bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 tramp
29.5.2014 v 19:05
Dobrý den nemáte náhodou někodo doma na prodej jawa 350 tramp za slušnou cenu ? Díky
Předchozí
1 2
Následující

Jawa 350 tramp

29.5.2014 v 20:33 | Nahoru | #1
Doma mám spoustu šrotu, ale bohužel tenhle nemám

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 tramp

29.5.2014 v 20:35 | Nahoru | #2
Tý jo, já ho před lety nějakou dobu nemohl prodat

Jawa 350 tramp

29.5.2014 v 20:47 | Nahoru | #3
Co je slušná cena ? Pod 35 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 tramp

29.5.2014 v 23:01 | Nahoru | #4

Piwell píše: Tý jo, já ho před lety nějakou dobu nemohl prodat

Sa ani nečudujem a rovnako sa čudujem ako tú "paródiu" na cestovné enduro môže vôbec niekto zhánať

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 tramp

30.5.2014 v 07:26 | Nahoru | #5
Co je slušná cena ? Pod 35 ?
Jo představoval bych si tak 20-25

Jawa 350 tramp

30.5.2014 v 08:36 | Nahoru | #6
to asi budes hledat dlouho

Jawa 350 tramp

30.5.2014 v 08:48 | Nahoru | #7
zatím ojedinělé kousky, co jsem viděl byly min za 40 tis..

Jawa 350 tramp

30.5.2014 v 08:51 | Nahoru | #8
Jo de to do ceny..je toho prostě málo..já dávno říkal,. že zachovalé 640 a jim podobné budou brzo stejný artikl jak ty vergly 500

Jawa 350 tramp

30.5.2014 v 12:45 | Nahoru | #9
No za 25tis je to nesehnatelné,co jsem kdy viděl v inzerci tak 35tis a vejš,mít je neváhám s koupí fakt jich moc nejezdí,teď je jeden na prodej asi na Bazoši i se sajdou za 47,sajda by šla prodat tak by se možná ve finále ke třiceti moh dostat.

Jawa 350 tramp

30.5.2014 v 13:26 | Nahoru | #10
Já vim že jsou hodně drahý ale určitě se nějakej objeví .

Jawa 350 tramp

30.5.2014 v 14:01 | Nahoru | #11
Mě by zajímalo, kde nakonec skončil ten můj ...

(reakce na) Jawa 350 tramp

31.5.2014 v 19:22 | Nahoru | #12
Ivan-K> Taky se temu divím...
Ten šokialistický Transalp je neco, jak byl kdysi dávno v RVHP "Směnitelný rubl".
To nebyl ani rubl, ani směnitelný .
Kamoš onehdá dovézl z Belgie Jawu ve výborném stavu za směšný peníz - na Západě ty motorky nikdo nechce...
Nicméně z třindy je dvojnásobná radost - první, když si ju kůpíš a druhá, když se jí zbavíš...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 tramp

1.6.2014 v 08:58 | Nahoru | #13
Ahoj,
úplně s Váma nenůžu souhlasit je jich jako šafránu, pod 30tis na ní zapomeň, už dávno stoupají v ceně a stoupat budou.. A jste nějací silní kritici, když jsem ho ve fabrice viděl naživo nový.. musí te na něj koukat v dosavadní produkci v té době.. pak je to sakra stroj

Jawa 350 tramp

1.6.2014 v 09:00 | Nahoru | #14






oproti 638 krasafec

(reakce na) Jawa 350 tramp

1.6.2014 v 09:29 | Nahoru | #15

haskywr píše: A jste nějací silní kritici, když jsem ho ve fabrice viděl naživo nový.. musí te na něj koukat v dosavadní produkci v té době.. pak je to sakra stroj

Už vtedy ked ho začali vyrábať to bolo ako keby sa vrátili o 20 rokov dozadu. pritom stačilo vyrobiť nový vhodnejší rám pre daný typ motorky. Ja sa ani nečudujem že výroba totálne upadla

Jawa 350 tramp

1.6.2014 v 10:54 | Nahoru | #16
pro zdenalbenal,mas pravdu s tim ze z jaw mas radost dvakrat,ja jsem par jaw v zahranici koupil za par stovek a tady prodal za hodne tisic.mam rad jawy

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 tramp

1.6.2014 v 11:30 | Nahoru | #17
Myslím, že je to dobrá volba pro výlet do takových zemí jak nám to předvedl Pavel Suchý s Jawou kolem světa...
Jednoduchá, opravitelná kladivem a plochým šroubovákem, pro ježdění po Rusku apod. ideální...

