bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Blbne
27.8.2013 v 08:37
ahoj mam takovej malej problém mam pincka a kdyz ho nakopnu tak jede a asi tak po 10 vterinach pridavani se jak kdyby zadusil nebo prechlastal a uz nechytne vždycky musim vyčistit svicku a pak ho zase normalne nakopnu ale zase po chvilce chcipne roztlačit de a potom když tam kopnu neutral tak volnobeh drzi pekne ani nemá tendenci chcipat ale zajímalo by me proc mi to chcipa na to nakopavani diky

jen abych se vyvaroval zbytecnych otazek jehlu mam na tretim zarezu a hladinu v plovakovce dobrou

Naposledy editováno 27.08.2013 08:59:02

1 reakcí na tento příspěvek Blbne

27.8.2013 v 10:28 | Nahoru | #1
a co ventil v plovákovce? Obšas se zadrháva o dotejká blbě benzín... takže se ti vlastě naplní plovákovka správně, ale když jí vyjezdíš tak tam už nic nedoteče a po dobu vyndavání svíčky, do motorky "klepneš" tak se uvolní...

1 reakcí na tento příspěvek Blbne

27.8.2013 v 10:46 | Nahoru | #2
maš asi moc bohatu zmes skus to naštartovat bez vzduchoveho filtra

(reakce na) Blbne

27.8.2013 v 12:15 | Nahoru | #3
šinys> mno mohlo by to byt ale urcite mi pionyr nesere behem 10ti vterin cely plovak

(reakce na) Blbne

27.8.2013 v 12:16 | Nahoru | #4
jawafichtel> mno filtr jsem podezdrival zkusim to bez neho a uvidim

1 reakcí na tento příspěvek Blbne

27.8.2013 v 16:22 | Nahoru | #5
To asi ne... ale určo bych na to kouknul máš to za 5 minut hotový... sundáš víčko plovákovky, zapneš benál a párkrát zamáčkneš ventil, pokud se normálně otevírá tak to tim není

(reakce na) Blbne

28.8.2013 v 04:17 | Nahoru | #6
šinys> ok zkusim a uvidim

Blbne

26.7.2015 v 18:23 | Nahoru | #7
Zdravím,

Mám trochu podobný problém. Dělal jsem renovaci svého fichtla a podařilo se mi ho zprovoznit, najel sem na něm tak 20km ale všiml jsem si všiml že při dlouhé jízdě do kopca to jak kdyby jemně zaškobrtne. Mrkl sem pak na svíčku a všiml jsem si že je pěkně černá něco jako na obr. 3 nebo 6 viz. odkaz:

http://www.jawa-50.c...-svicka-poruchy.html

Nevíte čím by to mohlo být?

Mám tam novou brisku N15C (a jiskru dává krásnou a když ji dam do Babetty tak má po několika km pěknou cihlovou barvu. Vzdálenost elektrod jsem měřil a je mezi 0,4-0,5mm. Zkoušel sem tam i N14Y nebo N17C a stejný problém. Karbec mám nový, ale ikdyž jsem dal zpět starý karbec tak furt stejný. Šteloval jsem i předstih a odtrh ale většinou sem se dostal do stavu, že to buď nejelo v otáčkách nebo to nestartovalo na drc, takže to mám seštelovaný asi dobře. Měřil jsem i vzdálenost mezi cívkou a rotorem a zkoušel to projet bez vzduchovýho filtru. To jediný trochu pomohlo, ale i tak to bylo furt dost do černa. Jinak mě to jede pěkně, táhne to i slušně do kopce, ale s přibývajícíma km je ta svíčka černější a černější musím ji očišťovat aby to neblblo a z výfuku občas ukápne nespálený palivo. Používám natural 95+ m2t (1:33) a aditivum pro bezolovnaté benzíny.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr Dominik07 7 1.4.2024 v 13:50 Dominik07
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto


TOPlist