globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ocenení rikši ,,prototypu" Jawa / Babetta.
24.2.2014 v 11:59
Celý víkend jsem hledal informace o kámošoví rikše MERA .NIKDE NIC!!!
On sám otom moc neví. Výrobce jikov , název MERA.
TP bude až se to k němu doveze , a zprovozní.
Přihlášený je to na jeho tátu. Měl to jejich děda-TP u něj 180km.
Mají k tomu i místo korby sedačku pro dva+ochranný rám...Vše od výrobce i zapsaný v TP.
Motor je vidět na foto prý 250ccm 5hp. Elektrika chodí , startér+šňůra ...

Otázka zní , kolik se jich mohlo vyrobit a zdali to má nějákou vyšší hodnotu i třeba pro muzea?
Dali za to tenkrát 40tis , a chtěli by je zpět je to možné?






























Anketa: Dali za to tenkrát 40tis , a chtěli by je zpět je to možné?
ano
22%
5
ne
78%
18

1 reakcí na tento příspěvek Ocenení rikši ,,prototypu" Jawa / Babetta.

Skvělá odpověď, děkuji! 24.2.2014 v 12:20 | Nahoru | #1
Ahoj, v jednom článku se píše toto, tak snad to pomůže.

Měl na mysli především tříkolku Mera z Motoru Jikov České Budějovice. Byl to stroj ještě víc užitkový a terénní než zmíněná čezeta - měl americký motor Briggs a Stratton o objemu 206 kubických centimetrů a maximální rychlost jen do 20 kilometrů v hodině, ale na rozdíl od různých zahradních fréz směl se státní poznávací značkou do běžného silničního provozu. V základním provedení stála tříkolka Mera zhruba 50 tisíc korun. "Ani při této ceně, která byla pro výrobu neperspektivní, se neprojevil větší zájem zákazníků. V polovině roku 1998, po výrobě asi 250 kusů, jsme projekt ukončili," řekl Jan Janda z českobudějovické společnosti M.I.C.B., které Motor Jikov patří. "Tříkolku Mera lze dnes získat už jen jako ojetinu. Občas se na trhu objeví," doplnil Jan Janda.

Zdroj: http://auto.idnes.c...2000M243Y06B [/quote]

Ocenení rikši ,,prototypu" Jawa / Babetta.

24.2.2014 v 12:23 | Nahoru | #2
Na muzejní kousek je to moc mladý, to až tak za 40 let

Jinak to vypadá celkem prakticky, určitě to bude o dost použitelnější než ta blbá BVH-1

(reakce na) Ocenení rikši ,,prototypu" Jawa / Babetta.

24.2.2014 v 12:35 | Nahoru | #3
scooterista> wau cca 250ks to jsem čekal menší číslo.... Díky

FiZzeR- některá muzea myslí ekonomicky , koupí to raději již ted .Mladý to je, máš pravdu ale je to málo vydaný. Google to nezná vůbec.

Pracant je to 100% pekelnej . Odveze a přiveze ledacos, při přestavbě místo korby na sedačky jedeš ve třech na houby

Ocenení rikši ,,prototypu" Jawa / Babetta.

24.2.2014 v 12:49 | Nahoru | #4
Mera LM3K je obchodní označení . Něco se po zadání těchto udajů dá vyhledat , ale je toho fakt dost málo...

Nicméně kdyby se tu klidně našel někdo kdo by dal na ruku 30tis !
Na vinohrad idealní , někam do zahradnictví , ZOO ,utulku, menšího zemědělství...

Ocenení rikši ,,prototypu" Jawa / Babetta.

12.6.2014 v 07:44 | Nahoru | #5
kdybys myslel 20,možná by se našel někdy se stane,že někdo myslí 20 a píše 30

Ocenení rikši ,,prototypu" Jawa / Babetta.

6.7.2016 v 22:32 | Nahoru | #6
Čau
vím že už je to stará diskuze ale chtěl jsem se zeptat jestli ještě máš Meru a chceš se jí zbavit?
dík

Ocenení rikši ,,prototypu" Jawa / Babetta.

11.11.2016 v 07:48 | Nahoru | #7
Ahoj, také by mě zajímalo, jestli by byla tříkolka ještě k mání. František tel.: 603506442

Ocenení rikši ,,prototypu" Jawa / Babetta.

1.5.2017 v 21:32 | Nahoru | #8
Mám ji už přes deset let a škoda, že se už nedělá - kolik lidí ji ode mně chtělo koupit !!! Je to úžasný pracant a co mně už udělala za těch 10let práce bez jediné poruchy. jen jsem za tu dobu 1x vyměnil svíčku. Ten Briggs je nezničitelný !!...a pořád dále maká. Z lesa vozím přes půl kubíku špalků a co kamenů a písku...Tenkrát na ni dělal dezajn Václav Král - byla to jeho poslední práce, než zemřel.. Dobré věci přežijí vždy !!





Naposledy editováno 01.05.2017 22:22:27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist