Naposledy editováno 19.08.2013 17:19:10
1 reakcí na tento příspěvek Má velký rozsah oleje nějakou nevýhodu?
Olej je důležitou složkou chlazení vnitřku motoru. Zejména dna pístů je nutné chladit a tam je ten rozdíl teplot značný. Čím více oleje, tím se méně se ohřeje. Jenže v otáčkovém motoru toho oleje moc na písty cpát nemůžete. To znamená velký teplotní gradient.
Dále olej na stěně válce, v drážkách kroužků a pod se mění jen pozvolna. A stále musí mazat.
A písty se IMHO ochlazují více čerstvou směsí vzduch a benzín než olejem. Jinak nejsem žádný motorový guru, ale olej na stěnách válců přece stírají právě ty kroužky při každém pohybu pístu dolů a při každém pohybu nahoru je tam rozstříknutý olej nový, takže o pozvolném měnění nemůže být řeč.
Naposledy editováno 19.08.2013 23:17:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel paliva Triumph TT 600 | Donyx | 0 | 27.4.2019 v 10:53 Donyx |
Potřebuju radu s triumphem Triumph Speed Four, Triumph TT 600 | silver.wrc | 1 | 26.4.2019 v 18:45 Desm |
Přehřívání Triumph TT 600 | ChoseHnizdo | 5 | 22.3.2015 v 20:44 piplman |
pro a proti Triumph TT 600 | pajik6r | 5 | 4.6.2014 v 12:41 PetrKlusacek |
Snímač ryhlosti Triumph TT 600 | PetrKlusacek | 2 | 4.6.2014 v 09:49 PetrKlusacek |