paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki M1800R vs Triumph Rocket III
Ahoj bikeři.
Sedlám M1800R a teď přes zimu jsem si jí předělal k obrazu svému (viz foto na mém profilu).
Jelikož jsem asi blázen, tak jsem se totálně zbláznil do Triumpha na kterém jsem ještě nejel.
Je tu někdo kdo měl tu možnost sedlat obě motorky, aby se podělil o pocity?
Děkuju
Zdeněk
Anketa: Měnit nebo ne?
Suzuki Intruder M1800R
28%
Triumph Rocket III
72%

Skvělá odpověď, děkuji! 26.9.2013 v 10:45 | Nahoru | #1
Soused ho má, tak jsem na něm párkrát seděl. U M18 jsem víc nataženej dopředu, jak ruce tak nohy. Rocket mi přijde takový cestovnější, pohodlnější. Je bezvadně vyváženej. Ze stojanu ho sundáš jen lehkým pohybem kolene. No o motoru netřeba mluvit, je to úlet. Jen spotřeba, 2 až 3 litry nahoru oproti M18. Jízdní vlastnosti nemůžu posudit, nelej jsem na tom, ale nikdy jsem od něj neslyšel špatný slovo, a to už pár motorek taky vystřídal...
Koupil ho zde http://www.motosoukup.cz/.
Jinak doplňky, oblečení (pokud bys chtěl Triumph) atd., doporučuju jedině UK eshopech a ebay. Ceny na cca 50 % těch v ČR.

Naposledy editováno 26.09.2013 10:50:24

26.9.2013 v 10:56 | Nahoru | #2
Růža1800>
Děkuju moc
Pořád nad tím dumám a zjišťuju pro a proti.

26.9.2013 v 11:07 | Nahoru | #3
Záleží co chceš no, mě se taky líbí, ale myslím, že bych si od M18 moc nepomohl. Výkon sice brutál, ale skoro až nevyužitelnej. Na dlouhý cesty asi o něco lepší než M18, ale zase né nijak výrazně. Takže pokud se ti prostě jen líbí a chceš ho, jdi do něj, myslím, že budeš spokojenej, nebudeš první, kdo změnil M18 na Rocketa. I na posledním sraze v sobotu mi kámoš říkal, že bych chtěl vyměnit introše za rocketa. Já bych radši něco víc cestovního, pokukuju po něčem jako je GTR 1400, ale Introše si chci nechat

Jinak jsme v UK objenávali nějaký padáky, bundu a super. Objednáno třeba v neděli a ve čtvrtek byl balík doma.

Naposledy editováno 26.09.2013 11:10:34

26.9.2013 v 11:49 | Nahoru | #4
No, nevím jak je to u Intráka, ale kámoš osobně opravoval Rocketa v servisu a kvůli vypadlému šroubku v převodovce se rozebíralo půl motorky, protože je ke všemu přístup jak k penězům. A každý díl má rozměry a váhu jak z ruské ponorky. Otázka je, jestli se v tom nějak podstatně liší od Intrudera, nebo je obojí stejný ingot.

26.9.2013 v 12:16 | Nahoru | #5
Hele, neni to asi ani půlrok, co tu někdo založil vlákno a řešil, jestli M1800, nebo T III - jenže ten dotyčnej měl obě mšiny doma a stejně váhal, protože každá má svý + i - a asi nebyl jednoznačnej vítěz. Zkus si to vlákno dohledat (mělo v názvu něco podobnýho jako tvý , nick autora si nějak nemůžu vybavit ) /já sem na to línej/ a zkus mu písnout PMko - myslím, že ti v tvým dilematu může bejt povolaným rádcem.

26.9.2013 v 13:29 | Nahoru | #6
j.r.ewing> máš luxusního Intrudera, ale po každé vyjíždce to čištění by mě asi nebavilo

26.9.2013 v 13:32 | Nahoru | #7
Krasna White bitch

26.9.2013 v 15:26 | Nahoru | #8
Ahoj,

reaguji na PM tady.

Taky jsem si vyšperkoval valkyrii, což je samo o sobě taky krásný stroj. S M1800R těžko srovnatelná, ale když už jsem měl hotovo, jsem se zakoukal pro RIII. Nakonec jsem našel až v Českých Budějovicích vysněnou krásku - tribal edice, modrá (nevim kolik kusů,ale na netu jsem našel jen pár)
Motorku jsem si projel.Ovladatelnost výborná. S porovnání s valkyrií to lépe brzdilo, lépe se ovládalo, lépe jelo. Celkově to byl dravější.

takže jsem ji vzal, finančně to něco stálo...ale nějak jsem nelitoval.

Jelikož jsem žil v pocitu,že si nechám obě a bude je střídat, tak to jsem si fakt myslel. Na valkyrii jsem 3měsíce nešáhnul a jezdil jen na RIII.
Posed je tam neskutečný, něco mezi cestovně sportovním až čopráckým. Stupačky jsou výše, tak pokud máš rád rychlejší jízdu, tak vyškolíš i pár "pozérů" na silničkách. (fotka z kamery kamaráda na FZ6N, který nás s batůžkem nestíhal)

Celkově je prostě motorka více adrenalinová. Motor se více s tebou pere, není to takový setrvačník jako valkyrie. Vzhled je nádherný. Někomu se líbí, někomu ne.
Pokud rád předěláváš, tak na triumphu je práce dost.

Ohledně servisu, díly jsou cca stejně drahé jak valkyrie. Ale díky dodání s EU z anglie, neplatíš clo. Vše je tu za 3 dny. Za rok co ho mám, jsem si všiml spoustu nádhrad na základní věci - spojka, destičky, ložiska atd.
Ohledně servisu, zatím jsem si vše dělal sám, ale bez NTB s programem bych si nevrznul. cenově mě to nějak nepřekvapilo, ale není to zadarmo. Např výměna spojky cca 8tisc - lamely, plechy,pružiny.Originál v servisu nacenění 11tisíc.

Jak bylo psané, je to dost velký kus motoru, tak hold každá věc je masivní a dražší, ale s porovnáním s M1800 bych nečekal rozdíl. Neřeknu s nějakou R6tkou.

Dále můžu doporučuit velkou komunitu s webem:
Forum r3

Poradí ti (né jak tady ehm...) doplňky, přestavby, turbo atd....fakt špica.

Za mě můžu doporučit, vyzkoušet si to a uvidíš. Můžeš najít nějakou fajn mašinu s podzimní slevou, koupíš, projedeš, uvidíš, pokud se nebude líbit na jaro prodáš s min. ztrátou.

Prostě dokonalý kus ignotu:

26.9.2013 v 16:08 | Nahoru | #9
No, tak to vám teda pěkně děkuju
Myslel jsem, že mi to vymluvíte, protože na Intrudera nemůžu říct fakt ani jedno křivé slovo, ale vlastně jsem se pro Triumpha už asi rozhodl a chtěl jsem v tom jenom utvrdit
Všem moc děkuju za rady a poznatky

26.9.2013 v 17:44 | Nahoru | #10
j.r.ewing> Kamarád koupil RIII ve Švýcarsku, jako nebouranou s pár tisíci km na tachometru. Pak se mu vysypalo ložisko na vývodu kardanu. Motor musel ven a při tom zjistili, že je zkroucený rám, motor nechtěl ven. Měl štěstí, že nezkoušel dojet domů a nevysypal to do převodovky. Cena opravy byla i tak přes dvacet, někde na sev. Moravy, moc servisů na to není, vezl to tam z Prahy. Ještě doplním, je to krásný motocykl

Naposledy editováno 26.09.2013 17:59:16

26.9.2013 v 19:47 | Nahoru | #11
Nelíbí se mi ani jeden. Když bych si měl vybrat, tak rozhodně Rocket. Japonec umí dělat spotřební zboží, ale srdcovky rozhodně ne.

26.9.2013 v 20:31 | Nahoru | #12
charlie.vtx1800> To jsem byl asi já. Ale řešil jsem VTX1800 kontra Rocket. Na VTX jsem strávil asi rok a dalo by se říct,že jsem se tak trošku "vyjezdil" tzn. že jsem se cítil jistě.
A taky jsem si myslel,že nic víc už nemůžu na motorce tohoto typu zažít./zrychlení,zátah,jednoduchost ovládání.../

MŮŽEŠ!!!

ps. Jestli si ho koupíš,tak si dej do uší špunty,až budeš po první akceleraci řvát v přilbě,tak ať neohluchneš.

27.9.2013 v 06:52 | Nahoru | #13
Benda1> Ahoj. Je to možný, mě už to nějak splývá. Ale asi můžeš dát zakladateli referenci - mezi VTXkou a M1800 není nějakej zásadní rozdíl. Takže asi doporučíš Rocketa, co?

27.9.2013 v 07:25 | Nahoru | #14
charlie.vtx1800> VTX nemůžu nijak hanit. Ještě teď se mi občas posteskne... . Každopádně Rocket má trochu jinak otáčky/ideál 2500/ a taky trochu jiný sklon vidlice. Počáteční nejistota však zmizí z rozjezdem... Divný je i zvuk motoru a všechny ty pazvuky při jízdě./chtělo by to laďáky/ Ale "brutus" na 5-té rychlosti/myslím tím kroutící moment/ je fakt k neuvěření. Tam,kde jiní musí pro zrychlení podřadit,ty jenom otočíš trošku plynem. Výhoda je taky obrovská nádrž,umožňující dojezd hodně nad 200km. Adrenalin se ti taky zvedne,když zjistíš cenu zadní pneu - a že ubývá.... J.

27.9.2013 v 09:15 | Nahoru | #15
To ti nadšení ze Suzuki M1800R dlouho nevydrželo, že už chceš přejít na Rocket III.

Už byla Magna white bitch, teď je M1800R white bitch a bude Rocket III white bitch.
Také bych do něj šel, jenže bohužel jsem v období, kdy je přednejší investice do vlastního bydlení, takže mi musí stačit stále Magna.

Jdi do něj.

27.9.2013 v 09:37 | Nahoru | #16
Petaksmetak> Koukám,že máš v zadu stejné sedlo pro baťoh jako já. Copak na to říká? Ta moje to nemůže ustát a dokonce jsem ji jednou/po 500km projížďce/ musel z motorky sundávat. J.

27.9.2013 v 16:16 | Nahoru | #17
Benda1> mno zatím si nestěžuje, sedadlo je tam sice horší jak na valkýře, ale 200-300kmse dalo vždy docela v pohodě.
Ale posed je tam horší jak na valkýře. Na valkýře jsem po 500km slezl a zadek nic, tady se po 300km začínám lehce protahovat, 400km už jsem lehce cítil.

Ohledně spotřeby, cestovní 6,0l, kombinace 7,5-8,0 se zatáčky ve dvou to jde na 8,5.Více jsem se nedostal. Takže dle mého to zase tak hrozně nežere.

Ohledně zadní gumy, seženete za 4800Kč, sežere se dle stylu jízdy, ale já dal 4500mil = 7200km. Stačí prostě přidávat v náklonu v zatáčce a né na rovince. Guma to přenese, nikdy mě nic neustřelilo. Na rovince zrychlovat je rychlá cesta jak udělat plošku a pak gumu vyhodíte s 50% masa gumy na krajích.

Ohledně zvuku...je zvláštní, ale mě se právě docela líbí...říkám mu traktor.

akcelerace neskutečná:

zvuk s dyna:

a veselé video, že to není prdel když se to splaší a málem smetete hayabuznu

27.9.2013 v 19:40 | Nahoru | #18
Tak dneska jsem podal inzerát na prodej M1800R.
Jestli se někdo najde a prodám ho, tak bych si něco doplatil a jdu do toho. Mám na to celou zimu.
Dobrá zpráva je ta, že už by to KONEČNĚ mohla být ta na dlouhou dobu už poslední motorka, protože s obsahem dolů už bych jít asi nechtěl
Ještě jednou všem děkuju.

28.9.2013 v 08:04 | Nahoru | #19
j.r.ewing> Ahoj. Nezbývá, než ti popřát dobrý prodej M 18 a šťastný kup Rockyho. Byla tu o něm napsána spousta a tak se moc rozepisovat nebudu. U nás jezdí dva kousky, jednoho má kámoš.Je to prostě masakr, kusanec, brutální. Ten zvuk, krouťák ( neskutečný ), lauf jak z Tatry. A přitom je ta potvora ovladatelná. Rozhodně děláš dobře. Kde zastavíš, všude budeš středem pozornosti ( což bude srát kámoše, kteří pojedou s tebou ). Pro mě je zase vysněná meta novej V Max. Tak se měj, čágo.

28.9.2013 v 08:58 | Nahoru | #20
Za sebe-nemohu si stěžovat Je to moto na pohodu. Nemá cenu si na ni cokoliv dokazovat. Já o její síle vím a nemíním nikoho přesvědčovat. Mám doma děti. Mi stačí ten pocit jakmile někde projíždím, že i dělník vykoukne z kanálu co to jede Doporučuji pouze těm co to mají v hlavě srovnané.

17.11.2013 v 18:43 | Nahoru | #21
I já Ti přeju ať se Ti to povede dobře prodat a ještě lépe koupit já mám tedy "jen" cestovnější verzi,ale nelituji ani vteřinu,navíc mám v budoucnu ještě šanci jít výš (aspon ve výkonu,když ne v kubíkách
Jinak až budeš hledat toho Triumphálního krasavce a nemá to být nové,tady je jeden tip na srdcaře Triumpháka,tam bych se asi nakupovat nebál !

home.mobile.de/MOTORRADLAMMINGER

19.11.2013 v 08:03 | Nahoru | #22
čus chlapíci,
nemáte někdo doma ojetou,klidně píchlou 240/50 16 Metzelerku?.Jezdí na týhle guma Rocket III ne?Chtěl bych si udělat takovej malej pokus a potřebuju k tomu tuhle gumu.Díky

Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
těsnění výpustného šroubu Triumph Rocket III Roadster Vagas211 3 30.5.2022 v 09:40 t_freedom