Téma: Víčko chladící kapaliny, ubývání chladící kapaliny
10.6.2014 v 19:27
Nazdárek, znáte někdo způsob jak otestovat správnou funkci víčka chladící kapaliny?
Tedy jestli nepouší moc brzo vodu do expanzky a jestli pak dostatečně pouští zpět?
Napdá mě vzduchem (pumpičkou) tlakovat okruh, ten nejmeší co "chladí karburace". Hádám, že by víčko mělo držtek do 0,8-1 Mpa. Nějaké zkušenosti?
Nechci hned měnit těsnění pod palicí, i když mi mizí voda a dostávem se pomalu ale jistě k červenému poli a něco už z expansky vycákalo, což jsou příznaky hlavy, zatím testy co jsem dělal ukázal že je cajk. Tak hledám jinde. Děkuji
Tedy jestli nepouší moc brzo vodu do expanzky a jestli pak dostatečně pouští zpět?
Napdá mě vzduchem (pumpičkou) tlakovat okruh, ten nejmeší co "chladí karburace". Hádám, že by víčko mělo držtek do 0,8-1 Mpa. Nějaké zkušenosti?
Nechci hned měnit těsnění pod palicí, i když mi mizí voda a dostávem se pomalu ale jistě k červenému poli a něco už z expansky vycákalo, což jsou příznaky hlavy, zatím testy co jsem dělal ukázal že je cajk. Tak hledám jinde. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Víčko chladící kapaliny, ubývání chladící kapaliny
S těmahle věcma mám už bohužel dost zkušeností. Pokud ti tlakuje voda, máš tvrdý hadice a z chladiče ti to chčije do expanzky, počítej s těsněním po hlavou.
2 reakcí na tento příspěvek Víčko chladící kapaliny, ubývání chladící kapaliny
Nemáš náhodou něco společného s tímto klipem ?
Jindřej> Tvrdší hadice jsem měl a pravá půlka chladiče, ( co je u pumpy) byla sudená, druhá horká jako prase. Rozdělal jsem pumpu, koukal jsem jak je odborně zprasená (pravotočivej závit místo levotočivýho), trochu to dotáhnul ale tak nějake pořád stejný, dnes jsem s ní jel jenom 30 km, prvních 15 v klidu, pak pauza a cestou zpět tak 2-3 mm od červenýho pole, ale zas bylo 40st a dost jsem ji nakládál.
1 reakcí na tento příspěvek Víčko chladící kapaliny, ubývání chladící kapaliny
Termostat jsem kontrloloval, když jsem ho nuceně vyndal abych dojel, v noci 200 km ve dvou tak nějako cestovním tempem 120-160km ručička nešla ani do půlky, pak jsem ji naložil, vyšplhala teplota k červenýmu poli a šla hned dolů. Další den, když jsem ji jel prolítat stejnej problém jako před tím
Termostat jsem vypláchnul v octu zahřál, funguje, tak je už z5, když to bez něj bylo nakonec stejný, okruh jsem propláchnul, Projistou jsem vyměnil chladič za náhradní a pořád stejný, tedy fórový.
Termostat jsem vypláchnul v octu zahřál, funguje, tak je už z5, když to bez něj bylo nakonec stejný, okruh jsem propláchnul, Projistou jsem vyměnil chladič za náhradní a pořád stejný, tedy fórový.
LitajciUfoPorno> Mno jestli máš puůlku tak a půlku tak, asi bych se zaměřil na tu pumpu. Pokud ti to tlačí vodu z chladiče ven a hřeje se to, tak si dávej bacha ať tam máš vždycky dost vody, jinak si uděláš ještě větší problém než máš teď
1 reakcí na tento příspěvek Víčko chladící kapaliny, ubývání chladící kapaliny
Vyhrabal jsem víčko chladící kapaliny ze starý mašiny a vyměnil, poutáhnul pár šroubků a zatím to vypadá, že je to cajk Po 300 Km dopíšu, pokud bude nějakej problém s chlazením. Zatím mám po dojezdu skoro plnou expansku, tak neřeším, doufám že je to normál :)
1 reakcí na tento příspěvek Víčko chladící kapaliny, ubývání chladící kapaliny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 | blingdoogie | 23 | 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 | Novajs45 | 3 | 28.5.2023 v 14:22 Novajs45 |
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 | dolezel | 9 | 17.8.2022 v 06:26 dolezel |
Hledám servis Kawasaki GPZ 500 | Anthony30CBR | 6 | 26.7.2022 v 06:34 Gahan37 |