(reakce na) Jawa 350 tramp

1.6.2014 v 13:40 | Nahoru | #18

kuzmič píše: Myslím, že je to dobrá volba pro výlet do takových zemí jak nám to předvedl Pavel Suchý s Jawou kolem světa...
Jednoduchá, opravitelná kladivem a plochým šroubovákem, pro ježdění po Rusku apod. ideální...



moje řeč

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 tramp

1.6.2014 v 13:57 | Nahoru | #19
Kolega z práce jeden kus bude prodávat

(reakce na) Jawa 350 tramp

1.6.2014 v 21:49 | Nahoru | #20
kuzmič> ...akorát že on jel na stroji s úplně jiným motorem...
Páč vím, co je třinda zač, taky sem mu vysekl parádní poklonu .
A mluvit o spolehlivosti ve spojitosti s tímto po technické stránce klonem předválečné DKW taky néni jaksi na místě...stačí si pročíst fórum...o jednoduchosti konstrukce možná, ale jednoduchosti údržby kurvaaniomylem.

Jawa 350 tramp

1.6.2014 v 22:13 | Nahoru | #21
No, o spolehlivosti si nedělám iluze, taky to znám ze zkušenosti, bohužel...
Jo a ten motor je konstrukčně stejný snad 70 let...

Naposledy editováno 01.06.2014 22:13:29

Jawa 350 tramp

1.6.2014 v 22:42 | Nahoru | #22
je to o náhodě, já trampa vloni dohodil kámošovi za 15 000,- s notama, pojízdnej, pěknej

Jawa 350 tramp

2.6.2014 v 00:13 | Nahoru | #23
Tramp za 15 - to musela být velká náhoda
Co se týká spolehlivosti zde citované - ten náš má najeto cca 27tis a žádná zásadní porucha se nekonala.
Srovnávat Trampa s 634 co jela kolem světa bych nechtěl,ale ty neustálé hlášky o tom jak je motor 638 starý a špatný a nespolehlivý a kdo ví co ještě mi už přijde trapné.
Myslím ,že opravdu hodně záleží jak se k Jawě chováš a kolikátý jsi majitel

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 tramp

2.6.2014 v 11:49 | Nahoru | #24
Samozřejmě že montáž ve fabrice, případně po opravě ovlivní hodně. Aj údržba.
Nicméně ten motor (638) má už do vínku daných tolik nedobrých vlastností, že až.
Nekeré sů poplatné způsobu výroby a tlaku na cenu, nekeré sů konstrukční přešlapy.
Modernizace byla myslená dobře, ale důsledky sů nekdy spíše ku škodě.

(reakce na) Jawa 350 tramp

2.6.2014 v 12:52 | Nahoru | #25
Když jsem v roce 2004 kupoval novou Jawu 350, prodejce mi nutil Trampa. Nelíbil se mi, koupil jsem Basica, kvůli kulatému světlu . Dnes jsem názor změnil. Klidně bych ho mohl mít doma. A na takové to toulání po republice myslím že je ideální. Na nekvalitní cesty určitě vhodnější, než 634. Ceny jdou ale opravdu vzhůru...

