globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Borile Multiuso VS Sachs Madass
1.10.2013 v 17:13
Nazdárek lidi, jak jsem už v nadpisu napsal Multiuso VS Madass. Napište sem svůj názor na každou z nich. Díky.










Borile Multiuso VS Sachs Madass

1.10.2013 v 17:25 | Nahoru | #1
oboje je technika z číny. motor Borile vyrábí ZongShen, což je čínskej velkovýrobce s dobrou kvalitou (i můj Kentus je tam odsud )

prvomontáž gum na Borile by měly být český Mitasky ET01 - měl jsem je na obou kolech a zadní dokázala vysokýma měkkýma špuntama pěkně roztančit motku. vepředu ji mám bez problémů.

nevím, kolik za Borile chtějí, ale když si koupíš Loncin,Keeway, Kymco nebo podobný, dostaneš hodně podobnou techniku do padesáti tisíc s přehledem (pravda, 250 se shání hůř).

Edit: Borile má čínský i brzdy, páčky a přepínače. možná i víc, ale to nevím jistě.

Naposledy editováno 01.10.2013 17:45:49

Borile Multiuso VS Sachs Madass

1.10.2013 v 20:36 | Nahoru | #2
Viděl jsem parádní tuningy toho MadAsse, jen tak pro prdel bych ho i klidně koupil.

Borile Multiuso VS Sachs Madass

2.10.2013 v 12:29 | Nahoru | #3
Pěkné téma
Borile se mi líbí, ale chcou za ni nesmysl...120 tis. nebo kolik za čínu
Občas mám takový nutkání, že bych si MadAsse koupil, trochu si s ním pohrál a udělal z něho takový offroad moped.

1 reakcí na tento příspěvek Borile Multiuso VS Sachs Madass

2.10.2013 v 12:39 | Nahoru | #4
jj, offroad je z toho celkem zajímavej













akční:





ale ne vždycky to dopadne dobře :



(reakce na) Borile Multiuso VS Sachs Madass

2.10.2013 v 18:08 | Nahoru | #5
callowsick> Jj fotky znám Naopak ta na poslední fotce je na tom funkčně určitě nejlíp.. Akorát ta nádrž je tam napasovaná tak necitlivě..

Borile Multiuso VS Sachs Madass

3.10.2013 v 20:25 | Nahoru | #6
Ahoj; jestli se rozhodneš pro Sachs a bude tě zajímat něco konkrétního, napiš tomuhle uživateli. Něco o tom ví .

Naposledy editováno 03.10.2013 20:25:52

Borile Multiuso VS Sachs Madass

9.10.2013 v 16:05 | Nahoru | #7
No pánové díky za názory, neměl jsem v plánu kupovat ani jednu z nich, (teda Madasse kdysi jo) ale jen mě zajímal jaký kdo má názor na ty "mopedy". Osobně jsem určitě za Madass. Ale teda ta poslední fotka Mada je něco, takový Austral design

Borile Multiuso VS Sachs Madass

12.3.2018 v 14:54 | Nahoru | #8
Škoda, že tohle téma odumřelo, pokusím se přidat něco pro oživení.

Sám po Multiusu dost pokukuji, sháním lehkou, jednoduchou, jednoválcovou 4T motorku 200 - 300 ccm, na dojíždění do práce (potřebuji bohužel legálně jezdit po silnici), pojížďky a výlety po okolí (max. 50km), zatím ojíždím otevřenou Yamahu DT50R, což je čistě z nouze ctnost, až udělám papíry, chci samozřejmě něco silnějšího (rozjezdy v křižovatkách jsou pomalé a líné peklo).

DT50R je dost těžký motocykl na proplétání se po lesních pěšinách a blátivých a zamrzlých stopách(110kg), na ledu/sněhu ho člověk neudrží (tedy já ne), v blátě je to také horší (nemluvě o tom, že to ten motor bez pomoci nohou neutáhne), je také zbytečně vysoký (výška sedla 900mm).
Multiuso je proti tomu nižší, lehčí a výkonnější, je to jeden z mála motocyklů, který splňuje mé požadavky. Velké mínus vidím hlavně v malé nádrži v rámu. Konstrukčně to snad ale nebude nijak složitý motocykl, má rozumnou světlou výšku, kola velká jako mám teď na Yamě.

Takže za mně: zatím je to favorit č. 1

Borile Multiuso VS Sachs Madass

12.3.2018 v 19:24 | Nahoru | #9
Multiuso je bohužel asi tak 2x dražší, než je slušný ,-))

Borile Multiuso VS Sachs Madass

14.3.2018 v 11:09 | Nahoru | #10
Jasné, pokud je opravdu většina komponentů z těch velko-fabrik z Číny (i když věřím tomu, že i z některých podniků v Číně vycházejí kvalitní produkty), pak je ta cena nepřiměřeně vysoká, to je určitě negativum. Ale sám nějak postrádám v kategorii 200 - 300 ccm lehčí než 100 kg (mimo čistých krosek, potřebuji jezdit i legálně po pozemních komunikacích a nechci se v tom zase až tak často hrabat) jakoukoliv jinou motorku.

Borile Multiuso VS Sachs Madass

14.3.2018 v 14:03 | Nahoru | #11
pod sto kilo padají jen zcivilněný trialky - GasGas Randonne (kubatura 125cc a 179cc prodávaná jako dvoustovka - liší se to jen válcem. motor je Yamaha-minarelli), Scorpa T-Ride, Scorpa Long Ride, GasGas Contact, dvoutaktní GasGas Pampera, Sherco XY 200
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist