Téma: exup FZ1 Fazer
14.5.2014 v 16:32
Prosím o radu majitele těhle krásnejch strojů , potřeboval bych vědět jak se chová EXUP (přívěra) Měl sem R1 2003 , po zapnutí klíčku se přivěra natočila sem a tam a nastavila si výchozí pozici, po nastartování a přídání plynu se začla při určitých otáčkách otvírat. U FZ1 Fazer , kterého sem si koupil tuhle sezonu tomu tak není. přívěra se po zapnutí klíčku ani nehne, když ji ručně otočím do jiné polohy, tak se natočí po zapnutí klíčku do výhozí polohy ale pak už se po nastartování ani nehne , při žádných otáčkách, potřebuji vědět zda je to správně a hýbe se v závislosti na dalších udajích při jízdě nebo je vadná, pujčil sem si od kamarádky stejnou motorku a chová se to stejně. Máme oba nějakou závadu nebo je to v pořádku mockrát děkuji za odpovědi, jo a nepište prosím at si tam dám ladák a přívěru neřeším, tyhle příspěvky mě nezajímají děkuji za pochopení.





exup FZ1 Fazer

14.5.2014 v 18:19 | Nahoru | #1
Zdar,proc resis priveru?Nejede ti to od spodu?
Tohle resil kamos,ze mu to nejelo od spoda jako predchozi starsi verze FZS 1000.
Priveru teda neresil, rovnou mu bylo poradeno opravdu dat ladak a hlavne musel nechat prehrat ridici jdnotku!
Rikal ze uz to jede podstatne lip.Ja natom nejel..

exup FZ1 Fazer

17.5.2014 v 20:02 | Nahoru | #2
Čus,
řeším stejný problém. Mám FZ1 Fazer 2006. Po zapnutí klíčku se přívěra nehne. Ručně pootočím, po zapnutí klíčku se nastaví na otevřeno. Při přidání plynu se ani nehne. Je mi to čudné. Proč tam teda je, když na to sere a nehýbe se?

exup FZ1 Fazer

5.2.2015 v 21:54 | Nahoru | #3
Čauky, je to už sice staré téma ale už jste někdo zjistili jestli je to tak v pořádku? Mě to dělá to samé. Díky

exup FZ1 Fazer

25.7.2017 v 01:06 | Nahoru | #4
Dovolím si otevřít toto téma. Vracím zpět na FZ1 originální koncovku, kdy na jejím začátku je privera exupu, kterou drží v otevřené poloze pružina. K věci...V manuálu píšou, že při provedení testu dle self diagnostic c.53 se klapka pretoci pomocí serva ze zavřené polohy do otevřené a následně zpět do zavřené. Tzn. Výchozí poloha kapky je zavřeno, tedy při volnoběhu by měla být zavřená a až v určitých otáčkách by se měla pomocí serva otevřít, je to tak? Chystám se zjistit až to projedu.

Nicméně proč to píšu, na většině videí a fórech je o tomto exupu celkem zajímavá odlišnost, všude na co jsem koukal mají výchozí polohu před startem či testem diagnostiky, polohu otevřené klapky, což nedává smysl, ne? Na nízké otáčky má být zavřeno, ne? A při následné jízdě, se klapka ani nehne...což je IMHO logické, nemá se kam v otáčkách otevřít.

Ale přijde mi divné, že by to tolik lidí dělalo špatně..co myslíte Vy?

Edit- videa:

Naposledy editováno 25.07.2017 01:08:20

1 reakcí na tento příspěvek exup FZ1 Fazer

25.7.2017 v 06:09 | Nahoru | #5
Při startování by se měla klapka kontrolně otevřít zase zavřít. Následně se otvírá víc, podle toho jak přidáváš plyn.

exup FZ1 Fazer

25.7.2017 v 06:12 | Nahoru | #6
A jen tak pro doplnění, jízda s nebo bez, je skoro neznatelná. S originálem budeš dřít výfuk o zem při náklonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) exup FZ1 Fazer

25.7.2017 v 09:43 | Nahoru | #7
Sonicek> Tak to po zapnutí zapalování to tedy nedělá, jediné kdy je aktivní je když ji rukou při vypnutém zapalování dáš do jiné polohy, tak pak po zapnutí zapalování se vrátí do zavřeno. Uvidím až to projedu no.

S nebo bez klapky myslíš? Mám několik důvodů - kupoval jsem koncovku s tím že tam dám jednotku a nechám odbrzdit, ani na jedno nejsou teď peníze a nyní je mašina nepoužitelná pod 6 tis...ucukuna a občas si streli, nahoře jede bez problémů. Když tam dám racing tlumivku co je k výfuku (o něco menší průměr) tak se to trošku zlepší. Pokud tam dáš homologacni tlumivku, je to skoro bez problémů, ale nahoře citelně oslabí a jede hůř. Za další je potencionální prodej motorky, kdy cenu už neovlivní výfuk a hodí se to prodat zvlášť.

