globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Závit olejové vany
20.8.2014 v 10:20
Čaute, nevíte někdo náhodou jaký závit má vypouštěcí šroub na vaně? Jedná se o K4, měnil sem olej a nějaký pako to buď tak zarvalo nebo prostě unava matroše a trochu to prosakuje. Nerad bych slyšel připomínky typu : Tak ho vyndej a přeměř :D to bych klidně udělal ale nejsem si jistej jestli by vydržel další utažení, a jelikož bych rád ještě něco pojezdil tak sem v tom nechci hrabat dokud nebudu vědět bližší info, nějaký vložky mám ale potřebuju vědět abych si kdyžtak sehnal i šroub :D

1 reakcí na tento příspěvek Závit olejové vany

20.8.2014 v 10:38 | Nahoru | #1
normální

(reakce na) Závit olejové vany

20.8.2014 v 10:45 | Nahoru | #2
And> Díky mě zajímalo spíše stoupaní a průměr

Závit olejové vany

20.8.2014 v 11:08 | Nahoru | #3
Jo sorry pořádně jsem to nečetl, každý se tady ptá levý / pravý

1 reakcí na tento příspěvek Závit olejové vany

20.8.2014 v 11:59 | Nahoru | #4
taky sem to měl, nejlepsi je odmontovat vanu vyvrat a vytocit novy vetsi zavit. puvodni byl M14X1.25 a novy se davala tusim M16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit olejové vany

20.8.2014 v 12:15 | Nahoru | #5
dambous> A dá se to tam bez sundání vany nebo tam vadí sací koš?? na autech sem to tak dělal ale nevim jak je to na motorce a když sem koukal vypadá to dost záludně to sundání, to musí svody dolu ne ?

1 reakcí na tento příspěvek Závit olejové vany

20.8.2014 v 12:57 | Nahoru | #6
Tam to těsní jen samotný šroub? Nemá tam být podložka.

(reakce na) Závit olejové vany

20.8.2014 v 13:00 | Nahoru | #7
-Ajk--> ta tam je měděná, byla v poho. Ještě sem na ni koukal

Závit olejové vany

20.8.2014 v 13:04 | Nahoru | #8
ještě se to má utahovat na 23 MN, to bych nedal ani hovno, byl sem rád že mi momenťák cvaknul na 18, a to už sem cejtil že je to měkčí.

1 reakcí na tento příspěvek Závit olejové vany

20.8.2014 v 14:02 | Nahoru | #9
Zavit ti prece netesni ne ? Mel by si tam mit medenou nebo hlinikovou podlozku. Takze bud novou nebo pokud je medena tak "vyzihat" tzn ohrat do ruda a zchladit do vody. Pak nasadit, s citem utahnout.

Závit olejové vany

20.8.2014 v 14:14 | Nahoru | #10
kup novou podložku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit olejové vany

20.8.2014 v 14:36 | Nahoru | #11

gugo píše: Zavit ti prece netesni ne ? Mel by si tam mit medenou nebo hlinikovou podlozku. Takze bud novou nebo pokud je medena tak "vyzihat" tzn ohrat do ruda a zchladit do vody. Pak nasadit, s citem utahnout.



Existuji i zavity ktere tesni.Ale v tomhle pripade je to jemna metrika.Jinak tady jsou hlinikovy podlozky.Zihana med je na ten moment meka.

Jinak co se tyce opravy,tak bych dekl urcite sundal,udelal zavit,srovnal na freze dosedaci plochy a vycistil rovnou saci kos.Otazka casu cca 1hodina.Delat zavit na motce je prasarna.Nahrnes do motoru magnesiovy spony z novyho zavitu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit olejové vany

20.8.2014 v 15:03 | Nahoru | #12
StiefTomas> To vim taky, ze existuje zavit kterej tesni, ale jeste jsem ho nevidel na vypustnim sroubu oleje. Ani u motorky ani u auta.

Jinak tedy nebudu ti nejak rozporovat pouziti Cu podlozek dle momentu, popravde ani netusim jestli je mekci hlinik nebo med, spis bych rekl ze hlinik. Ale rozhodne vim, ze na duku se utahuje vypustni sroub se sitkem na 30Nm a je podnim v origo stavu Cu podlozka.
Tedy ne ze bych soudruzi v Rakousku obbcas nekde neudelali chybu, ale zrovna to pouziti podlozky na tehle motorce zadnou chybu nezpusobuje

(reakce na) Závit olejové vany

20.8.2014 v 17:23 | Nahoru | #13
Kejdzus> neni to nic slozityho, svody musi dolu kvuli pristupu. Vana drzi asi na 10 sroubech a nic vic tam neni. teoreticky bez sundani vany by to slo, ale ja se bal aby tam nevlitla naka spona z vrtani nebo od zavitnice.
PS: ja mam v servisnim manualu na vypustaku 11Nm a na tech sroubech od vany 10NM, nejlip tesni medena podlozka a neni na skodu do zavitu vypustaku namotat teflonovou pasku.

Závit olejové vany

20.8.2014 v 18:03 | Nahoru | #14
Kup novou podložku (těsnění) přímo na to dělanou v suzuki. Myslim, že by ses měl vlézt do 30 Kč. To, že ta podložka vypadá dobře je k hovnu. Nikdy už nebude sedět, jak při prvním dotažení. Za těch pár korun stojí za to dát vždy novou.

Naposledy editováno 20.08.2014 18:03:57

Závit olejové vany

20.8.2014 v 18:24 | Nahoru | #15
Ok skusim ji vyměnit :) ale jestli to nepujde dotahnout tak vas budu proklinat :D diky za rady

Závit olejové vany

20.8.2014 v 18:59 | Nahoru | #16
Ty voe...buď rád že ti jde sundat vana...Já když to minulej rok řešil na mý motorce,tak tam je to na rozpůlení motoru...co bych dal za sundavací vanu...

Závit olejové vany

20.8.2014 v 19:04 | Nahoru | #17
Ty voe...buď rád že ti jde sundat vana...Já když to minulej rok řešil na mý motorce,tak tam je to na rozpůlení motoru...co bych dal za sundavací vanu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit olejové vany

20.8.2014 v 21:28 | Nahoru | #18

gugo píše: StiefTomas> To vim taky, ze existuje zavit kterej tesni, ale jeste jsem ho nevidel na vypustnim sroubu oleje. Ani u motorky ani u auta.

Jinak tedy nebudu ti nejak rozporovat pouziti Cu podlozek dle momentu, popravde ani netusim jestli je mekci hlinik nebo med, spis bych rekl ze hlinik. Ale rozhodne vim, ze na duku se utahuje vypustni sroub se sitkem na 30Nm a je podnim v origo stavu Cu podlozka.
Tedy ne ze bych soudruzi v Rakousku obbcas nekde neudelali chybu, ale zrovna to pouziti podlozky na tehle motorce zadnou chybu nezpusobuje



Pokud měděnou podložku vyžíháš, uděláš do ní rýhu pomale nehtem...Jinak netvrdím, že tam měď být nemůže...Duka 640 jsem jezdil, takže ho trochu znám...Ale spíš si myslím, že ty podložky nejsou z čistý mědi, nebo nejsou žíhaný...Ale určitě jak říkáš je nejlepší na těsnění vyžíhaná měď než klasická podložka...V tom s tebou plně souhlasím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závit olejové vany

21.8.2014 v 11:14 | Nahoru | #19
StiefTomas> Vyzihana med ti behem kratke doby zase ztvrdne, proto se taky ta podlozka ma zihat predtim nez ji tam das ne ?

(reakce na) Závit olejové vany

21.8.2014 v 20:22 | Nahoru | #20

gugo píše: StiefTomas> Vyzihana med ti behem kratke doby zase ztvrdne, proto se taky ta podlozka ma zihat predtim nez ji tam das ne ?



No tak to nevím hele....Já většinou když si vyžíhám měděnou podložku, tak je už měkká celou dobu...Je to něco podobného jako když vyžíháš ocel...Taky už zůstane vyžíhaná...Ale nechci se hádat..Co se týče žíhání mědi, nejsem odborník :)

Závit olejové vany

31.8.2014 v 15:34 | Nahoru | #21
Tak vám díky kluci za rady :D Po vymontování šroubu sem ho vytočil i se závitem. Tak z práce na 10 minut sem se stím sral celý den, dával sem normálně vložku od wurta na olejové vany, jenomže co někdo nechtěl, ona i zalepená vložka pořád tekla, takže sem to vyřešil měděnou podložkou a gumovým kroužkem. Krásně to drželo celejch 1000 km. Tak sem si sehnal sada na zvětšení závitů a jestli ani to nepomůže tak už se tak naseru že si koupim v suzuki novou vanu. Už to prcám :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist