1 reakcí na tento příspěvek Chromované padáky
1 reakcí na tento příspěvek Chromované padáky
Naposledy editováno 12.03.2014 19:19:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chromované padáky
Není to rejpání, jen info. TIG se ti propadne,jen když sváříš bez drátu, s drátem je klasika na povrchu.
Naposledy editováno 12.03.2014 20:10:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chromované padáky
Pepas01 píše: Pokud je to nerez tak ta nemagnetuje, jednoduše dej magnet na padák a hned to poznáš už s nerezí dělám nějaký ten pátek
A co magnetická nerez?
E: já si je dělal sám, mám je z nemagnetického nerezu, ale děláme i s magnetickou nerezí, dáváme ji do čerpadel v autě. Pokud si je někdo dělal, můžou být z magnetického nerezu.
Naposledy editováno 12.03.2014 20:46:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chromované padáky
1 reakcí na tento příspěvek Chromované padáky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chromované padáky
Jarda_K píše: [quote=Nick86]dal je to vidět na svárech jestli jsou propadle opět je to nejspiš nerez (TIG).
Není to rejpání, jen info. TIG se ti propadne,jen když sváříš bez drátu, s drátem je klasika na povrchu.
To je jasne ale netušim proč bych tam přidaval drat. abych se pak po..al z broušeni a leštěni?
Nick86 píše: To je jasne ale netušim proč bych tam přidaval drat. abych se pak po..al z broušeni a leštěni?
Tak třeba proto aby to drželo, pokud VŠE jen slíváš, tak bych se o to zábradlí opírat nechtěl.
Jinak pěkná práce. To se chceš opravdu dohadovat kdo co dělal? Nezlob se, ale to dělá můj syn ve školce.
Pepas01 píše: Jarda_K> je pravda že dříve byla nerez hodně magnetická, také jsme ji používaly ale to byla doba kdy svařování TIG byl u nás ještě v plenkách a většinou se vše svařovalo elektrodou , to bych se hodně divil že by ji dnes někdo používal na výrobu padacích rámů já osobně co dnes nakupuji nerez jak trubky tak jekly tak jsem se z magnetickou už nesetkal, když cokoli dělám tak většinou používám obyčejnou 304 která je nejlepší na leštění.
Jasný, moc se jí už nepoužívá, já ji dávám jen do osiček do čerpadel, tam to nějak řídí magnet.
1 reakcí na tento příspěvek Chromované padáky
HAVK102 píše: koukám že svářeči se tu trochu hašteří moc tomu norezumim ale řekl bych že něco je lepší dělat s drátem a něco bez , mám kamaráda co sváří ve firmě co vyrábí v automobilkách lakovny ve světě a ti dělají jen bez drátu mají to podmínkou ,a k tematu pokud máš odřený padák tak se obávám že to vyleštit nepude at je to chrom nebo nerez, chtelo by to sice vidět ale myslim že pokud jsou tam vrypy tak to opravit nepude nebo bude levnější vyrobit nové
Nerez není problém přebrousit a vyleštit, i kdyby se hluboké vrypy měli zavařit. Věci na motorku, bych bez drátu nevařil. Jak píše Pepas01, kdyby to upadlo, nebylo by to příjemné
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spolehlivost Kawasaki VN 1600 Kawasaki VN 1600 | Nomadic_Rider | 9 | 27.3.2024 v 14:14 frick |
Spoluparkovaní, pronájem garáže Kawasaki VN 1600 | Pompo1978 | 0 | 7.3.2024 v 06:49 Pompo1978 |
Kawasaki VN 1600 2003 Kawasaki VN 1600 | Srul | 2 | 10.12.2023 v 18:07 Boris. |
Batwing Kawasaki VN 1600 | hradilk | 4 | 20.11.2022 v 13:59 Ppepek |
Vrzání z motoru pod prvním válcem V... Kawasaki VN 1600 | Niki76 | 2 | 13.8.2022 v 14:26 Niki76 |