rád bych Vás poprosil o radu, omlouvám se za delší popis, ale už nevím co s tím.
Motorka byla koupena na jaře, odjezdil jsem na ní půl sezony. Kromě baterky, ktera nebyla v nejlepším stavu (bylo třeba ji častěji nabíjet) a neseřízených karburátorech nebyl nikdy žádný problém. Studené starty, teplé, vše OK. Samozřejmě když byla baterka "vyblitá", stačilo pustit z kopce a jela.
Pak jsem se rozhodl do ní trochu investovat abych měl jistotu, že bude vše OK a dal jsem ji do servisu na kompletní prohlídku. Byly seřízeny karburátory, vyměněny kapaliny, nové elektro kabely, fajfky, svíčky. Baterka zůstala původní.
Vše fungovalo, pak byla moto 2 týdny pod plachtou kvuli dešti a od té doby studené starty nic moc, motorka netáhla, ulité svíčky(NGK).
Znovu servis, kontrola - studené starty v servisu OK, u mě 1 den OK, pak ujedu 2 km, přestává táhnout, chcípne, startér točí, snaha chytnout žádná, ani z kopce, ulité svíčky (NGK).
Znovu servis - nová baterka, svíčky (NGK, čekám na Brisk)- studené starty OK, vyrazil jsem dnes pro benzín - už zahřátá přestává táhnout, nenastartuje, startér točí, snaha chytnout žádná, ani z kopce, zpátky jsem šel pěšky (pravděpodobně ulité svíčky)
CDI - OK ověřeno v Ignitechu.
Nechce se mi věřit, že NGK vydrží 3 starty a je po nich (původní bohužel nemám, zůstaly v servisu)
Díky všem..
1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu - nestartuje
Servis má nejlepší reference v kraji, kohokoli se zde zeptáte, doporučí Vám dát mašinu tam, nicméně můžu to samozřejmě zkusit...
Ta závada vypadá na bohatou směs (tzn. olítaný jehly, trysky nebo špatná hladina).
Takže buď je servisák co to šteloval nekompetentní a udělal to blbě. Nebo se držel striktně manuálu a jsou kaput karburátory (on možná někdo před tebou chtěl ušetřit a nastavil jinak hladinu nebo rozšteloval ostatní věci apod. aby to +- nějak jelo a když to pak servisák vrátil na tovární nastavení tak to nejede).
Další možností je prostě slabá jiskra. CDI sice může bejt v cajku ale špatná indučka, odpory v koncovkách, izolační stav etc. a bude to kuckat (akorát že to by nejspíš nedělalo na všech válcích naráz).
Nakonec to bude nějaká blbost jako volný lanko od sytiče nebo obal od tatranky ve vzducháči.
Prašť jak uhoď pokud nemáš po ruce servisní manuál a možnost si to opravit sám (což asi nemáš když to dáváš do servisu) tak ti nezbude než to co jsem už psal minule.
každopádně děkuju za rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou baterii Yamaha YX600 Radián | Bekr13 | 5 | 15.11.2022 v 07:02 Bekr13 |
Manuál Yamaha YX600 Radián | TomHery | 5 | 16.1.2017 v 15:01 sannysrx |
palivoví kohout Yamaha YX600 Radián | rendyaš | 15 | 9.4.2015 v 13:17 t_freedom |
Nahon tachometru pro Yamahu Radian ... Yamaha YX600 Radián | Orson | 4 | 8.7.2014 v 15:51 Orson |
ztrata vykonu pri konstantni rychlo... Yamaha YX600 Radián | Orson | 3 | 4.7.2014 v 23:07 miguel323 |