Téma: Bulldokáři pomozte
25.8.2013 v 12:05
Prosím o radu
hodně mi padl do oka právě Bullda , už jsem se na něm i svezl a jízda fakt paráda.
Nejvíc mě zajímá spolehlivost. Pročítal jsem forum tak vím o volnoběžce, ale docela se tu objevují závady s klepáním v motoru nebo i kleklý motor kde oprava vyšla na 35tis.
Dělám automechanika a takováhle rána by mě zabila i když bych si skoro všechno udělal sám.
Ta volnoběžka je pořád tak drahá? Ví někdo kolik Vás v republice je a máte všichni tyhle poruchy? Co třeba třeba kardan, ten je asi bez problémů né? Koukal jsem že třeba kotouče vyjdou na 5tis kus takže 10tis předek plus desky, ale třeba Versys je na tom stejně.Kolik km. třeba vydrží?
Moc se mi líbí a rád bych si Buldočka pořídil, ale nechci nic v čem se budu muset pořád hrabat.
Neuvažuje někdo o prodeji?
Díky moc
Jo a nepište nikdo, kdo ho nemá nebo neměl!
Nepište ani že to má málo koní a podobně, nechci žádnou stíhačku.
Díky

Uzavřeno 28.09.2013 v 09:24 uživatelem Tomas650

1 reakcí na tento příspěvek Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 12:11 | Nahoru | #1
Díly jsou drahý,s tím asi nikdo nic neadělá.Snad jen nějaká druhovýroba..
Články z redakčních testů jsi už asi četl..

(reakce na) Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 12:16 | Nahoru | #2
Haesty> Jo Jo ty už jsem pročetl, ale je to test nový motorky a já bych potřeboval zkušenosti po 30tis.km.

Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 13:05 | Nahoru | #3
Ještě jsem našel pár starších vláken,který taky stojí za projití 1 2
Na foru je docela dost majitelů,tak se dřív,nebo později někdo ukáže

1 reakcí na tento příspěvek Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 13:06 | Nahoru | #4
,,Naar to vystihnul dokonale.
Ještě přidávám - jestli hledáš bezúdržbovou motorku, tak jsi na správný adrese. Technická spolehlivost - zrovna jsem nedávno na francouzským fóru četl o uživateli, který zrovna namotal 100.000 kilometrů, další mu tam přispíval s víc než 90tis - bez vážných závad. Já mám bezmála 40tis a dobrý (ťukťukťuk).
A pohodlí spolujezdce - určitě za stejný peníze seženeš pohodlnější motorky, ale je to pořád ještě přijatelné (1000 km za den bez trvalých následků). Zdeňka si ještě nestěžovala (strategicky ji radši nenechávám zkoušet jiný motorky :) )

Alpy na něm přejedeš hravě, přišlo mi že i s plnou náloží se motor s brzdama tvářili dost nevyužitě :) ''

1 reakcí na tento příspěvek Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 13:57 | Nahoru | #5
Vůbec se Buldy neboj - naprosto spolehlivá. Mám jí čtvrtou sezónu, žádná závada. Zatím jsem nalítal cca 40t km. Jdi do novějšího modelu, má několik drobných vylepšení. Více najdeš tady :
http://yamaha-bulldog.web4men.sk/index.php
remote

(reakce na) Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 15:21 | Nahoru | #6
remote> Děkuju tak to zní moc dobře.
Po projíždce jsem byl unešenej jak kráně se to ovládá přez tu čtvrt tunu
Ale ty závady mě děsily. Myslím že nejvíc záleží na tom kdo to měl dřív a jak se k Bulldovi choval.
Škoda že na novější model mi asi nevijdou finance
Ale děkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 15:27 | Nahoru | #7
Haesty> Tak to už je slušná porce, snad tam nemá třetí motor
Tu pohodlnost ti věřím, projel jsem se na něm pár kyláků ale je to znát opravdu hned.
Na kolika km. jsi ho kupoval a jak ho máš dlouho?
To tuk tuk znamená že se ti volnoběžka ozívá taky?
Tak ještě aspon jednou těh 40...

2 reakcí na tento příspěvek Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 15:40 | Nahoru | #8
BT1100 má (nepočítám-li drobné kosmetické odlišnosti) stejný motor, jako XVS1100 (Dragstar), takže i s podle zkušeností s Dračenami je to spolehlivý motor a kardan také. S tou volnoběžkou to není zase tak "horké"... dle provozu většinou přijde "její čas" tak kolem 50000 - 60000km, ale záleží samozřejmě na počtu startů a dalších okonostech. Rozhodně ale na těchto motorech volnoběžka neodchází tak často, aby se toho člověk musel bát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 17:36 | Nahoru | #9
J.M.K.> Něco takovýho jsem potřeboval slyšet

(reakce na) Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 18:23 | Nahoru | #10
Tomas650> a k tem tvojim kotoucum..kdyz tam budes davat origa desky nissiny tak kotouce NIKDY menit nebudes..to meni ti co tam naserou levne smejdy a ty ti sezerou kotouce...kdyz se podivas na vlakna na foru je jich tu more porad opakujici se...usetri 500 a pak kotouce za xtisic ko...

Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 18:28 | Nahoru | #11
nevim jak ty kotouče bulldog by měl mít stejné brzdiče jako T-Ace, první R1, R6, TDM, FJR a od EBC je sada kotoučů za cca 6,5 tis co jsem naposledy zjišťoval cenu takže v tomhle to chce klida hledat;)

(reakce na) Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 19:30 | Nahoru | #12

Tomas650 píše: Haesty> Tak to už je slušná porce, snad tam nemá třetí motor
Tu pohodlnost ti věřím, projel jsem se na něm pár kyláků ale je to znát opravdu hned.
Na kolika km. jsi ho kupoval a jak ho máš dlouho?
To tuk tuk znamená že se ti volnoběžka ozívá taky?
Tak ještě aspon jednou těh 40...



Měl ho tady jeden maníkz fora.Měl nick Naar,ale už má smazanej profil.Jen jsem tlumočil jeho slova

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 19:43 | Nahoru | #13

J.M.K. píše: BT1100 má (nepočítám-li drobné kosmetické odlišnosti) stejný motor, jako XVS1100 (Dragstar), takže i s podle zkušeností s Dračenami je to spolehlivý motor a kardan také. S tou volnoběžkou to není zase tak "horké"... dle provozu většinou přijde "její čas" tak kolem 50000 - 60000km, ale záleží samozřejmě na počtu startů a dalších okonostech. Rozhodně ale na těchto motorech volnoběžka neodchází tak často, aby se toho člověk musel bát.



Měl jsem XVS1100 r.v.2005 - přesně v 60 000 km mi odešla volnoběžka, ve 36000 praskla výstupní hřídel rozvodovky v místě kde je zápich mezi tisícihranem na kterém je nasazena vidlička kloubu kardanu a závitem na kterém je matka co vidličku drží. U většiny lidí co znám a mají stejnou motorku se stala jedna nebo obě dvě věci a obě stojí jen na dílech dost peněz.

1 reakcí na tento příspěvek Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 20:11 | Nahoru | #14
měl jsem Bulldu s 50tis.km a volnoběžka dávala vědět, ale stále startovala. Kotouče byly neznatelně opotřebený. Prodal jsem v 53tis.km bez oprav! Co ji bral borec, tak dělal spojku (říkal že cca 3.500Kč) a teď má přes 60tis.km a volnoběžka a ostatní drží.
Nejvíc se můžeš bát stočených km. Proto jsem bral radši se skoro 50 a vypadal líp než ostatní s 20

(reakce na) Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 20:21 | Nahoru | #15
Palomoto> Děkuju všem za komentáře, asi nebude s tou poruchovostí tak hrozný jak to z fora vypadalo, snad se mi povede vybrat něco slušnýho.
Pište dál co vás napadne atˇ toho vím co nejvíc
Ještě jednou díky

(reakce na) Bulldokáři pomozte

25.8.2013 v 22:27 | Nahoru | #16
_zdenda_> Já osobně jsem se zatím právě nesetkal s nikým, kdo by tohle na Dračeně řešil, akorát jsem před léty na fóru zahlédl, že tu někdo řešil snad přímo vyštípané zuby na hrušce, nebo něco podobného. To je holt trochu Achillova pata, že kardan sice prakticky vždycky přežije zbytek motorky, ale když už se v něm něco vysype, tak je to sakra drahá oprava. A hlavně pak umět správně nastavit "vůli" hrušky.
Mně odešla volnoběžka akorát na XV535, což svědčilo o tom, že motorka koupená s 19500km na tachecu musela mít reálně najeto přes "šedesát".
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jak brzdí motorem BT 1100 ? Yamaha BT 1100 Bulldog zdenysrx6 21 17.9.2017 v 01:10 zdenysrx6
Držáky brašen na Bulldoga Yamaha BT 1100 Bulldog abrahoš 16 18.4.2017 v 09:34 abrahoš
BT 1100 - zkušenosti, motor, posez,... [1, 2, 3, 4] Yamaha BT 1100 Bulldog MiCM 106 19.3.2017 v 23:05 zdenysrx6
Volnoběžka Yamaha BT 1100 Yamaha BT 1100 Bulldog ozzman_84 14 1.1.2017 v 14:40 fzkubis
bulldog Yamaha BT 1100 Bulldog ozzy98 1 7.12.2016 v 11:26 Lof87

TOPlist