globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.
16.9.2014 v 13:26
Zdravím , pořád tu vidíme nerozhodnuté BikerMany s výběry XR vs DRZ/Dr350 prostě lehké endurko...
Všichni řeší startér ,intervaly, hmotnost a cenu....

Tak prosím zde ho máte adepta....Sice jen 250ccm ale zato lehká 118kg a je to Suzuki kvalita dobrá odměnou je TP a elekt. startér .....V neposlední řadě cena a i s dohodou!!!
Už tam je celkem dlouho , koho a co odrazuje? Já mít škváru JEDU!!!!!
(jo a celý je to schodný s DR350 o díly nouze nebude)

DR 250


1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 13:30 | Nahoru | #1
Hlavně nepiště , že raději 350ccm ---- objem ničím nenahradíš....
Tohle to dorovná váhou,startérem a cenou...
Pokud se nepletu ty DR 350 se startérem jsou těžky a výkon přiškrcen-myšleno spíše jako silniční endurko (velký km nájezd , intervaly takže výkon dolu...)

Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 13:37 | Nahoru | #2
Tak si ho kup, ni?

Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 14:03 | Nahoru | #3
Když jsme u toho, jak moc se ten motor od 350 liší - co vše je jiné? Jen mě to zajímá.

Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 14:29 | Nahoru | #4
Ani za třetinu cenovky bych to nechtěl
Kamarád ho má na servise už rok (on jí opravuje pro zákazníka) a od 350 se toho bohužel liší hodně. Většina věcí, co se na tak starém stroji už bohužel sere i únavou... nedá se rozumně sehnat nic specifického.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 14:44 | Nahoru | #5
děláš mu reklamu ? je to stará vrána a budeš se divit,když některé věci už nemají ani v japonsku,protože se již 22let nevyrábí. vše budeš řešit samodoma

(reakce na) Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 14:47 | Nahoru | #6

ja1 píše: děláš mu reklamu ? je to stará vrána a budeš se divit,když některé věci už nemají ani v japonsku,protože se již 22let nevyrábí. vše budeš řešit samodoma



Asi tak!
Navíc poměr ceny motorky vs. cena origo dílů je už dávno v neprospěch kvalitně provedených oprav origo díly a smrdí to spoustou "domo" zbastlenin, který si už přivezeš domů k řešení (jen spekulace, ale 90% takovýhle strojů to tak prostě má....)

Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 16:10 | Nahoru | #7
Za ODVOZ beru , jestli je to za penize - inu pak to nema co delat na Foru, ale patri to snad DO SEKCE BAZAR!

1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 18:11 | Nahoru | #8
ptal jsem se na výkon, moc se mi nezdá těch 22kw:
"výkon sem já osobně neměřil 22kw je psano v originalnim technickem prukaze. Motto ma vyhodu že motor ma ještě velkou rezervu, dá se vklidu aniž byste poškodil motor udelat vybrus až na 400 ccm. ! :) "
je to možné?

(reakce na) Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 19:35 | Nahoru | #9
spacy> že to má 22kw taky nevěřím a že to má spodek ze 400ccm a válec se stěnou 2cm už vůbec ne.

Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 19:42 | Nahoru | #10
Ten výkon sedí, 29 hp - 22 kW.

E: zdroj.

Naposledy editováno 16.09.2014 19:43:37

Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 20:15 | Nahoru | #11
za ty prachy je to pěknej stroj.kolik to má asi rychlostí? e:v tom roce 1992 se to zrovna měnilo

Naposledy editováno 16.09.2014 20:17:29

1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 20:20 | Nahoru | #12
jeeeééé, opět jedna bába povídala ...

zdroj tunění a náhr, dílů / servis

KubaLC8- psal jsem v úvodu

Barney-líší se pouze části v motoru ohledně objemu 250ccm

mm-art-airbrush - nevím co přesně schání ,ale motogelnar mají vše vypadá a ebay apod....

ja1-reklamu nedělám , nevím jak v suzuki ale nám v Hondě objednavají věci na motorky z 60/70let ....

Dave81- motorky typu XR 250 taky jezdí dost kluků a neknučí...Díly na to jsou , jen nespekulovat a ověřit si zdroje...

sered- proč do sekce bazar... Když to neprodávám já a pouze mě zajímá kdo si jí odveze a radím tím kvukum co schání levné/lehké/nenáročné endurko

spacy - ano při záměně vrchu motoru lze objem +++ více na odkazu

Dolph-cz- 22kw má odpověděl ti Fidel1994 objem lze upravit
né na stavajícím vršku...

