Teď k té konkrétní:
Při kontrole jsem zjistil, že baterka je nejspíše vyzkratovaná sedimenty (někdo ji nechal s největší pravděpodobností rok chcípnout, tady už ani desulf nepomůže), dále že zadní tlumiče se nechovaly jako tlumiče (čajna štandart); někdo se stoprocentně prcal do elektriky (dálkovky nebo potkávačky = potkávačky, na blinkrech špatný kontakt, měl tam ještě nějaký bastl prý ukazatel napětí či co (no měřilo to leda ho*no) - nic co by nešlo urvat nebo poléčit za jedno odpoledne, nicméně je to tak). Zkušební jízda - byl jsem spokojen - jezdit jezdí (a pěkně živě, kvalty v cajku, vibrace taky v normě), brzdit brzdí, troubit taky umí a svícení se státnicí z elektra už nějak dořeším :)
1, Stroj má najeto 16.000 a podle všeho na něm majitel od garančky v pěti tisících neseřídil ventily. Má otázka tedy je: nakolik to mohl odnést motor?
2, Hlava je na červeném tmelu. To asi nebude fabrika, což... Na co si dát případně bacha? Motor je OHC.
3, Kde se dají na netu sehnat díly přímo k tomuto modelu? Jsem rozmazlený z Yukiny, že si naklikám co potřebuju přímo u motorky :)
4, Nikdy jsem to neřešil, proto nejspíše blbý dotaz: jdou případně zadní tlumiče vyměnit za nějaké kvalitní? A má to cenu? (A komu se bude chtít, může připsat i odkaz na údržbu předních.)
Děkuji za odpovědi a přidávám tradiční PS: Kdo mi chce říci něco ve smyslu "Kup si Japonce", nechť si uvědomí, že na něj nemám ani já, ani přítelkyně a že je to pro ni první motorka (skútr do statistiky nepočítám).
Maro
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Pulsara
K těm ventilům, podpalené bys nejspíš poznal na výkonu, to asi nebude takový problém, pokud se udělala aspoň první kontrola při garančce.
Naposledy editováno 15.06.2014 16:21:14
Tu elektriku... Zašel bych někam do velkoskladu (EMOS nebo tak nějak) tam bych nakoupil pár metrů kabelů (myslím si že 1,5 by stačilo) a nějaké rychlospojky a pod. Natahl bych, teda podle toho v jakem to je tedy stavu novou elektriku k blinkrům světlům. zas taková práce to není a měl bys čistý svědomí. Zbytek kabelů který by byly ok bych nechal. Baterku koupíš ale aspoň tak 9Ah jinak mín je na hovno. necháš to chcvíli svitit a je to v piči.
Ty tlumiče... No zadní možná tak shánět podle rozměrů jinak to asi nemá moc cenu.
Chudy_CZ> Jak píšu, s elektrikou nemám problém, vyměnil bych nejspíš celou levou elektrokonzoli za jiný typ, ten čínský čtyřsměrný přepínač mi lezl celkem na nervy. Každopádně díky.
Edit: Baterku tam nacpu nějakou AGM, kdo se o to má furt starat
Naposledy editováno 15.06.2014 16:45:15
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Pulsara
Me by sakra zajimalo co nekoho vede si koupit z 2. ruky smejd co je jeste dojebanej kutilem domacim. Ani zadara
ne že by ten motor a elektrika nešli opravit ale můžou tam být další pomsty a ty do toho vrazíš jen prachy.
Znám 2 co koupili Pulsara v horším stavu a oba je po pár týdnech prodali
Pulsara jsme koupili, elektriku jsem pospravoval za dvě hodinky, najezdili jsme na tom 3000 km a prodali to o 2000 dráž, než jsme to koupili. Problém za provozu byl jediný - voda nacuclá v karbecu při jízdě v kalužích po dešti. Taky se krapet více přehřívala, než moje Yuki 125 TR - v kopcích došel dech dříve, zato však lépe táhla rovinky na pětku, holt to je silnička s kratším posledním převodem. Na naučení je to motorka dobrá a přívětivá, ale jako s každou čajnou, nemá to smysl držet doma. Tak ať se daří.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhrada válce Yamaha YBR 125, Kymco Pulsar 125 | Mibas82 | 1 | 24.3.2020 v 23:49 VilemRD |
na 125ccm po Asii - zájem o přednáš... Kymco Pulsar 125 | pernik92 | 20 | 9.1.2017 v 21:17 pernik92 |
s Kymcem do Ruska, Kazachstánu a Tu... [1, 2] Kymco Pulsar 125 | pernik92 | 41 | 25.11.2016 v 11:02 Raisto01 |
Značka Kymco Kymco Pulsar 125, Kymco Zing II 125, Kymco CK1 125 | koollmen | 12 | 10.8.2016 v 10:56 bledemon |
Problém se spojkou Kymco Pulsar 125 | Buffa | 3 | 18.4.2015 v 00:36 alesmoto |