bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW G650GS vs. F700GS
 
8.11.2014 v 23:00
Přátelé, můžete mi někdo poradit? Zvažuji koupi BMW. Model buď G650GS nebo F700GS. Technicky vím vše o nich. Rozdíly také. Řeším jen, co bude pohodlnější na cestování. Líbí se mi moc to "Géčko", jen mi tam vadí ten jednoválec. Na druhou stranu by mi mohl stačit. Nejsme žádný závodník. Spíš chci všude dojet. Silnice i mimo silnice. A na to "G" by měli jít z výroby i dráťáky... ale neřeším model Sertao. To je nevzhledný. Předem děkuji za jakoukoliv připomínku či názor.

Naposledy editováno 21.06.2015 20:09:46

1 reakcí na tento příspěvek BMW G650GS vs. F700GS

9.11.2014 v 07:58 | Nahoru | #1
Tak G na drátech jsem tedy nikdy neviděl.
Jestli máš tu možnost, tak na G zapomeň. 15 let stará koncepce podvozku, do který vrazili domrvenej čínskej motor, kterej si celkem rád pápne oleje. Doladili to líbivými plasty, aby ta motorka vypadala alespoň trochu současně.
Já bych šel rozhodně do dvouválce. Respektive bych do BMW nešel vůbec, ale když už, tak F700. Sice tam je taky asijskej motor, ale alespoň Taiwanskej. Nehledě na to že Kymco je od Loncinu technicky zcela jinde. Sice taky měli problémy s motory, ale ty se týkaly překoňované verze v F800.
Co se ovšem pohodlí na dlouhých cestách týče, tak G650 má pohodlnější sedlo

Naposledy editováno 09.11.2014 08:02:07

(reakce na) BMW G650GS vs. F700GS

9.11.2014 v 12:58 | Nahoru | #2
seikos> ve všem souhlas

BMW G650GS vs. F700GS

9.11.2014 v 16:09 | Nahoru | #3
F 700 GS. Na cestování pořešit lepší plexi a sedlo.

1 reakcí na tento příspěvek BMW G650GS vs. F700GS

15.11.2014 v 21:53 | Nahoru | #4
Diky za kazdy nazor chlapi. K te vyrobe. Co jsem zjistoval, tak motory ROTAX s cernym krytem se montuji v Rakousku. Drive se to montovalo v Loncinu. http://www.brp-powe...id-226/363_read-333/ O vyssim plexi premyslim a sedacku mam vybranou tu komfort z vyroby.

Poradite jeste nekdo, zda tam davat ty systemy stabilizaci, nastavovani podvozku ESA atd.?

BMW G650GS vs. F700GS

15.11.2014 v 21:57 | Nahoru | #5
čím míň elektriky a výbavy tím míň problémů

(reakce na) BMW G650GS vs. F700GS

16.11.2014 v 00:27 | Nahoru | #6
wenda20> ABS máš v základu, ASC byla první věc, kterou jsem chtěl při testu vypnout a ESA nastavuje jenom zadek... Nic víc bych nekupoval.
Téma je zamknuto


TOPlist