1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) exup FZ1 Fazer
S nebo bez klapky myslíš? Mám několik důvodů - kupoval jsem koncovku s tím že tam dám jednotku a nechám odbrzdit, ani na jedno nejsou teď peníze a nyní je mašina nepoužitelná pod 6 tis...ucukuna a občas si streli, nahoře jede bez problémů. Když tam dám racing tlumivku co je k výfuku (o něco menší průměr) tak se to trošku zlepší. Pokud tam dáš homologacni tlumivku, je to skoro bez problémů, ale nahoře citelně oslabí a jede hůř. Za další je potencionální prodej motorky, kdy cenu už neovlivní výfuk a hodí se to prodat zvlášť.
S origo doufám, že se vrátí spodek a uhlazenost ve spodním pásmu a zůstane funkční vršek...nejela špatně s origem. Jediné čeho se bojím je skrtani jak říkáš..No uvidíme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) exup FZ1 Fazer
Johny89 píše: Sonicek> Tak to po zapnutí zapalování to tedy nedělá, jediné kdy je aktivní je když ji rukou při vypnutém zapalování dáš do jiné polohy, tak pak po zapnutí zapalování se vrátí do zavřeno. Uvidím až to projedu no.
S nebo bez klapky myslíš? Mám několik důvodů - kupoval jsem koncovku s tím že tam dám jednotku a nechám odbrzdit, ani na jedno nejsou teď peníze a nyní je mašina nepoužitelná pod 6 tis...ucukuna a občas si streli, nahoře jede bez problémů. Když tam dám racing tlumivku co je k výfuku (o něco menší průměr) tak se to trošku zlepší. Pokud tam dáš homologacni tlumivku, je to skoro bez problémů, ale nahoře citelně oslabí a jede hůř. Za další je potencionální prodej motorky, kdy cenu už neovlivní výfuk a hodí se to prodat zvlášť.
S origo doufám, že se vrátí spodek a uhlazenost ve spodním pásmu a zůstane funkční vršek...nejela špatně s origem. Jediné čeho se bojím je skrtani jak říkáš..No uvidíme.
čau, můýu Ti rozepsat všechny setupy co jsem měl.
Takže Originál stav....klasika, prostě pohoda (z toho budu vycházet)
Pak samotná koncovka (Creptus s mezisvodem bez klapky) - rozdíl skoro neznatelnej, motorka se možná hůř sebrala pod 5tis (pocitově)
Creptus + decat - totální rozhození motorky, kolísají otáčky, motorka jede až od 8tis., rozhodně nedoporučuji!
Creptus + decat + úprava sání - stejné, vůbec žádná změna, možná trošku lepší vršek.
Creptus + decat + úprava sání + PowerComander - Celkové zlepšení, pocitově 20koní v celém spektru, motorka jede jak má, žádná díra, krouťák narostl všude.
Complet Full systém Arrow + úprava sání + PowerComander - Do 8 tis., skoro stejné jak před. varianta, ale od 8ti.to jede mnohem víc, líp se vytáčí.
Chystaná úprava - Complet Full systém Arrow + úprava sání + PowerComander + BMC filtr + jiné sací hrdla + následné odladění na brzdě - očekávám lehce přes 165koní.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer | context | 11 | 28.8.2023 v 12:46 honza_biker |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 5 | 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_ |