartuje

17.11.2014 v 11:44 | Nahoru | #7
Jeste doplnim ze do servisu sla proto ze obcas nedrzela v nizkych otáčkách. Ale nahodit pak sla v pohode. Je mozne zvysili obihaceni smesi aby zvysili otacky a ted dela to tohle?

prosím o radu - nestartuje

17.11.2014 v 11:47 | Nahoru | #8
Takže je třeba zkontrolovat vzduchový filtr, sytič, jestli nevisí. Možná i hladiny, ale pochybuji, že by nedržely čtyři karbce zároveň. Samozřejmě to může být něčím úplně jiným.Co se týče Brisku, mám spíš špatné zkušenosti, co se ulívání týče. U NGK dopuručuji originální japonské, ty francouzské se mi kdysi na Virglu taky dost ulívaly.

prosím o radu - nestartuje

17.11.2014 v 11:49 | Nahoru | #9
Jak vypadaj výfuky? Není to okolo od sazí?
Ta závada vypadá na bohatou směs (tzn. olítaný jehly, trysky nebo špatná hladina).
Takže buď je servisák co to šteloval nekompetentní a udělal to blbě. Nebo se držel striktně manuálu a jsou kaput karburátory (on možná někdo před tebou chtěl ušetřit a nastavil jinak hladinu nebo rozšteloval ostatní věci apod. aby to +- nějak jelo a když to pak servisák vrátil na tovární nastavení tak to nejede).

Další možností je prostě slabá jiskra. CDI sice může bejt v cajku ale špatná indučka, odpory v koncovkách, izolační stav etc. a bude to kuckat (akorát že to by nejspíš nedělalo na všech válcích naráz).

Nakonec to bude nějaká blbost jako volný lanko od sytiče nebo obal od tatranky ve vzducháči.

Prašť jak uhoď pokud nemáš po ruce servisní manuál a možnost si to opravit sám (což asi nemáš když to dáváš do servisu) tak ti nezbude než to co jsem už psal minule.

prosím o radu - nestartuje

17.11.2014 v 13:46 | Nahoru | #10
ano, stála na podložce na terase a když jela na volnoběh tak dole z vyfuku občas odkápla voda se sazemi a i podložka pod motkou je lehce od sazí poprášená. sytič snad funguje když jsem ho po 1/2 minutě po studeném startu vypínal, otáčky hned letí dolu. vzducháč je OK, tatranka v něm není
každopádně děkuju za rady

prosím o radu - nestartuje

17.11.2014 v 14:13 | Nahoru | #11
i všechny svíčky jsou po vyšroubování úplně zčernalé..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou baterii Yamaha YX600 Radián Bekr13 5 15.11.2022 v 07:02 Bekr13
Manuál Yamaha YX600 Radián TomHery 5 16.1.2017 v 15:01 sannysrx
palivoví kohout Yamaha YX600 Radián rendyaš 15 9.4.2015 v 13:17 t_freedom
Nahon tachometru pro Yamahu Radian ... Yamaha YX600 Radián Orson 4 8.7.2014 v 15:51 Orson
ztrata vykonu pri konstantni rychlo... Yamaha YX600 Radián Orson 3 4.7.2014 v 23:07 miguel323


TOPlist