Tohle resil kamos,ze mu to nejelo od spoda jako predchozi starsi verze FZS 1000.
Priveru teda neresil, rovnou mu bylo poradeno opravdu dat ladak a hlavne musel nechat prehrat ridici jdnotku!
Rikal ze uz to jede podstatne lip.Ja natom nejel..
Nicméně proč to píšu, na většině videí a fórech je o tomto exupu celkem zajímavá odlišnost, všude na co jsem koukal mají výchozí polohu před startem či testem diagnostiky, polohu otevřené klapky, což nedává smysl, ne? Na nízké otáčky má být zavřeno, ne? A při následné jízdě, se klapka ani nehne...což je IMHO logické, nemá se kam v otáčkách otevřít.
Ale přijde mi divné, že by to tolik lidí dělalo špatně..co myslíte Vy?
Edit- videa:
Naposledy editováno 25.07.2017 01:08:20
1 reakcí na tento příspěvek exup FZ1 Fazer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) exup FZ1 Fazer
S nebo bez klapky myslíš? Mám několik důvodů - kupoval jsem koncovku s tím že tam dám jednotku a nechám odbrzdit, ani na jedno nejsou teď peníze a nyní je mašina nepoužitelná pod 6 tis...ucukuna a občas si streli, nahoře jede bez problémů. Když tam dám racing tlumivku co je k výfuku (o něco menší průměr) tak se to trošku zlepší. Pokud tam dáš homologacni tlumivku, je to skoro bez problémů, ale nahoře citelně oslabí a jede hůř. Za další je potencionální prodej motorky, kdy cenu už neovlivní výfuk a hodí se to prodat zvlášť.
S origo doufám, že se vrátí spodek a uhlazenost ve spodním pásmu a zůstane funkční vršek...nejela špatně s origem. Jediné čeho se bojím je skrtani jak říkáš..No uvidíme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) exup FZ1 Fazer
Johny89 píše: Sonicek> Tak to po zapnutí zapalování to tedy nedělá, jediné kdy je aktivní je když ji rukou při vypnutém zapalování dáš do jiné polohy, tak pak po zapnutí zapalování se vrátí do zavřeno. Uvidím až to projedu no.
S nebo bez klapky myslíš? Mám několik důvodů - kupoval jsem koncovku s tím že tam dám jednotku a nechám odbrzdit, ani na jedno nejsou teď peníze a nyní je mašina nepoužitelná pod 6 tis...ucukuna a občas si streli, nahoře jede bez problémů. Když tam dám racing tlumivku co je k výfuku (o něco menší průměr) tak se to trošku zlepší. Pokud tam dáš homologacni tlumivku, je to skoro bez problémů, ale nahoře citelně oslabí a jede hůř. Za další je potencionální prodej motorky, kdy cenu už neovlivní výfuk a hodí se to prodat zvlášť.
S origo doufám, že se vrátí spodek a uhlazenost ve spodním pásmu a zůstane funkční vršek...nejela špatně s origem. Jediné čeho se bojím je skrtani jak říkáš..No uvidíme.
čau, můýu Ti rozepsat všechny setupy co jsem měl.
Takže Originál stav....klasika, prostě pohoda (z toho budu vycházet)
Pak samotná koncovka (Creptus s mezisvodem bez klapky) - rozdíl skoro neznatelnej, motorka se možná hůř sebrala pod 5tis (pocitově)
Creptus + decat - totální rozhození motorky, kolísají otáčky, motorka jede až od 8tis., rozhodně nedoporučuji!
Creptus + decat + úprava sání - stejné, vůbec žádná změna, možná trošku lepší vršek.
Creptus + decat + úprava sání + PowerComander - Celkové zlepšení, pocitově 20koní v celém spektru, motorka jede jak má, žádná díra, krouťák narostl všude.
Complet Full systém Arrow + úprava sání + PowerComander - Do 8 tis., skoro stejné jak před. varianta, ale od 8ti.to jede mnohem víc, líp se vytáčí.
Chystaná úprava - Complet Full systém Arrow + úprava sání + PowerComander + BMC filtr + jiné sací hrdla + následné odladění na brzdě - očekávám lehce přes 165koní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) exup FZ1 Fazer
Protože nejlepší bude poslední varianta..ale to jsi v tom za 40 tis cca, ne? To už kvůli pár koním fakt dělat nebudu a ani na to nemám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) exup FZ1 Fazer
Johny89 píše: Sonicek> přesně jak píšeš! Já bohužel udělal rovnou druhou variantu- koncovka plus decat.. A jak píšeš. Takže buď origo koncovka co jsem dal teď, vše v pohodě, bez kolísání, bez děr, ale řekl bych že trošku ztratila vršek. Nebo seženu origo svody s catem a dám zpět jen HP Corse koncovku.
Protože nejlepší bude poslední varianta..ale to jsi v tom za 40 tis cca, ne? To už kvůli pár koním fakt dělat nebudu a ani na to nemám.
Pokud by jsi teď chtěl udělat to nejlepší, tak nic nedělej. Nechej tam laďák, kup vzduch. filtr, a zavolej na toto číslo: +420 736 161 948
- řekni jakej máš problém, řekni svůj setup a oni Ti nabídnou řešení. Ale i tak počítej cca. 8tis. za to budeš mít motorku odladěnou, včetně zapolování apod. Do zprávy Ti posílám podrobnější info.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer | context | 11 | 28.8.2023 v 12:46 honza_biker |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 5 | 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_ |