Fidel1994- dík

JINAK TO BYLO MYŠLENO PRO KLUKA KTERÝ ZAČÍNÁ A NEMÁ LOVE NA XR 400 ČI DRZ400...
a chce lehkou,trochu výkonou,motorku na vyblbnutí....

Pravda je , a to přiznávám (dávám vám za pravdu), že se může přihodit něco s motorem a člověk do toho utopí stejně prašulí jako kdyby koupil rovnou XR...Tich nervů si ušetří , ale zase se něco naučí

1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 20:21 | Nahoru | #13
Spacy- 6 kvaltu!

(reakce na) Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 21:02 | Nahoru | #14
pokud to není vyloženě ve špatným stavu, tak se dlouho prodávat nebude. Prodávající má tento týden odpolední, možná proto se to ještě neprodalo.

(reakce na) Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 21:16 | Nahoru | #15
srsen600> psalo se něco o výbrusu na 400cc...

1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 21:22 | Nahoru | #16
Dolph-cz - Tuning motoru DR350 po přestavbě i na DR 250!

Stupeň 1.-odškrcení motoru - Německé modely měly výkon seškrcený na 27 PS,na víčku šoupátka je namontován doraz, který brání plnému otevření šoupátka. Odstraněním dorazu získáme 3 PS prakticky bez nákladů.Další levné "koně" získáme odstraněním gumové vložky na vstupu vzduchu do krabice filtru a zároveň výměnou hlavní trysky za č.135.Motor se lépe plní.

Stupeň 2.-obsah 385 ccm - Montujeme píst Wiseco pr.83 mm.
Výbrus válce se provádí do původní vložky válce. Se zvýšením obsahu se zvyšuje i kompresní poměr. Pro rovnoměrnější přestup tepla z hlavy do válce doporučujeme upravit původní plechové těsnění hlavy. Na demontované hlavě upravujeme výrobní nepřesnosti ve slícování kanálů a sedel ventilů event. frézujeme příliš široká ventilová sedla na šířku 1,0 mm. Tryskování karburátoru BST 33 upravujeme - voln.tryska 42,5 ,hlavní tryska 135 ,event. zvedáme jehlu šoupátka. Lepšímu průběhu výkonu napomáhá jakýkoliv "otevřený"výfuk a zvětšení vstupního otvoru do krabice vzduchového filtru.

pístní sada Wiseco cena 3.950,- Kč

Stupeň 3.-obsah 385 ccm - Úprava motoru je stejná jako ve stupni 2.Ostřejší reakci motoru na přidání plynu i vyšší max. výkon přináší montáž karburátoru TM 33 z "ostrého" modelu, příp. TM 36 Tryskování karburátoru je komplikovanější a je třeba postupovat individuálně. Nerezové koleno výfuku ABP s větším průměrem napomáhá průběhu výkonu a snižuje tepelné namáhání motoru.

karb.Mikuni TM 36 3690kč

Stupeň 4.-obsah 445 ccm- Montujeme píst Wiseco pr.89 mm do nově vyrobené vložky válce. Úprava má smysl pouze se současným použitím karburátoru min.pr.36 mm např. Mikuni TM 36 nebo Del Orto 36 (z Husqvarny TE 350) a kvalitně vyrobeného "otevřeného" výfuku s kolenem ABP. Na hranici svých rezerv se dostává spojka,výměna lamel je obvykle nutná.

koleno výfuku ABP cena 2.950,-Kč

Pro všechny úpravy motoru platí : Po výbrusu válce je nutný šetrný záběh min.300 - 500 km. Pro záběh použijte obyčejný minerální olej s výměnou po 1000 km. Nadále doporučujeme používat technosyntetické oleje s viskozitou 15W50 např. Motul 5100 (510,- Kč/2 l) nebo Denicol Pro 2000 (428,-Kč/2 l). Přísady pro zlepšení mazání např.Militec aplikujte až po záběhu. Tryskování karburátorů nastavujte raději na bohatší směs. Chudá směs nebezpečně zvyšuje teplotu motoru. Interval výměny oleje zkraťte na 3000 km.

