globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvuk při startu
Ahoj, chtěl bych se zeptat majitelů káček, jestli je tento kovový zvuk při startu normální nebo jestli je to třeba řešit? Jedná se o zvuk při startu trvající cca 1-2s, na displeji se po tuto dobu objeví porucha elektroniky motoru. Když je motor zahřátý je zvuk kratší (druhé a třetí video), na třetím videu, kde se snaží nastartovat moto kamarád , jsem to zkoušel se spojkou, zachrastění tam bylo zas. Jinak motorka šlape parádně, tak nevím.

Studený start


Teplý start


Teplý se spojkou

Předchozí
1 2
Následující

Zvuk při startu

26.4.2014 v 21:30 | Nahoru | #1
jak už jsem ti psal v PM...je to 100% napínák rozvoďáku...

Zvuk při startu

26.4.2014 v 21:31 | Nahoru | #2
...to tlačítko nahoře vole.....

1 reakcí na tento příspěvek Zvuk při startu

26.4.2014 v 21:36 | Nahoru | #3
Hydraulickej napínák rozvodáku. Když mi motorka dlouho stojí na bočáku nebo padne na zem tak mi to taky dělá Jinak parkuju na hlavním stojanu a to nedělá.

1 reakcí na tento příspěvek Zvuk při startu

26.4.2014 v 21:48 | Nahoru | #4
Díky, takže ten zvuk není dobře a je třeba ten napínák vyměnit? Zvládnu to "na koleně" nebo raději servis? Asi když napínák, tak i řetěz.

1 reakcí na tento příspěvek Zvuk při startu

26.4.2014 v 21:53 | Nahoru | #5
Ne na výměnu to není. Ten napínák začne napínat až když tam dojde tlak oleje.Do tý doby chrastí řetězíkek ale nic by se stát nemělo. Na servis zajeď k Cyrilovi a případný dotazy ti určitě rád zodpoví. http://www.cyrilmoto.com/

2 reakcí na tento příspěvek Zvuk při startu

26.4.2014 v 21:55 | Nahoru | #6
To je normal !!!!! Zajdi si jenom se svojim vinkem k dealerovi BMW, byla tam svolávačka na takovej vodici vehement na rozvoďák, je to zdarma.

(reakce na) Zvuk při startu

26.4.2014 v 21:55 | Nahoru | #7

macikcz píše: Díky, takže ten zvuk není dobře a je třeba ten napínák vyměnit? Zvládnu to "na koleně" nebo raději servis? Asi když napínák, tak i řetěz.



není to složité,ale jednoduché úplně taky ne....,musíš sundat chladič,ventildekl,vačkové kolo....

Zvuk při startu

26.4.2014 v 21:56 | Nahoru | #8
........a samozřejmě pravé boční víko motoru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu

26.4.2014 v 21:59 | Nahoru | #9
Johnyk12r> A kdybych to neměl vyměněné, tak mi to vymění zdarma, ikdyž nejsem původní majitel a moto je ze zahraničí?

Zvuk při startu

26.4.2014 v 22:00 | Nahoru | #10
Kuva chlapi, tak je to na výměnu nebo ne?

Sjedu s tím do bmw a uvidím , ale aspoň vím na co se zeptat, díky.

Naposledy editováno 26.04.2014 22:01:18

(reakce na) Zvuk při startu

26.4.2014 v 22:01 | Nahoru | #11

macikcz píše: Johnyk12r> A kdybych to neměl vyměněné, tak mi to vymění zdarma, ikdyž nejsem původní majitel a moto je ze zahraničí?



jo,úplně bez keců-v tom je BMW skvělé .

Zvuk při startu

26.4.2014 v 22:01 | Nahoru | #12
Já měl rok 2007 a takový zvuky neznám. Ale taky jsem tam měl nějaký napínák vpravo na motoru. Macikcz tam má podle mne jen zaslepení jako ročníky 05 a 06
. Je to ale na fotce špatně vidět.

Naposledy editováno 26.04.2014 22:02:50

(reakce na) Zvuk při startu

26.4.2014 v 22:03 | Nahoru | #13

Johnyk12r píše: To je normal !!!!! Zajdi si jenom se svojim vinkem k dealerovi BMW, byla tam svolávačka na takovej vodici vehement na rozvoďák, je to zdarma.



nechci ti kazit náladu,ale normální to není......

(reakce na) Zvuk při startu

26.4.2014 v 22:09 | Nahoru | #14
TOLI.> Aha, to jsem nezkoušel - hlavní stojan nemám . Ale je mozné, že když na ní sedím (moto je rovně) a startnu, tak to nedělá, teď nevím. Každopádně to nemá co dělat, tak či tak ..

