Téma: Problém ze sytičem/karburátorem honda XR600r
23.3.2014 v 11:36
Nechal jsem si převinout stator zapalování na Hondě Xr600r vše bylo Ok.Nastartuji a postupně posouvám sytič nahoru,ale jakmile dám sytič úplně nahoru tak motorka zakucká a zdechne.Před opravou statoru stačilo abych motorku nechal namístě cvakat chvíli cca 2.minuty sytič jsem úplně vypnul a hned odjel.Zkrátka stačila velice krátká doba nato abych sytič vypnul a hned odjel.Ale těť po opravě statoru musí být sytič v polovině třetí poslední polohy aby motor běžel normálně.A to i cca po 5.minutách chodu motoru na místě.
Původně byla v karburátoru jehla nastavena na první zářez od zhora a dle servisního manuálu má bejt na třetím od zhora.Tak jsem to tak udělal a problém pořád stejnej.Nemohu vypnou úplně sytič.Nevíte co stím?
Trysky jsou čistý a zbytek karbce též.Kombinací zvyšování otáček kolečkem na karbci a posouváním sytiče k poloze vypnuto jsem nezvítězil.
Pokud jsou nějaký nesrovnalosti doplním informace.
Původně byla v karburátoru jehla nastavena na první zářez od zhora a dle servisního manuálu má bejt na třetím od zhora.Tak jsem to tak udělal a problém pořád stejnej.Nemohu vypnou úplně sytič.Nevíte co stím?
Trysky jsou čistý a zbytek karbce též.Kombinací zvyšování otáček kolečkem na karbci a posouváním sytiče k poloze vypnuto jsem nezvítězil.
Pokud jsou nějaký nesrovnalosti doplním informace.
no dle manuálu má bejt ten šroubek nastaven na hodnotu 2-5/8.Takže jsem dal lehce přes 2,5.otáčky,ale problém nezmizel.poloha sytiče byla 2.há od spoda a když jsem tím šroukem točil dál tak se vpodstatě nic nezměnilo.Když jsem ho zašroubil úplně tak se otáčky motoru zvýšily.Zkoušel jsem to ještě korigovat tím kolečkem na karbci kterým se šteluje volnoběh.
Postupně jsem přidával na volnoběhu
a šel ze sytičem téměř až k jeho vypnutí,ale ani tohle nepomohlo.Jakymile jsem sytič úplně vypnul tak se snížili výrazně otáčky a motor zdechl.Motor ohřátej byl nato jak byl teplej jsem dříve už dávno jel po poli s vyplým sytičem.
Postupně jsem přidával na volnoběhu
a šel ze sytičem téměř až k jeho vypnutí,ale ani tohle nepomohlo.Jakymile jsem sytič úplně vypnul tak se snížili výrazně otáčky a motor zdechl.Motor ohřátej byl nato jak byl teplej jsem dříve už dávno jel po poli s vyplým sytičem.
Vzduchový filtr od předchozího majtele jsem se nějak nedozvěděl kdy byl naposled měněn.Ale opticky vypadá ještě dobře.
Jak jsem psal výše před opravou statoru alternátoru bylo vše cajk a od té doby jsem z motorkou nic nedělal.Až te´tkom po té opravě která byla nezbytně nutná nastal tento problém.Nejspíše to teťkom svíčka hází větší jiskru než prve takže snad i tohle by mohlo mít nato vliv.
Jak jsem psal výše před opravou statoru alternátoru bylo vše cajk a od té doby jsem z motorkou nic nedělal.Až te´tkom po té opravě která byla nezbytně nutná nastal tento problém.Nejspíše to teťkom svíčka hází větší jiskru než prve takže snad i tohle by mohlo mít nato vliv.
Zejtra stím ještě budu laborovat.18.tku klíč musím sehnat na svíčku.Doma zatím nemám.Původně ještě od předchozího majtele byla závlačka na jehle na prvním zářezu od vrchu a nato nějak naladěná ta směs.
Já mám za cíl nastavit karbec jak výrobce káže.A věřím že ten karbec je ještě stále v dobrým technickým stavu ikdyž má 25.let
Já mám za cíl nastavit karbec jak výrobce káže.A věřím že ten karbec je ještě stále v dobrým technickým stavu ikdyž má 25.let
Ano tentoktát souhlasím.Dnes jsem s karbcem laboroval a nic jsem nevyřešil šroubek na směs 2,5.otáčky jehla na třetím zářezu od vrchu.A pořád ten samej problém přidávánm volnoběžných otáček se nic nevyřešilo jakmile hodlám sytič úplně vypnout klesnou hned otáčky a zdechne.Zkoušel jsem tím šroubkem
na smě točiti i dále,ale opět bez výsledku.Nevěřím tomu že by karbec zničeho nic po třech týdnech stání se sám nějak zaprasil ,když před opravo statoru bylo vše OK.Opravdu jsem nečekal že oprava zapalování přinese takový problém.
Nemohl se nějak změnit předstih nebo tak něco???Ba co víc když přidám plyn zdechá to a střílí plaší se to.A z výfuku vyletí černej dým.Jakmile motor klape na volnoběh z výfuku slabunký bílý dým.Rozdíl mezi polohou sytiče 1.a 2.
Myšleno pozice páčkdy sytiče odspodu není žádný myšleno že by se třebas změnily otáčky.Takže už fakt nevím co stím možná tak celej karbec rozdělat vyfoukat složit atd..
na smě točiti i dále,ale opět bez výsledku.Nevěřím tomu že by karbec zničeho nic po třech týdnech stání se sám nějak zaprasil ,když před opravo statoru bylo vše OK.Opravdu jsem nečekal že oprava zapalování přinese takový problém.
Nemohl se nějak změnit předstih nebo tak něco???Ba co víc když přidám plyn zdechá to a střílí plaší se to.A z výfuku vyletí černej dým.Jakmile motor klape na volnoběh z výfuku slabunký bílý dým.Rozdíl mezi polohou sytiče 1.a 2.
Myšleno pozice páčkdy sytiče odspodu není žádný myšleno že by se třebas změnily otáčky.Takže už fakt nevím co stím možná tak celej karbec rozdělat vyfoukat složit atd..
Honda Xr 600r nemá baterku ani startér ani nevím jak by tohle mohlo s mím problémem souviset dle mě je to čistě problém karbce.A motor v otáčkách neudržím plynem bez sytiče ani zamák.Tím že přidám plyn tak je to ještě horší.v zapalování bych chybu nevyděl.Možná orknout indukční cívku na svíčku změřit ji to je tak jediný co mě napadá.
tak se ještě podívej na membránu jestli neni porušená a jestli jsou všechny hadičky zapojený správně. výška hladiny tam nastavit nejde? že by to mělo prostě jenom málo benzínu. mohla se ucpat tryska taky. přes net to je těžký.
Membrána je tam taková malinká a je cajk dnes jsem karbec rozdělal profoukal prošťoural.Nastavil hladinu dle obrázku a textu v manuálu.Hladinu jsem nastavil na těch 14.mm a pustím kohoutek a z přepadových hadiček teče benzín jak když pustíš vodovodní kohoutek .Takže jsem tu hladinu akorát zprasil.Jediný co se změnilo je to že na polohu sytiče 1-2 odspodu to jde za plynem jak má jako kdyby ten sytič byl vyplej.
Ale jakmile posouvám páčku na polohu 3.¨čili vypnuto tak se snižují otáčky až to zdechne.Ještě mě napadá vyměnit vzduchovej filtr.Zkrátka je problém jen ve směsi na volnoběh dle mě nikde jinde.A ještě jsem zjistil že jedna z trysek co tam mám je 62. a dle manuálu má bejt 60.ale nemyslím si že by to na funkci mělo zas tak zásadní vliv.Jinak mám ještě dva karbce takový jaký se dávaly na strý Xrka ,ale to je až ta poslední štace kterou bych zkusil.
Ale jakmile posouvám páčku na polohu 3.¨čili vypnuto tak se snižují otáčky až to zdechne.Ještě mě napadá vyměnit vzduchovej filtr.Zkrátka je problém jen ve směsi na volnoběh dle mě nikde jinde.A ještě jsem zjistil že jedna z trysek co tam mám je 62. a dle manuálu má bejt 60.ale nemyslím si že by to na funkci mělo zas tak zásadní vliv.Jinak mám ještě dva karbce takový jaký se dávaly na strý Xrka ,ale to je až ta poslední štace kterou bych zkusil.
1 reakcí na tento příspěvek Problém ze sytičem/karburátorem honda XR600r
No ono je to tam trochu jinak v mým případě žádná kulička tam není,ale dík za snahu za pomoc.Uvidím dnes co vyzkoumu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |
škubání motoru jen na jeden kvalt Honda XR 600 | novej | 8 | 21.4.2022 v 23:09 mRKEF |
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... | Ales5 | 19 | 27.12.2020 v 10:06 Palomoto |
Výška na motorku Honda XR 400, Honda XR 600, Honda XR 250R | Ales5 | 23 | 26.11.2020 v 11:00 Zdenalbenal |
vačka Honda XL/ XR 600 Honda XL 600, Honda XR 600 | fichtlusius | 9 | 26.9.2020 v 15:29 vladimir1974 |