globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: otevření výkonu Suzuki GSX 1100 F
16.4.2014 v 12:08
Ahoj, pořídil jsem si GSX 1100 F se 72 kw.
Někde jsem se dočetl že se uzavíral výkon za 100 kw na 72. Co obnáší otevření výkonu? Něhjaké restiktory v karburátorech? Z jaké strany od motoru nebo od sání? děkuju

otevření výkonu Suzuki GSX 1100 F

16.4.2014 v 15:21 | Nahoru | #1
Tady se to nedávno řešilo u ZZR1200, tak možná to u GSX1100 bude stejné - pak nejspíš budou jen pod karbci (v sacích hrdlech) škrticí kroužky s dírou a třeba ještě vymezovací podložky pod šoupátky (aby se nemohla otevřít na plný céres). Ale jak už zaznělo tam - jestli je to motorka dotažená z Francie, tak tam (hlavně u VFR) bývá škrcení klidně i jiným tvarem vaček a to pak nemá cenu motor "otevírat" - bylo by to nesmyslně drahé.

otevření výkonu Suzuki GSX 1100 F

17.5.2014 v 11:11 | Nahoru | #2
Zdravím. Je pravda, že některé eFka byla přiškrcena na 72 -74 Kw, což není málo i na zhruba 300 kilovou mašinu. Zejména vývozní typy do německa atd., kde byl hraniční výkon 100 koníků.
Takže asi dost řečí a něco o tom co Tě trápí. Pokud maš typ z roku 88-89, který se vzhledově vyznačoval jinými zrcátky a koncovkou výfuku a slabším krkem v řízení což bylo od roku 90 odstraněno, ale to není důležité, tak je velice pravděpodobné, že máš otevřenou verzi, byť máš v TP napsáno 72-74kw včetně max. otáček atd. Mezi podstatné věci řadím i výrobní číslo u víčka kde se leje motorový olej. Káždý rok má svoji číslici. A v neposlední řadě se i káždý rok vyznačoval barevným provedením. Můžeš porovnat tady u majitelů kde mají uvedený rok výroby,barevné provedení jak se vše shoduje nebo taky ne.

U eFky se po dobu výroby 88-94 se nikdy nešahalo do motoru. Legendární motor z R netřeba komentovat.Jen, aby bylo eFce ulehčeno, byl snížen průměr trysky o 2 mm. Myslím, že 36mm na 34 mm Takže se výkon ze 150 koní zmenšíl na 136 koní. Jak psal J.M.K. se škrtilo jen a pouze vymezovacími podložkami pod šoupátky. ( taky jsem se na netu dočetl, že jsou tvz.škrticí sady, které ti z motorky udělají 25kw)

Takže, raději to svěřit odborné dílně. Hodinově se práce pohybuje 200 - 300 kč, takže žadný extrém. Buď ti sdělí, že tam podložky byly nebo ne a seřízení karburátorů při té příležitosti taky není špatné. Efko není žadný extremní sportovec je to spíše lokomotiva k neutahání. Já jsem si tam nechal dát trysky z eRka. Výkon vůbec nevyužiju, ale alespoň ten pocit. Kdyby jsi potřeboval radu, informaci, klidně napiš. Ať se daří.

Naposledy editováno 17.05.2014 11:16:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
po stani 14 dni a hůře startuje, dl... Suzuki GSX 1100 F mholik 5 9.10.2023 v 09:39 krokoš
Hledám servis pro Suzuki GSX1100F K... Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 1100S Katana Bert-Jawatesty 2 15.4.2023 v 08:02 2stroke
nejde sahara gsxr 1000 k1 Suzuki GSX 1100 F perak89 8 21.7.2020 v 13:06 jarykurejs
Nefunkční přední brzda Suzuki GSX 1100 F Saňař 2 30.6.2020 v 09:17 Kohlstein
Zvýšení řídítek Suzuki GSX 1100 F Saňař 2 20.8.2019 v 22:12 GL1


TOPlist