bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sytič a relé
5.10.2014 v 14:28
Mám dojem že mám nefunkční relé sytiče na Cygnusovi,anebo samotný sytič. Do relátka vedou 4 dráty, jeden černý(kostra),druhý žlutočervený(vede na sytič) a dva hnědé (přívod proudu do relátka). Do relátka jde jenom proud, ale ven nejde nic, dokonce jsem nastartoval studený motor bez relátka. Na svorkovnici sytiče nic není...tak kde je chyba, poraďte.

Sytič a relé

5.10.2014 v 20:15 | Nahoru | #1
sytič by měla spouštět teplota...čidlo teploty

Sytič a relé

5.10.2014 v 20:51 | Nahoru | #2
Jenomže motor je vzducháč a žádné čidlo teploty tu není. Akorát na karburátoru jsou dva vývody na kabeláž, jeden kulatý a druhý plochý. Ovšem nevím k čemu patří.

Sytič a relé

5.10.2014 v 21:05 | Nahoru | #3
i vzducháče mají čidlo teploty..nebo co myslíš že ovládá sytič?? časový spínač??

Sytič a relé

6.10.2014 v 09:10 | Nahoru | #4
Čau, choď na fórum scootland, tam nájdeš všetko, ja som sa tam tiež učil a budeš taký múdry ako ja. Je tam aj všetko o sytičoch, ako fungujú a ako sa opravujú. Prajem dobrú opravu.

Sytič a relé

6.10.2014 v 10:07 | Nahoru | #5
ja> klasickej karburátorovej automatickej sytič v podstatě nic neovládá. Nezjišťuje nějakou teplotu okolí apod., jen jím prochází od nastartování proud čímž je on sám zahříván mění tvar a uzavírá kanál. Jakmile přestane motor běžet,neprochází proud, sytič začne chladnout a otevírat kanál.

Zkusil bych to napojit na přímo, bez relátka do sytiče nic jít ani nemůže.... Pak otestovat relé jestli vůbec spíná.

Sytič a relé

6.10.2014 v 20:47 | Nahoru | #6
Možná to vypadá, že jsem mačo...ale prostudoval jsem všechno o sytičích na moto a nikde se nepíše o relátku sytiče. Ovšem předchozí majitel přiznal, že při nižších teplotách, nebo delší odstávce šel skůtr hůř nastartovat. Takže se domnívám, že buď relátko, nebo sytič bude v háji. Jenom na to přijít jak to dohromady funguje a co je špatné?! Zatím dík za rady, budu měřit a sledovat napětí...snad na něco přijdu

Sytič a relé

7.10.2014 v 13:26 | Nahoru | #7
už se v tom trochu neorintuju, prvně jsi proměřoval kabely do relátka a najednou tam není? Jednoduše vyndej sytič z karbecu, ucpi díru třeba palcem a startuj. Pokud chytí sytič je ko, pokud ne tak po drátech směrem k zápalku. Obávám se, že na těch střídavejch veličinách toho s multimetrem moc nenaměříš. Případně když už to budeš mít vyndaný změř délku sytiče od vršku ke špičce jehly, třeba najdeš hodnotu kterou to má mít....

Sytič a relé

7.10.2014 v 20:39 | Nahoru | #8
....takže problém částečně vyřešen. Relátko po nastartování pustí proud do sytiče atd.bla,bla,bla. Pořád to při startu nebylo ono, tak jsem ten sytič povolil a mírně povytáhnul...no a skůtr startuje jak o život(takže byl pořád zavřený). Jak jsi psal, tak jsem ho natvrdo připojil na baterku(nejdřív jsem změřil vzdálenosti jehly) a sledoval. Asi po cca půl min. jehla vylezla ven. Takže sytič je taky ok jenomže byl špatně seřízen. Rozebral jsem ho a nastavil na předchozí míru(asi tovární) a ubral na vzdálenosti jehly necelý 1 mm. Zítra nasadím sytič zpátky a budu zkoušet dokud nenajdu tu správnou polohu. Mimochodem, dokonce jsem našel na scootlandu ten samý typ (na motory rotax 125-150)a stojí neskutečných 2800,- kč.
Je to paleta jak blázen, takže ho musím nastavit za každou cenu. Dám vědět jak jsem dopadl...čus

Sytič a relé

11.12.2014 v 12:20 | Nahoru | #9
Pakárrna. Řeším ten samý problém. Zvlášť po několika dnech stání.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha cygnus Teplá nestartuje Yamaha Cygnus 125 vlasec. 13 19.3.2024 v 06:11 Pyetookh
Řemen značky JT Sprockets - recenze Yamaha Cygnus 125, MBK Flame burdajiri 2 16.1.2024 v 14:54 docent
Výběr pneu na skútr Yamaha Cygnus 125 burdajiri 14 17.11.2023 v 23:55 maco
Kovové klepání z motoru při nízkých... Yamaha Cygnus 125 burdajiri 3 25.6.2023 v 18:47 burdajiri
Rozdíl ve výbavě Yamaha XC 125 T a ... Yamaha Cygnus 125 burdajiri 2 2.5.2023 v 11:40 karavanista


TOPlist