bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005
28.9.2014 v 19:52
Zdravím všechny zkušené motorkáře...
Přemýšlím nad koupí MS620, r.v. 2005. Vzhledem ke své nízké výšce nemám příliš na výběr. Na co si dát pozor, jaká jsou úskalí téhle mašinky? Svezl jsem se jednou, první dojmy relativně OK. Jen ji někdo nesmyslně přestavěl na street, má otlučené, nebo odstraněné plasty ( á lá naháč home made... ne moc hezky ).
Cena je zatím v jednání, aktuální je rozhodně neakceptovatelná
Díky všem, co si najdou čas a poradí začátečníkovi

P.S. v anketě jsou 3 kousky, nad kterými uvažuji. Hlavní určení jsou středně dlouhé/ delší výlety, možná výjímečně i mimo silnici. Ale není podmínka. Nejdřív jsem uvažoval čistě nad silniční- cestovní, ale i ta Ducatka mě lehce oslovila... Díky
Anketa: Jaké moto zvolit pro začátečníka?
Kawasaki ER6F
41%
13
Yamaha XJ6 Diversion
6%
2
Ducati Multistrada 620
53%
17

Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

28.9.2014 v 20:20 | Nahoru | #1
Neviem prečo uvažuješ vôbec nad otrhaným kusom, dať dokopy Ducati nie je zasa tak lacný špás. Možno to nie je lacné ani pri ostatných strojoch, ale ver že zohnat pôvodné plasty na Multistradu nie je jednoduché.

Pre mna je Ducati imidžovka, výhodu vidím vo vzducháči, ale zasa servisne si môže vypýtať viac, chce to majitela, ktorý si vie urobiť vela sám, aby čo najmenej platil za cudziu robotu

Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

28.9.2014 v 20:26 | Nahoru | #2
na omlácenou ducati bych se vykašlal a koupil tu kawu

1 reakcí na tento příspěvek Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

29.9.2014 v 07:14 | Nahoru | #3
Srdíčkem Ducati, ale rozumem XJ !

Kawa jezdí moc pěkně,akorát baští olej...(aspoň teda všem,co znám)...
Ducati je dost náročná(citlivá)na kvalitu servisu a zacházení(předchozí majitel-é)...

Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

29.9.2014 v 08:15 | Nahoru | #4
Když Ducati, tak jedině libovej kousek, na kutila domácího je hodně alergická. A navíc je to čistě asfaltová motorka, do "terénu" stejně jako jakejkoli jinej naháč, takže není důvod jí z tohohle hlediska upřednostňovat.

(reakce na) Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

29.9.2014 v 09:20 | Nahoru | #5
fatman> V podstatě stejnej motor je ve Versysu (jinak naladěnej, asi se nemusí točiti tak vysoko), a o spotřebě oleje jsem neslyšel. Holce za 12 000 km nesbaštil ani prd, její moto má min. 70k km, možná i víc.

Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

29.9.2014 v 09:34 | Nahoru | #6
Piwel>Souhlas,za 7000 ani kapka oleje

Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

29.9.2014 v 10:41 | Nahoru | #7
Mám prakticky stejný motor jako ER6 a olej nemizí...., stejně jako u Piwell a Ladzi. kavy bych se nebál

Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

29.9.2014 v 11:21 | Nahoru | #8
At Er6 nebo Xj...je to fuk...jen ne tu rozborenou multošku...

1 reakcí na tento příspěvek Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

29.9.2014 v 20:11 | Nahoru | #9
Problém se spotřebou oleje se projuje u prvních ročníků ER6N.Zvlášť při jízdě po dálnici...
Možná to je fakt jiným naladěním,nebo to "nějak"vychytali a novější už nebaští...
já jsem koukal po ER 6F a měl jsem z toho fakt strach...(aby mi žrala olej jak Jawka ):)

Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

29.9.2014 v 20:42 | Nahoru | #10
Možno keby autor napísal trochu viac do témy by nebolo odveci. To že sa zviezol na tej ošklbanej Multistrade vieme, podobná vozba bude aj Kawa zvovu V2 motor, ale Yamaha je niečo celkom iné, lebo R4
To je asi ako porovnávať benzínovú atmosferu (R4) s turbodieslom (V2)

Naposledy editováno 29.09.2014 23:50:39

(reakce na) Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

29.9.2014 v 21:45 | Nahoru | #11

fatman píše: Problém se spotřebou oleje se projuje u prvních ročníků ER6N.Zvlášť při jízdě po dálnici...
Možná to je fakt jiným naladěním,nebo to "nějak"vychytali a novější už nebaští...
já jsem koukal po ER 6F a měl jsem z toho fakt strach...(aby mi žrala olej jak Jawka ):)



Nevim, ale tak obecně pokud budeš delší dobu držet obdobnou šestku (tzn. mid-range 2V) po dálnici nějakých 130 - 140 km/h, asi si něco vezme. Letos jsem takhle (130 - 140 km/h) držel malýho V-Stroma (najeto měl přes 40k km) dohromady asi 2000 km a taky nějakej olej sbaštil - tak 2 - 3 dcl. Jinak při nedálničním ježdění nevzal vůbec nic.

Srovnání s Jawkou je asi krapet mimo - tam je trvalá náplň akorát v převodovce a spojce, spálit se tam z týhle náplně nesmí nic (pokud neprolíná levý gufero na klice), olej se jinak lije do benzínu, celkově se chová úplně jinak protože to není čtyřtakt.

1 reakcí na tento příspěvek Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

30.9.2014 v 11:51 | Nahoru | #12
Jestli chceš jezdit tak jedině Kawasaki nebo Yamaha

Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

30.9.2014 v 12:44 | Nahoru | #13
vse dulezite uz padlo, obouchanou ducati rozhodne NE! kup kawu ci Yamahu...
k oleji u Er6- u me si kapku vezme ale mam prvni model a myslim si ze se zrovna neloudam ale pozoruju to od doby co jsem vyhodil origo vyfuk, ale neni to nic dramatickeho max 1dcl/1000km, ikdyz letos jsem jeste nedolival a mam cca 2000km neb nemam moc casu. kdyz jsem lital do Mejta krouzit, tak hold papala olej.

Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

30.9.2014 v 13:26 | Nahoru | #14
Jak bylo výše uvedeno, ani kapku oleje si nevezme. Zkušenosti z více než 36tkm, mýto, sosna, občas svižnější vyjížďka. Jediné, co si to při opravdovém točení vezme, je více než 6 litrů benzínu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

6.10.2014 v 09:45 | Nahoru | #15
Bednas> ... zajímavý...mám na svý mašině 54tkm...celou dobu jsem jezdil...jinak bych je nenajel?
Proč vždycky, ale bezpečně vždycky píšou podobný cliché lidi co dukárnu jen viděli ...

zrovna 620ka je absolutně servisně nenáročnej motor co se nesere...

Naposledy editováno 06.10.2014 09:46:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

7.10.2014 v 09:47 | Nahoru | #16
t_freedom> na to už je zbytečný reagovat, já to vzdal už dávno... "brácha říkal, že jeho kamarád mu v hospodě říkal, že jeho strejda má kamaráda, kterej zná někoho, komu se to furt sere..."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

7.10.2014 v 10:54 | Nahoru | #17
Pedrosso> hele a víš... ha ha ha... he...proč...ha ha ha...já to snad...chi chi...he... proč se Ducatistas...chi chi...ha ha ha ...cho cho... nezdravěj ...ha ha ha?

(reakce na) Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

7.10.2014 v 11:18 | Nahoru | #18
t_freedom> jj, ten je klasickej...
asi jsme nějaký výjimky nebo nevím... vždy, když se mě někdo zeptá na "typické" závady, tak neumím nic říct... vlastně teď mi po 14 letech prdla expanzka na chladicí kapalinu, prý se to po této době stává vlivem UV záření (je to plast)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

7.10.2014 v 13:03 | Nahoru | #19
t_freedom> mě připadá že většina příspěvků je spíše o tom, že by lidi prostě nekoupili rozšlehanou mulťošku, nic celkově proti ducati .
Já měl třeba S2Rko 3 roky a byla to nejspolehlivější motorka co jsem kdy měl...ale MTS přebouranou na street bych taky doma nechtěl..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

7.10.2014 v 13:14 | Nahoru | #20
Dr.Houba> já reagoval na Bednase ...tam je to myslím bezt diskuse...a velmi věcné

(reakce na) Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

7.10.2014 v 18:00 | Nahoru | #21

t_freedom píše: Dr.Houba> já reagoval na Bednase ...tam je to myslím bezt diskuse...a velmi věcné


tyhle výkřiky do tmy přece stejně nebere nikdo vážně, ne?

Koupě Multisrandy 620- r.v. 2005

13.11.2014 v 16:02 | Nahoru | #22
Tak jak jsi dopadl a co jsi nakonec koupil ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Snímač tlaku vzduchu Ducati Multistrada 620 Šenky845 2 2.5.2023 v 21:11 Anti
Nova rj Ducati Multistrada 620 Šenky845 5 31.10.2022 v 18:15 DrDNA01
Diagnostika Ducati Multistrada 620 Šenky845 2 21.10.2022 v 08:52 Šenky845
Ducati nestartuje Ducati Multistrada 620 Šenky845 16 2.9.2022 v 21:20 Anti
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild


TOPlist