Téma: Předělání motoru 900 i.e na karburátor..?
15.6.2014 v 20:53
Zdar chlapi.. stavím cafe a mam v něm motor Duc SS 900i.e .. Mam k tomu komplet elektiku vstřiky a vše co je potřeba.. Jen sem došel do stadia kdy mi připadne že těch kabelovejch svazků relátek a podobnejch serepetiček co stříkačka potřebuje je tam moooc a jen stěží to půjde schovat a tím pádem motorka typu cafe přijde o svoji jednoduchost a čistotu vzhledu..Tak se ptám.. Poradí mi někdo jak moc složitý ( teda po elektrický stránce ) předělat motor i.e na karburátor? Co je kromě karburátorů všechno potřeba?? Jo a kabelovej svazek na obyčejný Duc SS s karburátorem taky mám a to je o poctatnej rozdíl oproti i.e tak ten bych použil.. Jedná se mi co je nutný změnit v motoru myslím snímače zapalování a podobně.. První fotka je jen čistě elektrika karburátorové SS.. Druhá je to co se k té kabeláži karburátorové elektrice musí připojit aby fungovala i.e a třetí fotka je kabeláž co bych tam musel nacpat aby to i.e fungovalo a to je teda pěknej svazek kterej už jen těžko schovám za těch pár trubek.. :) Díky za každou inteligentní odpověď.. Zbyněk..















Předělání motoru 900 i.e na karburátor..?

15.6.2014 v 21:27 | Nahoru | #1
Jestli chceš,mohu ti poskytnout téměř vše co k tomu potřebuješ,krom karburace-tu už jsem prodal.Potřebuješ rotor s nálitkama,snímače a řídící jednotky.Pak ještě potřebuješ karburátory,benzínovou pumpu k nim a sací hrdla(ty mám taky).Taky potřebuješ přechodku od karburace do airboxu.Svazek se dá natáhnout z jakýchkoliv kabelů.

Předělání motoru 900 i.e na karburátor..?

15.6.2014 v 21:45 | Nahoru | #2
Myslím že jedno CDI bych našel.. Takže vlastně setrvák snímače a to CDI co se týče elektriky.. Ještě na tom i.e je asi třífázovej alternátor a regulátor.. To by taky mohlo zůstat..? Karbce tam chci dát Dellorta s pumpičkou.. originály od Mikuni tam nenarvu bo rám mám taky vlastní konstrukce a není tam moc místa.. Co by si za to chtěl (setrvák,1CDI a ty snímače..)?

Předělání motoru 900 i.e na karburátor..?

15.6.2014 v 22:25 | Nahoru | #3
No jo,s tím vinutím nevím,esli se to vleze...Ta karburace by tam samozřejmě šla nacpat i s původní řídící jednotkou,jen by obstarávala jiskru.
CDI,snímače jsou mi k ničemu.Cenu má pro mě jen ten rotor,neb má volnoběžku.Teď mě napadá,že jednofázové vinutí má rotor uvnitř,třífázák zvenku.Zítra na to kouknu,a pak se když tak domluvíme.

Předělání motoru 900 i.e na karburátor..?

16.6.2014 v 17:36 | Nahoru | #4
Našel sem docela jednoduchej způsob jak se vyhnout výměně setrváku a alternátoru.. Potřeboval bych teda jen ty senzory a to jedno CDI.. Jakou by si mi udělal cenu..? Mrkni na fotku docela jednoduchý a prej funkční.. Otáčky brané rovnou z předlohové řemenice rozvodu..



Předělání motoru 900 i.e na karburátor..?

16.6.2014 v 17:54 | Nahoru | #5
Ještě jsem zapomněl na indučky,jsou jiný než na stříkačku.Mám je taky Hele,řekl bych že ten fórychtung už bude mít snímače v sobě.
Senzory,indučky a obě CDI(jedno mi bude k hovnu) nechám za tisíc.

Předělání motoru 900 i.e na karburátor..?

16.6.2014 v 19:02 | Nahoru | #6
No.. To jsou vlastně dva snímače a to červený vlastně nahrazuje ten výstupek na setrváku.. A zapaluje to díky polovičním otáčkám jak na klice jen v tu dobu kdy má a ne každou otáčku kliky.. Hmm.. Tak to beru.. Poslal jsem Ti na sebe kontakt ve zprávě.. Díky Zbyněk..

Předělání motoru 900 i.e na karburátor..?

8.7.2014 v 20:33 | Nahoru | #7
Jinak ještě se dá udělat z i.e. motoru jednoduchou úpravou karburátorová verze takto.. www.ukmonster.co.uk/monster/showthread.php Což jsem taky tak řešil bo je to vlastně předělání na origo součástky Duc a je to 100% .. Celková cena bez karbců asi 3 litry..Je k tomu potřeba setrvák s výstupkem ,CDI jednotky , lišta se snímači , indučky a průchodka na kabel.. Ještě jednou tímto díky Anti-mu za důležité součástky..

Předělání motoru 900 i.e na karburátor..?

8.7.2014 v 21:19 | Nahoru | #8
Cha.Když jsem překuchával svojeho slona z karbece na stříkačku,tak mě nenapadlo že někdo to bude chtít naopak.
Rád jsem pomohl...Tak hodně šťastných kilometrů s tým pertinaxom...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... Ducatista 832 23.3.2016 v 11:11 honzabiker
Vidlice Ducati 900 SS Topper 15 6.8.2015 v 15:29 Pepíno66
Náhon otáčkoměru - šnekový soukolí ... Ducati 900 SS t_freedom 3 3.12.2014 v 11:46 stráťa
Ducati SS900 SL [1, 2, 3] Ducati 900 SS MedvědbezGuzzin 85 24.11.2014 v 17:00 Ďuričko
900 SS - nepravidelný chod motoru [1, 2] Ducati 900 SS Raptor.1 39 29.5.2014 v 18:57 venakucera

TOPlist