globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Citlivost plynu
25.4.2014 v 15:03
Potřeboval bych vyřešit problém s citlivostí plynu. Už mě to začalo tak štvát že mě na tom nebaví ani jezdit
Mám triump street triple 3válec 2008 35tis a problém je v tom že při přidání plynu cukne v motorce jako by v ni koplo. Když uplne pustim plyn a citovka za nej beru tak tak se tomu nevyhnu.Musim za to brat s hodne velkou opatrnosti ale kolikrat ani to nepomuze. Určitě to neni normalni


V zatáčkách mě to hodně štve a vzhledem k tomu že jezdim často po městě tak to taky neni zrovna konfortní

Můj dotaz je zdali ste s tim nekdo nemel podobny problém či někdo nemá tucho o co může jít.

Díky

Matěj

Citlivost plynu

25.4.2014 v 15:07 | Nahoru | #1
Jezdil jsem 20 tisic Daytonu (stejne vsechno) a mel jsem ted pujceneho Street Tripla R a chodil na plyn naprosto sametove. Takze jde o nejaky problem ....

Nereknu ti jaky, ale mel by byt dohledatelny. Nedava nejaky potenciometr spatne hodnoty ? Neprisava to nekde vzduch ? (takhle humusne mi skubalo auto se vztrikovanim po tom co mi prisavalo falesnej vzduch za vahou vzduchu prasklou trubkou sani). atd ..

Citlivost plynu

25.4.2014 v 15:38 | Nahoru | #2
dostal jsem typ na optimizer
Asi by to muj problem vyresilo ale prijde mi divne ze by takhle poslali triumpa z tovarny ikdyz je motorka starsi. Musi byt nekde nejaky problem jak rikas.

Naposledy editováno 25.04.2014 15:38:19

Citlivost plynu

25.4.2014 v 15:57 | Nahoru | #3
Nesmysl, najit chybu. Servisni manual je tu ke stazeni (anglicky, ale to staci ne ?), je tam komplet informace co ma servis (co ma jaky senzor davat atd) a jit po tom co ma vliv na cukani. Prisun vzdychu, senzor otevreni plynu atd. Mas v servisnim manualu presne jakej odpor ma davat, takze staci vzit ohmetr a premerit, a hned vis na cem jsi.

Citlivost plynu

25.4.2014 v 16:01 | Nahoru | #4
ty hodnoty potenciometru by mi musel nekdo zmerit a to jestli mi nekde neprisava vzduch overim.
ale jinak diky

Citlivost plynu

25.4.2014 v 18:10 | Nahoru | #5
Máš správně napnutý řetěz ?

Citlivost plynu

25.4.2014 v 19:43 | Nahoru | #6
Chlape dela mi to taky, proste to pokazdy skubne, nekdy min, nekdy vic, nekdy vubec. Mam taky 2008 najeto cca 27000

Ja mam novej retez, +- 100km najeto ze servisu, napnutej je dobre, le to davkovani plynu je fakt citlivka

Naposledy editováno 25.04.2014 19:44:03

1 reakcí na tento příspěvek Citlivost plynu

25.4.2014 v 21:33 | Nahoru | #7
Jak vysoký máte volnoběžný otáčky? Čím nižší otáčky volnoběhu tím větší přechod při přidání plynu. Zkontrolovali jste někdy podtlaky - souběh klapek?

Citlivost plynu

25.4.2014 v 22:14 | Nahoru | #8
To bude tím ze kdy jede plynule třeba 4000 rpm tak tam téměř nejde jet na priskrcenou klapku, je to srikacka a ta funguje tak ze úplně zavře palivo při zavřený klapce a takže to brzdí víc než karbec. Já mám u buellu podobnou věc ale neřeším to... A někdy to bývá kompresnim poměrem vím ze komprese kolem 9:1 který se používaly tak před 20 lety měly měkčí a sametovejsi chod... Tek komprese přes 10 nebo 11 ku 1 tak jsou takový tvrdý ty motory. To je moje zjištění.....a taky vím ze tatuv veteran s kompresi 6:1 jede krásné žádný drbance atd to bylo dříve taky karbcem....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Citlivost plynu

25.4.2014 v 22:31 | Nahoru | #9
dave-lister> Volnobeh +- 1500ot

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Citlivost plynu

25.4.2014 v 22:45 | Nahoru | #10
Blacksite1991> To vypadá jako normální otáčky. A podtlaky si někdy kontroloval?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Citlivost plynu

25.4.2014 v 23:05 | Nahoru | #11
dave-lister> Nekontroloval, vim hovno jak na to ja sem servisovej tip ale je to cely takovy ucukany, mozna jeste svicky vymenim a kdyz v om budu da se to nejak zkontrolovat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Citlivost plynu

