Zvažuji koupi sady pneu na Tuono a zajímají mne názory skutečných uživatelů( né testy a další marketingové tahy).
Na motorce jezdím po horských cestách, svižně, občas ostře, užívám si zatáčky, na okruh nejezdím. Poznám rozdíl mezi pneu Michelin Pilot Power, Pilot Power 2 CT a Pilot Power 3? Jedná se mi o životnost(u Power 3 udávají životnost o 20 % delší než u 2CT, což se mi nezdá), jízdní komfort, přilnavost v zatáčkách, dobu zahřátí a jízdu v dešti.
Dále mě zajímá, zda 2CT má středovou část ze stejného materiálu jako Power a boky měkčí nebo středovou část tvrdší než Power a boky jako Power??
Nepište že každý jezdí jinak a podobně, berme jednoho jezdce, jednu motorku, jednu trasu a tři různé pneumatiky. Těším se na Vaše zkušenosti :)
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?
Pilot power, power 2ct, pure power..., jsou jedny z nejlepsich sportovnich (silnicnich) gum pro strelbu za chladnejsiho pocasi (jaro, podzim), zaroven velmi dobre funguji na vode. Ovsem, jak to tak nejen u motorek byva, vzdy je neco za neco. Tzn., ze super vlastnosti uz pri 15°C nebo na vode, jsou na ukor moznosti prehrati u totalni pablby za letniho pocasi.
Pokud budes litat cele Jeseniky apod., nic bych neresil. Jenomze pokud opravdu umis zatapet a jezdil bys pouze jeden kopec nahoru a dolu (rekneme temer okruhovym stylem) pri tom letnim pocasi, mohl bys mit uz komplikace. Tyhle gumy totiz neni problem prehrat (nebal bych se rict primo utavit) na nejakem horskem useku, dokonce to nebyl problem ani na "cestaku" zx-9r. Ovsem tohle riziko prehrati plati jen za podminek, ze fakt poletis palici a das si ten svuj usek 4x a vice. Je to o tom, ze prehrata michelina (stejne jak ostatni) uz ztraci vlastnost "varovani", takze ti ujede uplne bez naznaku, muze se sice chytnout, ale taky nemusi. Na druhou stranu, pokud jezdis svizne, ale nedres kolena a moc tomu na vyjezdu netopis, tak tohle, co pisu vubec neres a v klidu si uzivej zatacky. Ta guma prestava fungovat jen za extremnejsiho pouzivani.
Co se mi u techto michelin velmi libi je, ze krasne malujou cary a to tak, ze neustale (i na rovine). Je to prave dany tim prehrivanim, ale pro efekt vyborny!
Pro rozliseni smesy sem upnu krasny obrazek. V podstate je to tak, ze stredova cast u power 2ct a pure je smes pilot power.
Vsimete si ucel pouzity gum (90% street riding a 10% track days), je to prave kvuli tomu prehrivani- Zduraznuji to jen proto, ze spousta lidi ma predstavu, jak dobre gumy pro bezne silnicni pouziti dobre funguji na dromu - nesmysl (diametralne odlisne provozni teploty). Vyse uvedene odborniky bych moc neresil, cestovni guma na sportovni motorku nepatri, tam je to prehrivani sakra rychlejsi!
Takze pro strucny souhrn.: Super guma na litani po bezne komunikaci (jedna z nejlepsich sportek na vodu), ale naprosto nevhodna na okruh nebo kdyz je nekdo magor, tak pro neustalou palbu v mistech typu (zel. brod, sedlo, buchlaky atd.) pri + - 30°C.
Tak at to lita!
Naposledy editováno 15.04.2014 09:10:03
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?
cupis> urcite.. (cestovni gumy neznam), mišleny maji malinko delsi najezd k ohrati (cca 8km), ale pak si provozni teplotu stale drzi i na jare/ na podzim.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?
co teda obout? To zase bude...
kazdopadne velke diky Chlape :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?
Jak jsem psal, pilot power 3 vubec neznam, ale z te vyse uvedene trojice rozhodne pure power - na Alpy naprosty ideal (tam ty teploty hodne kolisaj).
