prvomontáž gum na Borile by měly být český Mitasky ET01 - měl jsem je na obou kolech a zadní dokázala vysokýma měkkýma špuntama pěkně roztančit motku. vepředu ji mám bez problémů.
nevím, kolik za Borile chtějí, ale když si koupíš Loncin,Keeway, Kymco nebo podobný, dostaneš hodně podobnou techniku do padesáti tisíc s přehledem (pravda, 250 se shání hůř).
Edit: Borile má čínský i brzdy, páčky a přepínače. možná i víc, ale to nevím jistě.
Naposledy editováno 01.10.2013 17:45:49
1 reakcí na tento příspěvek Borile Multiuso VS Sachs Madass
Naposledy editováno 03.10.2013 20:25:52
Sám po Multiusu dost pokukuji, sháním lehkou, jednoduchou, jednoválcovou 4T motorku 200 - 300 ccm, na dojíždění do práce (potřebuji bohužel legálně jezdit po silnici), pojížďky a výlety po okolí (max. 50km), zatím ojíždím otevřenou Yamahu DT50R, což je čistě z nouze ctnost, až udělám papíry, chci samozřejmě něco silnějšího (rozjezdy v křižovatkách jsou pomalé a líné peklo).
DT50R je dost těžký motocykl na proplétání se po lesních pěšinách a blátivých a zamrzlých stopách(110kg), na ledu/sněhu ho člověk neudrží (tedy já ne), v blátě je to také horší (nemluvě o tom, že to ten motor bez pomoci nohou neutáhne), je také zbytečně vysoký (výška sedla 900mm).
Multiuso je proti tomu nižší, lehčí a výkonnější, je to jeden z mála motocyklů, který splňuje mé požadavky. Velké mínus vidím hlavně v malé nádrži v rámu. Konstrukčně to snad ale nebude nijak složitý motocykl, má rozumnou světlou výšku, kola velká jako mám teď na Yamě.
Takže za mně: zatím je to favorit č. 1
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|