bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?
14.4.2014 v 20:12
Přeji všem hezký den!

Zvažuji koupi sady pneu na Tuono a zajímají mne názory skutečných uživatelů( né testy a další marketingové tahy).

Na motorce jezdím po horských cestách, svižně, občas ostře, užívám si zatáčky, na okruh nejezdím. Poznám rozdíl mezi pneu Michelin Pilot Power, Pilot Power 2 CT a Pilot Power 3? Jedná se mi o životnost(u Power 3 udávají životnost o 20 % delší než u 2CT, což se mi nezdá), jízdní komfort, přilnavost v zatáčkách, dobu zahřátí a jízdu v dešti.
Dále mě zajímá, zda 2CT má středovou část ze stejného materiálu jako Power a boky měkčí nebo středovou část tvrdší než Power a boky jako Power??

Nepište že každý jezdí jinak a podobně, berme jednoho jezdce, jednu motorku, jednu trasu a tři různé pneumatiky. Těším se na Vaše zkušenosti :)

Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

14.4.2014 v 21:51 | Nahoru | #1
Pirelli Angel Gt

Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

14.4.2014 v 23:53 | Nahoru | #2
...stejně je na silnicích nevyužiješ, pokud ti jde o životnost tak si kup PilotRoad 2, 3 nebo 4, poslouží stejně..

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

15.4.2014 v 09:06 | Nahoru | #3
Ostravak1111> Power3 neznam, ale pokusim se ti vysvetlit praci mišlénu...

Pilot power, power 2ct, pure power..., jsou jedny z nejlepsich sportovnich (silnicnich) gum pro strelbu za chladnejsiho pocasi (jaro, podzim), zaroven velmi dobre funguji na vode. Ovsem, jak to tak nejen u motorek byva, vzdy je neco za neco. Tzn., ze super vlastnosti uz pri 15°C nebo na vode, jsou na ukor moznosti prehrati u totalni pablby za letniho pocasi.
Pokud budes litat cele Jeseniky apod., nic bych neresil. Jenomze pokud opravdu umis zatapet a jezdil bys pouze jeden kopec nahoru a dolu (rekneme temer okruhovym stylem) pri tom letnim pocasi, mohl bys mit uz komplikace. Tyhle gumy totiz neni problem prehrat (nebal bych se rict primo utavit) na nejakem horskem useku, dokonce to nebyl problem ani na "cestaku" zx-9r. Ovsem tohle riziko prehrati plati jen za podminek, ze fakt poletis palici a das si ten svuj usek 4x a vice. Je to o tom, ze prehrata michelina (stejne jak ostatni) uz ztraci vlastnost "varovani", takze ti ujede uplne bez naznaku, muze se sice chytnout, ale taky nemusi. Na druhou stranu, pokud jezdis svizne, ale nedres kolena a moc tomu na vyjezdu netopis, tak tohle, co pisu vubec neres a v klidu si uzivej zatacky. Ta guma prestava fungovat jen za extremnejsiho pouzivani.
Co se mi u techto michelin velmi libi je, ze krasne malujou cary a to tak, ze neustale (i na rovine). Je to prave dany tim prehrivanim, ale pro efekt vyborny!

Pro rozliseni smesy sem upnu krasny obrazek. V podstate je to tak, ze stredova cast u power 2ct a pure je smes pilot power.
Vsimete si ucel pouzity gum (90% street riding a 10% track days), je to prave kvuli tomu prehrivani- Zduraznuji to jen proto, ze spousta lidi ma predstavu, jak dobre gumy pro bezne silnicni pouziti dobre funguji na dromu - nesmysl (diametralne odlisne provozni teploty). Vyse uvedene odborniky bych moc neresil, cestovni guma na sportovni motorku nepatri, tam je to prehrivani sakra rychlejsi!



Takze pro strucny souhrn.: Super guma na litani po bezne komunikaci (jedna z nejlepsich sportek na vodu), ale naprosto nevhodna na okruh nebo kdyz je nekdo magor, tak pro neustalou palbu v mistech typu (zel. brod, sedlo, buchlaky atd.) pri + - 30°C.

Tak at to lita!

Naposledy editováno 15.04.2014 09:10:03

(reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

15.4.2014 v 09:31 | Nahoru | #4
SLEEPER> Ahoj myslíš že ta Michelinka 2ct je vhodná na horneta 600? Tam ji asi neutavím ne? Nebo bude vhodnější pireli gt? Jezdím svižněji a na okruh se teprve chystám jen projet nikdy jsem tam nebyl.

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

15.4.2014 v 09:42 | Nahoru | #5
Kde je lepší natankovat u Shelu nebo u OMV poznám rozdíl ?

(reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

15.4.2014 v 10:23 | Nahoru | #6
BladeRider> Benzina :D

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

15.4.2014 v 10:35 | Nahoru | #7
Jeste k tomu prehrivani... Osobne znam asi takovych 10 pacientu, co tu gumu dokazi prehrat v provozu a prakticky se jedna okruhovou jizdu (kt. samozrejme do provozu nepatri)..., takze pokud nemate motorky se 180PS+ a nejezdite "videohru" v provozu, zapomente na moznost prehrati...

cupis> urcite.. (cestovni gumy neznam), mišleny maji malinko delsi najezd k ohrati (cca 8km), ale pak si provozni teplotu stale drzi i na jare/ na podzim.

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

15.4.2014 v 12:46 | Nahoru | #8
Sleeper - z Tvych zprav je zrejme, ze se opravdu vyznas, presne tyhle informace jsem potreboval. Jezdim casto Alpy a je pravda, ze treba usek nad Greinem(jezdi se tam zavody do vrchu) v lete projedu i osmkrat po sobe, protoze to je proste bomba a je fakt, ze tam jedu na svuj max...takze na mem velkem dvouvalu prehrati hrozi...

co teda obout? To zase bude...
kazdopadne velke diky Chlape :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

15.4.2014 v 13:13 | Nahoru | #9
Ostravak1111> v pohode...,. ale je pravda, ze jsem hodne vahal, zda se do popisu gum vubec pustit. Vzdy se najde nejaky matej, co mi na podobny popis rekne, ze cestovni gumy v provozu nikdy nedostanes na "hranu".

Jak jsem psal, pilot power 3 vubec neznam, ale z te vyse uvedene trojice rozhodne pure power - na Alpy naprosty ideal (tam ty teploty hodne kolisaj).

Jinak jiz brzy bude na verejnost vypusten projekt, kt. vsechny bludy, myty...vyresi jednou pro vzdy a to vse za spoluprace s jezdci, techniky z MS.

e: v rychlosti jsem pro zajimavost mrknul na ty power 3 a vypada to, ze jsou naprosto totozne s pure power... Vybiral bych teda z techto dvou...

Naposledy editováno 15.04.2014 13:32:59

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

15.4.2014 v 15:56 | Nahoru | #10
Sleeper - Úplně Tě chápu, proto jsem hned na začátku psal, že chci názory skutečných uživatelů... Jednou jsem si od těchto lidí nechal poradit, před dovolenou jsem nazul Road 2 a první, kam jsem po návratu zpět jel byl pneuservis a dovolené zkažená...

Jezdil jsi na Pilot power i na Power 2CT? Poznám mezi nimi rozdíl, co se jízdy týče? Je mezi nimi sice rozdíl asi 1000 kč na sadě, ale pokud vyjdou nastejno, raději bych ty peníze projezdil...

Jinak jiz brzy bude na verejnost vypusten projekt, kt. vsechny bludy, myty...vyresi jednou pro vzdy a to vse za spoluprace s jezdci, techniky z MS. - kdy to bude a kde to najdu??? :)

Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

15.4.2014 v 17:25 | Nahoru | #11
Ještě jeden dotaz, má power a 2ct stejný tvar? Podle fotek se mi zdá, že 2ct má víc "kuželovitý" tvar, že je více špičatá než power... ??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

15.4.2014 v 17:35 | Nahoru | #12
Ostravak1111> Pilot Power (ten nejstarsi "jednickovy" kus) ma tu nejtvrdsi smes po celem objemu matroše. Tzn., ze na hrane zacne klouzat lehce driv, nez novejsi dvousmesovka, ale taky je to hodne o hrubem zachazeni motocyklu ve vyssich teplotach.
Samozrejme na te gume jdou v horach bezproblemu jezdit kolena (jak jsem psal, paradne to maluje po asfaltu), ale proste pri dlouhodobem kotleni, ti ta guma muze ujet i bez varovani...

Po priklad. Znamej, co na pilot power jezdi zelezny brod na R1 big bang si tento usek (tam a zpatky cca 10km) da maximalne 3x, nasledne musi zastavit na benize a dat si pauzu. Kdyby si to dal jeste jednou, uz by mohl lezet, ale to je typek, co fakt plne vyuziva potencial teto masiny...

Takze pokud si najdes svuj oblibeny kopec, kde budes jezdit "a lá motogp" musis si davat pauzy a nechat gumy vychladnout. Kdyz na to budes myslet, budes v klidu. Navic tvuj stroj V60° ma dost dobrou trakci pro zadni kolo na vyjezdu. U dvou hrnku je zadni kolo mnohem citelnejsi a kdyz uz se ti zacne podhrabovat, neni to takovej masakr, jak u motoru R4. Da se rict, ze to ujeti zadku je plynule a citelne...

Je to sportovni guma, takze zklamanej nebudes. Jen na to v subtropickym pocasi obcas mrkni.

K dotazu ti poslu PM, nechci to jeste verejne poustet do sveta, jelikoz je projekt zatim v plenkach.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

15.4.2014 v 23:31 | Nahoru | #13
SLEEPER> Tak dam na tebe a půjdu do michelin power ale 3. Jezdil jsem roud 2 a nějak jsem jim nevěřil.

(reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

22.4.2014 v 20:42 | Nahoru | #14

SLEEPER píše: Ostravak1111>
K dotazu ti poslu PM, nechci to jeste verejne poustet do sveta, jelikoz je projekt zatim v plenkach.



mohu taky? sic nejsem závodník, ale jsem zvědavej

(reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

28.4.2014 v 09:13 | Nahoru | #15
SLEEPER> Díky za informace. Je to něco, co jsem si myslel, ale přesně takhle nikde nečetl. Zrovna jsem koupil Pirelli Angel ST a jezdím úplně všechno. Od pohodovky až po blbnutí. Snad to bude stačit, koleno nejezdím

Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

28.4.2014 v 09:43 | Nahoru | #16
JollyJoker - a koupil jsi 180 nebo 190 ? Já koupil 180, ještě jsem se ani moc neodvázal a na pneu je vidět, že jí sjíždím po celé ploše(až na okraj). Celkem mě to vyděsilo... Když pojedu palbu, tak se stlačí aby šlo klopit více?

Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

28.4.2014 v 19:33 | Nahoru | #17
Viděl jsem 180 i na Ducati 1098,takže něco na tom bude. Já koupil 190/50,ale spíš jsem přemýšlel o 190/55, ta je víc trochu vyšší a měla by se lépe skládat, ale nakonec jsem to vzdal.
Jinak SLEEPER má s tím tavením gumy pravdu. Já na to přišel až v Brně na okruhu. Dvousměska začala klouzat a pak se roztekla jak džem
Teď dojíždím Dunlop Sportmax Sportsmart a ta drží jak sviňa. Člověk si fakt musí rozmyslet, jak bude jezdit. Na okruhu dvousměsku po pár jízdách utaháš, na jednosměsce si na delším výletu uděláš plošku

(reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

13.5.2014 v 20:19 | Nahoru | #18

cupis píše: SLEEPER> Tak dam na tebe a půjdu do michelin power ale 3. Jezdil jsem roud 2 a nějak jsem jim nevěřil.



Nazdárek.Už jsi obujl Power 3? Docela mě to zájímá,taky na ně mám spadeno.Dej vědět prosím nějaké info.
Díkec P.

Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

13.5.2014 v 22:59 | Nahoru | #19
Skoda, ze jsi dal tu 180, tezko vyuzijes ted potencial. Tuono ma 6" rafek a na ten patri 190+ gumy...

Jinak za me Nagel GT 190/55 (D) ve verzi pro Multistradu, jezdim s tim jak chci a guma drzi. Zvlada i hodne ostre jezdeni

Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

14.5.2014 v 20:33 | Nahoru | #20
Čau, mam Tuono a měl jsem na tom Pirelli Diablo ale 190/50, a jako dobry. Teď tam mam Bridgestone S20 190/55 a neskutečná změna, úplně jiná motorka. Suprově drží, jistota a přesnost. Fakt hodně dobry gumy. Ty CT-ečka a Powery, nevim neměl jsem. Taky dobry zkušenosti mám s Conti Sport Attack, taky fajn. Měl jsem je na Ducati... Nájezd KM ale nic moc.

Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

29.3.2015 v 14:31 | Nahoru | #21
Opravdu dobré počteníčko pánové... Osobně se rozhoduji mezi - pilot road 2(které mám už odzkoušené) a - pilot power 3

Mám cestovně sportovní stroj a jezdím často naložený a dálky bez ohledu na počasí a i horší silnice. Na okruh se vůbec nedostanu a co se týče provozu, tak se mám rád. Tudíž, až na pár zkratů, spíše klidnější jízda.

Minulý rok jsem obul Bridgestone battlax BT 30 EVO a v Grejnu se mi roztekly, kilometrový nájezd těchto gum byl 2 - 2,5 tisíce. Mě hodně zklamaly. Na pilot Road 2 se mi podařilo najet téměř 10tis ale byla tam dlouhá dovolená, která životnost prodloužila díky ohleduplné jízdě.

I dle vašich recenzí letos nejspíš obuju Michlein Pilot Power 3 s 2CT technologií.

Děkuji za radu...

(reakce na) Michelin Pilot Power, 2CT, Power3 -poznám rozdíl?

9.8.2015 v 08:58 | Nahoru | #22

SLEEPER píše:

Jinak jiz brzy bude na verejnost vypusten projekt, kt. vsechny bludy, myty...vyresi jednou pro vzdy a to vse za spoluprace s jezdci, techniky z MS.



čau, jak to vypadá? ... už je brzy?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist