globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma:
11.10.2014 v 15:52
Jak se vám líbí? Byla to ST4S

Naposledy editováno 04.08.2018 18:16:51
Předchozí
1 2 3
Následující

11.10.2014 v 16:20 | Nahoru | #1
Krátce a stručně. Nelíbí .

11.10.2014 v 16:39 | Nahoru | #2
Ty průhledný rozvody jinak mě to neoslovilo.

11.10.2014 v 16:45 | Nahoru | #3
divný..mě se to nelíbí. Teda maska a podsedlák...

11.10.2014 v 17:17 | Nahoru | #4
Moc ne, ale nutno podotknout že mě nějak neoslovuje ani v origo stavu, který je ale přeci jen asi hezčí.

11.10.2014 v 18:28 | Nahoru | #5
origos je origos - ale tohle? je to hnus velebnosti!

11.10.2014 v 18:48 | Nahoru | #6
vejfuky hnus, podsedlovka mi do toho taky nejde, a masta se nehodí k těm ostrejm hranám okolo chladiče

11.10.2014 v 18:51 | Nahoru | #7
Mno nejhezčí je asi v originále :(
Ty výfuky jsou na tom s podsedlovkou opravdu hnus, jinak celkem dobrý, tu prdel bych udělal víc kulatější nebo z 916 či z Mita, něco co by ladilo s tvary masky a laufy určtě ne z japonce... Klín pod motor taky kulatější, máš tam spoustu věcí kulatejch a do toho hranatá prdel a klín pod motorem, musíš zachovat zakulacené tvary jako má maska a hlavně nádrž, jinak to bije do očí, ale práce s tím byla, to ti neberu Jinak origoš stav je hnusnej jak cikánský hračky Radši tohle...

e: a masku níž, nemám rád, když někdo použije pěknou masku a je vysoko, že jsou vidět spodní brejle, to vidím často i streetfighterů a za to bych fackoval, musí to být nahrbená bestie a ne žirafa, dej ji níž a třeba vyšší plégo, prostě klínovej nasranej tvar Není to enduro, ne?

Naposledy editováno 11.10.2014 19:07:34
dewwil> Dík, konečně odpověď s názorem. Spoustu věcí bych udělal jinak, ale jsem limitován
původním tvarem a taky financi. Ale ještě jednou dík.

(reakce na)

11.10.2014 v 19:30 | Nahoru | #10
Kamil1300> V pohodě,prostě to chce trochu citu a hlavně finance to máš pravdu, já tomuhle fandím a jak říkám radši tu tvou než v origo stavu Ale chce to jen časem dotáhnout do dokonalosti, viděl jsem motorky, že ta tvá je proti nim opravdu pěkná

11.10.2014 v 19:35 | Nahoru | #11
Taky Ty vole, ptal ses, jestli se líbí nebo ne...ne na názor

11.10.2014 v 19:52 | Nahoru | #12
italský hnus

11.10.2014 v 20:18 | Nahoru | #13
No mě se teda líbí podstatně víc originál,ale musej na něm viset i ty origo kufry.

Když mrknu na tohle,tak si to chce trochu hrát na modernu a je to jak od kolotočů z roku 80.
Předek moc vysoko-předělat a dát níž jak píše denwil
Klín a ty nácucy pod nádrží trochu zakulatit a zpříbuznit víc se stylem motorky
Zadek je moc opticky těžkej a v podstatě vlastně hnusnej.To chce trochu odlehčit
Lešeníčko na SPZ je mimo mísu
Vejfuky z GSX-R,nebo z čeho to je taky pryč a vyměnit za nějaký ovály
Zadní blatník je moc cestovně velkej.Buď dát uplně pryč,nebo vyměnit
Nikdo nezmínil ten držák značky, který se podle mého názoru k tomuhle typu motorky absolutně nehodí
Frennky> Mrkni na třetí řádek odspodu u mě

(reakce na)

11.10.2014 v 21:29 | Nahoru | #16

zmulin píše: Frennky> Mrkni na třetí řádek odspodu u mě



11.10.2014 v 22:16 | Nahoru | #17
To je tak, když někdo na Píčově začne vrtat do Dukáren.

Naposledy editováno 11.10.2014 22:32:05
Jestli je tvoje, tak za 35 tě toho vošklivého slepence zbavim a postavim z ní motorku
mm-art-airbrush> Tak něco ukaž.

(reakce na)

11.10.2014 v 23:15 | Nahoru | #20

Kamil1300 píše: mm-art-airbrush> Tak něco ukaž.



ST4 (navíc Sko) je snad nejlepší základ na "novou" 851
Samozřejmě investice je největší za nádrž(origo nesmysl, takže výroba kopie), horní brejle,řidítka, svody, př. světlo, budíky např. z SSka,přepáčko.... a kabát se dá řešit už snadněji díky Motoforze (už jsem jednu takto do trikolory lakoval). Pak bude sice celková suma trochu jinde, ale.... no řekni, "CO TY NA TO ? "



eventuelně novější 888



Naposledy editováno 11.10.2014 23:43:07

11.10.2014 v 23:42 | Nahoru | #22
Podsedlovka je vysloveně mimo toho konceptu - nelíbí
Maska je jak z Buella ...nehodí se.
Klín se mi líbí...je zajímavej a neokoukanej. I ty uši pod nádrží by asi šly...
Vejfuky jsou strašný
Dopředu bych dal kapotu z Mita a'la 998.
Přední plast a podsedlo... a byla by to fajn stavba

Naposledy editováno 11.10.2014 23:43:18

(reakce na)

12.10.2014 v 09:11 | Nahoru | #23
mm-art-airbrush> zis jsem si poslintal klavesnici
jinak k te st4s celkove je to osklive, ale jednotlive to neni upne blbe predek z bulika je strasne vysoko, ale prekvapive tam docela pasuje, klin a nadechy jsou v pohode, vyfuky hruza jakekoliv ovaly budou hezci a termi by byly upne nejlepsi, podsedlovka tak to je hodne velky ulet tu bych udelal upne jinak

(reakce na)

12.10.2014 v 14:44 | Nahoru | #24
mm-art-airbrush> No jasně vypadaj dobře, a je to jiná liga. Já to dělal vše doma, jak se říká na koleni. Jak všechny lamináty, tak kryty rozvodů vlastně vše co není origo.
Taky jsem chtěl aby byl vidět motor, něco jako Monster, Streetfighter. Docela problém schovat všechny relátka, ř.j.
baterku, expanz, atd. Maska je dost vysoko pravda, ale pokud půjde dolů, musí dolů řídítka
a připravil bych se o, pro mne, pohodlnej posez. Podsedlovku jsem se snažil udělat co nejmenší a nejkratší, bez ůprav rámu. Ono to tak navypadá, ale zadek těsně kopíruje rám,
pak se rozšiřuje abych schoval plyn. pro tlumič, a baterku.

Naposledy editováno 12.10.2014 15:09:32

12.10.2014 v 16:53 | Nahoru | #25
hele, mas to hezky. jen prdel bych dal jinou,asi taky ve stylu 916 atd, ale jinak ok,sikovnej kluk

12.10.2014 v 17:22 | Nahoru | #26
Dal jsi s tím práci a koneckonců všechny "stavby" se líbí nejvíc majiteli. ono ani originál není vždy terno. Na první pohled docela pěkný, ale když se zadívám tak ta maska tam nesedí. Řidítka by měli být opticky ve výřezech kapotky, takže dolů a dozadu.
Ty výfuky jsou samy o sobě pěkný, ale tady jsou obrovské, prodej je a kup klasiku a dal bych je vejš. Klín pod motorem by chtěl menší a sladit s nádechy. Podsedlovku bych nechal a dal do ní světla ala 916. Když sis dělal vše sám tak to pro tebe nebude takovej problém a zima je dlouhá.

12.10.2014 v 18:43 | Nahoru | #27
ten drzak spz je divne a celkove me to prijde, ze to nekdo predelal, aby to vypadalo jak suza SV

12.10.2014 v 20:36 | Nahoru | #28
To je motorka?

12.10.2014 v 21:38 | Nahoru | #29
Mě se to docela líbí, jinak souhlasím s většinou co se týče masky, chtělo by to níž. A výfuky, ty se komu vysloveně nehodí. Jen posunout tu masku a dát tam klasické kulaté karbonové koncovky, tak je to fakt nádhera, ale hlavně že to líbí tobě, o to přece šlo

13.10.2014 v 15:44 | Nahoru | #30
buelloducna
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati ST4S časování ventilů Ducati ST4 S Pavel_OHC 1 30.12.2018 v 22:32 Pavel_OHC
Poškodené sedadlo Ducati ST4 S 1unco1 20 5.5.2017 v 20:45 dr.speeder
Servisné intervaly Ducati ST4 S 1unco1 3 9.8.2016 v 16:05 petrumr
Ducati nehází jiskru Ducati ST4 S Kamil1300 3 1.9.2014 v 20:00 Kamil1300
Imobilizer ST4 996 jak odstranit??? Ducati ST4 S Sowich 4 5.3.2013 v 20:38 Sowich


TOPlist