globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna
.

Naposledy editováno 24.08.2014 00:04:20

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

23.8.2014 v 16:12 | Nahoru | #1
Jestli nevíš co s tím, tak do toho nevrtej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

23.8.2014 v 16:52 | Nahoru | #2
kodl77>
Nevím jestli sis pořádně přečetl můj dotaz, je tam napsáno "že za rady všem děkuji", pokud neumíš poradit a jen meleš pantem, tak mi sem nepiš, není tady tolik řádků.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

Skvělá odpověď, děkuji! 23.8.2014 v 17:21 | Nahoru | #3
Přečetl, radu jsi dostal, není zač...
Když si stáhneš v sekci manuály servisní manuál (velmi snadné, je tam jen jeden), budeš mít návod i s obrázkama a nemusíš se ptát jako trumpeta.
Když se musíš ptát na technický postup, nebo jestli můžeš sundat vačky, tak to dej raději do servisu.

Naposledy editováno 23.08.2014 17:23:50

(reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

23.8.2014 v 19:07 | Nahoru | #4
kodl77>
A tohle jsi mohl napsat hned. Nechci to dát do servisu, chci se to naučit.Ale do ted jsem dělal jen české veterány a proto to nevím, a nemám zkušenost s japoncem.
Děkuji za radu

(reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

23.8.2014 v 23:20 | Nahoru | #5

Yamasakiym píše: kodl77>
Nevím jestli sis pořádně přečetl můj dotaz, je tam napsáno "že za rady všem děkuji", pokud neumíš poradit a jen meleš pantem, tak mi sem nepiš, není tady tolik řádků.



Nevim jestli jsi si to precetl ale on ti poradil a celkem kvalitne. Pokud se takhle inteligentne ptas tak je nejlepsi rada nesrat se dotoho.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

Skvělá odpověď, děkuji! 24.8.2014 v 07:24 | Nahoru | #6
Samotná výměna těsnění je v pohodě, nastavíš vačky na značky, vyndáš napínka rozvoďáku, sundáš vačky, rozvoďák zvasíš na drát, ať ti nespadne dolů, sundáš hlavu, vyměníš těsnění. Teď otázka proč měníš těsnění? Teče ti voda do spalovacích prostorů? (To mi na GPZ dělalo), ideálěn hlavu nechat srovnat a otlakovat (500Kč), podívat se na ventily, asi budou chtít zabrousit. Každopádně až dosud jak na každé motorce, ale GPZ 600 má "vychytávku" v tom, že voda vede skrz ventilové víko. Tak už jen kvůli sundání víka (a třeba jen kontroly ventilů) je třeba sundat trbuku s vodou, takové Ypsilon, vývody jsou tuším mezi prvním a druhým a mezi třetím a čtvrtým válcem, ale spujují se uprostřed do jednoho vyśtění. Takže to je celé nutno před sundáním víka sundat, předtím vypustit vodu.. Sundat to je v pohodě, problém jsem měl, že m ito po tom nechtělo už těsnit. Těsní to jen gumovými kroužky, takže nebuď blbý jako já a ty si objednej nové, než to bdueš dělat. Pokud nebou mít v katalogu GPZ 600, můžeš použít z GPX 600, jsou stejné http://www.partsdep...28ZX600-C1%29/48207/ stojí 20Kč "0" RING,16MM. GPX 600 to má už vyřešené lépe, nemá jednu kovovou trubku, co spojuje 2 vyústěn ía jde z ní jedna hadice, ale na GPX jsou 2 kratičké vyúsťovací trubky, na které jsou nasazeny 2 hadice a ty se spojují až u termostatu. Takže tam stačí jen povolit a sundat dvě hadice a hotovo, nic se nemusí přetěsňovat..

S GePeZetama jsme si užil své, motor GPZ 600/400 je strašně nedomyšlený,viz ta voda + chladič oleje. GPX to už má vyřešeno lépe, voda lépe, chladič oleje už nemá. Každopádně volnoběžka startéru je uprostřed motoru, kvli výměně enbo orpavě volnoběžky se musí půlit motor, taktéž kvůli výměně primarního řetězu, na srandy kopa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

25.8.2014 v 01:38 | Nahoru | #7
c.j.>
Jsi jednička, tohle jsem chtel vedet. Ja to už všechno sundal, mam doma pro jistotu dvě stejne motorky , to aby byla plná garáž . Nechal jsem tam jednu matku od hlavy a pujde dolu. Šlo mi jen o značky a nevsiml jsem si manualu tady. U jedny je to jedno, jestli to rozdelam, motor je total bez tlaku, ale ta druha jede porad slusne, je to stara popelnice ale libi se mi.Navic jede vic nez muj perak.:)Pouziju tvuj navod a pustim se do toho.
Mam ji chvilku, tak jsem si uzival dalnici a pak jsem si vsiml, ze se hreje, dolil jsem vodu a hledal, nikde nic. Par kilometru do prace a bylo to jasny, olejový vícko plny peny.
Pokud je to tesneni, bude to fajn, pokud je to hlava, tak dam jinou a jedeme dal, pritom uz muzu nechat udelat i ventily.Takze tech variant je vic, ale jak jsem rekl, chci se to naucit.
A chtel jsem radu od nekoho kdo to uz na teto motorce delal, a ma s tim vlastni zkusenost, tot vse. A to s tema trubkama na vodu je zrovna vec, ktera mi usetri cas, gumicky vemu hned jak prijdu do obchodu.
Děkuji za radu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

