bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: znovu o nabíjení baterky
Čau všichni, tak blinkr jsem si vyměnil a teď další kolo :D
Včera se udělalo hezky, tak jsem si chtěl vyrazit. Jenomže motorku mám venku pod plachtou a už byly mrazíky...takže jsem točil, točil, ale nenatočil.
Zodpovědně jsem koukal do diskuzí, ale většinou se to zvrhne do debaty o druhu baterky, dobíječky nebo rad typu: vem na to kladivo.
Takže to už všechno vim.
Mám normální nabíječku se svorkama. Vlevo na motorce je špunt označenej jako + a vedle něj zásuvka jak na zapalovač, jenom menší. Už jste asi poznali, že nejsem automechanik ani elektrikář :D
Rada odborníka byla na špunt + připojit kabel + a kamkoliv jinam cvaknout kabel mínus. Jenomže to nepřineslo kýžené ovoce.
Rada druhýho odborníka byla sundat nádrž, vyndat baterku a dobít. A to mi připadá trochu moc na moje schopnosti.
Dotaz: potřebuju nějakou speciální dobíječku, která se píchne do tý zásuvky?
Děkuju všem
svata
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) znovu o nabíjení baterky

2.11.2014 v 11:22 | Nahoru | #31
kubacech> Bacha ale na to, jestli máš opravdu echt štartkáble a ne zrádce v nouzi z Agipu, kaufu, lidlu a bla bla bla. Ono to sice na pohled vypadá pěkně, ale když pod 8mm tlustou izolací se skrývá lanko dle průměru cca 2mm2, ale s čistým průřezem (součet jednotlivých licniček) pouhých 1.5mm2, tak zapoměň, že s tím natočíš motor. Malou motorku možná budiž, ale s autem to ani nehne. Bohužel, skoro všechny hotové startkabely jsou nehorázně poddimenzované a je to podvod na kunčafty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) znovu o nabíjení baterky

2.11.2014 v 12:01 | Nahoru | #32
J.M.K.> odkud je mám už nevím. Budou možná z globusu, ale už je to hodně roků. Auto mi to v mrazech nestartovalo, ale potom se zjistilo že byl problém s ukostřením na autě a od tě doby jsem je nepotřeboval. Jinak to jakékoli jiní auto startovalo v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) znovu o nabíjení baterky

2.11.2014 v 13:49 | Nahoru | #33
kubacech> Stačí sundat izolační návleky z krokodýlů (pokud nejsou zaplastované) a mělo by být na žílu kabelu vidět, jaká bude. Na podobných abfálkáblech s tím srandalankem 1.5mm2 jsem toto nahradil kabelem GYA 35mm2 a startuje to jako víno. Lepší je ale gumový, jemně kroucený (používaný třeba na svářečkách).

(reakce na) znovu o nabíjení baterky

2.11.2014 v 17:17 | Nahoru | #34
J.M.K.> mrknu na to Ono to je ošizené právě na těch krokodýlech, které skoro nejsou izolované, takže je třeba dávat pozor

1 reakcí na tento příspěvek znovu o nabíjení baterky

3.11.2014 v 09:31 | Nahoru | #35
každá nabijecka,ktera nebude nabijet vice jak 14,4V a 0,1/Ah A(umí i metodu quick charger se hodi na vsechny typy baterek.
ikdyz motorka toci,muze to byt slabou baterkou, protože točí pomalu.
amg a gel baterky se musí udržovat nabité,tzn napětí nad 12,5V.tyto typy u kvalitnich novych akumulatoru a kvalitně uvedeny do provozu(dobra znacka,žadnej lezak a nabiti do plnejch po nalití),by v lete meli držet až 12,8V.
kazdá baterka ma udaje o nabiti,ale pozor čti jejich oficialní stranky, hodně lidi(dealeru) jeste neumí anglicky nebo si vymejslej
jestli jsi baterii vybil pod 12,2V a hned nenabil, je asi po ni

znovu o nabíjení baterky

3.11.2014 v 20:03 | Nahoru | #36
Mě snad všechny motorky, když šla teplota k nule, po delším stání nechtěly nastartovat. Baterka plná alespoň do poloviny a přesto nic. Startér točil,ale veškerá energie z baterky byla využita na točení motorem ve stuhlém oleji, do cívky už toho moc nešlo a díky tomu svíčka nehodila tu správnou jiskru. Navíc se stalo mnohokrát, že palivo do válce šlo, nešlehající jiskru zalilo a bylo po naději nastartovat. Takže osobně bych problém viděl ve teď už vybité baterii. Ohledně dobíjení, s tí moc neporadím. Nemám BMW, nevím jak to tam je.
U mé yamahy se na kontakty dostanu s klasickou nabíječkou,ale s tou co teď byla v akci v lídlu nedocvaknu na kontakty, protože svorky jsou díky silné izolaci moc velké.

(reakce na) znovu o nabíjení baterky

3.11.2014 v 20:09 | Nahoru | #37

Pawka píše: každá nabijecka,ktera nebude nabijet vice jak 14,4V a 0,1/Ah A(umí i metodu quick charger se hodi na vsechny typy baterek.
ikdyz motorka toci,muze to byt slabou baterkou, protože točí pomalu.
amg a gel baterky se musí udržovat nabité,tzn napětí nad 12,5V.tyto typy u kvalitnich novych akumulatoru a kvalitně uvedeny do provozu(dobra znacka,žadnej lezak a nabiti do plnejch po nalití),by v lete meli držet až 12,8V.
kazdá baterka ma udaje o nabiti,ale pozor čti jejich oficialní stranky, hodně lidi(dealeru) jeste neumí anglicky nebo si vymejslej
jestli jsi baterii vybil pod 12,2V a hned nenabil, je asi po ni



Nemusí po ní být. pokud je baterie ještě v kondici snese i takové vybití, pomalým nabíjením ji celkem oživíš. U motorky jsem to nedělal,ale z baterky od ohradníku ke koním se mi to stalo několikrát.Klasická baterka od auta. Nabíječka mi ukazovala plnou baterku a přitom byla prázdná. Nechal jsem ji tedy přes noc na nabíječce a ráno ukozovala polovinu kapacity a šlo to nahoru až se nabila a chodí do dnes jako nová

znovu o nabíjení baterky

3.11.2014 v 20:48 | Nahoru | #38
nemusi by po ni,proto pisu asi,nikdo z nas do ni nevidi.ale tyto druhy se spatne ozivujou
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka BMW R 1150 R pidulik 1 19.4.2024 v 18:54 JwKS_Pavel
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 10:51 kokoška.


TOPlist