bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prvý naháč
 
20.4.2014 v 14:26
Zdar, Takže nabudúci rok budem mať 18 a plánujem si kúpiť svojú prvú motorku. Najviac sa mi páčia naháči čiže aj táto téma im bude venovaná. Motorku si predstavujem nie nejakú novučičku nakoľko som vživote na motorke nejazdil čiže nechcem isť do niečoho čo ked šuchnem alebo mi to padne na bok tak si odstrelím hlavu. Zaujali ma najviac Asi HONDA CB600f hornet do roku 2000. Nakoľko sú do 70kw čiže to môžem seknuť dvojnásobkom a jazdiť natom podľa noveho zákona. Pri staršiom type ma nebude mrzieť že mi to padne na bok a hlavne nahradnie diely niesu tak vysoké. + chcem sa opýtať ak by som tu 70kw chcel seknuť dvojnásobkom tak kde by mi to mohli spraviť? v servise? nevyznám sa vtom tak chcem si to zistiť. Motorka môže stať maximálne 4,000€ (110.000CZK). Ako vravím najviac sa mi zapáčil ten hornet 1999/2000
Předchozí
1 2
Následující

Prvý naháč

20.4.2014 v 14:37 | Nahoru | #1
pokial chces do roku 2000, tak aj 3000 eur je az-az na kus v dobrom stave a zvysny liter si radsej nechaj na poriadnu vybavu.

Prvý naháč

20.4.2014 v 14:41 | Nahoru | #2
Tak to som rád. Mne ide hlavne oto aby som našiel niečo čo keď uškrtím tak aby som natom mohol jazdiť podľa nového zákona. Niečo do 70kw. + Taka blbšia otázka. Ako sa vlastne škrtí ta motorka?

2 reakcí na tento příspěvek Prvý naháč

20.4.2014 v 14:47 | Nahoru | #3
notak hornět má 72 takže nic.

třeba monster, sv, raptor?

(reakce na) Prvý naháč

20.4.2014 v 14:50 | Nahoru | #4
memphis.unv> hmm tak neviem ja som našiel '99 ktorý má 69kw a '00 s 70kw.. Tak buď sú to hluposti alebo neviem. :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvý naháč

20.4.2014 v 14:51 | Nahoru | #5
memphis.unv> starý má 69kW, takže klidně jo

škrcení děla pár firem v čr(asi 8?), tak zkus pohledat tady na fóru, kterou máš nejblíž

za 4000 éček, koupíš dva hornety takže bych to dal do výbavy

Naposledy editováno 20.04.2014 15:03:03

(reakce na) Prvý naháč

20.4.2014 v 15:04 | Nahoru | #6
Omar_Bomba> Tak jasné s financiami by nemal byť problém . Najviac ma zaujíma to škrtenie že kde by mi to mohli spraviť a hlavne najbližšie aby som zase nemusel cestovať neviem kde. Nakoľko bývam v Košiciach čo je dosť ďaleko od ČR.

Prvý naháč

20.4.2014 v 15:58 | Nahoru | #7
já jsem kupoval rv 2001 za 47tis a vesměs se ta cena pohybuje podobně... to seškrcení jsem si kdysi zjišťoval a mělo by vyjít cca na 8tis jinak s těma kW máš recht, kolem toho roku 2000 se to pohybuje 69-70kW, až ty novější mají 72 za mě s hornetem naprostá spokojenost, měním akorát olej a pneu a jezdím bez problému... ND jsou na to levné, většina se dá sehnat starších za dobrou cenu, protože jich u nás jezdí hromada

1 reakcí na tento příspěvek Prvý naháč

20.4.2014 v 16:26 | Nahoru | #8
Mám dojem že na SK platí že škrtená motorka nemôže byť uškrtená z viac ako dvojnásobku povoleného limitu = 35kW x 2 = 70kW
Na začiatok ani viac netreba, naháče - hlavne tie staršie bez tak nemajú vysoký výkon ani pri vyššom objeme.