25.8.2014 v 08:09 | Nahoru | #8
Yamasakiym> Za málo. Měl jsem to jako první japonský 4T. Prvně jsem měl GPZ 400R - japonksá verze, oproti šestce hliníkový rám, i trochu jiný (v kuse) a sand o 40kg lehčí. Ty motory bohužel trpí na vačky, úplně se mi vydrolily, plus vahadla. Tehdy (cca rok 2000) to šlo blbě řešit, každý to opravoval jen tvrdochromem a to prostě ty otáčky nevydrží, ale nakonec se povedlo, opravili v Brusírně Pavlíček u Brna za cca 8tis. Ale peníze jsem na opravu neměl, takže aspoň rozložit a složit jsem musel sám, předtím taky jen zkušenosti s motory na jawě.. Na vačkách jsou na kolech určitě značky. Já si to ještě pro jistotu poznačil lihovým fixem.

Mě se ty motorky strašně líbily.. Tady jsou fotky mé bývalé 400R http://gpz.unas.cz/gpz400/gpz400.html



a tady 600R http://gpz.unas.cz/GPZ_zmeny/GPZ_zmeny.html



a tady nějaké specifikace, tehdy bylo problém sehnat jakýkoliv údaj, ne jak dnes, kdy je už na internetu vše http://gpz.unas.cz/spec/gpz600spec.htm

Jo a když se dívám na fotky a tak jsem si vzpomněl, že jako první věc jsem odpojoval antidive z předních vidlí. Funguje tak, že když brzdíš přední brzdou, tak je to propojeno s teleskopy a brzdovka tlačí proti teleskopům, aby se zabránilo ponoření předku při brzdění. V 80tých létech to bylo v módě.. Jenže v praxi to funguje tak, že při prudkém brzdění tlumič ztvrdne jak beton a nejde propružit, takže účel to splní a předek se neponoří.. Jenže za cenu téměř neodpruženého předku, takže přední kolo ztrácí kontakt s vozovkou a je to o hubu, obzvláště na mokru. Na 400R jsem měl antidive buď nefunkční, nebo nějak odpojený, na 600R to fakt fungovalo a předem při brzdění zdřevěněl a 2x jsem si hned ze se startu málem ustlal, tak jsem to nechal servisem odpojit, sundali i ty propojovací trubky a byl klid..

(reakce na) Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

25.8.2014 v 09:56 | Nahoru | #9
c.j.>
O tom antidivu jsem tady cetl, ale jeste jsem na to nekoukal, po Praze toho moc rychle nenajezdis. švestky jsou všude večer. Mam to stejne, tohle je první vetsí moto nad 500. Mohl jsem koupit Suzuki bandit 1200 ale tohle se mi libilo vic :), jsem na ty starsi modely.










Co se tyka penez, nemam uplne problem, ale nechci kazdemu bambulovi davat po tisicich, neskladam atomovy reaktor ale 25 let starou Kawu:, takže proto ty "hloupý" otazky.Radsi se hloupe zeptam, nez bych to pokazil.
Ted budu jezdit na tomhle, vysavac je jen dekorace:)



Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

25.8.2014 v 12:08 | Nahoru | #10
Dnes se mám podívat na stejnou z roku 85, chtel bych jen vymenit motor, ale prodejce rika, ze
nejdou dolu otacky po nastartovaní, co by jsi hledal?

"nastartovat to lze , volnoběh to drží ale pokud jde do otáček tak neklepe ani nekouří ale otáčky nejdou dolů. Prostě dlouho stála a karburátory jsou přicpané a polofunkční"
Co ty na to?

Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

25.8.2014 v 18:09 | Nahoru | #11
Spíše to někde přisává vzduch, tipoval bych že jsou zteřelé příruby mezi karbcema a hlavou. Rádo to praská, ty roky jsou znát, já s tím problém už na 15let staré.. Dnes to už je 25let Každopádně to vypadá na problém s karbci nebo sáním..

Kawasaki GPZ 600 R Těsnění pod hlavou/ výměna

25.8.2014 v 21:17 | Nahoru | #12
Tak to je super, pokusim se vycistit karburatory a uvidime.
Děkuji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Poskočený motor ozub Kawasaki GPZ 600 Falkon02 8 19.10.2018 v 15:26 __unq__
Kawasaki GPZ 600 - kouří Kawasaki GPZ 600 Falkon02 16 25.9.2018 v 10:25 Falkon02
Pomoc s odhalením Kawasaki GPZ 600 Falkon02 13 6.8.2018 v 20:20 Falkon02
nechce chytnout Kawasaki GPZ 600 PájaViků 10 15.5.2018 v 08:08 Falkon02

TOPlist