bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čínská baterie
6.10.2014 v 08:33
Zdravím a podělím se s vámi o osobní zkušenost. Nedávno mi, jak jsem již dříve psal, nešlo nastartovat svého Vulkána. Jen to pod sedlem cvaklo a nic. Nepomohly ani startovací kabely. Na základě rady většiny z vás a rady odborníka z firmy IGNITECH z Přelouče to bylo kaput baterií. Vyndal jsem ji a vyměnil novou Yuasu a všechno je zase v pořádku. Jenom mě překvapilo, že předchozí majitel mi při prodeji říkal, že dal novou baterku, ale neřekl, že čínskou. Ta měla životnost přesně 2 roky. Úplně fér to od něj nebylo, protože když mu těsně před prodejem motorky "klekla" původní baterie Yuasu, tak si asi řekl, proč by kupoval drahou (3000,-), když bude stačit levná čínská (1500,-). I to bych samozřejmě bral, ale mohl mi to říci. Ještěže mi odešla u mne v garáži, nedovedu si představit, kdyby se to stalo někde daleko od domova a o víkendu. Bavil jsem se o čínských baterkách s odborníkem a říkal mi, že je zpočátku taky kupovali, protože byly fakt levné. Ale pak měli spoustu reklamací, tak s nimi skončili.
Druhá zkušenost je s levnými startovacími kabely koupenými někde na tržišti nebo u benzinky. To samé - nekupovat a koupit originál se silnými vodiči. Ale to by vám lépe vysvětlili odborníci od elektro.

čínská baterie

6.10.2014 v 08:51 | Nahoru | #1
nejakou nekalost bych na prodejce nehazel, baterka dva roky slapala a pak proste umrela,proc umrela uz je jenom domnenka,jestli se spatne pouzivala nebo odesla, jen tak bez varovani,je to proste spotrebni vec,tak to proste ber...
edit. z tveho textu chapu,ze si tu baterii dva roky pouzival ty,tak zapatrej,jak si ji skladoval v zime a jak ji pouzival pres leto...
a jeste jeden edit. jestli si ji dva roky uzival a nepoznal si ze je to cina, asi moc udrzby v zime nebylo... pokud tedy nemas teplou garaz,kde muzes kdykoliv napojit na nabijecku i v motorce.

Naposledy editováno 06.10.2014 08:59:21

čínská baterie

6.10.2014 v 08:52 | Nahoru | #2
Čína vyrábí opravdu obrovské množství baterií, problém neni v zemi ale v tom co si kdo objedná . Mě Yuasa umřela v motorce po první zimě a to byla baterka v teple celou zimu. Koupil jsem tu nejlevnější, nechávám ji přes zimu v motorce, dobijím před prvním vyjetím na jaro, párkrát jsem ji už vycinkal do mrtva, znovu dobil a šlape dál už několik let.

čínská baterie

6.10.2014 v 09:14 | Nahoru | #3
Asi je to fakt kus od kusu a jak se k ni chováš. Reklamaci máš dva roky, všechno co vydrží déle je asi nad potřeby prodejců i vůrobců řekl bych. Jako u všeho ostatního. Teď mám v mašině Vartu, už ji mám čtvrtým nebo pátým rokem a je v pohodě. Nabíjím taky před sezónou.

čínská baterie

6.10.2014 v 09:43 | Nahoru | #4
Nejen Ciny ale i znackovy baterky v posledni dobe umiraj +/- presne po dvou letech! je to proste spotrebak s omezenou dobou zivotnosti. Kde jsou doby kdyz baterky Akuma kolikrat prezily Skodovku stovku!
S kabelama je to jina pisnicka: vetsina tech od Benziny ma tak malej prurez jadra ze jsou MOZNA schopny pomoct s natocenim motorky [kdyz jsou nahodou dobre zalisovany ke korkodylovi], ale auto ani nahodou

čínská baterie

6.10.2014 v 10:22 | Nahoru | #5
Čínskou baterku jezdím třetím rokem, nejlevnější, no problemo :)
Startovací kabely (delší k letadlu) jsem si vyrobil sám, problém je, že měď je kurevsky drahá - jen drát mě stál 800 Kč :(

čínská baterie

6.10.2014 v 13:57 | Nahoru | #6
Naprosto skvělá logika - budu prodávat moto, koupím novému majiteli tu nejdražší baterku na celém světě...aby mu neodešla po dvou letech

čínská baterie

6.10.2014 v 14:37 | Nahoru | #7
JEzkovy zraky ty jsi pripad.

1. na nastartovani motorky by ti pri trose dobry vule mohla stacit 2linka
2. nikde nepises jakej typa akumulatoru to byl, jestli s tekutym elytem a nechal si jit tam pri dlouhym stani na bocaku tak to muze byt pricina nezdaru.
3. Akumulator je jak zenska taky do ni nevidis, odejde ti jeden clanek a je v riti cela, 2 roky nic co by bylo tak strasny.

koukam zase zacina zima ..... textil a klickem

1 reakcí na tento příspěvek čínská baterie

6.10.2014 v 15:17 | Nahoru | #8
Všechno má ale jeden háček, papírová životnost akumulátorů bývá 6 MĚSÍCŮ, záruka dva roky! 6 měsíců tedy bude mít deklarované parametry kdežto po dva roky ti nestřelí pod zadkem, neb třeba nepraskne a nevyteče elektrolyt a jinak podobně

Naposledy editováno 06.10.2014 15:19:07

(reakce na) čínská baterie

6.10.2014 v 15:21 | Nahoru | #9
hrnous> Asi tak, bohužel většina dnešních vohnoutů pojmy jako je životnost a záruka na výrobní vady absolutně nerožlišuje..

čínská baterie

6.10.2014 v 17:00 | Nahoru | #10
Nio ja měl Yuasu na staré motorce 8 roků a šlapala, ta byla Made in Japan potom jsem koupil funglovku SV650 S, kde taky byla Yuasa a ta vydržela 3 roky - rozdíl byl v tom že na už bylo Made in China a tam kur...vítka montovat umí móóóc dobře aby odešla po záruce a byl další byznis

Naposledy editováno 06.10.2014 17:00:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spolehlivost Kawasaki VN 1600 Kawasaki VN 1600 Nomadic_Rider 9 27.3.2024 v 14:14 frick
Spoluparkovaní, pronájem garáže Kawasaki VN 1600 Pompo1978 0 7.3.2024 v 06:49 Pompo1978
Kawasaki VN 1600 2003 Kawasaki VN 1600 Srul 2 10.12.2023 v 18:07 Boris.
Batwing Kawasaki VN 1600 hradilk 4 20.11.2022 v 13:59 Ppepek
Vrzání z motoru pod prvním válcem V... Kawasaki VN 1600 Niki76 2 13.8.2022 v 14:26 Niki76


TOPlist