S origo doufám, že se vrátí spodek a uhlazenost ve spodním pásmu a zůstane funkční vršek...nejela špatně s origem. Jediné čeho se bojím je skrtani jak říkáš..No uvidíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) exup FZ1 Fazer

25.7.2017 v 10:11 | Nahoru | #8

Johny89 píše: Sonicek> Tak to po zapnutí zapalování to tedy nedělá, jediné kdy je aktivní je když ji rukou při vypnutém zapalování dáš do jiné polohy, tak pak po zapnutí zapalování se vrátí do zavřeno. Uvidím až to projedu no.

S nebo bez klapky myslíš? Mám několik důvodů - kupoval jsem koncovku s tím že tam dám jednotku a nechám odbrzdit, ani na jedno nejsou teď peníze a nyní je mašina nepoužitelná pod 6 tis...ucukuna a občas si streli, nahoře jede bez problémů. Když tam dám racing tlumivku co je k výfuku (o něco menší průměr) tak se to trošku zlepší. Pokud tam dáš homologacni tlumivku, je to skoro bez problémů, ale nahoře citelně oslabí a jede hůř. Za další je potencionální prodej motorky, kdy cenu už neovlivní výfuk a hodí se to prodat zvlášť.

S origo doufám, že se vrátí spodek a uhlazenost ve spodním pásmu a zůstane funkční vršek...nejela špatně s origem. Jediné čeho se bojím je skrtani jak říkáš..No uvidíme.



čau, můýu Ti rozepsat všechny setupy co jsem měl.

Takže Originál stav....klasika, prostě pohoda (z toho budu vycházet)

Pak samotná koncovka (Creptus s mezisvodem bez klapky) - rozdíl skoro neznatelnej, motorka se možná hůř sebrala pod 5tis (pocitově)

Creptus + decat - totální rozhození motorky, kolísají otáčky, motorka jede až od 8tis., rozhodně nedoporučuji!

Creptus + decat + úprava sání - stejné, vůbec žádná změna, možná trošku lepší vršek.

Creptus + decat + úprava sání + PowerComander - Celkové zlepšení, pocitově 20koní v celém spektru, motorka jede jak má, žádná díra, krouťák narostl všude.

Complet Full systém Arrow + úprava sání + PowerComander - Do 8 tis., skoro stejné jak před. varianta, ale od 8ti.to jede mnohem víc, líp se vytáčí.

Chystaná úprava - Complet Full systém Arrow + úprava sání + PowerComander + BMC filtr + jiné sací hrdla + následné odladění na brzdě - očekávám lehce přes 165koní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) exup FZ1 Fazer

25.7.2017 v 13:12 | Nahoru | #9
Sonicek> přesně jak píšeš! Já bohužel udělal rovnou druhou variantu- koncovka plus decat.. A jak píšeš. Takže buď origo koncovka co jsem dal teď, vše v pohodě, bez kolísání, bez děr, ale řekl bych že trošku ztratila vršek. Nebo seženu origo svody s catem a dám zpět jen HP Corse koncovku.

Protože nejlepší bude poslední varianta..ale to jsi v tom za 40 tis cca, ne? To už kvůli pár koním fakt dělat nebudu a ani na to nemám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) exup FZ1 Fazer

25.7.2017 v 13:18 | Nahoru | #10

Johny89 píše: Sonicek> přesně jak píšeš! Já bohužel udělal rovnou druhou variantu- koncovka plus decat.. A jak píšeš. Takže buď origo koncovka co jsem dal teď, vše v pohodě, bez kolísání, bez děr, ale řekl bych že trošku ztratila vršek. Nebo seženu origo svody s catem a dám zpět jen HP Corse koncovku.

Protože nejlepší bude poslední varianta..ale to jsi v tom za 40 tis cca, ne? To už kvůli pár koním fakt dělat nebudu a ani na to nemám.



Pokud by jsi teď chtěl udělat to nejlepší, tak nic nedělej. Nechej tam laďák, kup vzduch. filtr, a zavolej na toto číslo: +420 736 161 948
- řekni jakej máš problém, řekni svůj setup a oni Ti nabídnou řešení. Ale i tak počítej cca. 8tis. za to budeš mít motorku odladěnou, včetně zapolování apod. Do zprávy Ti posílám podrobnější info.

(reakce na) exup FZ1 Fazer

25.7.2017 v 14:27 | Nahoru | #11
Sonicek> Díky za pomoc a kontakt. Nicméně právě se teď nemám na větší investici, takže jestli tak za čas. Tudíž řešení jedině jak jsem psal. Samozřejmě komplet sytém, filtr, brzda atd..nejlepší, ale..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Fazer FZ1 výkon Yamaha FZ1 Fazer izuel 8 14.10.2017 v 21:22 izuel
Dunlop GPR 300??? Yamaha FZ1 Fazer novvis 2 11.10.2017 v 19:56 Ladakada
komaxit nebo lak Yamaha FZ1 Fazer embrojo 5 9.10.2017 v 15:42 Záryba
FZ1 dovoz z Francie [1, 2] Yamaha FZ1 Fazer Bruba 49 27.9.2017 v 14:35 CR500
Yamaha FZ1 Fazer - na co si dát maj... Yamaha FZ1 Fazer Mates008 25 13.9.2017 v 19:03 Mates008

TOPlist