Naposledy editováno 20.04.2014 16:35:45

(reakce na) Prvý naháč

20.4.2014 v 16:41 | Nahoru | #9
Ivan-K> veď oto mi ide aby som našiel niejakého staršieho naháča ktorý je do 70Kw aby som to mohol uškrtiť na polovičku a stále na tom mohol jazdiť. r.v. '99 má 69kw čiže to by sa dalo

Prvý naháč

20.4.2014 v 17:39 | Nahoru | #10
Trochu som hľadal a tiež sa mi zapáčila YAMAHA MT-03 660. Čo si onej myslíte?

1 reakcí na tento příspěvek Prvý naháč

20.4.2014 v 17:42 | Nahoru | #11
V prvom rade si presne zisti ako je to s tým škrtením motora, lebo s dokladom bude treba ísť pravdepdobne na odbor dopravy a oni budú vyžadovať doklad od certifikovaného strediska. Máš tu informáciu o stredisku v CZ, ale bojím sa že ti ho neuznajú, presne tak ako nikomu neuznajú montáž LPG zariadenia, ktorá bola vykonaná mimo SK.
Ako to chodí u oficialnych predajcov nemám tušenie

EDIT: YAMAHA MT-03 ??? Som myslel že chceš klasiku naháča, toto je už ultra moderný naháč, taký nebude problém ani uškrtiť. A doslova mi na tých moto vadi, ako sa podobajú jeden na druhý a vyslovene mi tam chýbajú analogové budíky

Naposledy editováno 20.04.2014 17:49:31

(reakce na) Prvý naháč

20.4.2014 v 17:48 | Nahoru | #12
Ivan-K> No áno klasikú chcem hlavne aj preto aby ked mi náhdou padne tak nebudem pritom plakať ako keby mi padla nejaká nova hračička a nedajbože praske plast. Tá yamaha mi len padla do oka.

Prvý naháč

20.4.2014 v 17:58 | Nahoru | #13
A co třeba Bandit? Má 57 kW, takže na škrcení taky v pohodě. Pak snad leda XJ 600, 45 kW, popřípadě CBF 600N, 57 kW?

Prvý naháč

20.4.2014 v 18:02 | Nahoru | #14
Rozhodně jsem za Horneta, ještě aby né taky. Mám ´99 a za dva roky co ho mám tak nebyl ani jeden problém, nikde mě nenechal a poježdění krásný.

1 reakcí na tento příspěvek Prvý naháč

20.4.2014 v 18:12 | Nahoru | #15
Honda CB600f Hornet



Suzuki GSF600 Bandit



Yamaha XJ 600



Můžeš si vybrat kteroukoliv z těchto tří.Jsou v podstatě identické až na pár detailů.Jsou to naháče,4válce a všechno jsou to držáky.Jen drobné rozdíly ve výkonu

(reakce na) Prvý naháč

20.4.2014 v 18:17 | Nahoru | #16
Haesty>

Prvý naháč

20.4.2014 v 18:18 | Nahoru | #17
Dík za rady a tipy. Zaťial vyhráva hornet. No ešte je dlha doba predomnou k 18 a možno sa môže niečo zmeniť ale ako vravím zaťial ten hornet. Ešte si musím pozistovať ohľadom priškrtenia pretože som niekde čítal že na Slovensku je stým problém nemenovaný server v BA ani nevedel že motorka sa dá šktrtiť .

2 reakcí na tento příspěvek Prvý naháč

20.4.2014 v 18:42 | Nahoru | #18
Chlapec môj šestnásťročný , ty sa len pekne doma v Košiciach informuj u starých skúsených odborníkov (a garantujem ti , že tam takí aj sú) a netáraj tu o tom , kto čo vie a kto nie !
Hornet , potiahneš za plyn na 25kW verzii a budeš si musieť ísť vymeniť spodné prádlo .

1 reakcí na tento příspěvek Prvý naháč

20.4.2014 v 18:47 | Nahoru | #19
Aj Hornet je už taký modernejší naháč, klasika je GSX 750 Inazuma, potom už také niečo ako XJR1100/1200, Kawa ZRX, ale to sú už velké kubatúry...


Naposledy editováno 20.04.2014 20:15:28

(reakce na) Prvý naháč

20.4.2014 v 18:52 | Nahoru | #20
brazel> Ja sa informujem, dokonca aj tu, preto som založil túto tému :) . To "táranie" nemám z vlastnej hlavy :). No ak si budem musieť meniť prádlo tak to mam ešte rok aby som si ho nakúpil do rezervy.

