globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: cena údržby
28.4.2014 v 09:20
Ahoj, mohl by mi někdo kdo má (měl) ST4 říct, na kolik vyjde servis a údržba? Nepočítám destičky a kapaliny, to si udělám sám, ale třeba rozvody atd. Na kolik to může v průměru za rok vycházet (stačí hrubý nástřel).

cena údržby

28.4.2014 v 10:02 | Nahoru | #1
jde o to kolik jezdíš ...
ST4ka má 916ku... ta servisuje buď po 10tkm (možná ještě po 8tkm)
Nevýhoda je, že se kvůli ventilům musej sundavat makovice. Neřest těch motorů byl problémovej tvrdokov na vahadlech (ale pokud jí budeš kupovat starší, už budou asi vyměněný) - většinou to vznikalo za předpokladu větších vůlí, kdy se to vyťukalo.
Takže počítej na malej servis tak 6-8tCZK na ventily. A každej sudej interval přidej 2,5-3tCZK na řemeny.
Filtry, kapaliny, spotřebak (mimo ty ventily) jdou navrch.

1 reakcí na tento příspěvek cena údržby

28.4.2014 v 10:16 | Nahoru | #2
Je to tak, komplet servis na desmoquattro 916 - ventily (tušim 6 nebo 8 hodin práce s výměnou půlkroužků), řemeny (jsou trochu dražší než na dvouventil) s olejem, svíčkama, filtrama v autorizovanym servisu cca 16tkč, to co uděláš sám si odečti....hlavně se modli, aby servis ventilů nějakej předchozí majitel udělal, vahadla jsou opravdu citlivý,..... ale jak budeš mít hotovo poznáš, že opravdu lepšího motoru ducati neni a budeš si nejen svezení užívat....

(reakce na) cena údržby

28.4.2014 v 11:25 | Nahoru | #3
Věc se má tak, že řeším, jestli jí koupit nebo ne. Cena a stav jsou v pohodě, nájezd 28000 km.
Jsem zvyklej na Hondu, která je v podstatě "bezúdržbová".
Ale jelikož kdo chce opičku, musí mít na banány, tak zjišťuju na kolik banány vyjdou

Za rok najedu tak 5000 - 6000, tudíž mi to vychází průměr 7000 Kč za rok?

1 reakcí na tento příspěvek cena údržby

28.4.2014 v 11:32 | Nahoru | #4
myslím že s přechodem na Ducknu se ti zvýší roční nájezd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cena údržby

28.4.2014 v 11:35 | Nahoru | #5
t_freedom> to mi přijde jako příjemnej důsledek

(reakce na) cena údržby

28.4.2014 v 11:50 | Nahoru | #6
Milo> no já jen že bys to měl brát co sezóna to servis

1 reakcí na tento příspěvek cena údržby

28.4.2014 v 12:18 | Nahoru | #7
Ono v tech novejsich ST4 - snad od roku 2002 - byl motor 996 ... ale vesmes udrzba stejna - "malej" servis po 10000km, "velkej" po 20000km ...

byla super, mel jsem rok 2004 a az na ten postarsi vzhled byla paradni ... ber, nebudes litovat

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cena údržby

28.4.2014 v 12:30 | Nahoru | #8
Columbo> To není zas tak úplně pravda, model ST4 od 1999 měl vždy motor 916 a nikdy tomu nebylo jinak , model ST4S motor 996 a mnohem dražší podvozkový i brzdový komponenty, od 2004 i novou kapotu a prodával se tušim někdy do 2007....ale servisně to je podobný.

(reakce na) cena údržby

28.4.2014 v 12:33 | Nahoru | #9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cena údržby

28.4.2014 v 12:37 | Nahoru | #10
VikousS4>





V TP bylo ST4 (ne ST4S), motor byl 996ccm, r.v. 2004 ... tak jedine, ze by to byla nejaka skladacka, jinak nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cena údržby

28.4.2014 v 12:41 | Nahoru | #11
VikousS4> ty jsi úplná encyklopedie

(reakce na) cena údržby

28.4.2014 v 13:00 | Nahoru | #12
Columbo> Obrázek: podle kotoučů se jedná o ST4S, na ST4 se tyhle nedávaly, předtím byly na S4 a 996....Edit: myslim, že řadová ST4 neměla pětipaprsky, ale jen třípaprsky

a tvůj odkaz: "The ST4S was based on the earlier ST4, which used a detuned version of the Ducati 916 engine. Compared to the ST4, the ST4S had improved suspension and a larger engine, using the liquid-cooled Desmoquattro (four desmodromic valves) 90° V-twin engine based on the Ducati 996."
Podle mě a myslim, že se opravdu nepletu vždy ST4 = motor 916, ST4S = motor 996
Podle VIN by se dalo určitě zjistit..., ale jestli už ji nemáš, tak se v tom radši nebabrat.

Naposledy editováno 28.04.2014 13:03:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cena údržby

28.4.2014 v 13:25 | Nahoru | #13
t_freedom> ti pořád řikám, že starý desmoquattrový Ducati jsou zajímavý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cena údržby

28.4.2014 v 13:39 | Nahoru | #14
VikousS4> já raději při servisu neztrácím hlavu...víš...a krom toho ...čím víc koní, tím lepší adidas !!!
BTW. pojedeš na Moravu když počasí dá ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cena údržby

28.4.2014 v 13:57 | Nahoru | #15
t_freedom> To víš, preventivní generálka a lepší 100 plnokrevníků než 130 poníků .....bohužel nepojedu tenhle termín je pro mě out, to jezdíme Jižní Čechy a svezení Jindřicháč - Slavonice - Dačice a zpět je parádní, a to třeba i několikrát.....

Naposledy editováno 28.04.2014 13:58:41

(reakce na) cena údržby

29.4.2014 v 21:00 | Nahoru | #16

VikousS4 píše: t_freedom> To víš, preventivní generálka a lepší 100 plnokrevníků než 130 poníků .....bohužel nepojedu tenhle termín je pro mě out, to jezdíme Jižní Čechy a svezení Jindřicháč - Slavonice - Dačice a zpět je parádní, a to třeba i několikrát.....



Který že termín jedeš téměř kolem mě?

1 reakcí na tento příspěvek cena údržby

29.4.2014 v 21:09 | Nahoru | #17
Budu na vikendu 16.-18.5. v Sobeslavi a s avizovanou vyjizdkou pocitam v sobotu dopoledne, das to s nami?

(reakce na) cena údržby

29.4.2014 v 21:14 | Nahoru | #18
VikousS4> Ten víkend bych neměl být v sobotu dopo v práci, nemám na tebe telefon.. prosím PM

1 reakcí na tento příspěvek cena údržby

7.3.2017 v 01:59 | Nahoru | #19
mám v úmyslu si koupit nejspíš ST4, eventuálně ST4S, když nebudou, tak i ST3 nebo ST2, ale pteferuju asi ST4. jsou za relativně dostupný peníze, a odhaduju, že sousta muziky. je něco, na co bych měl dát hodně pozor? něco, co se typicky sere na těhle motorkách?

(reakce na) cena údržby

8.3.2017 v 08:17 | Nahoru | #20
krampus> tos vyjmenoval 4 motorky...se čtyřma motorama... takže si vyber a pak ti půjde odpovědět

cena údržby

9.3.2017 v 13:45 | Nahoru | #21
uvítal bych i dílčí odpovědi, podle nich se budu rozhodovat, co si koupit

1 reakcí na tento příspěvek cena údržby

10.3.2017 v 13:53 | Nahoru | #22
Motorově ...

ST2 ...překopaný devítikilo z PASA s vodním chlazením ...
ST3 ... atyp s třema ventilylama na válec nebyl to nikterak zázračnej motor na údržbu náklady 4ventilu a výkon dvouventilu - ale prý plynulejší, prý
Starý vrány ...nebezpečí pasti...ale ST2ka byl držák.
ST4 ...jak ti už psali 916 ...trocha problémů s vahadly a trošku komplikovaný servis ventilů... ale motor co umí jet a má pěknej průběh...
vždy jde o údržbu...zejména u Ducati... je to sice pohodlnější něž obvyklý ducatky... ale ... víš co ? Cesťák od BMW nehledej

Naposledy editováno 10.03.2017 14:17:42

cena údržby

10.3.2017 v 15:32 | Nahoru | #23
Jen malinko doplnim:
ST2 má chlazený vodou jen hlavy, válce jsou žebrovaný, takže kombinovaný chlazení, ale sehnat pěknou a udržovanou? Nevim, nevim....
ST4S stejný desmoquattro jako ST4 jen 996 motor, náklady na servis stejný, z Ducati nejvyšší náklady na servis, ale taky best motor a best zvuk

Naposledy editováno 10.03.2017 17:05:18

(reakce na) cena údržby

19.4.2017 v 18:23 | Nahoru | #24
t_freedom> S tím výkonem u ST3 že je jako u ST2 bych trochu oponoval.Má sice o něco málo míň koní jako ST4,ale je tam větší rozeta aby to dohnalo.Co se týká nákladů,tak je to právě jednodušší,protože nemusí při seřízení ventilů motor ven jako u ST4.Seřízení ventilů přijde cca 3 - 4000,- a rozvody matroš 1000,- a 800,- práce,takže nic tak hrozného.Máme v garáži dva kousky ST3 a neměnil bych.Aspoň ne za ST2,když už tak za ST4,ale spíš od roku 2005 ,ale je to za cenu vyšších nákladů na udržbu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kufry na ducati st4 Ducati ST4 D4rk 4 25.8.2023 v 23:49 D4rk
Zadní tlumič st4 Ducati ST4 rosta.k 1 14.9.2022 v 02:54 hondaman1
LCD display - el zapojení Ducati ST4 felcar 0 10.4.2019 v 07:47 felcar
Náhradní díly Ducati ST2, Ducati ST4, Ducati ST3 barbaronan 7 10.1.2017 v 19:55 Darmah
Nechce dořadit... Ducati ST2, Ducati ST4, Ducati ST3 barbaronan 27 16.2.2015 v 16:04 barbaronan


TOPlist