25.4.2014 v 23:08 | Nahoru | #12
Blacksite1991> Výměna svíček tomu cukání určitě pomůže. Udělat základní servis a seřízení bych viděl jako základ. Potom proměřovat čidla a hrát si s diagnostikou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Citlivost plynu

25.4.2014 v 23:11 | Nahoru | #13
dave-lister> tak co ja vim, jestli to treba dobre pali , nemuze na to mit treba vliv regulator nebo tak neco? pac jsem dal novej tak jestli treba neprebiji moc, jelikoz hrozne topi, ale jako svina, cejtim ho pod zadkem

Naposledy editováno 25.04.2014 23:11:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Citlivost plynu

25.4.2014 v 23:16 | Nahoru | #14
Blacksite1991> Regulátor se zahřívá, to je normální. Dobíjení lze změřit multimetrem. Pokud bys měl příliš vysoké napětí může to dělat taky problémy.
Jak jsem psal, vyměnit svíčky, filtry a udělat seřízení podtlaků. To je běžná údržba, žádný navíc vyhozený prachy. Potom diagnostika, měření, zkoušení a laborování.

(reakce na) Citlivost plynu

25.4.2014 v 23:18 | Nahoru | #15
dave-lister> Okej, kamos je elektrikar, bude mit multimetr( ten puvodni regl netopil skoro vubec, zato tenhle cejtim vylozene az na prdel dosedla a je na stejnym miste ), svicky a filtr vymenim sam, podtlaky si necham zmerit a rovnou i tu diagnostiku kdyby neco

Naposledy editováno 25.04.2014 23:18:48

Citlivost plynu

26.4.2014 v 09:53 | Nahoru | #16
některé motky (třeba gsr600) si dovolí takhle vypustit i z fabriky. Chtělo by to jinou palivovou mapu.

Citlivost plynu

29.4.2014 v 08:07 | Nahoru | #17
Blacksite1991> to sem potřeboval slyšet od někoho kdo má stejnou motorku.
Mě to kope fakt jenom v poloze kdy je plyn uplne dole, když už to dostanu za tuhle polohu tak uz muzu za to brat jak chci a zadny cukani se nedej. Jak rika dave-lister udelame zakladbi serizeni a pak budu promerovat.
Nemel byste nekdo servisni manual k triumph street striple08?

Koupil jsem kabel a nahral jsem si diagnostiku a zadne chyby mi to neukazuje. Nechal jsem si načíst mapu motorky ale moc se v tom nevyznám. Někdo mapu na tripla že bych je mohl navzájem porovnat?

Citlivost plynu

29.4.2014 v 14:51 | Nahoru | #18
http://www.motorkari...-triple.html#manualy

tady to máš. Je tam workshop-manual, ale jen v angličtině

Citlivost plynu

29.4.2014 v 18:55 | Nahoru | #19
parada diky....no jinak po tom co jsem to napichnul na tu diagnostiku a zadnou chybu mi to nehlasilo. I presto jsem zkusil vsechny mozny testy a problem s plynem se trochu eliminoval. Zahada.

Citlivost plynu

24.9.2016 v 10:51 | Nahoru | #20
Zdary, mám Speeda 955i, r.v. 2001 a bylo mi doporučeno odpustit kal co se shromažďuje u vzduchového filtru, tak jsem našel na pravý straně (zaolejovanou) hadičku, vedoucí (předpokládám) od airboxu až dolů pod motor (hned vedle lanka spojky) s hliníkovým špuntem. Vyteklo cca půl decky kalnýho oleje. Ovšem potom při nastartování jsem si všiml, že volnoběžný otáčky se změnily cca na 1500 ot./min. Předtím se pohybovaly kolem 1200 ot./min. Je mi to divný, ale je možný, že by to souviselo??

Věděl by někdo poradit, kolik mají být správné volnoběžné otáčky na tomhle typu a jak se nastavují?? Je tam nasazený laďák a asi je tam i K$N filtr (až k němu jsem to ovšem ještě nerozebíral). Mám toho Speeda cca 2 měsíce, tak se zatím pořád seznamujem.

Naposledy editováno 24.09.2016 10:54:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nedobiji, regulator, jaky? [1, 2] Triumph Street Triple Blacksite1991 50 31.12.2023 v 15:54 Strider
Street Triple Quickshifter problém Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R LeifCZ 9 13.12.2023 v 12:50 Cipeace
Koupě Triumph Street triple nebo jiné Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R Josef142 6 4.8.2023 v 08:23 Josef142
Triumph street triple 675 Triumph Street Triple anderko666 9 2.8.2023 v 08:25 Roubi_R1
Pomoc při koupi Triump Street Tripl... Triumph Street Triple blahi 3 30.4.2023 v 09:26 Susu550


TOPlist