1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Snad si nemyslel ze TO za ty prachy montujou vysokoskolsky vzdelany soudruzi v USA
Ozzy_ píše: Jezisi kriste uz si to kup a nestras s tim porad
Snad si nemyslel ze TO za ty prachy montujou vysokoskolsky vzdelany soudruzi v USA
Koupit bohužel ještě nelze, na CZ trhu bude až tak v dubnu. V USA těžko, Yamaha je japonská značka, maj montážní závod ještě v Itálii, Yamaha Belgarda. No nic, jen se ptám, ale tušil jsem, že na tomhle fóru se člověk stejně nikdy nic nedozví. Maximálně hovno
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Když např. jednoválcová 250ka Yamaha WR 250R/X považovaná za etalon kvality a vyráběná přímo v japonské Iwatě stojí 190 tisíc Kč a dvouválcová Yamaha MT-07 s 3x větším objemem má stát údajně jenom 130 tisíc Kč, tak se někde muselo dost šetřit.
Pokud je ta nula sedmička kvalitně navržena a ani materiálově není moc šizená, tak už zbývá jenom pracovní síla - a je vyzkoušeno, že levnější produkce z indické továrny to celkem jistí.
Jenže stejně tak tam některé typy motocyklů vyrábí i Honda, která si zřejmě dokáže kvalitu výroby dobře ohlídat. Mám od ní dvácu Honda CBF 125 (vyrábí se v Indii) a proti její celkové kvalitě, spolehlivosti, provozním nákladům a relativní robustnosti nemám námitek. A ani proti jejímu dílenskému zpracování.
Vše je vyrobeno čistě, bez otřepů, všechny spoje drží, nikde nic nevrže. Velká spokojenost.
Indové si holt dobré práce považují, jsou spolehliví, učenliví a na své výsledky hrdí, a jsou ochotni pro zvyšování své kvalifikace hodně udělat.
To už bych měl spíš obavy o seriozní přístup a spolehlivost zaměstnanců z jihu Evropy...
Znáš to, ne?
Ital nezná ten zázrak, a tak mu chátrá tělo,
Ital nezná ten zázrak, vepřo knedlo zelo.
Já hlady zesláblý se sotva vleču,
od kola makarony, víno,kečup
anebo špagety a špagety a v létě, v zimě,
od ledna až do Silvestra.
Pomalu nedokážu stát už zpříma,
jsem hladový a pohublý kluk z Říma.
Na vlastní život byl jsem právě přijat,
do funkce ředitele firmy Fiat.
Ale za větší riziko než to, jestli je motorka značkového japonského výrobce vyrobena v Indii, bych spíš považoval nákup úplně nového typu ještě zcela neprověřeného stroje hned z první várky, kde nebyl čas na projevení se všech jeho případných konstrukčních nedostatků, na vychytání much a na seznámení se autorizovaných servisů s novým strojem.
P.S.
Druhá věc je, že motorky obecně jsou spíš předražené než cenově adekvátní výrobním nákladům (třeba v porovnání s autama). Ale dnešní ambiciózní Yamaha, která v poslední době překvapuje svoji nejmenovanou největší konkurenci jednou novinkou za druhou, se zřejmě rozhodla nasadit agresivní cenu a tím na sebe stáhnout velkou část trhu v dané třídě. Mohlo by se jí to podařit - ta nula sedmička se zatím fakt jeví jako pozoruhodná mašina.
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
avatour píše: Co jsem nasel, tak v Indii ji urcite nevyrabej (to byl nakej vykrik v komentarich na motohouse), Treba MT09 by se mela vyrabet primo v JP. Je mozny ale ze ji castecne montujou/budou montovat v Thajsku (maji/stavi tam pry montazni linky) - to sem cet na nejakym thajskym foru. Britskej Telegraph psal, ze MT-07 stavej v JP.
Jj zaznělo to v jednom komentáři na webu motohousu, ani jsem to nějak nebral jako bernou minci, spíš jen kvůli debatě. Nemáš odkaz na ten článek z Telegraphu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Dovi píše:
Když např. jednoválcová 250ka Yamaha WR 250R/X považovaná za etalon kvality a vyráběná přímo v japonské Iwatě stojí 190 tisíc Kč a dvouválcová Yamaha MT-07 s 3x větším objemem má stát údajně jenom 130 tisíc Kč, tak se někde muselo dost šetřit.
Pokud je ta nula sedmička kvalitně navržena a ani materiálově není moc šizená, tak už zbývá jenom pracovní síla - a je vyzkoušeno, že levnější produkce z indické továrny to celkem jistí.
Jenže stejně tak tam některé typy motocyklů vyrábí i Honda, která si zřejmě dokáže kvalitu výroby dobře ohlídat. Mám od ní dvácu Honda CBF 125 (vyrábí se v Indii) a proti její celkové kvalitě, spolehlivosti, provozním nákladům a relativní robustnosti nemám námitek. A ani proti jejímu dílenskému zpracování.
Vše je vyrobeno čistě, bez otřepů, všechny spoje drží, nikde nic nevrže. Velká spokojenost.
Indové si holt dobré práce považují, jsou spolehliví, učenliví a na své výsledky hrdí, a jsou ochotni pro zvyšování své kvalifikace hodně udělat.
To už bych měl spíš obavy o seriozní přístup a spolehlivost zaměstnanců z jihu Evropy...
Znáš to, ne?
Ital nezná ten zázrak, a tak mu chátrá tělo,
Ital nezná ten zázrak, vepřo knedlo zelo.
Já hlady zesláblý se sotva vleču,
od kola makarony, víno,kečup
anebo špagety a špagety a v létě, v zimě,
od ledna až do Silvestra.
Pomalu nedokážu stát už zpříma,
jsem hladový a pohublý kluk z Říma.
Na vlastní život byl jsem právě přijat,
do funkce ředitele firmy Fiat.
Ale za větší riziko než to, jestli je motorka značkového japonského výrobce vyrobena v Indii, bych spíš považoval nákup úplně nového typu ještě zcela neprověřeného stroje hned z první várky, kde nebyl čas na projevení se všech jeho případných konstrukčních nedostatků, na vychytání much a na seznámení se autorizovaných servisů s novým strojem.
P.S.
Druhá věc je, že motorky obecně jsou spíš předražené než cenově adekvátní výrobním nákladům (třeba v porovnání s autama). Ale dnešní ambiciózní Yamaha, která v poslední době překvapuje svoji nejmenovanou největší konkurenci jednou novinkou za druhou, se zřejmě rozhodla nasadit agresivní cenu a tím na sebe stáhnout velkou část trhu v dané třídě. Mohlo by se jí to podařit - ta nula sedmička se zatím fakt jeví jako pozoruhodná mašina.
Děkuji za Tvůj názor a stanovisko, jsi tu jeden z mála, co tu dokáže tvořit konstruktivní debatu a ne jen blitky
Co se týče ceny, kdoví jak to je, přeci jenom do marketingové a obchodní strategie šéfů Yamahy moc nevidíme. Ale může to být takto, např. WR 250R/X je tak mastná, že se zkrátka nepočítalo a nepočítá s tak masivní prodejností, je to tak trochu exkluzivní strojek a osazenej špičkovými komponenty, i když to samo o sobě nemůže být příčina tak vsoké ceny.. U toho MT-07 se ale počítá, že to bude spíš masovka a tak trochu rozpočtovka s mnohem větším číslem prodaných kusů, proto si mohou dovolit cenu posadit takhle nízko. Je to jen moje domněnka, neber mě za slovo Ale pozor, těch 130 papírů to vychází jen u nás, co sem koukal na cenovky jinde v Evropě nebo USA, tk v přepočtu vychází kolem 155tis. Tohle popravdě nechápu, že pro ČR, kde jak je zvykem, je všechno dražší než jinde, tk to v případě MT-07 neplatí. Ptal jsem se i dealera ve vrbovce, proč je u nás tak levná a prý je to kvůli rozhýbání trhu v zemích se slabou kupní silou... hmm, ale slováci maj ještě holejší prdele jak my a tam za ni vysolej v eurech mnohem víc jak u nás...
A jak si zmiňoval tu možnost "dětských nemocí" první čerstvé série, tam bych se zas tak moc nebál, na loňskou novinku MT-09 jsem zatim žádnou kritiku neslyšel, co by se týkalo spolehlivosti a třeba moje CRF 250L taky čerstvá a zatim v pohodě A kdyby tam byl nějakej jo průser, tk se pak dělaj svolávačky, třeba jako litrovej GSX-R, kterým praskaly krky řízení, tk montovali výztuhy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Jak si zmiňoval tu možnost "dětských nemocí" první čerstvé série, tam bych se zas tak moc nebál, na loňskou novinku MT-09 jsem zatim žádnou kritiku neslyšel, co by se týkalo spolehlivosti a třeba moje CRF 250L taky čerstvá a zatim v pohodě A kdyby tam byl nějakej jo průser, tk se pak dělaj svolávačky, třeba jako litrovej GSX-R, kterým praskaly krky řízení, tk montovali výztuhy.
Dětské nemoci se nevyhýbají žádnému výrobci, u BMW kupříkladu jen tak namátkou, co si pamatuju z doby mého boxerování - první ročníky 1100GS měly problémy s převodovkama, první ročníky 1200GS zase s elektronikou (imobilizéry) a s koncovýma převodama, které nebyly vybaveny vypoušťákem v rámci inovace typu "bezúdržbový kardan", nový vodník měl teď ze začátku taky nějaké menší nedodělky atd.
Samozřejmě, může být, že ta MT-07 bude už hned od začátku perfektní a že na trh přijde se všema mouchama vychytanýma, a moc bych Ti to přál.
Ale já osobně bych přesto raději z opatrnosti chvíli počkal. Zcela nový nevyzkoušený stroj (motorku/auto) za mnoho měsíčních platů bych si z první várky pořídil jen za výjimečných okolností, jakými by byla např. neopakovatelná superakční cena při uvedení na trh nebo reálně hrozící vysoká inflace či devalvace měny v důsledku hrozícího státního bankrotu nebo blížícího se válečného konfliktu apod.
SuperSic58 píše: Co se týče ceny, kdoví jak to je, přeci jenom do marketingové a obchodní strategie šéfů Yamahy moc nevidíme. Ale může to být takto, např. WR 250R/X je tak mastná, že se zkrátka nepočítalo a nepočítá s tak masivní prodejností, je to tak trochu exkluzivní strojek a osazenej špičkovými komponenty, i když to samo o sobě nemůže být příčina tak vsoké ceny.. U toho MT-07 se ale počítá, že to bude spíš masovka a tak trochu rozpočtovka s mnohem větším číslem prodaných kusů, proto si mohou dovolit cenu posadit takhle nízko. Je to jen moje domněnka, neber mě za slovo Ale pozor, těch 130 papírů to vychází jen u nás, co sem koukal na cenovky jinde v Evropě nebo USA, tk v přepočtu vychází kolem 155tis. Tohle popravdě nechápu, že pro ČR, kde jak je zvykem, je všechno dražší než jinde, tk to v případě MT-07 neplatí. Ptal jsem se i dealera ve vrbovce, proč je u nás tak levná a prý je to kvůli rozhýbání trhu v zemích se slabou kupní silou... hmm, ale slováci maj ještě holejší prdele jak my a tam za ni vysolej v eurech mnohem víc jak u nás...
Vezmu to bodově:
- Jo, ta WR 250R/X je nechutně drahá a za plnou (doporučenou) cenu bych ji nekoupil, ani kdybych roupama nevěděl, co s penězma.
Ale daly se občas pořídit za akční ceny okolo 130 tisíc - jak u kterého prodejce. A třeba v PEMMu v Brně byla nějakou chvíli (v létě) dokonce za tuším 115 tisíc, no užé tamú ňéskolko gadóv nazád.
- Co se nečekaně nízké avizované ceny té zde diskutované na trh přicházející MT-07 týče, bylo by to samozřejmě krásný, kdyby se výrobce praštil přes kapsu, nasadil "režijní cenu" a obětoval tak svoje zisky z prodeje v Česku kvůli tomu, aby vytřel dominantnímu prodejci (Hondě) zrak.
P.S.
Ale uvěřím tomu teprve až to uvidím na vlastní oči.
Slovy Bohumila Hrabala - až se neuvěřitelné stane skutkem...
Naposledy editováno 21.02.2014 12:41:26
U toho BMW mě ty mouchy ani nepřekvapujou, jsou tim docela vyhlášený, což u japonců neplatí, určitě ne v takovym měřítku. Schválně, víš o nějakym konkrétním případě v prvních várkách nějaké japonské novinky? A další věc je, že mam obavy, že ta mašina bude v dalších várkách o pár desítek tisíc mastnější...
2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Dovi: těch 130 je právě vyjímečná okolnost, to jim dlouho nevydrží. Ceny taky nechápu, za xj6, což je sice čtyřval (dávno ale zaplacenej z fz6), má levnější odpružení, brzdy, kyvku chtěj nadsazených 180tisíc.
Na mt mě zaujaly dvě věci:
-nějaká "stavítka" před řetězovym kolečkem na výfukové vačce. Že by variabilní časování, ale proč jen na výfuku?
-sedadlo řidiče. Opravdu vypadá jak z dámského kola, jak je zužené, ani moc polstrovaně nepůsobí, na dálky to moc nebude
A zadní gumu bych uvítal užší 160tku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Mě zas zaujala řetízkem poháněná vodní pumpa, setkali jste se někdo už s takovým řešením?
a taky uchycení centrálu přímo na karteru motoru/převodovky, i když tohle řešení už jsem na několika motorkách viděl, třeba Firestorm.
Naposledy editováno 21.02.2014 20:58:02
Mašina moc pěkná, co jsem viděl, tak zpracování slušný a raději bych si koupil tu za 130, než nějakou ojetou jebku. Maximálně za ušetřený peníze bych sehnal jinou vidlici s radiálama a byl bych spokojenej..
Konečně alespoň Yamaha pochopila a zareagovala na situaci na trhu jako automobilky v 2009.
Ceny motorek jsou hrozně vysoký, výrobní ceny se pohybují v řádech desítek tisíc a lidé nemají chuť cpát statisíce za mašiny. Doufám, že tenhle trend budou následovat ostatní výrobci..
2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Jak bude doma, dám vědět, jaký to je...
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1: Cena - opravdu pod 130tis 129900 bez ABS, cena byla snížena nikoliv na úkor kvality, ale je dotovaná z ostatních modelů, aby přivedla nové zákazníky ke značce.
2: Pohodlí - sedlo je opravdu úzké, ale překvapivě pohodlné, bude jistě vyhovovat i slečnám, ale ani chlapi se na této motorce nebudou cítit nepatřičně a díky streetovému posezu, kdy vás motorka tlačí dopředu je ovládání opravdu snadné a zábavné.
3: Dostupnost - bohužel pro Českou republiku je k dostání v první vlně pouze omezený počet kusů, takže bude platit pravidlo kdo dřív příjde ten dřív jezdí
4: Představení - kdo si jí chtěl prohlédnout měl možnost před měsícem v Lipsku a nebo příští týden v Brně
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Toto bude jako hlavní stroj do práce.
Jediný, co mi nevyhovuje, díky mým širším zádům a ramenům jsou pidiřidítka... dám si tam aspoň takový, co jsou na MT-09, ale spíš nějaký víc "street"
Naposledy editováno 02.03.2014 16:03:54
Tak to na tý výfukový vačce je opravdu dekompresor, jak sem řikal
pavel83 píše: Tak jsem si přečetl pár názorů, tady předám pár vlastních poznatků a informací od Yamaha dealerů:
1: Cena - opravdu pod 130tis 129900 bez ABS, cena byla snížena nikoliv na úkor kvality, ale je dotovaná z ostatních modelů, aby přivedla nové zákazníky ke značce.
2: Pohodlí - sedlo je opravdu úzké, ale překvapivě pohodlné, bude jistě vyhovovat i slečnám, ale ani chlapi se na této motorce nebudou cítit nepatřičně a díky streetovému posezu, kdy vás motorka tlačí dopředu je ovládání opravdu snadné a zábavné.
3: Dostupnost - bohužel pro Českou republiku je k dostání v první vlně pouze omezený počet kusů, takže bude platit pravidlo kdo dřív příjde ten dřív jezdí
4: Představení - kdo si jí chtěl prohlédnout měl možnost před měsícem v Lipsku a nebo příští týden v Brně
A neřikali dealeři, kdy pak přijde ta druhá vlna? Hádám, že cena pude o 20 kolíků vejš, to minimálně
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 | HuSte | 0 | 4.2.2024 v 15:25 HuSte |
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 | Ne-uron | 3 | 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron |
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 | Drediiik | 13 | 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf |
Vyhřívané rukojeti MT-07 Yamaha MT-07 | michal629629 | 7 | 2.1.2024 v 19:28 nevo7 |
Skútr 750 nebo moto [1, 2] Honda NC 750X, Yamaha MT-07, Yamaha Tracer 7 / 700, ... | Inkvizition | 40 | 20.11.2023 v 17:56 Ivos |