Téma: Starter Virago
27.12.2013 v 23:14
Zdravím Viragistypotřebuji poradit. Při startování Viraga 1100 se z 10ti startů stane že někdy zacvaká jen cívka starteru. Jen cvakne elektromagnet, ale starter se neroztočí. Většinou po chvilce cvakání cívka se propojí a startér nahodí motor. Někdy je klid vše je ok a někdy si zacvaká třeba tři starty za sebou. Strašně me to ser... Jednou vůbec nic a někdy cvakám jak magor. Asi cívka starteru ne?? Máte někdo zkušenost?? Dík.
1 reakcí na tento příspěvek Starter Virago
Ve chvíli, kdy starter neběží, vem žárovkovou zkoušečku a napoj ji na svorku starteru a kostru (stačí plášť motoru). Jestli se po zmáčknutí tlačítka starteru (a cvaknutí relátka) zkoušečka naplno rozsvítí, je napájení v pořádku a je třeba vyndat starter a zkontrolovat (mohou odcházet uhlíky).
Když se zkoušečka nerozsvítí, tak píchni zkoušečku na výstupní sovrku relátka (vede z ní kabel na starter) a když nebude svítit ani tam, je vadné relátko, když se rozsvítí, je někde přelomený kabel mezi relátkem a starterem.
Když se zkoušečka nerozsvítí, tak píchni zkoušečku na výstupní sovrku relátka (vede z ní kabel na starter) a když nebude svítit ani tam, je vadné relátko, když se rozsvítí, je někde přelomený kabel mezi relátkem a starterem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter Virago
J.M.K.> Máš na mysli relátko pod sedadlem??
1 reakcí na tento příspěvek Starter Virago
Koukni se sem na pozici 17. Jsou to takový dva válečky v pružince. Už se tady cvakání u Viraga řešilo a časem začnou dělat problémy. Pokud je tam máš, tak je dost možný že ti to dělá bordel. Mě to taky zlobilo a když se vyndaji, tak problém přestal. Zlobilo to hlavně za tepla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter Virago
kadeloid: Ano, vypadá to, že spínací solenoid léty slábne a pružina kterou tahá tvrdne. Tahle kombinace pak způsobí občasné výpadky sepnutí. Vyndání předpínacích válečků (které na starých modelech stejně nebyly) to většinou spolehlivě vyřeší. Práce na pár minut - tři šrouby víčka, jeden šroub osa vahadla a jeden torx a jde to ven. Pak opačným postupem složit a spokojeně startovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter Virago
Luigi1100> Ano, myslel jsm relátko pod sedlem, ohledně toho, zda vůbec jde napětí na starter. Ale jak psali ostatní, spíš bude chyba v tom zasouvání. To se ostatně pozná dle toho, že starter alespoň slabě cvakne.
1 reakcí na tento příspěvek Starter Virago
Ahoj všem.Taky jsem řešil cvakání starteru,a taky jsem vyndal ty přebytečný válečky.Startování se sice zlepšilo,ale při teplém motoru se bohužel ,,cvakání"občas stejně objeví.
1 reakcí na tento příspěvek Starter Virago
Chlapi,jak se ty valecky vytahujou.Kamarad ma stim startovanim taky problem,tak mu chci pomoct.Dikes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter Virago
Sídžej: Nejdříve obrázek
Na levém motorovém víku je vpředu deklík, držený třemi šrouby. Ty vyšroubuj a dekl sundej. Pod ním je vahadlo 15 s pružinou 16 na ose 17. Osu vyšroubuj (má hlavičku na spodní straně) a pak vyšroubuj torx šroub 14 který drží váleček 13. Vahadlo s pružinou pak jde vyndat ven a z ok pružiny vytahej válečky číslo 20. Pak to opačným postupem slož - vahadlo vlož zpátky (Pozor, ať ho nepřevrátíš! Jde tam dát taky, ale bude to špatně fungovat), přišroubuj váleček s torxem, zašroubuj osu vahadla a nakonec přidělej víčko. Práce na 5 minut.
Naposledy editováno 04.08.2016 20:08:13
Na levém motorovém víku je vpředu deklík, držený třemi šrouby. Ty vyšroubuj a dekl sundej. Pod ním je vahadlo 15 s pružinou 16 na ose 17. Osu vyšroubuj (má hlavičku na spodní straně) a pak vyšroubuj torx šroub 14 který drží váleček 13. Vahadlo s pružinou pak jde vyndat ven a z ok pružiny vytahej válečky číslo 20. Pak to opačným postupem slož - vahadlo vlož zpátky (Pozor, ať ho nepřevrátíš! Jde tam dát taky, ale bude to špatně fungovat), přišroubuj váleček s torxem, zašroubuj osu vahadla a nakonec přidělej víčko. Práce na 5 minut.
Naposledy editováno 04.08.2016 20:08:13
1100Virago> Ano, vypadá to, že spínací solenoid léty slábne a pružina kterou tahá tvrdne. Tahle kombinace pak způsobí občasné výpadky sepnutí. Vyndání předpínacích válečků (které na starých modelech stejně nebyly) to většinou spolehlivě vyřeší. Práce na pár minut - tři šrouby víčka, jeden šroub osa vahadla a jeden torx a jde to ven. Pak opačným postupem složit a spokojeně startovat.
Jak je popsáno zkušeným kolegou výše - nějaký pátek jsem se k tomu odhodlával, ale po provedení této operace je startování zcela bez problémů. Takže upřímné a veliké poděkování !!!!
Jak je popsáno zkušeným kolegou výše - nějaký pátek jsem se k tomu odhodlával, ale po provedení této operace je startování zcela bez problémů. Takže upřímné a veliké poděkování !!!!
Zdravím všechny viráglisty. Potřeboval bych poradit . Nedávno jsem dával novou cívku a teď i nový startér ( virago 1100 r,.v.1995) a po montáži víka, nejsem schopen dát do kupy pitomou spojku, resp. táhlo spojky, protože mi ten čtyřhran směřuje tak, že není v lidských silách na něj táhlo nasadit. Když jsem měl víko sundaný, snažil jsem se s ním moc nehýbat, ale asi jsem s něčím pohnul. Moje otázka tedy zní, zda víko znovu sundat, ale co potom? Nevím, zda je vnitřní strana táhla ve víku pohyblivá tak, že bych si mohl nastavit úhel nebo je to zcela jinak ?. Všem děkuju za jejich rady a postřehy
Zdravím všechny viráglisty. Potřeboval bych poradit . Nedávno jsem dával novou cívku a teď i nový startér ( virago 1100 r,.v.1995) a po montáži víka, nejsem schopen dát do kupy pitomou spojku, resp. táhlo spojky, protože mi ten čtyřhran směřuje tak, že není v lidských silách na něj táhlo nasadit. Když jsem měl víko sundaný, snažil jsem se s ním moc nehýbat, ale asi jsem s něčím pohnul. Moje otázka tedy zní, zda víko znovu sundat, ale co potom? Nevím, zda je vnitřní strana táhla ve víku pohyblivá tak, že bych si mohl nastavit úhel nebo je to zcela jinak ?. Všem děkuju za jejich rady a postřehy
Zdravím všechny viráglisty. Potřeboval bych poradit . Nedávno jsem dával novou cívku a teď i nový startér ( virago 1100 r,.v.1995) a po montáži víka, nejsem schopen dát do kupy pitomou spojku, resp. táhlo spojky, protože mi ten čtyřhran směřuje tak, že není v lidských silách na něj táhlo nasadit. Když jsem měl víko sundaný, snažil jsem se s ním moc nehýbat, ale asi jsem s něčím pohnul. Moje otázka tedy zní, zda víko znovu sundat, ale co potom? Nevím, zda je vnitřní strana táhla ve víku pohyblivá tak, že bych si mohl nastavit úhel nebo je to zcela jinak ?. Všem děkuju za jejich rady a postřehy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10401 | 24.2.2024 v 11:46 rancher |
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago | HonzaXV1100 | 85 | 14.1.2024 v 10:27 intra |
Synchronizace zkoušel to někdo? [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago | vajdi217 | 70 | 1.11.2023 v 13:20 Gumovník |
dotaz Yamaha XV 1100 Virago | Pernek | 2 | 26.9.2023 v 09:52 Kolja73 |
Vůle ventilů Virago 1100 [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago | Alík76 | 31 | 11.9.2023 v 15:34 Gumovník |