chtěl bych znát vás názor jaký stroj si mam vybrat jestli Hondu NC700X nebo NC700S.
Chtěl bych s tím jezdit na delší výlety, ale také po městě do školy a tak.
Děkuji za váš čas.
1 reakcí na tento příspěvek Kterou si vybrat?
Zdůvodnění viz např. zde:
http://www.motorkari...um-detail/?ft=147856
http://www.motorkari...um-detail/?ft=135898
1 reakcí na tento příspěvek Kterou si vybrat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou si vybrat?
Dovi píše: Hondu CB 500F, případně CB 500X.
Zdůvodnění viz např. zde:
http://www.motorkari...um-detail/?ft=147856
http://www.motorkari...l/?ft=135898 [/quote]
Přesně tak. Nový CB500 je lepší. A je to na rozdíl od 700 (motor z Hondy Jazz) alespoň motorka co se chová jako motorka. Pro 700 už není žádnej pádnej argument, když CB500X ji téměř ve všem překonává.
Kdyžtak napiš Tomuto uživateli. Ten tuším dělal někde na fóru porovnání NC700X versus CB500X a co si pamatuju, tak v mnoha ohledech postavil 500 nad 700. Bohužel jeho profil ve fóru je neveřejný, tak to nemůžu dohledat napřímo.
edit: už jsem to našel. Cituji z jeho tématu:
Ako majitel NC700X som si na vystave v Blave podrobne preskumal novu CB500X.
Ako som hladal, tak som hladal, ale nic zle som na CB500X nenasiel
CB500X ma oproti NC700X:
+ ovela nizsiu hmotnost /cca -20 kg/
+ posobi svizne, mladicky, pritazlivo
+ dobra cena
+ siroky rozsah pouzitelnych otacok motora
+ odhadujem ze nebude pomalsia ako NC700 /aj ked ma ovela mensi objem a krutiaci moment/
+ dobre protismykove sedlo /ale na CB500F a 500R je este lepsie - dvojdielne/
+ krasna predna cast moto, uz zakladne plexi je lepsie /sirsie, vacsi rozsah nastavenia/
+ lepsie chraneny zadny tlmic /este to nie je uplne ono/
+ krajsie zapracovany a schovany chladic
+ vacsia nadrz na benzin
+ konecne normalne nastavenie zadneho tlmica
+ neposobi ako kockopes, ale velmi kompaktne /ziadne Tamaguci/
+ zachovala si dospelacke pneu 120/70/17 a 160/60/17
+ krajsi tvar predneho svetla a prednych pozicnych svetiel - svihacke modre
+ dokonca kontrolne sklicko na olej ako pri velkych moto - velmi prakticke
+ pogumovane stupacky vzadu
+ konecne normalna vzdialenost medzi stupackami /nie ako pre malych japoncikov/
+ NO FAKT SUPER
- vyroba Thajsko /malinko horsia kvalita montaze a detajlov/
- obycajne ABS s 2 piestikom /oproti C-ABS s 3 piestikom/
- trochu male tycky spatakov /i ked viditelnost bola dobra/
- samozrejme jej chyba to perfektne z NC700 - jaskyna na prilbu vpredu /to ale nema nikto/
FAKT SOM NIC VIAC NENASIEL, alebo som zle pozeral?
Tesne pred uvedenim novych CB500-viek zdrazili vsetky NC700 o 200 eur
Aj takto nenapadne sa ''upravenou'' cenou sa daju odlisit dost podobne moto
Naposledy editováno 07.09.2013 19:35:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou si vybrat?
Teď k otázce Xko je výhodnější na cestování a na jízdu po nějaké té polní cestě,Sko je zase obratnější a tak bude výhodnější do městského a příměstského provozu.Jelikož to plánuješ na obojí využití,tak to budeš mít těžké rozhodování
po dlouhý době, když nepočítám ostré enduro, jsem seděl na motorce s výkonem pod 100 kobyl...a neurazila mě. do 130 slušně zrychluje (pravda, musel jsem dát plný), zatáčky se dají projet svižně (ale houpe se). motor nezáludný, měkký, dole zrychluje, nahoře už se nic neděje. pro mých cca 190 cm trochu malá (to mám u většiny motorek), ale dá se.
zajímavý byl automat - nic pro mě, ale obecně bych ho nezatracoval. při projevu motoru ani nevadilo, že řadil/podřazoval v náklonech. nicméně do toho lze technice kecat, nebo si to přepnout na palec
pro začátečníka slušná motorka (co bych za to před dvaceti lety dal!!! ), ale trochu - s tím automatem hodně - skůtrová
1 reakcí na tento příspěvek Kterou si vybrat?
2 reakcí na tento příspěvek Kterou si vybrat?
Ahoj,
díval jsem se do Tvého profilu, a jestli je těch uvedených 17 let pravdivých, mohl bych být podle věku klidně Tvým otcem, takže pokud se nebudeš zlobit, dovolím si ještě jednou se k Tvému výběru vyjádřit. Nebo chceš-li, poradit Ti...
1.
Pokud jsi zatím jel jenom na některém zástupci NC700, tak je pravděpodobné, že třeba ve srovnání s nějakým dosavadním starším strojem (menším a slabším) se Ti to jistě zamlouvalo.
Taky bych nemohl říct, že by mě NC700 vyloženě zklamala, to ne, jenže... Jenže když jsem si pak tu NC700S hned bezprostředně prohodil za CB500F, byl to tak evidentní a markantní skok k lepšímu, že se mi ani nechtělo věřit, že tyto dvě generačně i cenově srovnatelné mašiny vyrábí a na ten stejný trh uvádí v tu samou dobu jeden a ten samý výrobce.
2.
Kdyby se dnes takto rozhodoval můj syn, přesvědčoval bych ho jednoznačně ve prospěch CB 500F/X oproti NT700S/X. A i kdybych to bral jenom rozumem a ne i srdcem, tak proč vydávat víc peněz za motorku, která mi vůbec neudělá žádnou lepší službu (spíš naopak), ale je dražší, těžší a s dražším povinným ručením, a při jejímž prodeji v budoucnu ztratím více peněz?
3.
Asi jako jediné dvě výhody (jednu větší a jednu menší) bych u NC700S/X viděl odkládací prostor místo nádrže (ala BMW F650CS Scarver blahé paměti) a pak už snad jen vymezování ventilových vůlí šroubkama (oproti podložkám u CB 500F/X) - ale to je výhoda z pozice grátis servisu samodomo; ty podložky zase mají jiné výhody.
4.
Jinak ale snad ve všem ostatním je CB 500F/X lepší nebo výrazně lepší.
V první řadě svým extrémně pružným motorem, který odpustí začátečníkovi skoro vše včetně špatného řazení (laicky řečeno, můžeš jet v normálních podmínkách na dvojku stejně dobře jako třeba na pětku, a motor i převodovka to hravě pobere), na nejvyšší kvalt můžeš jet bez podtáčení ve městě padesátkou a podle potřeby ještě i pružně zrychlovat, motor má oproti NC700 opravdu hodně velký rozsah použitelných otáček (jednoznačně výhoda) a je prakticky bez vibrací.
5.
CB 500F/X má taky výborný multifunkční displej a nízkou spotřebu paliva podobně jako NC700SX, ale další výhodou z hlediska provozních nákladů jsou nižší ceny povinného ručení u CB 500F/X. Bohužel NC700 už spadá do nejvyšší cenové kategorie, stejně jako výkonné supersporty, čtvrttunová cestovní endura nebo třímetrákové čoprkrujzry, přestože má malý výkon a relativně malý objem motoru.
______
Byl bych ale nerad, kdybys mé výhrady k NC700 a naopak doporučení CB 500F/X bral tak, že mám apriori odpor k tomu jeho přepůlenému automobilovému motoru. Tak tomu není, na můj poklidný styl jízdy by mi jeho motorový projev taky vyhovoval, ale ještě víc, mnohem víc by mi svou extrémní pružností a vůbec celkově vyhovoval motor v té pětistovce.
Říkám Ti zcela podle pravdy, že mít ještě místo v garáži, tu pětistovku bych i sám pro sebe bral všemi deseti, a to jsem měl i silnější a těžší stroje s objemnějšími motory, třeba nadlitrovýho čtvrttunovýho okufrovanýho boxera... Osobně na Tvém výběru samozřejmě nejsem nijak zainteresován, ale raději to ve svém vlastním zájmu ještě všechno důkladně zvaž, a pokud možno se na té CB 500F/X zkus někde svézt. Teprve pak si budeš moci udělat sám pro sebe poctivý seriozní závěr a opravdu odpovědný a podložený výběr. Jistě nemáš peněz nazbyt, a volba, se kterou po čase nebudeš až tak moc spokojen jako ze začátku, je dvojnásob bolestivá.
Zlom vaz, a snad Ti to mé delší povídání v něčem trochu pomohlo...
Naposledy editováno 08.09.2013 14:16:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou si vybrat?
PS:škoda,že jsi mi neporadil,když jsem měl 17 já
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou si vybrat?
Naposledy editováno 08.09.2013 21:17:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou si vybrat?
1 reakcí na tento příspěvek Kterou si vybrat?
Projížděl jsem postupně v jeden den CB500F, NC700S a CB1100 (na každé jsem strávil mezi 2-3h a jel jsem +/- stejnou trasu) a samo,že bych chtěl 1100, ale nemít neomezený řidičák, tak bych šel do 500.
Oproti NC méně vybrací (i když mě ruce trochu brněly,ale to může být tím,že jsem dlouho nejel na dvouválci a odvykl), víc točivý motor (dalo by se říct, že se roztáčí radostněji a ochotněji), NC má krouťák dole větší, což by mohlo začátečníka (myšleno na větším objemu) překvapit (i když asi ne moc ).
Jak to bude na 500 i 700 při jízdě ve dvou jsem nezkoušel (s mými skoro 100kg nic moc ani na jedné).
O CB500 jsem přemýšlel jako motce na rozježdění při návratu na 2 kola, ale po těch cca 2.5h jsem se si to rozmyslel - hlavně z finančního hlediska (Kupovat novou moto za 130tis. na jednu sezónu, kdy mi bylo jasné, že po měsíci bych se na ní začal nudit, mi nepřijde moc výhodné a radši na tu jednu sezonu vezmu něco ojetého za poloviční cenu).
Naposledy editováno 10.09.2013 08:41:15
3 reakcí na tento příspěvek Kterou si vybrat?
Doporucujem vyuzit testovacie jazdy a vyskusat si aj x aj s.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 700S vs 193 cm Honda NC 700S | Taufa007 | 19 | 9.1.2024 v 15:49 puffybodie |
Zajímavá motorka do 100 tisíc [1 ... 20, 21] Kawasaki Versys 650, Aprilia SL 750 Shiver GT, Honda... | jincom | 605 | 11.11.2023 v 02:11 maco |
honda obd Honda NC 700X | jack.fx | 4 | 11.7.2023 v 08:35 jack.fx |
Naked / supermoto na A2 Honda NC 700S, KTM Duke 390, Yamaha MT-07 | Pefan | 4 | 30.3.2023 v 17:53 CloudJumper |
Vzduchový filtr u Honda NC700X Honda NC 700X | Bad.1 | 17 | 23.6.2022 v 20:56 gugo |