(reakce na) Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 21:39 | Nahoru | #17
srsen600> na partsdepot má klika pro 250 jiné objednací číslo,než pro 350.taky blok má jiné číslo....takže "stejný" ten spodek není.

o tom,jestli to lze předělat na 400ccm se nepřu,reagoval jsem na příspěvek od spejsyho,kde mu asi ty píšeš,že se tam dá udělat výbrus na 400ccm.pod slovem výbrus se uvádí úprava,kdy se prostě válec vybrousí na větší průměr.pokud se upravuje jinak,dává se jiná vložka a pod,tak už to není výbrus..

"výkon sem já osobně neměřil 22kw je psano v originalnim technickem prukaze. Motto ma vyhodu že motor ma ještě velkou rezervu, dá se vklidu aniž byste poškodil motor udelat vybrus až na 400 ccm. ! :) "

1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 22:08 | Nahoru | #18
Dolph-cz - nevím s jakým typem DR350 a rokem jsi to porovnával...Já to našel na ebay....Partsdepot je super věc na tohle! Jak jsem psal celej vršek by musel být upraven I S VÁLCEM apod.... Už to neřešme ...Motorku někdo koupí a věř me , že se mu to neposere!!!!!

Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

16.9.2014 v 22:09 | Nahoru | #19


"a 385 cc kit will give siginficant boost, but any piston with added compression will do just the same. I cannot recommend this solution, since the sleeve is weakend from 4mm to 2mm. You can see the results of 2000 miles in the picture on the right."

Nevím jestli bych do toho šel...

(reakce na) Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

17.9.2014 v 08:11 | Nahoru | #20
srsen600>
že je to mnohem lepší volba než nějaký pojebaný číňan-o tom není sporu.za ty peníze slušný strojek ........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

17.9.2014 v 10:58 | Nahoru | #21

srsen600 píše: Hlavně nepiště , že raději 350ccm ---- objem ničím nenahradíš....
Tohle to dorovná váhou,startérem a cenou...
Pokud se nepletu ty DR 350 se startérem jsou těžky a výkon přiškrcen-myšleno spíše jako silniční endurko (velký km nájezd , intervaly takže výkon dolu...)

Vždyt je to enduro jen pro děti 250 to je tak pro někoho kdo s tím bude jezdit leda na chalupě pro rohlíky do vedlejší vesnice pro lidi na ostré ježdění uplně nepoužitelné leda dobré pro začátečníka na hoby jízdy a na naučení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

17.9.2014 v 12:52 | Nahoru | #22
pavelgsxrv> nikdo tu neříkal, že to je na souboje s EXC a WR !Pro děti a chudé studenty je to ideál, pokud nebudou mít 200cm a 130kg.

Však endurka od AJP jejich výkon PR4 240(motor vzduch 233ccm) má 14,7 Kw.....
Motka má dobré výsledky v soutěžích!!!! A její vodníková sestra 250 si vede ještě lépe a ta má výkon 20kw stejně jako Gas Gas Cami.

Ono to zase až tak moc o výkonu není....Pokud se někam neškrábeš, a to je stejnak otázka rukou a pneu....
Jezdil jsem na DRZ 400E a zažil jsem si své...

Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

17.9.2014 v 13:04 | Nahoru | #23
vždyť je to veterán, přes 15kw to nikdy nemělo, motor i podvozek už bude v agonii. Za tu cenu raději yuki tr200, 12kw, rok 2007.

(reakce na) Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

17.9.2014 v 13:48 | Nahoru | #24

srsen600 píše: pavelgsxrv> nikdo tu neříkal, že to je na souboje s EXC a WR !Pro děti a chudé studenty je to ideál, pokud nebudou mít 200cm a 130kg.

Však endurka od AJP jejich výkon PR4 240(motor vzduch 233ccm) má 14,7 Kw.....
Motka má dobré výsledky v soutěžích!!!! A její vodníková sestra 250 si vede ještě lépe a ta má výkon 20kw stejně jako Gas Gas Cami.

Ono to zase až tak moc o výkonu není....Pokud se někam neškrábeš, a to je stejnak otázka rukou a pneu....
Jezdil jsem na DRZ 400E a zažil jsem si své...

Hele AJP sleduji už dlouho ty vypadjí opravdu zajímavě a kdyby měli nějaké předváděcí dny určitě bych si zajel vyzkoušet ale jinak já mám doma vedle velké moto Gase EC 300 R a to je jiná káva než nějaké DR 350 apod

Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.

19.9.2014 v 12:19 | Nahoru | #25
PRODÁNO!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké pneu na suzuki DR 250? Suzuki DR 250 S kralmartin1 28 19.1.2013 v 10:26 vonmi


TOPlist