Jawa 350 tramp

2.6.2014 v 20:01 | Nahoru | #26
Tramp není škaredý, ale když už nic, tak proč pane bože tam nedaly zadní centrální pružící jednotku.Vždyť už byla v modelu 593 vodník.Tohle jsou keci pořád dokola a o hovně.Mám několik jaw i čz a i xt 600 ta Yamaha je parádní na svezení, ale jak se něco vysere tak platíš.To už vím ale xt jde s cenou dolů a Tramp se drží

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 tramp

2.6.2014 v 23:01 | Nahoru | #27
Také se divím neustálé nekonstruktivní kritice "třindypindy".
Nějak mi přijde, že tyhle hlášky jdou stále od stejných týpků, kteří na nich moc nenajezdili!
Já dostal v roce 1991 služební 640. Je pravdou, že prvně zdechla po 1km od převzetí. A tak jsem si jí vzal domů trochu do parády. A stačilo zkontrolovat konektory instalace. Předával jsem jí za 2 roky s 35 000km a jediné závady co mne opotkaly bylo čas od času 2,5-3 t. km vynechávání jednoho válce, když se zaházelo jedno z kladívek od mazání vačky. Oprava = utření konektoru=5minut. Myslím, že jsem snad ani výfuky za tu dobu nevypaloval. To až další uživatel, který občas zavolal, co mu to dělá a jak s tím naložit. Do 71 000km se nedělalo nic jiného jak sem tam utřít vačku, párkrát nastavit předstih a nejvýše 2x vypálení výfuků. A řekl bych, že tak ještě výměna 1x přední pneu a 2x zadní "hranatou" a destičky kotoučovky. Pak už mi zmizela z dohledu.
Pár kamarádů si nakoupilo 638 ještě za studií 1987-88 a byli spokojení (a jeden od Nepomuka jí má dodnes).
A já si jí také nedávno pořídil - z nostalgie "starých časů".
Když to tak čerstvě srovnám - motorka je velká, ale dispozičně dobře manipulovatelná také díky padákům a držákům pod sedlem. Docela jede v oblasti, kde se nejvíce jezdí 80-110km/h také díky tomu, že 4-ka je poměrně krátká. Převodovka je taková - no, jak to říci = kovářsky humpolácká. Ale zase kotouč celkem brzdí. Uložení zadní kyvné vidlice způsobuje trochu nejistoty při krouhání zatáček, ale nic na co by se nedalo zvyknout.
Tedy u generace "nezměkčilých" motojezdců.
Co je výboné - start = stačí šlápnout a už brblá/také zvuk dvouválcového dvoutaktu už jsme skoro zapomněli, celozapouzdřený řetěz, dost místa pod sedlem, poměrně velká nádrž a dojezd-i přes spotřebu spíše nad 5 litrů při "střídmé" jízdě, nebo dost místa ve skytých prostorech.
Co je na prdlačku jsou houpající se rafičky palubních přístrojů, ve vyšší rychlosti cca 120km/h vibrace, klíček "bošák", základna sedadla, kdy při sezení dochází ke kontatku s čelem potahu sedla a jeho životnost je tak zbytečně omezená.
Zkrátka je to stará škola z doby, kdy motocykl býval především dopravní prostředek, a kdy trhy jako Rusko, Mongolsko, Indie, Čína, Turecko, Egypt a Afrika obecně, ale také Jižní Amerika.... po druhé válce umožnili fabrice JAWA nezemřít současně s celosvětově narustající výrobou aut, ale naopak růst.
Objektivně vzato byla orientace na tyto trhy ve své době dobré řešení - a nakonec z něho žije to torzo černé díry na dotace ještě dnes.






Naposledy editováno 02.06.2014 23:04:24

(reakce na) Jawa 350 tramp

3.6.2014 v 13:50 | Nahoru | #28
Franky> Já ti nevím, taky jsem měl úplně novou 350 - 640 Style v roce 1996. Měl jsem ji dva roky, kdy byla docela často polámaná a záruční opravy byly vždy 30 dnů - no hnus. I tak jsem stihl najet cca 30 tisíc km a tehdejší dojmy přetrvávají dodnes - výkon, to je neznámý pojem, rám je asi z plastelíny, přední vidlice absolutně k ničemu, zadní kyvka z tvarohu, celé se to třese jako v ukrutné zimnici,....jediná slušná součástka byla přední kotoučová brzda.
Při pohledu zpět si říkám, jaký jsem to byl pitomec, když jsem si z čistého patriotismu koupil takový vergl za nekřesťanské peníze (tehdy mě stála 47 000,-Kč, což byly v té době slušné peníze).

