bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bulldokáři pomozte
25.8.2013 v 12:05
Prosím o radu
hodně mi padl do oka právě Bullda , už jsem se na něm i svezl a jízda fakt paráda.
Nejvíc mě zajímá spolehlivost. Pročítal jsem forum tak vím o volnoběžce, ale docela se tu objevují závady s klepáním v motoru nebo i kleklý motor kde oprava vyšla na 35tis.
Dělám automechanika a takováhle rána by mě zabila i když bych si skoro všechno udělal sám.
Ta volnoběžka je pořád tak drahá? Ví někdo kolik Vás v republice je a máte všichni tyhle poruchy? Co třeba třeba kardan, ten je asi bez problémů né? Koukal jsem že třeba kotouče vyjdou na 5tis kus takže 10tis předek plus desky, ale třeba Versys je na tom stejně.Kolik km. třeba vydrží?
Moc se mi líbí a rád bych si Buldočka pořídil, ale nechci nic v čem se budu muset pořád hrabat.
Neuvažuje někdo o prodeji?
Díky moc
Jo a nepište nikdo, kdo ho nemá nebo neměl!
Nepište ani že to má málo koní a podobně, nechci žádnou stíhačku.
Díky

Uzavřeno 28.09.2013 v 09:24 uživatelem Tomas650

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 19:43 | Nahoru | #1

J.M.K. píše: BT1100 má (nepočítám-li drobné kosmetické odlišnosti) stejný motor, jako XVS1100 (Dragstar), takže i s podle zkušeností s Dračenami je to spolehlivý motor a kardan také. S tou volnoběžkou to není zase tak "horké"... dle provozu většinou přijde "její čas" tak kolem 50000 - 60000km, ale záleží samozřejmě na počtu startů a dalších okonostech. Rozhodně ale na těchto motorech volnoběžka neodchází tak často, aby se toho člověk musel bát.



Měl jsem XVS1100 r.v.2005 - přesně v 60 000 km mi odešla volnoběžka, ve 36000 praskla výstupní hřídel rozvodovky v místě kde je zápich mezi tisícihranem na kterém je nasazena vidlička kloubu kardanu a závitem na kterém je matka co vidličku drží. U většiny lidí co znám a mají stejnou motorku se stala jedna nebo obě dvě věci a obě stojí jen na dílech dost peněz.

(reakce na) Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 22:27 | Nahoru | #2
_zdenda_> Já osobně jsem se zatím právě nesetkal s nikým, kdo by tohle na Dračeně řešil, akorát jsem před léty na fóru zahlédl, že tu někdo řešil snad přímo vyštípané zuby na hrušce, nebo něco podobného. To je holt trochu Achillova pata, že kardan sice prakticky vždycky přežije zbytek motorky, ale když už se v něm něco vysype, tak je to sakra drahá oprava. A hlavně pak umět správně nastavit "vůli" hrušky.
Mně odešla volnoběžka akorát na XV535, což svědčilo o tom, že motorka koupená s 19500km na tachecu musela mít reálně najeto přes "šedesát".
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
prasknutý zadný blatník Yamaha BT 1100 Bulldog doarden 14 30.11.2023 v 09:34 PlusOne
Po koupi BT1100 Yamaha BT 1100 Bulldog Vochmelka 11 7.10.2023 v 04:58 zdenysrx6
Bulldog prosba Yamaha BT 1100 Bulldog MiroBabarak 1 16.5.2023 v 08:34 AveKT
Bulldog Yamaha BT 1100 Bulldog Kapicik 3 14.5.2023 v 13:52 MiroBabarak
Zerave koleno zadného valca Yamaha BT 1100 Bulldog doarden 8 17.3.2023 v 21:20 Slávek-TDM


TOPlist