Naposledy editováno 26.04.2014 22:13:04

Zvuk při startu

26.4.2014 v 22:19 | Nahoru | #15
Řekl bych, že tam jsou nějaká vodítka rozvodového řetězu a ty dostávají na prdel než se řetěz napne.

1 reakcí na tento příspěvek Zvuk při startu

26.4.2014 v 22:37 | Nahoru | #16
V bmw ti to udelaji zdarma, i kdybys to mel jako 10tý majitel a dovoz z Uzbekistánu ... Jeste tam byly dalsi 2 svolávačky, to ti vyjedou ze systemu
Ten zvuk je u káček normalni, je to jen ta chvilka než to napne hydraulika. Da se objednat pridavny napinak, jak tu nekdo pise - je to zvrchu, vpravo, na bloku motoru. Uz jsem to videl v Rskousku u nejakyho Skopčáka, ale chrastilo mu to stejně .... Tak zvaž investici :).
Muzes o tom dat pokec s technikem v BMW az tam budes na svolavačky. Az budes mit 30.000 km, nech si zkontrolovat ventilove vule. Jestli sintroufnes tak nove svičky.
Bezny kapaliny si asi vymenis sam.

Uzivej kačko, uz jsem se svezl snad na všech modelech bmw a káčko je nejlepší pecka !!!!

(reakce na) Zvuk při startu

26.4.2014 v 22:55 | Nahoru | #17
Johnyk12r>

...není to přídavný napínak,ten starý se vytáhne a dá se nový...,je akorát jinak konstrukčně řešený...

sorry,musel jsem to upřesnit

..po výměně napínáku je krásně ticho

2 reakcí na tento příspěvek Zvuk při startu

26.4.2014 v 23:15 | Nahoru | #18
Ha, to jsme si nerozuměli. Ta svolávací akce je, jak říkáš, na vymenu vodítka uvnitř. Ten přídavný napinak, to je taková mala věc, přidělaná zvrchu na bloku, tvaru válečku. Otiginál tam je jen záslepka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2014 v 23:26 | Nahoru | #19

TOLI. píše: Ne na výměnu to není. Ten napínák začne napínat až když tam dojde tlak oleje.Do tý doby chrastí řetězíkek ale nic by se stát nemělo. Na servis zajeď k Cyrilovi a případný dotazy ti určitě rád zodpoví. http://www.cyrilmoto.com/

BMW dělalo už 2x update napínáku. U R (nevím jak u K) se mění ten na levé straně. Nejnovější verze napínáku už nemá odovodovou olejovou drážku a je plně hydraulicky napínanej. A má vyšší přesnost výroby. Takže z něj olej po chcípnutí nevyteče a tudíž napíná pořád. Tedy i bezprostředně po nastartování motoru s novým napínákem (upgradovaný model se pro R dělá opravdu jen pro levou stranu) je motor úplně tichý a nerachtá.

U BMW stojí celá sada levého napínáku kolem 2000 Kč

Nahoře starý model. Dole verze 2


Nahoře starý model, dole verze 3


Ty čísla jsou objednací čísla pod kterými to můžeš objednat u BMW

edit: Káčko má jinou verzi napínáku. Ale má podobný upgrade na plně hydraulickou verzi, viz obrázek:
Nahoře starý typ s pružinkou, dole hydraulický se zvětšenou nádobkou na olej.

Objednací číslo u BMW je 11317717287

Se starým napínákem:


S novým napínákem:


Naposledy editováno 26.04.2014 23:38:44

(reakce na) Zvuk při startu

26.4.2014 v 23:33 | Nahoru | #20

Johnyk12r píše: Ha, to jsme si nerozuměli. Ta svolávací akce je, jak říkáš, na vymenu vodítka uvnitř. Ten přídavný napinak, to je taková mala věc, přidělaná zvrchu na bloku, tvaru válečku. Otiginál tam je jen záslepka.



ne,tak to není...to co tam je,není záslepka,ale napínák,to co vidíš,je jeho horní část,do ní se opírá pružina a pod tím je ještě pístek...
to co píšeš o tom válečku nahoru-to je ten nový napínák-ten starý se vytáhne a zahodí a dá se tam ten nový.má jiný tvar (pružina i pístek je umístěn právě v tom válečku)a je vylepšený,aby netratil tlak oleje...

a k té svolávačce-přesněji nedává se nové vodítko,ale pouze takový plastový kroužek kolem rozvodového řetízku na klikovce.

