globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ČZ-cagiva Roadster
 
23.1.2007 v 16:10
Tak tady můžeme dedatovat o posledním díle strakonické ČZ, typu roadster v obou kubaturách, zajímá mne kolik lidí na tomto serveru o ní ví, či ji vlastní...



já jsem spokojeným majitelem, tohoto kousku:
http://www.cezetmoto.wz.cz/roadster.htm

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

20.10.2016 v 18:40 | Nahoru | #61
Tak další potíž - náhon tachometru, Cagiva nemá, Slepička stále neví (spíše nemá)....

Budeme muset vymyslet nějakou náhradu.... náhony s strejnými závity i konci jsou, ale většinou o dost delší....

V podstatě stačí vyměnit to vnitřní střevo, podobné délky.... Jen zjisit co je stejně dlouhé.... délka bowdenu - obal 775mm, vnitřní ohebná hřídel 815mm

Snad nejpodobnější by mohlo být střevo z čz175 477-487 na oko by tomohlo být stejně daleko, mezi tachometrem a motorem, jako mezi tachometrem a předním kolem.... všechno co jsme v Cagivě prohrabali byloi delší, přičemž ten servisák tvrdí že náhon objednat lze pouze na první vezrze 125 s jinými koly (grimeca) na ty s jawa/čzi náboji prý ne......

ČZ-cagiva Roadster

22.10.2016 v 14:38 | Nahoru | #62
No s tou gumou je to v háji. Nešlo by to osadit něčím jiným? Třeba 90/90-19. Ta se snad dávala do exportní verze, nebo 3,25 - 19, kterou měla 125ka. Že tyhle rozměry nejsou v techničáku je druhá věc, ale na STK mi to nikdy nekontrolovali. Někde jsem slyšel, že by to šlo do něj nějak dopsat, ale nemam o těchhle věcech vůbec páru.

ČZ-cagiva Roadster

24.10.2016 v 19:14 | Nahoru | #63
na export to šlo s těmahle gumama, 3,25-19 byla uvedená jako alternativa v katalogu náhradních dílů, ale ne v techničáku.... Dám to kontakt na paní, která ještě nějaké vyškrábne....

Dopsat to lze po souhlasném vyjádření výrobce vozidla, nebo po schválení individuální přestavby přes dekru.... Na to už jsem se informovalna místním DI. Výrobce se doposud nevyjádřil ani přes urgence (asi čtvrt roku) protože výrobce je ofiko cagiva a v itálii ten náš wergl nikdy nikdo neviděl.... Dovozce s tím nehne, vyjádření výrobce pneumatik nestačí.... 90-90/19 je nebližší rozměr a zcela běžný... Nicméně technik i vedoucí 2 různých stk se jasně vyjádřili že s nesouhlasícím rozměrem s techničákem dostanu stk na měsíc a čau...

Jinak já jsem si koupil gumu do foroty k té co jsem potřeboval.... Na pobočce bestdrive-zlín, pár pneumatik ještě mají, takže se problém dá o nějakou chvíli odložit tím, že vyškrabali ve skladu pár zapomenutých pneumatik z roku 2013 které jsem z nich vydyndal na výstavním stánku na živitelce....
Kontakt na paní je: lydie.chrastinova@bestdrive.cz,když ji poprosíte, tak vám ještě nějaké asi dodá, byť už to není v katalogu a ofiko se to prodat nedá.... Když jsem tu gumu sháněl já, měla jich ještě asi deset, na motorce mám nyní pneumatiku z roku 2001, kterou jsem koupil jako nejetou o nějaký čas dříve zase na jejich pobočce někde v karlových varech za pár korun jako neprodejnou pro starý dot.... Já za ni byl rád, protože dot je na stk nezajímá a jinak to byla guma OK, nebyla zpuchřelá a vzorek samozřejmě nový.... Že je už beztak tvrdá jak kamen je jasné, ale v době kdy jsem ještě nesehnal kontakt do zlína, jsem vrněl blahem že ji vůbec mám....

Ohledně náhonu tachometru - páchám náhradu kombinováním prvků původního a starého na nějaký normální český stroj (byl asi o 10cm delší, silnější obal i lanko nevhodné koncovky..... tak mi držte palce....

ČZ-cagiva Roadster

12.2.2017 v 10:32 | Nahoru | #64
Tak náhon tachometru vytvořen. mohl jsem ho udělat o kousek kratší, ale už to nechám bejt, zkušební jízda nebyla, při zatočení předním kolem se rafika zvedne...

Záměrně jsem tam nedával tu příchytku nakonci vidlice, pravděpodobnou příčinu toho, proč se už 3x zlámal (během 20kkm)

Ohledně pneu. Cagiva to prostě neposvětí, tekže jediná možnost individuálně přes dekru, náklady +-2000kč za zápis 90/90/19.

ČZ-cagiva Roadster

29.3.2017 v 14:38 | Nahoru | #65
jeden místní mne žádal o manuál.

Tak stahujte i vy, dokud to tam vydrží viset......

manuál Roadster 200 IT/EN/DE

Katalog ND

ČZ-cagiva Roadster

21.10.2017 v 22:41 | Nahoru | #66
Pokud ještě někdo chce hlavní stona na Roadstera 200, tak tu ještě mám....

ČZ-cagiva Roadster

24.1.2018 v 11:37 | Nahoru | #67
Náhon tachometru -- pasuje tento, ale je asi o 8 cm delší



Naposledy editováno 06.08.2019 08:18:07

ČZ-cagiva Roadster

24.1.2018 v 12:28 | Nahoru | #68
Supeeeer objednam si ho do foroty....

ČZ-cagiva Roadster

7.2.2018 v 17:46 | Nahoru | #69
DOTAZ:
Jak je to s výbrusem, pístem a kroužky na motor Roadster 200 ??
Kde se kupuje, kdo to dělá a tak podobně?
Díky za info.

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

8.2.2018 v 09:40 | Nahoru | #70
To je jednoduché... není na to nic, nejsou výbrusové písty, nejsou kroužky, navíc vzhledem k vysokým otáčkám a měrnému výkonu motoru v kombinaci s nenormálním deflektorovým provedením nejdou ani z něčeho použít....

S tím že to bude někdo někdy generálkovat se vůbec nepočítalo, jednak to byla vlastně jen ověřovacé serie a i kdyby se to dělalo víc měla to být motorka na prodej ven, tam si měla odjezdit svoje a skončit v hutích.. tam se negenerálkuje motor 5x jako je u nás zvykem u dvoutaktů jež tomuto motoru předcházely.....

Takže jediné řešení je VANEP Domažlice, kteří dělají jako zakázkovou výrobu písty a výbrusy na cokoliv, samozřejmě vzhledem k ke kusové výrobě patřičně cenově ohodnocené....

Nicméně nevím proč sháníš výbrus, měl jsem na stole na opravu motor Roadster z první serie a po +-60 kkm měl volná ložiska kliky, zvýšenou vůli na oku ojnice pro pístní čep, ale nijak tragickou, takže jsem udělal ty ložiska a zbytek tam bez ostychu poslal zpátky a jezdí to dodnes... Válec, píst a kroužky nesly známky opotřebení jen zcela zanedbatelné.... naměřil jsem hodnoty zcela vyhovující.... Divivl bych se když tyhle motorky skoro nikdo nepoužívá v intenzivním provozu měl naježděno tolik, aby byl motor zrovna na válci vyběhaný...

Ten motor má jiné problémy.... první serie měly problémy s vačkami, na motorech se vačky měnily jak co do materiálu, tak co do časování, lišily se trochu i převody 4-5, vedení mazání, pak je tam pár konstrukčních nedotažeností až chyb.... Těch motorek je pár stovek a ještě jsou tři druhy motorů......

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

8.2.2018 v 18:35 | Nahoru | #71
pech.> Nakonec to nebude potřeba, ale i tak díky za vyčerpávající info.
Já mám jeden motor vyndaný z Havel Buggy a ten by mohl být vylítaný, ale uvidíme v provozu :)
Na druhém motoru se při spouštění el. startérem ozývaly divné zvuky, ale to bude asi volnoběžka.

ČZ-cagiva Roadster

8.2.2018 v 20:03 | Nahoru | #72
na volnoběžku to až tak netrpí, ale startér je problémovej.... zatím nevím čím by se dal nahradit, především kvůli ozubení pastorku, ostatek se dá řešit....

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

5.4.2018 v 14:58 | Nahoru | #73
Jen rychlý dotaz, kolik je oleje při výměně?

Mám totiž zakalené kontrolní sklíčko na olejové vaně a není přes něj vidět hladina oleje :(

Naposledy editováno 11.04.2018 10:25:17

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

15.4.2018 v 15:24 | Nahoru | #74
Bert-Jawatesty> 1,4 L

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

11.5.2018 v 09:08 | Nahoru | #75
Zdravím. Před časem jsme zakoupili Roadstera 200 r.v. 1996, poslední typy. Podle tacha najeto 7000 km. Motor tahne hezky, ale je normální ten mechanický hluk u spodní části těhle motorů, nebo je mé podezření na to, že kvůli nízkému nájezdu km předchozí první majitel neměnil olej v dostatečných intervalech a mohl tím způsobit zkrácení životnosti např. ložisek na klice oprávněné? Jaké máte s tímto zkušenosti? Vim že původ toho motoru sahá do 80.let takže srovnávat hlučnost motoru s dnešní čínou není úplně egál, ale zatím jsem jiného Roadstera 200 neslyšel a z YT je to těžko poznat.. Díky za info

Naposledy editováno 11.05.2018 09:10:58

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

11.5.2018 v 15:59 | Nahoru | #76
Haart> Mám roadstera, jsi od nás ze vsi. Poslechnu si to a řeknu ti, svezeme se, prohřejeme to a poslechneš si zdravého roadstera.....

Pošli do sz telefón.

Mám s roadsterem 12 let provozních zkušeností

ČZ-cagiva Roadster

4.1.2019 v 14:39 | Nahoru | #77
Ahoj, opět se obracím s dotazem:

- jaká ložiska jsou v uložení kyvné vidlice ?? a jaká gufera ??

Potřebuje přesné označení, případně, kde objednat.
Díky za odpověď :)

Naposledy editováno 10.01.2019 19:08:37

ČZ-cagiva Roadster

18.7.2019 v 11:31 | Nahoru | #78
Píst:

8661202000 CAGIVA MOTOR
PISTONE D.67,950 200 ROADST/96

ČZ-cagiva Roadster

21.7.2019 v 10:36 | Nahoru | #79
Ložiska v kyvce netuším. Neměl jsem zatím nutnost je vyndavat...

Jestli ti to na nerovnostech poplavává, nebejvá to vidlicí, ale vlastností zadní gumy mitas pokud je ojetější...

Naposledy editováno 21.07.2019 10:37:38

ČZ-cagiva Roadster

2.8.2019 v 07:15 | Nahoru | #80
pech. .. řešil jsi někdy zatuhlý šroub v napínáku rozvodového řetězu?

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

5.8.2019 v 15:58 | Nahoru | #81
zatuhlý šroub? a který s těch všech? S napínákem jsem měl problémy, ale toho rázu že nearetoval, to mám vyřešené... Myslíš to víčko, nebo ty šroubky co ho drží na válci?

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

6.8.2019 v 07:40 | Nahoru | #82
pech.> Myslím to víčko, je zatuhlé a ne a ne povolit.

ČZ-cagiva Roadster

6.8.2019 v 18:07 | Nahoru | #83
tak šponovák celý vyndej, vykoupej ho v brzdovce a půjde... Ostatně proč ho vyndaváš?

ČZ-cagiva Roadster

7.8.2019 v 08:44 | Nahoru | #84
Mám v jednom biku motor z bugyny Havel, který asi hodně prožil :(
Musel jsem nechat udělat nový výbrus, což obnášelo novou vložku a pístní sadu. Dále oprava hlavy s novými gufery ventilů.
A s tím se musel vyndat napínák :)
Už je vše smontované a a vrčí to, jen napínák je z jiného motoru.
(nedělal jsem to já, všechno Mates Moto Servis a jeho dodavatelé)

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

7.8.2019 v 19:22 | Nahoru | #85
No to víčko se musí sundat abys vytáhnul pružinu a mohl napínák odjistit, zatlačit, namontovat, vystavit a dát tam zpátky pružinu... napínáky mívaly potíže že se přetočily a nearetovaly.... řešil jsem to omezením chodu západky vypilovanou podkovičkou z hliníku a rozpěrkou do vnitřku pružiny z M4-M5 (už si nemamatuju přesně) delšího šroubu zapilovaného přesně na rozměr minimálního vystavení v době montáže... Tuhle úpravu doporučuju. Já musel kvůli tomu tahat motor z rámu, protože na motroce do toho není vidět tolik, abys na to přišel...

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

21.8.2019 v 07:58 | Nahoru | #86
pech.> Ahoj, problém s napínákem jsem odložil. Mám však jiný. Motocykl špatně startuje, nebo spíš nestartuje, když je teplý. Roztlačit jde dobře. Zjistil jsem, že nemám regulátor napětí přišroubovaný na rámu a že se přehřívá. Nemůže to být tím? Poraď, pls.

ČZ-cagiva Roadster

27.8.2019 v 08:18 | Nahoru | #87
POMÓÓÓC: Teplý motor nenastartuju. Nemáte někdo nápad?

1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster

27.8.2019 v 10:53 | Nahoru | #88
...ani s plným plynem?

(reakce na) ČZ-cagiva Roadster

28.8.2019 v 09:49 | Nahoru | #89
Zdenalbenal> Vyzkouším a napíšu.

ČZ-cagiva Roadster

31.8.2019 v 23:34 | Nahoru | #90
Teplej motor na 4T roadsteru chytá trochu blbě... Chce to přidržet starter a pomalu přidávat plyn, až se chytí... pokud nechytí při ma.x tak polovině plynu, tak je něco blbě v karburaci (membrány, podtlaky.....).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist