bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NEW Yamaha MT-07
5.11.2013 v 00:06


Naposledy editováno 05.11.2013 00:08:56

NEW Yamaha MT-07

16.2.2014 v 15:10 | Nahoru | #31
další video od frantíků

NEW Yamaha MT-07

18.2.2014 v 10:18 | Nahoru | #32

NEW Yamaha MT-07

19.2.2014 v 14:08 | Nahoru | #33
Tk prý se to MT vyrábí v Indii. Nevíte někdo něco blíž?

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

19.2.2014 v 17:07 | Nahoru | #34
Jezisi kriste uz si to kup a nestras s tim porad

Snad si nemyslel ze TO za ty prachy montujou vysokoskolsky vzdelany soudruzi v USA

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

19.2.2014 v 21:16 | Nahoru | #35

Ozzy_ píše: Jezisi kriste uz si to kup a nestras s tim porad

Snad si nemyslel ze TO za ty prachy montujou vysokoskolsky vzdelany soudruzi v USA



Koupit bohužel ještě nelze, na CZ trhu bude až tak v dubnu. V USA těžko, Yamaha je japonská značka, maj montážní závod ještě v Itálii, Yamaha Belgarda. No nic, jen se ptám, ale tušil jsem, že na tomhle fóru se člověk stejně nikdy nic nedozví. Maximálně hovno

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

20.2.2014 v 10:12 | Nahoru | #36
 
Když např. jednoválcová 250ka Yamaha WR 250R/X považovaná za etalon kvality a vyráběná přímo v japonské Iwatě stojí 190 tisíc Kč a dvouválcová Yamaha MT-07 s 3x větším objemem má stát údajně jenom 130 tisíc Kč, tak se někde muselo dost šetřit.

Pokud je ta nula sedmička kvalitně navržena a ani materiálově není moc šizená, tak už zbývá jenom pracovní síla - a je vyzkoušeno, že levnější produkce z indické továrny to celkem jistí.

Jenže stejně tak tam některé typy motocyklů vyrábí i Honda, která si zřejmě dokáže kvalitu výroby dobře ohlídat. Mám od ní dvácu Honda CBF 125 (vyrábí se v Indii) a proti její celkové kvalitě, spolehlivosti, provozním nákladům a relativní robustnosti nemám námitek. A ani proti jejímu dílenskému zpracování.
Vše je vyrobeno čistě, bez otřepů, všechny spoje drží, nikde nic nevrže. Velká spokojenost.

Indové si holt dobré práce považují, jsou spolehliví, učenliví a na své výsledky hrdí, a jsou ochotni pro zvyšování své kvalifikace hodně udělat.

To už bych měl spíš obavy o seriozní přístup a spolehlivost zaměstnanců z jihu Evropy...

Znáš to, ne?

Ital nezná ten zázrak, a tak mu chátrá tělo,
Ital nezná ten zázrak, vepřo knedlo zelo.
Já hlady zesláblý se sotva vleču,
od kola makarony, víno,kečup
anebo špagety a špagety a v létě, v zimě,
od ledna až do Silvestra.
Pomalu nedokážu stát už zpříma,
jsem hladový a pohublý kluk z Říma.
Na vlastní život byl jsem právě přijat,
do funkce ředitele firmy Fiat.


Ale za větší riziko než to, jestli je motorka značkového japonského výrobce vyrobena v Indii, bych spíš považoval nákup úplně nového typu ještě zcela neprověřeného stroje hned z první várky, kde nebyl čas na projevení se všech jeho případných konstrukčních nedostatků, na vychytání much a na seznámení se autorizovaných servisů s novým strojem.


P.S.
Druhá věc je, že motorky obecně jsou spíš předražené než cenově adekvátní výrobním nákladům (třeba v porovnání s autama). Ale dnešní ambiciózní Yamaha, která v poslední době překvapuje svoji nejmenovanou největší konkurenci jednou novinkou za druhou, se zřejmě rozhodla nasadit agresivní cenu a tím na sebe stáhnout velkou část trhu v dané třídě. Mohlo by se jí to podařit - ta nula sedmička se zatím fakt jeví jako pozoruhodná mašina.
 

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

20.2.2014 v 10:20 | Nahoru | #37
Co jsem nasel, tak v Indii ji urcite nevyrabej (to byl nakej vykrik v komentarich na motohouse), Treba MT09 by se mela vyrabet primo v JP. Je mozny ale ze ji castecne montujou/budou montovat v Thajsku (maji/stavi tam pry montazni linky) - to sem cet na nejakym thajskym foru. Britskej Telegraph psal, ze MT-07 stavej v JP.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

20.2.2014 v 22:13 | Nahoru | #38

avatour píše: Co jsem nasel, tak v Indii ji urcite nevyrabej (to byl nakej vykrik v komentarich na motohouse), Treba MT09 by se mela vyrabet primo v JP. Je mozny ale ze ji castecne montujou/budou montovat v Thajsku (maji/stavi tam pry montazni linky) - to sem cet na nejakym thajskym foru. Britskej Telegraph psal, ze MT-07 stavej v JP.



Jj zaznělo to v jednom komentáři na webu motohousu, ani jsem to nějak nebral jako bernou minci, spíš jen kvůli debatě. Nemáš odkaz na ten článek z Telegraphu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

20.2.2014 v 22:34 | Nahoru | #39

Dovi píše:  
Když např. jednoválcová 250ka Yamaha WR 250R/X považovaná za etalon kvality a vyráběná přímo v japonské Iwatě stojí 190 tisíc Kč a dvouválcová Yamaha MT-07 s 3x větším objemem má stát údajně jenom 130 tisíc Kč, tak se někde muselo dost šetřit.

Pokud je ta nula sedmička kvalitně navržena a ani materiálově není moc šizená, tak už zbývá jenom pracovní síla - a je vyzkoušeno, že levnější produkce z indické továrny to celkem jistí.

Jenže stejně tak tam některé typy motocyklů vyrábí i Honda, která si zřejmě dokáže kvalitu výroby dobře ohlídat. Mám od ní dvácu Honda CBF 125 (vyrábí se v Indii) a proti její celkové kvalitě, spolehlivosti, provozním nákladům a relativní robustnosti nemám námitek. A ani proti jejímu dílenskému zpracování.
Vše je vyrobeno čistě, bez otřepů, všechny spoje drží, nikde nic nevrže. Velká spokojenost.

Indové si holt dobré práce považují, jsou spolehliví, učenliví a na své výsledky hrdí, a jsou ochotni pro zvyšování své kvalifikace hodně udělat.

To už bych měl spíš obavy o seriozní přístup a spolehlivost zaměstnanců z jihu Evropy...

Znáš to, ne?

Ital nezná ten zázrak, a tak mu chátrá tělo,
Ital nezná ten zázrak, vepřo knedlo zelo.
Já hlady zesláblý se sotva vleču,
od kola makarony, víno,kečup
anebo špagety a špagety a v létě, v zimě,
od ledna až do Silvestra.
Pomalu nedokážu stát už zpříma,
jsem hladový a pohublý kluk z Říma.
Na vlastní život byl jsem právě přijat,
do funkce ředitele firmy Fiat.


Ale za větší riziko než to, jestli je motorka značkového japonského výrobce vyrobena v Indii, bych spíš považoval nákup úplně nového typu ještě zcela neprověřeného stroje hned z první várky, kde nebyl čas na projevení se všech jeho případných konstrukčních nedostatků, na vychytání much a na seznámení se autorizovaných servisů s novým strojem.


P.S.
Druhá věc je, že motorky obecně jsou spíš předražené než cenově adekvátní výrobním nákladům (třeba v porovnání s autama). Ale dnešní ambiciózní Yamaha, která v poslední době překvapuje svoji nejmenovanou největší konkurenci jednou novinkou za druhou, se zřejmě rozhodla nasadit agresivní cenu a tím na sebe stáhnout velkou část trhu v dané třídě. Mohlo by se jí to podařit - ta nula sedmička se zatím fakt jeví jako pozoruhodná mašina.
 



Děkuji za Tvůj názor a stanovisko, jsi tu jeden z mála, co tu dokáže tvořit konstruktivní debatu a ne jen blitky
Co se týče ceny, kdoví jak to je, přeci jenom do marketingové a obchodní strategie šéfů Yamahy moc nevidíme. Ale může to být takto, např. WR 250R/X je tak mastná, že se zkrátka nepočítalo a nepočítá s tak masivní prodejností, je to tak trochu exkluzivní strojek a osazenej špičkovými komponenty, i když to samo o sobě nemůže být příčina tak vsoké ceny.. U toho MT-07 se ale počítá, že to bude spíš masovka a tak trochu rozpočtovka s mnohem větším číslem prodaných kusů, proto si mohou dovolit cenu posadit takhle nízko. Je to jen moje domněnka, neber mě za slovo Ale pozor, těch 130 papírů to vychází jen u nás, co sem koukal na cenovky jinde v Evropě nebo USA, tk v přepočtu vychází kolem 155tis. Tohle popravdě nechápu, že pro ČR, kde jak je zvykem, je všechno dražší než jinde, tk to v případě MT-07 neplatí. Ptal jsem se i dealera ve vrbovce, proč je u nás tak levná a prý je to kvůli rozhýbání trhu v zemích se slabou kupní silou... hmm, ale slováci maj ještě holejší prdele jak my a tam za ni vysolej v eurech mnohem víc jak u nás...
A jak si zmiňoval tu možnost "dětských nemocí" první čerstvé série, tam bych se zas tak moc nebál, na loňskou novinku MT-09 jsem zatim žádnou kritiku neslyšel, co by se týkalo spolehlivosti a třeba moje CRF 250L taky čerstvá a zatim v pohodě A kdyby tam byl nějakej jo průser, tk se pak dělaj svolávačky, třeba jako litrovej GSX-R, kterým praskaly krky řízení, tk montovali výztuhy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

21.2.2014 v 12:37 | Nahoru | #40
 

SuperSic58 píše: Jak si zmiňoval tu možnost "dětských nemocí" první čerstvé série, tam bych se zas tak moc nebál, na loňskou novinku MT-09 jsem zatim žádnou kritiku neslyšel, co by se týkalo spolehlivosti a třeba moje CRF 250L taky čerstvá a zatim v pohodě A kdyby tam byl nějakej jo průser, tk se pak dělaj svolávačky, třeba jako litrovej GSX-R, kterým praskaly krky řízení, tk montovali výztuhy.


Dětské nemoci se nevyhýbají žádnému výrobci, u BMW kupříkladu jen tak namátkou, co si pamatuju z doby mého boxerování - první ročníky 1100GS měly problémy s převodovkama, první ročníky 1200GS zase s elektronikou (imobilizéry) a s koncovýma převodama, které nebyly vybaveny vypoušťákem v rámci inovace typu "bezúdržbový kardan", nový vodník měl teď ze začátku taky nějaké menší nedodělky atd.

Samozřejmě, může být, že ta MT-07 bude už hned od začátku perfektní a že na trh přijde se všema mouchama vychytanýma, a moc bych Ti to přál.
Ale já osobně bych přesto raději z opatrnosti chvíli počkal. Zcela nový nevyzkoušený stroj (motorku/auto) za mnoho měsíčních platů bych si z první várky pořídil jen za výjimečných okolností, jakými by byla např. neopakovatelná superakční cena při uvedení na trh nebo reálně hrozící vysoká inflace či devalvace měny v důsledku hrozícího státního bankrotu nebo blížícího se válečného konfliktu apod.



SuperSic58 píše: Co se týče ceny, kdoví jak to je, přeci jenom do marketingové a obchodní strategie šéfů Yamahy moc nevidíme. Ale může to být takto, např. WR 250R/X je tak mastná, že se zkrátka nepočítalo a nepočítá s tak masivní prodejností, je to tak trochu exkluzivní strojek a osazenej špičkovými komponenty, i když to samo o sobě nemůže být příčina tak vsoké ceny.. U toho MT-07 se ale počítá, že to bude spíš masovka a tak trochu rozpočtovka s mnohem větším číslem prodaných kusů, proto si mohou dovolit cenu posadit takhle nízko. Je to jen moje domněnka, neber mě za slovo Ale pozor, těch 130 papírů to vychází jen u nás, co sem koukal na cenovky jinde v Evropě nebo USA, tk v přepočtu vychází kolem 155tis. Tohle popravdě nechápu, že pro ČR, kde jak je zvykem, je všechno dražší než jinde, tk to v případě MT-07 neplatí. Ptal jsem se i dealera ve vrbovce, proč je u nás tak levná a prý je to kvůli rozhýbání trhu v zemích se slabou kupní silou... hmm, ale slováci maj ještě holejší prdele jak my a tam za ni vysolej v eurech mnohem víc jak u nás...


Vezmu to bodově:

- Jo, ta WR 250R/X je nechutně drahá a za plnou (doporučenou) cenu bych ji nekoupil, ani kdybych roupama nevěděl, co s penězma.
Ale daly se občas pořídit za akční ceny okolo 130 tisíc - jak u kterého prodejce. A třeba v PEMMu v Brně byla nějakou chvíli (v létě) dokonce za tuším 115 tisíc, no užé tamú ňéskolko gadóv nazád.

- Co se nečekaně nízké avizované ceny té zde diskutované na trh přicházející MT-07 týče, bylo by to samozřejmě krásný, kdyby se výrobce praštil přes kapsu, nasadil "režijní cenu" a obětoval tak svoje zisky z prodeje v Česku kvůli tomu, aby vytřel dominantnímu prodejci (Hondě) zrak.


P.S.
Ale uvěřím tomu teprve až to uvidím na vlastní oči.
Slovy Bohumila Hrabala - až se neuvěřitelné stane skutkem...

Naposledy editováno 21.02.2014 12:41:26

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

21.2.2014 v 17:13 | Nahoru | #41
Dovi> Taky jsem stále tak trochu nevěřící Tomáš, ale třeba na stránkách bránického dealera ymoto.cz je již možnost vyplnit objednávku a tam by měla být cena pevná, nebo se pletu?...
U toho BMW mě ty mouchy ani nepřekvapujou, jsou tim docela vyhlášený, což u japonců neplatí, určitě ne v takovym měřítku. Schválně, víš o nějakym konkrétním případě v prvních várkách nějaké japonské novinky? A další věc je, že mam obavy, že ta mašina bude v dalších várkách o pár desítek tisíc mastnější...

2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

21.2.2014 v 17:41 | Nahoru | #42
na webu dealera brno tvrdí, že maj některý barvy již skladem? http://www.yamaha-p...a/motocykly/mt/mt-07

Dovi: těch 130 je právě vyjímečná okolnost, to jim dlouho nevydrží. Ceny taky nechápu, za xj6, což je sice čtyřval (dávno ale zaplacenej z fz6), má levnější odpružení, brzdy, kyvku chtěj nadsazených 180tisíc.

Na mt mě zaujaly dvě věci:
-nějaká "stavítka" před řetězovym kolečkem na výfukové vačce. Že by variabilní časování, ale proč jen na výfuku?


-sedadlo řidiče. Opravdu vypadá jak z dámského kola, jak je zužené, ani moc polstrovaně nepůsobí, na dálky to moc nebude


A zadní gumu bych uvítal užší 160tku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

21.2.2014 v 20:09 | Nahoru | #43
SuperSic58> tady

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

21.2.2014 v 20:49 | Nahoru | #44

avatour píše: SuperSic58> tady



dík zajímavý, v UK je nové Suzuki SV 650 o dost levnější, než MT

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

21.2.2014 v 20:56 | Nahoru | #45
bledemon> Ten cajk na ozubeném kole výfukové vačky bude nejspíš automatickej dekompresor na ulehčení startéru, to mam i na pitbiku. Sedlo vypadá úzce a ne tak silné, uvidíme až na vlastní oči a prdel, jaký je A ten 180mm salám vzadu se mi právě líbí, k celkovýmu looku mašiny to sedí

Mě zas zaujala řetízkem poháněná vodní pumpa, setkali jste se někdo už s takovým řešením?







a taky uchycení centrálu přímo na karteru motoru/převodovky, i když tohle řešení už jsem na několika motorkách viděl, třeba Firestorm.

Naposledy editováno 21.02.2014 20:58:02

NEW Yamaha MT-07

21.2.2014 v 21:00 | Nahoru | #46
Líbí se mi, že to nemá zbytečný elektrohejblata, jako přívěra výfuku nebo elektronickej plyn

NEW Yamaha MT-07

22.2.2014 v 11:31 | Nahoru | #47
rešerše od skopčáků

NEW Yamaha MT-07

23.2.2014 v 19:00 | Nahoru | #48
Dnes jsem 07 viděl na vlastní oči a fakt se mi ta mašina líbí. Kdybych volil mezi 07 a 09, vezmu sedmičku, už jen kvůli tomu dvouválci.
Mašina moc pěkná, co jsem viděl, tak zpracování slušný a raději bych si koupil tu za 130, než nějakou ojetou jebku. Maximálně za ušetřený peníze bych sehnal jinou vidlici s radiálama a byl bych spokojenej..
Konečně alespoň Yamaha pochopila a zareagovala na situaci na trhu jako automobilky v 2009.
Ceny motorek jsou hrozně vysoký, výrobní ceny se pohybují v řádech desítek tisíc a lidé nemají chuť cpát statisíce za mašiny. Doufám, že tenhle trend budou následovat ostatní výrobci..

NEW Yamaha MT-07

25.2.2014 v 15:43 | Nahoru | #49
on board obsáhlec pokec od anglánů

NEW Yamaha MT-07

26.2.2014 v 16:12 | Nahoru | #50
první CZ video, Carlos z Motohousu, čistej onboard

NEW Yamaha MT-07

26.2.2014 v 20:05 | Nahoru | #51
v Brně v Pemmu už je šedá a to dokonce prodaná!!!, v březnu přijde a zatím je prý volná bílá, začínají se dělat rezervace a první předváděčky v ČR budou od dubna, ale to se prý očekávají velké čekačky na prodej MT-07. Takže kdo chce letos jezdit, tak teď asi už koupit

2 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

27.2.2014 v 21:21 | Nahoru | #52
Dnes jsem si ji objednal a zacvakal zálohu... už se normálně prodává, akorát je jich málo...

Jak bude doma, dám vědět, jaký to je...

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

27.2.2014 v 21:29 | Nahoru | #53
rydlas> Jakou barvu?

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

28.2.2014 v 07:59 | Nahoru | #54
rydlas> to máš ke GS nebo místo něj?

NEW Yamaha MT-07

1.3.2014 v 13:38 | Nahoru | #55
další review od anglánů. Je tam i výkonová a momentová křivka

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

1.3.2014 v 21:00 | Nahoru | #56
Tak jsem si přečetl pár názorů, tady předám pár vlastních poznatků a informací od Yamaha dealerů:

1: Cena - opravdu pod 130tis 129900 bez ABS, cena byla snížena nikoliv na úkor kvality, ale je dotovaná z ostatních modelů, aby přivedla nové zákazníky ke značce.

2: Pohodlí - sedlo je opravdu úzké, ale překvapivě pohodlné, bude jistě vyhovovat i slečnám, ale ani chlapi se na této motorce nebudou cítit nepatřičně a díky streetovému posezu, kdy vás motorka tlačí dopředu je ovládání opravdu snadné a zábavné.

3: Dostupnost - bohužel pro Českou republiku je k dostání v první vlně pouze omezený počet kusů, takže bude platit pravidlo kdo dřív příjde ten dřív jezdí

4: Představení - kdo si jí chtěl prohlédnout měl možnost před měsícem v Lipsku a nebo příští týden v Brně

NEW Yamaha MT-07

2.3.2014 v 09:05 | Nahoru | #57
stojí už týden v Brně v Olympii a v Pemm, sedlo je široký a na naháče je posez spíš rovnej než na předek. A z toho vyplívá že každý má jiný pohled

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

2.3.2014 v 16:03 | Nahoru | #58
Budu mít bílo-černou. Sedlo má tvar trojúhelníku, na všech fotkách je to vidět a je široký jak prase, pocitově se mi na tom sedělo jak na šestkovým hornetovi. Je to motorka do města ne na objíždění Francie!! Kupuji ji proto, že si za 130tis. koupím fungl novou japonskou 75koňovou motorku.. GS si samozřejmě nechám, mám ho na špalkách, takže po asfaltu s tim nerad jezdim...

Toto bude jako hlavní stroj do práce.

Jediný, co mi nevyhovuje, díky mým širším zádům a ramenům jsou pidiřidítka... dám si tam aspoň takový, co jsou na MT-09, ale spíš nějaký víc "street"

Naposledy editováno 02.03.2014 16:03:54

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

2.3.2014 v 20:08 | Nahoru | #59
rydlas> Ta bílá se mi taky jeví jako nejlíbivější kombinace Ale i ty další nejsou špatný. JJ na řidítka nadával Carlos z motohousu, že jsou úzký. Snad tam neni nějakej speciální vehement na držení toho displaye, aby šly dobře nahradit nějakejma širšíma...

Tak to na tý výfukový vačce je opravdu dekompresor, jak sem řikal

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

2.3.2014 v 20:10 | Nahoru | #60

pavel83 píše: Tak jsem si přečetl pár názorů, tady předám pár vlastních poznatků a informací od Yamaha dealerů:

1: Cena - opravdu pod 130tis 129900 bez ABS, cena byla snížena nikoliv na úkor kvality, ale je dotovaná z ostatních modelů, aby přivedla nové zákazníky ke značce.

2: Pohodlí - sedlo je opravdu úzké, ale překvapivě pohodlné, bude jistě vyhovovat i slečnám, ale ani chlapi se na této motorce nebudou cítit nepatřičně a díky streetovému posezu, kdy vás motorka tlačí dopředu je ovládání opravdu snadné a zábavné.

3: Dostupnost - bohužel pro Českou republiku je k dostání v první vlně pouze omezený počet kusů, takže bude platit pravidlo kdo dřív příjde ten dřív jezdí

4: Představení - kdo si jí chtěl prohlédnout měl možnost před měsícem v Lipsku a nebo příští týden v Brně



A neřikali dealeři, kdy pak přijde ta druhá vlna? Hádám, že cena pude o 20 kolíků vejš, to minimálně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 Ne-uron 3 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 Drediiik 13 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf
Vyhřívané rukojeti MT-07 Yamaha MT-07 michal629629 7 2.1.2024 v 19:28 nevo7
Skútr 750 nebo moto [1, 2] Honda NC 750X, Yamaha MT-07, Yamaha Tracer 7 / 700, ... Inkvizition 40 20.11.2023 v 17:56 Ivos


TOPlist