bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: X-moto XB 31 250
 
15.1.2014 v 17:18
dobrý den chci kupovat nejakou motorku na polnacky za málo pěněz ch se zeptat jáké máte skušenosti s motorkou X-moto XB 31 250 ??? je to čína jestli má teda hodně poruchy atd .. někdo říká že čínu nekupovat ale na vííc nemám peníze . děkuji

X-moto XB 31 250

15.1.2014 v 18:10 | Nahoru | #1
zkušenosti veskrze špatné

X-moto XB 31 250

15.1.2014 v 19:04 | Nahoru | #2
Tak jestli nemáš na víc peníze tak si tu čínu fakt nekupuj Počítám že asi nechceš novou??A jestli jo,tak radši fakt nějakýho staršího japonce..Je to ohraná fráze ale pravdivá

X-moto XB 31 250

15.1.2014 v 20:09 | Nahoru | #3
Nekupovat

1 reakcí na tento příspěvek X-moto XB 31 250

15.1.2014 v 20:42 | Nahoru | #4
děkuji tak radši si to ještě rozmyslím . právě nová stojí tolik co třeba nějaká starší kawasaki

(reakce na) X-moto XB 31 250

15.1.2014 v 21:50 | Nahoru | #5
serwi014> Tak tak

X-moto XB 31 250

16.1.2014 v 11:47 | Nahoru | #6
Já jsem si ji koupil starší a totálně dojebanou - ale za pár korun. Rozebral jsem ji, vyčistil a vyměnil všechny ložiska a gufera atd... To stálo do max tisícovky (neschovávám si účtenky). K tomu kompletní přepákování (stávající bylo úplně našrot, ale za to mohl majitel a jeho neúdržba) a zadní tlumič z KTM za 1200,-Kč. No a pár hodin práce. Ve výsledku mám levnou strojovnu, která má startér a nakopávačku, na moje ježdění po lesích a polních cestách stačí a když ji zahodím tak opravy jsou za pár korun. Ještě to chce pořešit přední vidle, protože nestojí za nic - jezdit se s tím dá, ale je to prostě špatný.
Takže pokud máš možnost a chuť se v tom trochu hrabat ber. Ale i staršího Japonce musíš udržovat a opravovat - ovšem za trochu jiný ceny.

X-moto XB 31 250

16.1.2014 v 12:17 | Nahoru | #7
ty číny jsou dneska fakt za hubičku, takže pokud máš dílnu a nejsi úplně levý nemáš se čeho bát. jsou to takové novodobé jawky, sem tam něco upravíš ale jezdí to furt je to přesně o tom co píše regis, sehnat staré japonské enduro ve slušném stavu je téměř nesplnitelný úkol a bude potřeba do něj nasypat nějaké peníze. oproti japonci poznáš rozdíl především v podvozku, ale pokud to máš na polňačky za barákem myslím si že nešlápneš vedle.

1 reakcí na tento příspěvek X-moto XB 31 250

16.1.2014 v 15:49 | Nahoru | #8
Tak tak..Pokud máš chut se v tom pořád hrabat tak si to kup

X-moto XB 31 250

16.1.2014 v 16:39 | Nahoru | #9
no tak jako dílnu mám a hrabat se v tom mi nejak nevadí ale nemuselo by se to srát každou chvilku dřív sem míval jenom jawky :DD

1 reakcí na tento příspěvek X-moto XB 31 250

17.1.2014 v 12:35 | Nahoru | #10
Hele, odjezdil jsem během svátků víkendů (prosinec - leden) 15 litrů benzínu (při spotřebě asi tak litr na hodinu, možná míň) a neopravoval jsem nic. Teď vyměním olej (první výměnu jsem dělal hned po koupi) a budu jezdit dál. Až se něco rozbije nebo praskne tak to opravím. Ale že bych každou jízdu opravoval (jak tady tvrdí jedinci který tohle nikdy neměli) tak to ne.
Jo a taky jsem dával nová lanka+bovdeny spojky a plynu (cyklistická nerez lanka, bovdeny s teflonem) celkem asi za 120,-Kč...

Edit:
Jako další tuning asi zvolím polepy KTM...

Naposledy editováno 17.01.2014 12:36:24

(reakce na) X-moto XB 31 250

17.1.2014 v 14:57 | Nahoru | #11
regis24> díík jako je jasný že do toho budu muset trochu investovat ale to asi do každé motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto XB 31 250

17.1.2014 v 20:32 | Nahoru | #12

rybíz5 píše: Tak tak..Pokud máš chut se v tom pořád hrabat tak si to kup



Mám xb 31 a myslím si že se trochu pleteš mám jí něco přez rok a dělal jsem standartní věci jako ložiska v kolech a výměna řetězu a zatím jsem do motoru nemusel šahat všechno je celou dobu ok a najezdil jsem toho letos víc než kluci kolem mě na značkovejch motorkách a navíc u ostrýho endura měníš každejch 10 motohodin olej a ten není zrovna levnej a taky si cucnou sice to svežení a pocity jsou někde jinde ale pokud s tím chce někdo jezdit jen tak na naučení je to dobrá volba a tahle motorka zvládne docela dost a už jsem vyjel i kopce kde těžký endura skončily no a když to složíš tak ty díly stojej opravdu o dost míň a podle mě je třeba si rozmyslet na co motorku ten člověk chce a jak s tím bude jezdit

takhle jezdíme a myslím si že jezdíme normálně ne jak nějaký třasořitky ale ani ne jak nějaký zkušený jezdci

X-moto XB 31 250

17.1.2014 v 20:34 | Nahoru | #13
Pokud budeš kupovat novou tak koukej aby to mělo motor OHC, OHVčka jsou takový traktory do ATV - ale jezdit se tím dá.
Když budeš brát ojetou tak buď v opravdu dobrým stavu a nebo zrovna šrot za pár korun a dát dohromady. Jestli jsi někdy opravoval Jawku, tak tohle je snad ještě jednodušší.

X-moto XB 31 250

17.1.2014 v 21:33 | Nahoru | #14
Já bych se toho nebál, pokud nemáš velký nároky a dost financí. Já jezdim čínskýho tereňáka už 6 let a jak furt vykračuje! Poctivej servis je samozřejmostí. Ojetej letitej japonec za cenu novýho rákosníka může být sice lepší svezení, ale ve většině případů jen bezedná díra na tučné investice.

(reakce na) X-moto XB 31 250

18.1.2014 v 00:43 | Nahoru | #15
Rider23> dobré video ale představoval serm si že bych koupil nějakou v horším stavu taj za 10 000 a za dalších tak 5000 bych ju trochu pospravoval

1 reakcí na tento příspěvek X-moto XB 31 250

19.1.2014 v 20:20 | Nahoru | #16
Ja ji kupoval loni za 13 500 a jediny co me vecne zlobi je startovaci rele...celkem snadno se na nej dostane voda a vevnitr to zoxiduje a blbne...takze fakt dobre ochranit pred vodou...jinak meneny predni loziska, pravidelne olej a trhalo mi predni kolo ventilky ale haltr to vyresil...zitra se chystam na prepakovani a predni vydle ktery opravdu za moc nestojí ale to je spis staryma pruzinama a olejem...kdyby nekdo vedel kolik a jakyho oleje rad se necham poucit...a tobe bych jedine doporucil koupit...jezdim vsude a kdy se da...i v zime slape jak hodinky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto XB 31 250

21.1.2014 v 22:38 | Nahoru | #17
Tomáš02> olej do vidlic, asi klasika 10w. Hlavně pořádně vypumpuj starej olej a nech to přes noc pěkně všechno vytýct. Pak otevřenou vidli spusť na doraz a nalej olej kousek po okraj. Vždycky propumpuj, ať se dostane pěkně a dolu a zas dolej, doku nebude celá zaplněná, cca 1cm po okrajem v plnym dorazu. Pak zašroubuj zátku a tradá Ale pozor, některý vidle se plní spodem, je to docela turecko

X-moto XB 31 250

22.1.2014 v 15:10 | Nahoru | #18
ja se vlastnil dirtbike 150ccm 200ccm a 250ccm bez poruchový motor který hodně najede ale ten podvozek a jízdní vlastnosti na prd radši si kup pitbike třeba stomp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto XB 31 250

22.1.2014 v 17:44 | Nahoru | #19
SuperSic58> jsou ty predni vidle vubec rozdelavaci nebo jsem tak blbej?? Na kazdym videu se znackovejma tlumicema vynda zpod prachovky nejakej pojistnej krouzek/dratek pak parkrat skubne a ma to rozdelany ale ja tam zadnou pojistku nenasel :D jen me to tak zajima abych neumrel blbej protoze uz mam stejne sehnany cely novy vidle(ty stary by nespravili uz ani cinani...)

(reakce na) X-moto XB 31 250

22.1.2014 v 18:08 | Nahoru | #20
Tomáš02> Nahoře by měla bejt zátka, pod těma stavěcíma barevnejma kolečkama. Ty by měli jít nějak sundat(nevim, já je tam nemam) a pod nima zátka. Ta se vytočí a ke konci opatrně, ty pružiny lehce vystřelí, no a pak to spustit až na doraz, otočit a vylejt olej pstupnym pumpováním.

X-moto XB 31 250

22.1.2014 v 18:39 | Nahoru | #21
Třeba to co mám já je takový divný hybrid. Vypadá to jako USD, ale není. Rozděláním jedný vidle jsem strávil půl dne, druhá byla za deset minut... Jestli máš dole u osy kola ventilky, tak pro kompletní rozebrání musíš sundat spodky vidlic, nahoru to nerozebereš.

1 reakcí na tento příspěvek X-moto XB 31 250

22.1.2014 v 18:57 | Nahoru | #22
taky ted dost premyslim o nejaky hujde na polnacky a i kdyz jsem byl vzdy odpurce ciny , tak normalne o ty xb31 premyslim. Nebo nejakyho staryho japonce bez tp ,ale i to sem uz zkusil a byl to nevydarenej pokus. Holt sem zrovna koupil vrazdu. Asi fakt tu cinu budu muset zkusit,ale prvni musim postavit garaz abych se v tom mel kde hrabat.

(reakce na) X-moto XB 31 250

23.1.2014 v 17:02 | Nahoru | #23
SuperPivis> je to dobrej stroj...kdyz budes mazat tak pojedes...umyvam po kazdym jezdeni a pak vsechno namazu...od spojkove packy az po zadni kolo a kdyz te nezradi elektroinstalace tak jezdi porad...taky musim postavit garaz ale udelam ji i s odtokem v podlaze abych mohl umyvat vevnitr...nejak se zacaly kupit hromadky blata na zahrade :D

X-moto XB 31 250

8.7.2016 v 18:43 | Nahoru | #24
mam xmotos XB31B ako vymenim olej v prednej vidlici ma zo spodu nejaky ventil ako na kolesach.. prosim poradte a kolko oleja dakujem

X-moto XB 31 250

20.9.2017 v 00:22 | Nahoru | #25
Jako divej já mám Hondu cr 125 ale začínal jsem na xmoto 250 byl jsem s tím spokojený dokud sem nezačal jezdit více ostře (trať, skoky....) pak následoval ohnutý zadní centrální tlumič, upadené držáky motoru, vylámané ozubi pastorku startéru atd. Prostě se to začalo sypat jako na polní cesty a do lesa supr ale necekej od toho zády zázraky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist