bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zahraty motor vynechava.Studeny OK
 
7.11.2014 v 12:11
Jizdou zahraty motor(nekolik km), ma tendenci pri jizde a pak i pri volnobehu vynechavat,az nakonec chcipne.Na moto fungl novy karburator s otryskovanim( stary karbec KO),motor komplet po GO.Donedavna vse OK.Karburator serizen, predstih, odtrh take OK.
Studeny starty v pohode, volnobeh drzi.Za jizdy, nez se motor poradne prohreje, je take vse OK.
Az po velkem prohrati, to zacne blbnout.
Dela to palivova cesta, nebo neco v elektrice?
Diky za rady.

Naposledy editováno 13.11.2015 10:27:42

zahraty motor vynechava.Studeny OK

7.11.2014 v 12:20 | Nahoru | #1
Tak na jawe me obca kdyz se to zahralo vynechaval jeden valec, a dycky to byla elektrika fajfka nebo kabel. Ale predpokladam, ze dneska uz se tyhle veci daji nahradit necim co funguje ne ?

zahraty motor vynechava.Studeny OK

7.11.2014 v 15:27 | Nahoru | #2
Jak píše gugo, koukni na fajfku a kabely, ještě bych přidal kontrolu svíčky

1 reakcí na tento příspěvek zahraty motor vynechava.Studeny OK

7.11.2014 v 16:06 | Nahoru | #3
Nemohla by to být špatná tepelná hodnota svíčky? Případně mě ještě kdysi na fechtlovi pozlobil odtrh svíčky - byl tam úplně minimální a při zahřátí a víc než úplně minimálně otevřeném plynu to nemělo žádnej výkon.

zahraty motor vynechava.Studeny OK

7.11.2014 v 16:11 | Nahoru | #4
Co třeba vzduchový filtr ? Chladný motor potřebuje bohatou směs, což přicpaný nebo jinak pochybný filtr rád poskytne, ovšem po zahřátí je to až moc bohaté a uchlastává se to.. taktéž co mile rády dělaly staré a ještě starší zapalovací cívky

1 reakcí na tento příspěvek zahraty motor vynechava.Studeny OK

7.11.2014 v 16:38 | Nahoru | #5
starý karbec mněl mezi válcem a karbcem mezikus pertinax ,který izoloval teplo a v karburátoru pak benzin nevařil

zahraty motor vynechava.Studeny OK

7.11.2014 v 17:43 | Nahoru | #6
zkus jinou fajfku, popř cívku

(reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

7.11.2014 v 19:05 | Nahoru | #7

Tombik píše: Nemohla by to být špatná tepelná hodnota svíčky? Případně mě ještě kdysi na fechtlovi pozlobil odtrh svíčky - byl tam úplně minimální a při zahřátí a víc než úplně minimálně otevřeném plynu to nemělo žádnej výkon.


Svicky mam N14C a N15C a obe nove.Efekt stejnej.Vzduchac je taky dobrej.Napada me jedine ta civka + kabel, fajfka.

(reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

7.11.2014 v 19:06 | Nahoru | #8

ja1 píše: starý karbec mněl mezi válcem a karbcem mezikus pertinax ,který izoloval teplo a v karburátoru pak benzin nevařil


Pertinax tesneni tam mam.Krome toho jeste 2x papirove.

1 reakcí na tento příspěvek zahraty motor vynechava.Studeny OK

7.11.2014 v 19:45 | Nahoru | #9
Jeste me napadlo,jestli to neprisava falesnej vzduch.Ale tesneni na karbecu je nove a jak jsem uz psal, na motoru byla GO,takze nevim.Jeste se mi stalo,ze pri tom velkem ohrati, pri jizde a prerazovani, mi obcas nespadnou vubec otacky,jako bych mel plnej plyn.

1 reakcí na tento příspěvek zahraty motor vynechava.Studeny OK

7.11.2014 v 20:39 | Nahoru | #10
Pokud to není přechlastaný, tak je to cívka, cívka je jak dívka, napřed napětí, potom proud
Jak se zahřeje vinutí, tak se zkratuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

7.11.2014 v 21:57 | Nahoru | #11

TomasChlumec píše: Jeste me napadlo,jestli to neprisava falesnej vzduch.Ale tesneni na karbecu je nove a jak jsem uz psal, na motoru byla GO,takze nevim.Jeste se mi stalo,ze pri tom velkem ohrati, pri jizde a prerazovani, mi obcas nespadnou vubec otacky,jako bych mel plnej plyn.


Chudá směs. Buď špatně seřízenej karburátor, nebo někde přisává vzduch - pod karburátorem, skrz gufero pod zapalováním...

(reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

8.11.2014 v 09:03 | Nahoru | #12
vencac> kdyby to chudy, tak poletej otacky nahoru, tohle se spis asi uchcava - hldine = jehlovej ventil, plovak.
Jeste taky moznost bordelu v bande a pricpanej kohout nebo filtr [jestli tam je].
Zasadni otazka: Jak vypada svice, kdyz to chcipe?

zahraty motor vynechava.Studeny OK

8.11.2014 v 09:58 | Nahoru | #13
dej tam jinou indučku a fáju a uvidíš...

1 reakcí na tento příspěvek zahraty motor vynechava.Studeny OK

8.11.2014 v 10:07 | Nahoru | #14
Já bych to viděl na cívku.

zahraty motor vynechava.Studeny OK

8.11.2014 v 15:36 | Nahoru | #15
Kdyby to bylo chudý, tak to za studena vůbec nepojede... Kor v tomhle počasí. Mrkni pořádně na karbec - Hladina, jehla, těsnost jehl. ventilku. A pak taky jestli není příliš zasranej vzduchovej filtr.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

8.11.2014 v 16:34 | Nahoru | #16

Míra píše: Já bych to viděl na cívku.



Metoda vymenkar je na dve veci: na prd a na houno!
Podivej se na svicku: mokra/sucha, bila/cerna/hneda a podel toho dal v elektrice.
nez zacnes jebat s elektrikou, musis mit v poradku palivovou soustavu. Uz jsem to psal:privod benzinu [kdyz odpojis hadicku od karburace tak musi benzin tect, ne jrn ucuravat, hladina [jehla, plovak] a samozrejme znova vycistenej a vyfoukanej karbec i se vzduchovym filtrem
Ono zazraky se nedejou: bud neni CO zapalit nebo neni CIM zapalit. Tak vyluc nejdriv to CO a pak se venuj teprve tomu CIM! To neni jen o fajfce, kablu a civce. I proseklej pertinax na kladivku dokaze pekne potrapit!
Venku je osklivo, tak do garaze a makat!

(reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

8.11.2014 v 17:30 | Nahoru | #17

sered píše: Metoda vymenkar je na dve veci: na prd a na houno!
Podivej se na svicku: mokra/sucha, bila/cerna/hneda a podel toho dal v elektrice.
nez zacnes jebat s elektrikou, musis mit v poradku palivovou soustavu. Uz jsem to psal:privod benzinu [kdyz odpojis hadicku od karburace tak musi benzin tect, ne jrn ucuravat, hladina [jehla, plovak] a samozrejme znova vycistenej a vyfoukanej karbec i se vzduchovym filtrem
Ono zazraky se nedejou: bud neni CO zapalit nebo neni CIM zapalit. Tak vyluc nejdriv to CO a pak se venuj teprve tomu CIM! To neni jen o fajfce, kablu a civce. I proseklej pertinax na kladivku dokaze pekne potrapit!
Venku je osklivo, tak do garaze a makat!



Nesereď
Rychlejší je sundat fajfku a zkusit jiskru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

8.11.2014 v 17:44 | Nahoru | #18
sered>
zapalovani mas klasiku? kontaktni? ,,,, mne to delal "kondenzator", za chladna panelka jela, po ohrati zacala chcipat az zdechla uplne.., vymenil sem KONDIK, jiskra jak vino a jezdim..

treba to pomuze, zdar..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

9.11.2014 v 10:01 | Nahoru | #19

sered píše: Metoda vymenkar je na dve veci: na prd a na houno!
Podivej se na svicku: mokra/sucha, bila/cerna/hneda a podel toho dal v elektrice.
nez zacnes jebat s elektrikou, musis mit v poradku palivovou soustavu. Uz jsem to psal:privod benzinu [kdyz odpojis hadicku od karburace tak musi benzin tect, ne jrn ucuravat, hladina [jehla, plovak] a samozrejme znova vycistenej a vyfoukanej karbec i se vzduchovym filtrem
Ono zazraky se nedejou: bud neni CO zapalit nebo neni CIM zapalit. Tak vyluc nejdriv to CO a pak se venuj teprve tomu CIM! To neni jen o fajfce, kablu a civce. I proseklej pertinax na kladivku dokaze pekne potrapit!
Venku je osklivo, tak do garaze a makat!


Je treba cist,co uz jsem tu psal.Karburace je fungl komplet nova, ale delalo to i s jinym nahradnim pouzitym.Pak jsem koupil fungl novej karbec a dela to taky.A znovu pisu, ze to jinak normalne jezdi, chyta, pokud to je studeny,nebo lehce zahraty.
Add2.
Kdyz napises svicku mokra/sucha, bila/cerna/hneda, tak taky prosim napis, co kterej stav znamena.
Svicka je taky fungl nova, taky uz jsem to psal .N14C a N15C, delajo to obe.Obe maji barvu tmave hnedou,lehce do cerna.

Naposledy editováno 09.11.2014 10:02:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

9.11.2014 v 10:03 | Nahoru | #20

georgiss píše: sered>
zapalovani mas klasiku? kontaktni? ,,,, mne to delal "kondenzator", za chladna panelka jela, po ohrati zacala chcipat az zdechla uplne.., vymenil sem KONDIK, jiskra jak vino a jezdim..

treba to pomuze, zdar..


Zapalovani je samozrejmne klasika,Vape davat nebudu, ani mi ho nevnucujte

(reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

9.11.2014 v 21:15 | Nahoru | #21
TomasChlumec>
Mokrá svíčka znamená, že to máš ulitý. Třeba když svíčka nedává jiskru tak jak má. Jak je mokrá, už s ní nic nezapálíš.
Bílá svíčka značí chudou směs - moc vzduchu, málo benzínu. Cihlově zbarvená je svíčka při správné bohatosti směsi a černá logicky, když je směs moc bohatá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

10.11.2014 v 17:25 | Nahoru | #22
TomasChlumec>
na jawach mam origo zapalka,,/rotor,stator/, ale postupne sem na vsech vymenil regulatory dobijeni za elektronicky,,, pasujou na origo klec/umakart/ a hlavne to funguje-muzu svitit furt, volnobeh drzi..

.. mas zmereny dobijeni?

1 reakcí na tento příspěvek zahraty motor vynechava.Studeny OK

10.11.2014 v 18:27 | Nahoru | #23
filtr
kdysi dávno jsem byl zoufalé z toho že vždycky po zahřátí začal vynechávat válec. několik dní jsemk laboroval s předstihem a už jsem měl chuť vzít celý zapalování kladivem. po nastartování v pohodě, pak se to zas jako kdyby rozhodilo a začalo se to hádat. odmítal jsem teorie jako že by to měl byt filtr protože ten měl najetýho 4,5 tisíca, předepsanéch pro výměnu bylo 5 takže jsem trval na tom že jak to tak bévá, najede se 10 a pořád se nic neděje.
v posledních záchvatech zoufalství jsem sbalil kilo a vyrazil pro nové filtr....
a hle, jako mávnutím kouzelnýho proutku nebylo po problému ani památky a mašina si spokojeně brumlala

(reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

10.11.2014 v 18:30 | Nahoru | #24

crowack píše: Pokud to není přechlastaný, tak je to cívka, cívka je jak dívka, napřed napětí, potom proud
Jak se zahřeje vinutí, tak se zkratuje.



Cívka jako dívka. Obě kladou odpor ale obě jenom zdánlivé

(reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

10.11.2014 v 19:03 | Nahoru | #25
georgiss> mam novou baterku.Starty Bz.

(reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

10.11.2014 v 19:03 | Nahoru | #26
memphis.unv> myslis vzduchovej filtr.?

zahraty motor vynechava.Studeny OK

10.11.2014 v 20:48 | Nahoru | #27
jj

zahraty motor vynechava.Studeny OK

11.11.2014 v 11:17 | Nahoru | #28
proměř indučku a fajfku a uvidíš. Já bych to viděl prostě na fajfku nebo indučku, je to pár korun, tak tak to ještě můžeš zainvestovat.

zahraty motor vynechava.Studeny OK

11.11.2014 v 17:03 | Nahoru | #29
Nejvic z vas, se shodlo na civce, kabelu a fajfce.Takze koupim, vymenim, uvidim a napisu.Jenom fakt nevim, kdy to bude.Pocasi na hovno, prace nad hlavu...

zahraty motor vynechava.Studeny OK

12.5.2015 v 13:49 | Nahoru | #30
Cauves,

Slibil jsem, ze napisu az bude cas, jak jsem pokrocil s problemem.Takze.Vymenena svicka a fajfka.Svicka sice byla nova N14C ale pry tam ma byt N17C.Fajfku jsem mel kovovou,vymenena za novou bakelitovou.
A svete div se, motka jezdi, zahrata taky jezdi, volnobeh drzi.Teple starty taky OK.
Takze budu jeste chvilu testovat okolo komina a pak hura na vylet, pokud to bude drzet.
Takze zatim diky vsem za rady.
Téma je zamknuto


TOPlist