Jawa 350 tramp

3.6.2014 v 21:23 | Nahoru | #29
Sused dal za 350/640 Sport 64000,- Sk a hned v ten den ju aj rozbil. Cestou domov mu sem tam vynechal valec, ale bral to ako surový motor. Domov normálne došiel, po hodine sa šiel previesť znova a zasa to začalo vynechávať, myslel že zabudol otvoriť benzín, ale otvorený bol tak pridal plyn - motor sa zobral v tom ako bol na motorke vykrútený, zbehol z cesty a vrazil do betonového múrika, rozbité lúčové koleso, ohnutý brzdový kotúč, ohnutá vidlica, ohnutý rám, polámaná kapotáž. Po oprave už problém viac nemal, po 4 rokoch ju predal spolužiakovi za 24000,- Sk

Ja som sa tiež nazožieral na 638-čkách, to nešťastné zapalovanie, stredový labyrint na kluke. Kto by v tej dobe kupoval VAPE za tuším 8500,-Sk ked cela motorka sa predávala bežne za 15000,- Sk. Na dvoch sa nám podarilo utrhnúť spojkový kôš, za jedno leto som mal motor rozobratý snád 3x...

Potom prišla prvá štvorvalcová Suzuki a odvtedy som na tom nechcel sedieť. Viem že k nám prišiel kamoš na inej 638, lebo mu to tiež vynechávalo + nastaviť zapalovanie a stále ma presviedčal aby som sa šiel previesť, aj ma nakoniec prehovoril a ako som sa vracal a šiel zabrzdiť normálne pred domom tak ako som bol zvyknutý zo Suzuki, tak som zastavil až o dom dalej, tie brzdy skrátka katastrofa. Vtedy som si povedal že už v živote na to nesadnem, lebo sa nemiením zabiť kvôli takej blbosti ako chabé brzdy. Žiadnu 350 sme nemali s kotúčom v predu, Suzuki mala hned dvojkotúč a to skrátka brzdilo celkom inak

Dnes by som to použil na "Café Racer", ale doslova komplet stavba od základu vrátane rámu, ten retro motor s nakopávačkou by sa mi v nom páčil, samozrejme jedine s VAPE

Naposledy editováno 03.06.2014 22:39:13

(reakce na) Jawa 350 tramp

4.6.2014 v 08:26 | Nahoru | #30
Franky> naprostý souhlas a výstižně napsané!
Myslím ,že zásadní otázka je - na co chceš motorku používat. Neustálé srovnávání Jawa 350 vs. Yamaha a ostatníbike není na místě. Pořád mluvíme o starých motorkách, novou Jawu si koupí opravdu jen blázen (blázni prominou )(Classica jsem si taky koupil nového)
Při tom málu co za rok najedu mi Jawa naprosto vyhovuje,na ježdění do práce po okrskách je 350 lepší než 650 a při rychlostech do 80km/h žádné kroucení rámu a tlumičů a nevím čeho ještě ani necítím
Prvotní dotaz nebyl jaká motorka je lepší než Jawa a proč ,ale jestli se dá sehnat Tramp za ´rozumnou´ cenu , tak že předpokládám že tazatel ví do čeho jde.





Naposledy editováno 04.06.2014 08:27:28
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
správné umístění rozety na ose Jawa 350 Tramp, Jawa 350/640 Harry666 12 3.9.2019 v 09:56 Harry666
Retro rukavice Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350... maky_bart 6 9.7.2018 v 10:41 udinar
Padáky Jawa 350 Tramp Bastypat 4 18.3.2018 v 12:04 tramp57
Světlo na Trampa Jawa 350 Tramp tramp57 14 18.3.2018 v 11:58 tramp57


TOPlist