bohužel soudruzi v BMW místo toho aby udělali svolávačku na chrastící napínaky,které ztrácejí tlak oleje,tak dodatečně vyrobili jen malý plastový kroužek,aby to přeskočit nemohlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu

26.4.2014 v 23:34 | Nahoru | #21

seikos píše: BMW dělalo už 2x update napínáku. U R (nevím jak u K) se mění ten na levé straně. Nejnovější verze napínáku už nemá odovodovou olejovou drážku a je plně hydraulicky napínanej. A má vyšší přesnost výroby. Takže z něj olej po chcípnutí nevyteče a tudíž napíná pořád. Tedy i bezprostředně po nastartování motoru s novým napínákem (upgradovaný model se pro R dělá opravdu jen pro levou stranu) je motor úplně tichá a nerachtá.

U BMW stojí celá sada levého napínáku kolem 2000 Kč

Nahoře starý model. Dole verze 2


Nahoře starý model, dole verze 3


Ty čísla jsou objednací čísla pod kterými to můžeš objednat u BMW



tohle nejsou napínáky z K1200R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu

26.4.2014 v 23:37 | Nahoru | #22

Dolph-cz píše: tohle nejsou napínáky z K1200R

jj, viz edit

Zvuk při startu

26.4.2014 v 23:39 | Nahoru | #23
Jojo, mluvíme o tom samým, jen se blbe vyjadřuju

(reakce na) Zvuk při startu

26.4.2014 v 23:42 | Nahoru | #24

seikos píše: jj, viz edit



přesně tak to je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu

26.4.2014 v 23:44 | Nahoru | #25

Johnyk12r píše: Ha, to jsme si nerozuměli. Ta svolávací akce je, jak říkáš, na vymenu vodítka uvnitř. Ten přídavný napinak, to je taková mala věc, přidělaná zvrchu na bloku, tvaru válečku. Otiginál tam je jen záslepka.

ten váleček namísto záslepky je olejový rezervoár, kam se natlačí olej který pak dělá olejovou rezervu pro napínák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu

27.4.2014 v 04:38 | Nahoru | #26
seikos> super, díky .. Svolávačka na výměnu toho válečku byla nebo to jde z vlastní kapsy? Výměnu lze udělat pouze sundáním záslepky? Vypadá to jednoduše . A vůbec, pokud nejsou žádné problémy, tak se rozvoďák nemění, ne? Pro případ, že by to nebylo nutné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu

27.4.2014 v 06:47 | Nahoru | #27

macikcz píše: seikos> super, díky .. Svolávačka na výměnu toho válečku byla nebo to jde z vlastní kapsy? Výměnu lze udělat pouze sundáním záslepky? Vypadá to jednoduše . A vůbec, pokud nejsou žádné problémy, tak se rozvoďák nemění, ne? Pro případ, že by to nebylo nutné.

svolávačka ad Dolph.
Výměna je banální. Práce na 2 minuty.
Jen po montáži 4x za sebou nastartovat motorku stylem start-stop a nevytáčet to. Aby se naplnila ta nádržka olejem. Pak už normálně používat.

Naposledy editováno 27.04.2014 06:52:48

(reakce na) Zvuk při startu

27.4.2014 v 07:30 | Nahoru | #28
seikos> fajn, snad to pomůže a nebude třeba rozebírat půl motorky a měnit napínák, řetěz, atd. , díky

Až to vyměním, dám vědět jestli to pomohlo. Ale myslím, že to je ono..

Naposledy editováno 27.04.2014 07:48:32

Zvuk při startu

27.4.2014 v 07:41 | Nahoru | #29
Pro ilustraci .

Zvuk při startu

27.4.2014 v 10:25 | Nahoru | #30
Sou to štráchy...Já jsem řešil ,že když dám eFko /F650/ na boční stojan,tak trvá déle než se natlakuje olejový okruh....Když je na centrálu,tak je to do vteřiny....Na bočáku je to taky i 3...Motorka ma suchou kliku a olejovou nádrž výš než motor...Čidlo tlaku vyměněno...tlak v okruhu změřen.... ničeho jsem se nedobral...tak to dávám na centrál...../ale stejně mi to vrta hlavou/
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vrzající duolever K1200S BMW K 1200 S TomasssUrbannn 5 29.3.2024 v 16:43 pavelgl1
Jaké náplně do K1200R r.v:08 BMW K 1200 R Dýmovnice 27 20.10.2023 v 13:54 puffybodie
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... wimi 71 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice
Repas spojkového koše BMW K 1200 R Dýmovnice 4 5.9.2023 v 12:57 Robu
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr


TOPlist