Jinak jiz brzy bude na verejnost vypusten projekt, kt. vsechny bludy, myty...vyresi jednou pro vzdy a to vse za spoluprace s jezdci, techniky z MS.
e: v rychlosti jsem pro zajimavost mrknul na ty power 3 a vypada to, ze jsou naprosto totozne s pure power... Vybiral bych teda z techto dvou...
Naposledy editováno 15.04.2014 13:32:59
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?
Jezdil jsi na Pilot power i na Power 2CT? Poznám mezi nimi rozdíl, co se jízdy týče? Je mezi nimi sice rozdíl asi 1000 kč na sadě, ale pokud vyjdou nastejno, raději bych ty peníze projezdil...
Jinak jiz brzy bude na verejnost vypusten projekt, kt. vsechny bludy, myty...vyresi jednou pro vzdy a to vse za spoluprace s jezdci, techniky z MS. - kdy to bude a kde to najdu??? :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?
Samozrejme na te gume jdou v horach bezproblemu jezdit kolena (jak jsem psal, paradne to maluje po asfaltu), ale proste pri dlouhodobem kotleni, ti ta guma muze ujet i bez varovani...
Po priklad. Znamej, co na pilot power jezdi zelezny brod na R1 big bang si tento usek (tam a zpatky cca 10km) da maximalne 3x, nasledne musi zastavit na benize a dat si pauzu. Kdyby si to dal jeste jednou, uz by mohl lezet, ale to je typek, co fakt plne vyuziva potencial teto masiny...
Takze pokud si najdes svuj oblibeny kopec, kde budes jezdit "a lá motogp" musis si davat pauzy a nechat gumy vychladnout. Kdyz na to budes myslet, budes v klidu. Navic tvuj stroj V60° ma dost dobrou trakci pro zadni kolo na vyjezdu. U dvou hrnku je zadni kolo mnohem citelnejsi a kdyz uz se ti zacne podhrabovat, neni to takovej masakr, jak u motoru R4. Da se rict, ze to ujeti zadku je plynule a citelne...
Je to sportovni guma, takze zklamanej nebudes. Jen na to v subtropickym pocasi obcas mrkni.
K dotazu ti poslu PM, nechci to jeste verejne poustet do sveta, jelikoz je projekt zatim v plenkach.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?
Jinak SLEEPER má s tím tavením gumy pravdu. Já na to přišel až v Brně na okruhu. Dvousměska začala klouzat a pak se roztekla jak džem
Teď dojíždím Dunlop Sportmax Sportsmart a ta drží jak sviňa. Člověk si fakt musí rozmyslet, jak bude jezdit. Na okruhu dvousměsku po pár jízdách utaháš, na jednosměsce si na delším výletu uděláš plošku
cupis píše: SLEEPER> Tak dam na tebe a půjdu do michelin power ale 3. Jezdil jsem roud 2 a nějak jsem jim nevěřil.
Nazdárek.Už jsi obujl Power 3? Docela mě to zájímá,taky na ně mám spadeno.Dej vědět prosím nějaké info.
Díkec P.
Jinak za me Nagel GT 190/55 (D) ve verzi pro Multistradu, jezdim s tim jak chci a guma drzi. Zvlada i hodne ostre jezdeni
Mám cestovně sportovní stroj a jezdím často naložený a dálky bez ohledu na počasí a i horší silnice. Na okruh se vůbec nedostanu a co se týče provozu, tak se mám rád. Tudíž, až na pár zkratů, spíše klidnější jízda.
Minulý rok jsem obul Bridgestone battlax BT 30 EVO a v Grejnu se mi roztekly, kilometrový nájezd těchto gum byl 2 - 2,5 tisíce. Mě hodně zklamaly. Na pilot Road 2 se mi podařilo najet téměř 10tis ale byla tam dlouhá dovolená, která životnost prodloužila díky ohleduplné jízdě.
I dle vašich recenzí letos nejspíš obuju Michlein Pilot Power 3 s 2CT technologií.
Děkuji za radu...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |