globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Plus a mínus zephyr 750
Poradí někdo zda Honda CB 750 či Kawasaki Zephyr 750 ?? Klady zápory,zásadní rozdíly.....

Plus a mínus zephyr 750

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2014 v 17:41 | Nahoru | #1
Čus.Podobný vlákno už tu bylo

Plus a mínus zephyr 750

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2014 v 21:49 | Nahoru | #2
V časopisu das Motorrad je č.20/1997 je srovnávací test.
1 místo CB 750
Průměný typ od vedle vítězí v tomto srovnání. Honda CB750 nevyniká v žádné disciplíně, přesto poráží konkurenci, protože všechny disciplíny zvládá dobře. Pěkně zpracovaný všeuměl, neklesající na ceně, nejmenšími náklady na údržbu a s nejdelším dojezdem. Jednoduše jet a užívat si dobrý pocit. A také spolujezdkyně nebude zklamaná. Ve dvou chutná léto nejlépe.
2 místo GSX 600
Za druhé místo, jen těsně za Hondou, se Bandit nemusí stydět. Blýskne se bezproblémovými jízdními vlastnostmi, dobrými brzdami i živým a silným motorem. Bohužel jsou tlumiče malé rudé (motorky) příliš slabé. Zato dostane majitel za 10 000 Marek zatraceně hodně (motorky). A tak se dá s drobnými slabostmi žít, zvlášť když existuje pomoc v obchodě s příslušenstvím.
3 místo Zephyr 750
Nejhezčí motocykl v našem výběru přistává až na třetím mmístě. Špatně nastavený podvozek kazí jinak celkem dobrý dojem, který zanechává Zephyr díky důraznému motoru a příkladným brzdám. Jestli vás neruší vratké jízdní vlastnosti, poslouží vám dobře. Nejlepší je ovšem ihned investovat do progresivních pružin a jiného zadního odpružení.

Plus a mínus zephyr 750

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2014 v 22:43 | Nahoru | #3
Jel jsem na CB750 a hlavní dojem je že je mnohem příjemnější než moje CB1000. Hlavně ve městě.
*
Zkusil jsem bandita 600 a moc se mi líbila lehkost ovládání. Nelíbílo se mi že se musí pořád točit, aby jel.
*
Na Zephyru 750 jsem pouze seděl. V reálu je to spíš malá motorka. Vypadal jsem jak vosa na bonbónu.

Plus a mínus zephyr 750

7.4.2016 v 12:29 | Nahoru | #4
Ahoj, mám možnost koupit tohodle krasavce za velice peknej peníz...potíž je v tom že je v háji karbec...aspoň tak mi to řekla majitelka (v aj takže snad jsem pochopil) dává k tomu i nějakou sadu na opravu...karbecu se nebojím pár už jsem jich rozebral a překvapivě i složil a jely.. ...otázka je spíš jestli radši nehledat jinde...je to 1993 za 650 éček..jinak jsou o dost drazsi.v NL jen 2kusy.... Jedu se na ni v sobotu kouknout. Mám zkušenost jen se ctyrkolkama takže budu rád za každou radu na co bacha. Jak moc smrtelnej ten motor je? Jaká bývá závada nejčastěji atd. Klidne celkove u takovyho typu motoru. Jde mi hlavně o to abych nedotáhl motorku a zjistil že karbec je ok ale ko něco horšího. Jak poznat že je je to fakt karbec co dělá neplechu? Ps: motorkáře znam:D Fakt se mi moc netlemte byla by ti první motorka:) popřípadě uvítám doporučení na moto podobného stylu:) řp A2

Naposledy editováno 07.04.2016 12:32:23

Plus a mínus zephyr 750

7.4.2016 v 13:46 | Nahoru | #5
neviem ktorú ideš pozrieť z tých troch spomínaných, ale karbce má každá z nich štyri kusy.
a keď sú v háji, to znamená čo?
môžu byť iba zanesené, rozštelované, v takom prípade stačí vyčistiť a zoradiť, možno vymeniť tesnenia, o-krúžky (do 50E materiál).
ale môžu byť trebárs potrhané membrány (origo tak 100-150E kus, náhrady možno okolo 35E), môžu byť vybehané komíny, napadnuté kutilom a pomenené trysky a potom sa bavíme buď o výmene celých karbcov (ideálne z ebaya by si ich možno za dákych 200-400E zohnal, ale opäť v nejasnom stave, nové asi ťažko - ilustrácia tu ), alebo o väčšej repasi, ktorá tiež nebude stáť 50E.
A zas kupovať za 600E motorku s papiermi, no naozaj by som nečakal že bude v poriadku.
Ja som moju kúpil za 1700 a hneď prvého polroka som do nej 1700 ďalších dal, aby aspoň ako-tak bola OK a nezabil som sa na nej.
Teraz keď to zrátam som možno niekde okolo 4000-4500E na dieloch a spotrebáku - brzdy, gumy - po dvoch rokoch (nerátam oblečenie, prilbu, benzín)

ak sa ti chce pozerať moje náklady, tak tu si to vediem:
spritmonitor
je to 20-ročná moto, takže veci ako kotúče, brzdy, hadice, gumené kdejaké o-krúžky a silentbloky sú takmer samozrejmosť že ich treba nové.

Naposledy editováno 07.04.2016 13:48:36

Plus a mínus zephyr 750

7.4.2016 v 15:18 | Nahoru | #6
příspěvek 21

ještě edit, u toho německýho testu bych to přehodil uplně opačně... CB se vzadu vlní jak had (zvyknutelně, vlastnost, né chyba , ale zas je pro dva pohodlnější), kdežto Zephyr se jevil jako vysloveně sportovní naháč s jistým podvozkem (na svou dobu).

Naposledy editováno 07.04.2016 15:21:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pomalejší reakce na plyn Kawasaki Zephyr 750 JohnCoat 5 28.5.2023 v 09:10 Marfy.VFR
Notoricky tekoucí brzdy Kawasaki Zephyr 750 i3ii 24 16.3.2023 v 12:35 i3ii
Poškozené brzdové pístky Kawasaki Zephyr 750 i3ii 10 15.6.2022 v 10:28 i3ii
Kawasaki Zephyr Kawasaki Zephyr 750 duffest 6 8.10.2021 v 21:14 peta.hvezda
Do motoru zase tece benzin z nadrze Yamaha XJR 1200, Yamaha XJR 1300, Yamaha XJ 600, Kaw... Mufiozo 10 31.5.2021 v 06:36 Destroyer

TOPlist