Téma: Suzuki DL 1000 V-Strom
2.3.2014 v 20:12
zdarec,

vím, že každý majitel svého stroma jen pochválí tak proto se chci zeptat celkově co si o něm myslíte? a jaký je třeba ve srovnání s varanem a tak? má smysl ho koupit, když stojí 70000 kč a má najeto třeba 60000 km?(omezené finance, víc nemůžu..)
bojím se hlavně těch km, aby se to nevysypalo..

moc se v tom nevyznám, děkuji za všechny rady

Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 20:24 | Nahoru | #1
strom 1000 ,nic moc..

Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 20:32 | Nahoru | #2
Já bych šáhl po 650

Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 20:32 | Nahoru | #3
já myslím, že pokud to nebude nějaký hodně bouraný a opravovaný V-strom, tak 60tis je naprosto v pohodě. V-stroma jsem si předloni koupil spolu se třema kámošama, ročníky 2002, 2006 a já měl 2007 a hoodně jsme toho spolu procestovali, tak že mám tuhle mašinu v malíku. za ty prachy koupíš při nejlepším tak 02ku, ale nebál bych se toho. já teda letos koupil Varadero a dokud jsem měl obě motorky v živé paměti, tak jsem na svém profilu/motorky (to porovnání je u Varadera) sepsal malé porovnání. mrkni

Naposledy editováno 02.03.2014 20:40:48

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 20:37 | Nahoru | #4
Varadero a v strom 1000 jsou dost těžký mastodonti..

(reakce na) Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 20:46 | Nahoru | #5
bulldogbiker> no, Varan teda určitě. nejtěžší motorka, jakou jsem měl. spíš než litrový Vstrom bych možná doporučil 650ku. s kámoši jsem jel do Chorvatska v sestavě: Varadero 1000, V-strom 1000 (já) a V-strom 650. Všichni ve dvou a já sám. Po dálnici všichni 160-170 naprosto bez problému, jen ta 650ka najela tak o 100km na jednu nádrž dál než já... dělal jsem machra, že taky dojedu, až mě na dálnici došel benál a Varan mě musel pučit

Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 21:04 | Nahoru | #6
60tis na stromu je hovno, stejně jsou většinou na inzerátech jakýkoli ročníky okolo 30-40tis. km...stočený. Já svýho koupil s 38tis. km, teď mám 63tis. km a všechno v pohodě, stovku dá v klidu, pak vyměnim rozvoďák a pojede se dál. Od 04 má líp řešený plexi, víc chrání než to "nestavitelný", ale nevadí, výkon akorát, spotřeba 5,7-6 l dlouhodobá.

Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 21:22 | Nahoru | #7
takže říkáte nebát se a klidně jít do toho jo? já si vždy myslel, že motorka co má víc jak 50000 km musí jít do prdele

Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 21:36 | Nahoru | #8
prej 50t a do prdele! já teď koupil nový Varadero rok 07/2011. má najeto jen 43tis!

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 21:39 | Nahoru | #9
Já o litru uvažoval a celkem mi ho dost lidí rozmlouvalo s tim, že 650 je prostě lepší. koupil jsem 650. Pak jsem se teprve na tom litru svezl a řekl jsem si, že jsem udělal dobře s tou 650. Teď mám na něm laďák a je to paráda, jede to o dost líp.

Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 21:53 | Nahoru | #10
60000km je strašně moc, to bych nekupoval, to bude určitě past jako kráva..... ( )

Naposledy editováno 02.03.2014 22:06:59

Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 21:53 | Nahoru | #11
dost prodávaných motorek přes těch 50 má, jen jsou stočený na částku okolo těch 30ti. protože ovcím se to víc líbí...650 je prej kultivovanější a novější s 2 svíčkama na válec má minimální spotřebu, jízda ve dvou s bagáží bude asi lepší na litru a dva výfuky se mě osobně taky líbí víc, jinak to je na tobě, projeď se na obou a rozhodni se. Když je o ty motorky dobře postaráno, tak poruchovostně nemají žádný neduhy ani jedna, nebo já o tom nevím.

(reakce na) Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 21:56 | Nahoru | #12
Piwell> JO!! stejná skušenost u mne..

Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 21:58 | Nahoru | #13
Jsem zvědav jestli si to zakladatel vůbec přečte??

Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 21:59 | Nahoru | #14
60tkm je moc, nech ho stočit tak na půlku a bude dobrej

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 22:11 | Nahoru | #15
dívám se, že ta 650tka má jen 49kw, není to málo? já teď jezdím na hornetovi 600, takže 72 kw a to mi přijde tak akorát.. jel jsem i na er 6, v podstatě stejný výkon a taky 2V (sice řaďák ale to je teď jedno) a to mi přišlo hrozně slabý a celkově mrtvý..
beru to tak, že to má podle poměrně málo kw na celkem velkou váhu

Naposledy editováno 02.03.2014 22:12:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 22:38 | Nahoru | #16

query píše: dívám se, že ta 650tka má jen 49kw, není to málo? já teď jezdím na hornetovi 600, takže 72 kw a to mi přijde tak akorát.. jel jsem i na er 6, v podstatě stejný výkon a taky 2V (sice řaďák ale to je teď jedno) a to mi přišlo hrozně slabý a celkově mrtvý..
beru to tak, že to má podle poměrně málo kw na celkem velkou váhu



No, měl byses na tom svézt. On max. výkon není zdaleka všechno, zrovna malej strom je příkladně naladěnej na střední otáčky. S laďákem je motor ještě ochotnější.
Já tu 650 koupil po Pan Europeanu, kterej má 93 kW a nějakejch 120 Nm. To víš, že to napřed "vůbec nejelo", pak už jo (když si zvykneš). Mě prostě DL650 krásně sedla. Je přesně taková, jak jsem chtěl aby byla.

(reakce na) Suzuki DL 1000 V-Strom

2.3.2014 v 23:18 | Nahoru | #17
query> nene, u V-stroma 49kW není málo... no ale samozřejmě 149kW by bylo lepší

(reakce na) Suzuki DL 1000 V-Strom

3.3.2014 v 08:11 | Nahoru | #18

Piwell píše: No, měl byses na tom svézt. On max. výkon není zdaleka všechno, zrovna malej strom je příkladně naladěnej na střední otáčky. S laďákem je motor ještě ochotnější.
Já tu 650 koupil po Pan Europeanu, kterej má 93 kW a nějakejch 120 Nm. To víš, že to napřed "vůbec nejelo", pak už jo (když si zvykneš). Mě prostě DL650 krásně sedla. Je přesně taková, jak jsem chtěl aby byla.



Ano dl 650 je motka která opravdu překvapí svou kvalitou a jízdímy vlastnostmi

Suzuki DL 1000 V-Strom

3.3.2014 v 09:36 | Nahoru | #19
ja po stromku taky pokukuji,ale mam z cestaku hruzu z vykonu, tak sem si udeall jeste minimalne na dalsi sezonu ze zx9 cestaka, ale mam strach az to prodam a poridim jen 50kw

Suzuki DL 1000 V-Strom

4.3.2014 v 23:56 | Nahoru | #20
No já mám litra a nemůžu si stěžovat. Mám ho teď třetím rokem a za tu dobu jsem najezdil skoro 25 000, kupoval jsem ho s nájezdem nějakejch 45 000 a za tu dobu jsem měnil jen olej, pneu, destičky, apod. Spotřebu mám od 4,7 do 5,5 a to jezdím většinou naloženej a z poloviny ve dvou, i proto jsem za mě volil litra, 650 mi prostě přišla slabá. A taky mi teda vadil jen ten jeden vejvuk, jsem totiž děsnej estét

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 1000 V-Strom

5.3.2014 v 20:32 | Nahoru | #21
Já se taky rozhodoval mezi 650 a 1000. Řekl jsem si, že když koupím 650, tak dostanu novější, lehčí a obratnější motorku, která bude mít třeba i nějakou výbavu. A povedlo se, jsem velice spokojen. Výkon mi na naše silnice bohatě dostačuje, ale občas se musí vyhnat do otáček, ale stále při hodně nízké spotřebě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 1000 V-Strom

6.3.2014 v 19:12 | Nahoru | #22
Miroslavek> pravdu ma, ten kluk z Chroustovic lehci, obratnejsi, nizsi spotreba, optimalni vykon.

(reakce na) Suzuki DL 1000 V-Strom

6.3.2014 v 21:45 | Nahoru | #23
gulliver> Já už to psal všude možně - šel jsem s DL650 obsahově i výkonově o polovic dolů, ale těší mě nízká spotřeba, motorka mě krásně sedí, nesvádí mě lítat jako debil a po montáži laďáku jí nemůžu poznat ... Snad jsem našel, konečně

(reakce na) Suzuki DL 1000 V-Strom

13.8.2017 v 08:00 | Nahoru | #24

Piwell píše: Já o litru uvažoval a celkem mi ho dost lidí rozmlouvalo s tim, že 650 je prostě lepší. koupil jsem 650. Pak jsem se teprve na tom litru svezl a řekl jsem si, že jsem udělal dobře s tou 650. Teď mám na něm laďák a je to paráda, jede to o dost líp.


650tka jede líp nežli litr? myslíš ovladatelnost a spotřebu?
Těch 22KW navíc přece musí být znat ne?

Suzuki DL 1000 V-Strom

13.8.2017 v 09:05 | Nahoru | #25
No, litr je litr a 650 je proste slabsi. Ale jeji prubeh je diametralne odlisnej. Litr ma motor puvodem z TLka - sportovni motorky. Jede pekne, ale zere, jeho problem v cestovni motorce je ten, ze bud dost jede nebo dost brzdi. Optimum do sportovni motorky, ale do cestaku ho chtelo jinak naladit, takhle se hur hleda idealni cestovni linie. 650 je proste naladena tak, jak se na cestovni motorku slusi a patri. Ze to jede lip bylo mysleno po vymene za ladak, motor jde lip do otacek a je pocitove ochotnejsi. To samy na SVcku.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 1000 V-Strom

13.8.2017 v 09:14 | Nahoru | #26
Jeden znamej s nama na litrovym stromu jezdil. My jezdili dve 650. Kde my jezdili za 4 litry, on skoro za sest. Museli jsme castejs k benzince. Jeden jinej znamej ho ma taky, da se s nim jezdit za 5 - 5,5 litru, ale tak jako s nejakou ctyrstovkou. On ho ma pat let a jezdi spis tak 7,5 - 8 litru. Proste litrovy vecko. Caponord byl se spotrebou nemlich to samy.

Nejlepsi je, ze mam ted litrovyho fejzra, dynamika i vykon uplne jide a spotreba znatelne nizsi. Ale jako nejde to uplne srovnavat.

Naposledy editováno 13.08.2017 09:15:11

(reakce na) Suzuki DL 1000 V-Strom

13.8.2017 v 15:08 | Nahoru | #27
... E: tak nic..

Naposledy editováno 13.08.2017 15:09:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
V-strom - kam dál? F800gs, Tiger 800XC? [1, 2, 3] Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 karf 77 15.12.2017 v 12:52 gugo
svolávací akce Suzuki DL 1000 V-Strom Stanley78 4 9.11.2017 v 16:02 milor
Nedrží volnoběh a občas vynechá za ... [1, 2] Suzuki SV 650, Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki SV 100... Mufiozo 55 27.10.2017 v 12:13 vikki
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 2 11.10.2017 v 19:10 HonzaMT
Suzuki DL 1000 V-Strom - rv. 2002 -... Suzuki DL 1000 V-Strom Sibaq 6 8.10.2017 v 11:34 karf

TOPlist