Naposledy editováno 20.04.2014 18:52:56

(reakce na) Prvý naháč

20.4.2014 v 20:03 | Nahoru | #21

brazel píše: Chlapec môj šestnásťročný , ty sa len pekne doma v Košiciach informuj u starých skúsených odborníkov (a garantujem ti , že tam takí aj sú) a netáraj tu o tom , kto čo vie a kto nie !
Hornet , potiahneš za plyn na 25kW verzii a budeš si musieť ísť vymeniť spodné prádlo .



Ano,třeba okřídlená hláška,že NIC POD LITR NEJEDE Nejeden borec měl díky tomu pak vzadu hnědy spodky Aspoň že má soudnost a shání se po šestikilu

(reakce na) Prvý naháč

20.4.2014 v 20:31 | Nahoru | #22

Ivan-K píše: Aj Hornet je už taký modernejší naháč, klasika je GSX 750 Inazuma, potom už také niečo ako XJR1100/1200, Kawa ZRX, ale to sú už velké kubatúry...



Už vytočená šestka dovede potahat začátečníka.750 jede jako svině píchnutá šídlem a je ideální kompromis mezi šestkou a litrem

Prvý naháč

20.4.2014 v 21:25 | Nahoru | #23
mel jsem hornet 98 rok pet let a bez problemu az na meneni napinaku rozvodaku ani prd. Jen gumy a olej..No samo taky dyno jet kit, riditka, K&N filtr, packy , novy lak, predni svetlo,zadni svetlo, podsedadlovka,blinky no a par dalsich drobnosti co jsem delal

1 reakcí na tento příspěvek Prvý naháč

20.4.2014 v 22:31 | Nahoru | #24
Inak ako tak pozerám do špecifikácii tak Hornet 600 má cez 70kW, teda padá z kola von. A navyše by mi tam moc nesedelo to naladenie motora, ktoré ma bližšie k CBR ako k naháču. Treba si rozmyslieť čo od toho očakávam. Bandit 600 má trošku nižšie položený výkon aj kruťak, ale pravé naháče, ako GSX750 či CB750 majú krúťak aj výkon voči Hornetu výrazne nižšie. Hornet 900 je voči Hornetu 600 ovela menej točkový, len že zasa výkon nepustí

(reakce na) Prvý naháč

21.4.2014 v 08:21 | Nahoru | #25
Ivan-K> staršie hornety r.v. '99 maju 69kw tak ja nevidím problém.

1 reakcí na tento příspěvek Prvý naháč

21.4.2014 v 11:58 | Nahoru | #26
Já mám hornet 98 a má 69kw v TP,2000-2002 by měli mít 70kw (před koupí se radši mrkni),v tvým případě bych radši bral od roku 2000,protože už mají 17ku přední kolo,odpadá starost s tím,co obout.
Taky se podívej na kawasaki ZR7,krásná mašina

Haesty: Myslím,že v těch mašinách jsou HODNĚ podstatný rozdíly.

Naposledy editováno 21.04.2014 11:59:02

(reakce na) Prvý naháč

21.4.2014 v 14:26 | Nahoru | #27
Sepacek> tá kawa , nádherný stroj

1 reakcí na tento příspěvek Prvý naháč

21.4.2014 v 20:59 | Nahoru | #28
Zdravím, našel jsem zde forum že někdo shání naháče a aby ho mohl řídit od 18-ti let... Právě prodávám Suzuki GSF 600N BANDIT za 40.000.- v TP 25KW JINAK OTEVŘENÁ... nemá někdo tedy zájem? kdyžtak: http://www.motorkar...0-bandit-641499.html

(reakce na) Prvý naháč

21.4.2014 v 21:30 | Nahoru | #29
Hazba> blbě se to prodává, když to má 25kW a už se to nedá řídit od 18-ti, že?

Prvý naháč

21.4.2014 v 21:30 | Nahoru | #30
Jako prvni motorku bych se urcite vyhnul zaskrceny jen papirove.... A uplne bych se vyhnul necemu co je seskrceny na vic nez pulku, takze to nemuzes ridit ani papirove :)

Naposledy editováno 21.04.2014 21:31:35
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist